deg
מקווה שנהנתם . D: המשך יבוא .....................................

מראה מראה – פרק 1 – חלק א'

deg 13/12/2014 738 צפיות 7 תגובות
מקווה שנהנתם . D: המשך יבוא .....................................

גבי הוא ילד נורמלי , אשר מרביצים לו כל יום בבית הספר , במיוחד מהבריון הראשי שם , מקס . אני אישית לא דיברתי איתו כל כך שיחה של 4 עייניים, אז אני לא כל כך מכיר אותו , אבל בקיצור, נראה לי שהוא ילד נחמד . ראיתי אותו הולך המון לפארק העירוני ומסתכל שם במראה , הוא ממש מוזר !!!! (נראה לי שהוא בכוונה רוצה להתרחק מילדים)

לעומתו יש ילדה בכיתה שלי , גליה, שהיא די נחמדה, (אני גם די מחבב אותה) והיא גם די מקובלת יחסית , יש לה המון חברות. בזמן האחרון, היא בקושי מדברת עם מישהו חוץ מגבי ומהידיד שלה, טל . כמה פעמים , אני ראיתי אותה מסתכלת במראה בפארק . וזה כבר היה ממש מוזר!!!!!
בשיעור מתמטיקה , גברת לרנר נכנסה לכיתה , ולחשה למורה קרן משהו באוזן . פתאום גבי קם ואמר : " יש!!!!! כל הכיתה זוכה בסופגניות , על התחרות שירים שהייתה בבית הספר !!!!!!!! שמעתי הכל !!!!!" . גבי יושב ממש מאחורה , ואני לא הבנתי איך הוא הצליח לשמוע זאת .
בהפסקה , שיחקנו כל הכיתה , תופסת . גליה הייתה התופסת . בקיצור היא תפסה את כולם תוך 5 דקות.

ראיתי אתמול בהפסקה את טל , גבי וגליה מתלחשים בסודיות, ולא נותנים לאף ילד להתקרב. זה ממש נמאס עליי כל הסודות האלו שהם שומרים עליהים!! אחרי הלימודים ראיתי את טל וגליה מסתכלים על המראה ביחד. והלכתי משם . זה כבר מטריף אותי שהם לא נותנים לאיש להתקרב אז הלכתי משם .
היום אחר הצהריים , ראיתי את גליה שוב , מול המראה התכוונתי ללכת , אבל אז ראיתי אותו מתיישב ישיבה מזרחית , מול המראה ועושה תנועות מוזרות עם הידיים . התנועות היו כל כך מהירות , שלא הצלחתי לראות כלום חוץ מטשטושים . ופתאום , העיינים שלי התחילו לצרוב כמו , כמו , כמו לא – יודע מה . זה כאב , וסוף סוף כשפתחתי את העיינים, גליה נעלמה. זה היה ממש מוזר . הלכתי לשם התיישבתי ישיבה מזרחית , מול המראה והסתכלתי עליה . העיינים שלי התחילו לזהור בצבע ירוק . הרגשתי צורך לסגור את העיינים , הרגשתי שאני משתגר , או משהו כזה. "אווווווווווו , חבר חדש !!!" שמעתי קול מוכר . אבל לא ראיתי מי זה כי סגרתי את העיינים שלי ………….


תגובות (7)

uta uta

נחמד
אבל אסור בתחלית האיסור להשים יותר משני סימני קריאה.. חוץ מזה המשך

13/12/2014 10:16
uta uta

וזה ממש לא יפה שסחטת את ונקל / יובל אברהמוביץ'

13/12/2014 10:18

deg? תתבייש לך!
לא מזמן הוצאתי את ההודעה שחשפה את זהותי האמתית ותתבייש בעצמך שסחטת ממני, שאתה לא תגלה שאני הוא "יובל אברמוביץ'" רק אם אני אגיב לסיפורים שלך תגובות טובות, ובגלל שעכשיו גיליתי לכולם מי אני, אז.. תתבייש בך!
לא מגיב יותר תגובות טובות לסיפורים שלך כשאתה מכריח אותי, רק אם אני רוצה והם באמת טובים!!

13/12/2014 12:06
    uta uta

    שוב, לא יודע למה אבל יש לי הרגשה שdeg הוא אתה…

    13/12/2014 12:18

זה באמת לא נכון, יוטה.
נשבע לך!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
אבל deg הוא חבר שלי מהכיתה..

13/12/2014 12:22
    uta uta

    אז אני רוצה שברגע שdeg מתחבר תהיה גם אתה מחובר ואז אני אדע שזה לא אתה..

    13/12/2014 12:34

סבבות!

13/12/2014 12:36
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך