~game of thrones~
מחליטה לתת לזה עוד הזדמנות. מקווה שסיקרן אתכם :)

מנ"הל – הקדמה והרשמה (שכתוב.)

~game of thrones~ 13/10/2015 621 צפיות 4 תגובות
מחליטה לתת לזה עוד הזדמנות. מקווה שסיקרן אתכם :)

האנה קייג'ן היא בחורה הרסנית.
היא גדלה בבית דיי מדכא, אימה נהרגה בתאונת דרכים כשהייתה צעירה, ואביה לא מצליח לגדל אותה, בעיקר כי הוא עסוק בניסיונות נואשים להחזיק את ביתו.
והאנה, כיאה לצעירים חסרי כסף וחינוך- הידרדרה לעבריינות.
כשיום אחד, תעלול שהיא וחברתה מבצעות בבית מורתן, גורם אביה לרשום אותה למה שלדעתה נחשב- הסיוט הכי גדול שקיים. פנימיית שלום לעבריינים צעירים.
'מנ"הל' : משלחת הנוער העולמית לשלום, אותה הפנימייה בה אימה גדלה.
כאשר השופט מאשר את מעברה לשם, למורת רוחה, האנה משוגרת לקצה השני של הארץ,
עד מהרה האנה מגלה עולמות חדשים, סודות שהוחבאו מאחורי קירות הפנימייה שנים, היא מצליחה לגלות בעצמה צדדים שונים שאף פעם לא נתנה להם מקום, היא מכירה חברים חדשים, כשבסוף לימודיה, היא הופכת אחרת לגמרי.

בעיקרון, הנערים שאת רושמים יהיו עם האנה במשלחת :)
שם:
גיל: 15-18 (אפשר שניים שהם 20+ והם יהיו מדריכים.)
מראה חיצוני:
אופי:
עבר פלילי:
רקע:
הערות:


תגובות (4)

אני אשמח להירשם ולקרוא!
תקשיבי, אני משקיעה בדמויות שלי המון זמן, ובדרך כלל הן די ארוכות, אז יש מצב שתשמרי לי דמות ואשלח אותה מחר? אם לא, אני אנסה לכתוב דמות להיום, אבל היא תהיה ממש עלובה.
קטניס אוורדין, סוף.

13/10/2015 18:48

אהבתי מאוד! נשמע מגניב ומותח, הנה הדמות שלי:

שם: טרינה גאטאלן (מבטאים את זה terina) אבל היא מתעקשת שיקראו לה רנה (rena) כי היא שונאת את השם שלה
גיל: 15
מראה חיצוני: שיער צבוע בירוק, גזור בצורה לא סימטרית בקו הלסת שלה, עיניים אפורות בהירות כמו קרח, גובה ממוצע, שתי צלקות ארוכות על גב ידה השמאלית. יכולה לכתוב בשתי ידיים בו זמנית. הגבות שלה בדרך כלל בהבעת זעף.
אופי: היפראקטיבית בטרוף, קולטת מלא דברים בו זמנית וחייבת תעסוקה כל הזמן. מאוד נדיר שהרגליים או הידיים שלה מונחות בשקט. אנוכית, כי היא למדה לדאוג קודם כל לעצמה, רגזנית מאוד, עוקצנית מאוד, אינטואיציה גבוהה. היא שתקנית ומסוגרת, אבל אם היא מדובבים אותה היא מדברת הרבה בחופשיות. קשוחה, אבל היא מוכנה להקריב את עצמה למען אחרים אם זה אומר שהמטרה שלה תושג.
עבר פלילי: בגיל 14 היא שדדה והשחילה חנות מכולת עם עוד כמה נערים, היתה בבית כלא לנוער חודשיים, ובבית הספר החדש שלה אחרי שהשתחררה היא ריססה קללות על הדלת של חדר מורים.
רקע: התחילה לשתות בגיל 13, אחרי שההורים שלה התגרשו והיא לא ידעה מה לעשות. היא התחברה עם חבורה של נערים בני 18+ שגררו אותה לפשעים. כשהייתה בת 14 הם שדדו חנות מכולת, ניפצו את המקררים ולקחו את כל הכסף. הצלקות על היד שלה קרו לה כשנאבקה בשוטרים שלקחו אותה משם, והיד שלה נחתכה מרסיסים. היא שוחררה אחרי חודשיים, ולמרות שהיא ניסתה לחזור למוטב היא לא הצליחה, פרצה לבית הספר שלה וריססה על הדלת של חדר מורים קללות.
בעקבות זאת, ובגלל שגם הייתה כבר בכלא, הוחלט לשלוח אותה לפנימיה הזאת.
(אבל אני מעדיפה שהיא לא תספר את כל הרקע, אלא כל פעם שישאלו אותה על ברקע שלה או על הצלקות היא תזרוק משפט קטן וזהו).

הערות: מקווה שאהבת! אעקוב אחרי הסיפור :)

13/10/2015 20:38

ואו חפרתי… P:

13/10/2015 20:39

אני ארשום דמות עוד מעט..

13/10/2015 20:44
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך