Yuki
במוחי הקודח בחאד הימים עלה רעיון חדשני. אם יש ערפדים מוצצי דם אזיי צריך שיהיו ערפדים מוצצי חלב(חלב זה דם שמומר על ידי הורמון במהלך הלידה וההריון והופך לחלב). אני מצפה מכותבי האתר לא להעתיק, בשום דרך מן הסיפור הנ"ל. קריאה נעימה.

מוצץ חלב(סקאי)

Yuki 11/05/2014 1570 צפיות 36 תגובות
במוחי הקודח בחאד הימים עלה רעיון חדשני. אם יש ערפדים מוצצי דם אזיי צריך שיהיו ערפדים מוצצי חלב(חלב זה דם שמומר על ידי הורמון במהלך הלידה וההריון והופך לחלב). אני מצפה מכותבי האתר לא להעתיק, בשום דרך מן הסיפור הנ"ל. קריאה נעימה.

צעדיו של סקאי לא נשמעו בעודו פוסע ברחובות הכפר,הם לא נבלעו ברחוב הסואן הם היו חרשים כל כך עד כי השקט היסה את הרחוב ההומה אנשים פעלתניים.
"אדוני" הרכינו האנשים את ראשם כאשר חלף על פניהם.
בלחיי הבתולות פרח סומק ועיניהם ברקו. אצל הבחורים נחשפו זרועות שריריות, והנשים הנשואות החליפו מבטים רכושניים ביניהן. מבטיהם המעריצים עקבו אחריו עד שנבלע בביתה של זויה אלמנת הכפר, ילדים לא היו לה, תינוקה היחיד מת בשבוע בו נולד. שדיה שפעו חלב מי זה 17 שנים. הרי בזכות חלבה זכו אנשי הכפר לחזות בעיניהם באדון הצעיר ולהתפעל משערו הבהיר, מעיניו האפורות, מעורו שנראה כאילו טבל בכוס קפה, ומיופי מבנהו הגמיש אשר הסתיר שרירים אדירים.
"סקאי" קראה זויה וקמה לנשקו ולחבקו, כבדה וחמימה כאילו לא זה עתה אולצה לקום ממטת חוליה. "אתה רעב מתוק שלי" ליטפה את שערו. היא הובילה אותו לחדרה ונשכבה על מיטתה. היא פתחה את חולצתה וחזייתה. סקאי חש ברעב הגובר בבטנו, נשכב על המיטה לצידה והצמיד את שפתיו לשדה הגדוש בחלב. הוא חש מוגן עטוף ברכות ברוח ובאהבה בעודו משביע את רעבונו בתנועות מציצה נואשות ומתחננות. " סליחה זויה" אמר בצרידות כאשר נשך אותה ברעבונו הגדול. "זה בסדר תינוק שלי" אמרה ברוך. "בשביל זה אני כאן".
  "מה יש?" שאלה זויה כשסקאי הפסיק לאכול תרם התרוקן שדה מחלב. "אני שבע" השיב לה, "כבר" שאלה זויה מופתעת, "ינקת רק רבע שעה, אני לא זוכרת מתי בפעם האחרונה אכלת פחות מחצי שעה" "זויה בבקשה" אמר סקאי. "אל תכריחי אותי לאכול, אני שבע ורוצה ללכת לישון" "כרצונך" נעלבה זויה. "גם ככה אני מחזיקה את עצמי על כדורים, עכשיו יהיה לי זמן לנוח בלי להעמיס על עצמי, לתת לכדורים להשפיע וללכת לישון "זויה" חיבק אותה סקאי, "את יודעת שאני אוהב אותך, לפחות כמו הליידי אימי אין בי שום רצון לפגוע בך" "נו נו אני יודעת" חייכה "אני סתם רגישה בתקופה הזאת, "לך, לך לנוח" עודדה אותו לעזוב את מיטתה, סקאי נשק לה והלך.
סקאי חש מעט מטושטש והשמש הציקה לו בעינים, כאב ראש שלא הורגל אליו פרץ ברכותיו ובין עיינו, הוא ניסה למהר ולהגיע הביתה אבל הגברת קצב צעדיו גרמה לו רק טשטוש חושים נוסף.
"סקאי" קולו של ליאו הנוקב בשמו עצר אותו כאשר עלה בגרם המדרגות לכיוון חדרו "אתה עולה לישון?" שאל ליאו, "כן" ענה לו סקאי, "תנוח היטב" הורא לו ליאו, סקאי הרכין את ראשו כמקבל את דיברי אחיו כשלמעשה ראשו סחרחר עליו כל כך עד כי התקשה לשמור עליו מורם.
סקאי התמוטט בתשישות על מיטתו מטושטש מכדי להסיר את נעליו ועייף מכדי להתכסות בסמיכה, הוא אך עצם את עייניו כשדפיקה קלה נשמעה והדלת נפתחה חרש, אימו עמדה בפתח סוקרת בעיניה את גופו המותש "אתה עודך ער?" ניגשה אליו והסיתה את שערותיו ממצחו, "אתה זקוק למשהו?" שאלה, "אתה רוצה משהו?" המשיכה, "הניחי לי אמא, איני זקוק לדבר! מלבד שיניחו לי לנפשי וישמרו על השקט". "סקאי. אנה" התחננה אליו, "אל תרחיק אותי ממך", "אמא אני לא מרחיק אותך. אני עייף!" "אתה תמיד בורח למוסגים לא מוכרים" האשימה אותו בכעס, "איני חשה עייפות, איני זוכרת תחושה כזאת. תמיד זויה היא שאתה זקוק לה, אני זרה בעינך, אני אמך" אמרה ללא דמעות כאילו להוכיח את חוסר אנושיותה.  "אני ילדתי אותך ואני רוצה שתישען עלי כשאתה חלש, אני לא מסוגלת לספק לך מזון כפי שההיתי רוצה אז לפחות תניח לי לתת לך מכל מה שידי משגת" אמו השתתקה, פניה היו חתומות כאילו לא אמרה דבר עכשיו.
היא קמה ללכת חרש, "אמא" עצר אותה סקאי, "אל תלכי אני זקוק לך". "אינך צריך לשקר" אמרה לו ברוך, "איני משקר השיב לה, אני עייף כל כך עד כי אין בי כוח לפשוט את בגדי וראשי הולם כל כך עד כי איני מסוגל להירדם," אנה ביקש מימנה, ",טפלי בי."
רומי חייכה ונשקה לו, היא כרעה כדי להסיר את נעלי בנה וחשה בידה את הרכות והחום שהפיץ גופו בניגוד לגופה, הוא נאנק כשהסירה את נעליו כמו הסירה ממנו עול היא נגשה להסיר את חולצתו ושמעה את ליבו הדופק, פחד עלה בה לנוכחך המחשבה כי יום יבוא  והיא לא תשמע את הדופק פועם בגוף בנה.
היה לו ריח עדין שכאילו שימר את ניחוחות האמבט הראשון שעשה בימיו הראשונים.
רומי סיימה, אך סקאי לא הניח לה ללכת, שבי סימן לה והניח את ראשו בין ברכיה, הוא עצם את עיניו והניח לה לסרק את שערותיו ואז כאילו הכאב בראשו היה נחלש ומתגבר בגלים הוא התכווץ, וכמו ניסה לברוח מכאבו טמן את ראשו בחצאיותיה. רומי החזיקה בראש בנה בעדינות רבה משהחזיקה כוס זכוכית. והחלה מעסה את רכותיו עד שנרגע ונשמתו נעשתה סדורה היא הניחה את ראש בנה הישן על הכר והסיטה את הווילונות כדי לחסום את האור החודר. היא יצאה מן החדר בהבנה שונה מזו אשר נכנסה איתה עכשיו ילדה נזקק לה כדי לחדש את כוחותיו.
רומי התמלאה תאווה לנוחך ההבנה החדשה ומיהרה אל החדר אותו חלקה עם בעלה לורד הדם, היא מצאה אתו שותה לשובע מגרנו של אחד מאנשי הכפר…
סקאי התעורר מאושש מהחולשה המוזרה שתקפה אותו אתמול, הוא חש רעב שכמעט הטריף עליו את דעתו. "ליאו" הוא דפק ונכנס מבלי לקבל רשות, אחיו היה רכון על אישה ערומה ומצץ את דמה בעודה שולחת ידיים למפשעתו ומלהיבה אותו להשכיבה תחתיו, ליאו הפנה לעברו מבט לא ממוקד "אתה הולך לזויה?" שאל בהיסח הדעת, מבלי לצפות לתשובה "כן" ענה. "אני קופץ לבקר אותה, היא לא מרגישה טוב, אתמול היא הייתה על כדורים" ליאו לא הקשיב, הדם השיח את דעתו, "טוב אז… להתראות" מלמל.  
זויה התעוררה בתחושה שסקאי צריך אותה. היא חייכה כאשר ראתה את הכדור האחרון בחפיסה, קצת נמאס לה לבלוע אותם כל שש שעות.
דפיקה נשמעה וזויה המופתעת מיהרה אל הדלת, בפתח עמד סקאי מחייך את חיוכו המלאכי, "סקאי" פלטה בהתרגשות וחיבקה אותו "טוב לראות אותך, היכנס מתוק שלי בדיוק התכוונתי לקפוץ אליך. שב," הושיבה אותו על הספה "ספר לי מה מציק לך" סקאי השפיל את עיניו, "אני יודע שזה יום אחר יום אבל…" הוא הישיר אלי מבט. "אני נורא רעב" זויה חשה רק אהבה וצורך להגן ולשמור על הנער היושב מולה. היא מיהרה לפתוח את כפתוריה העליונים ולחשוף את שדה המלא חלב כדי להשביעו, היא הבחינה כי סקאי מנסה לרסן את עצמו ללא הצלחה, הוא כמעט והתנפל על שדה רוטן ומייבב ככלבלב מורעב, לרגעים היה רק  חסר מנוחה ולרגעים כמעט ותלש את פטמתה, היא נאלצה שוב ושוב להרגיעו ולמתנו.
זויה החלה לחשוש מהתנהגותו המוזרה, הצורך הכל כך נואש שלו למזון סמוך כל כך לזמן האכלתו הקודמת, הדליק במוחה נורה אדומה. היא ניתקה בעדינות את פטמתה מבין שיניו וסקרה אותו בעיניה. מבטו היה דהוי והוא לא נלחם לחזור אל חיקה ולקבל את מזונו, היא חשה בריפוינו בידה "סקאי?" שאלה בעדינות "אתה חש בטוב?"סקאי לא הגיב לדבריה "היי" ניסתה לעוררו, "הכל בסדר ילד שלי? מה יש? מה מציק לך?" זויה הייתה מבועתת. היא ניסתה לא לעבד את עשתונותיה כאשר חשה בחום העולה מגופו ושמעה את יבבותיו החלושות, הוא נראה בעיניה כתינוק שלא יודע להתמודד עם סבלו, בעדינות רבה הניחה את ראשו על כר המונח על הספה ומיהרה לפעול ולחייג לאחוזה. היא נענתה בצלצול הראשון. "הלורד ליאו?" שאלה בתקווה. "מדבר" נשמע קולו האדיש של הלורד מהקו השני. "מה רצונך?" שאל. "זאת אני, זויה" מיהרה זאת לספר. "סקאי בסדר?" נשאלה השאלה במהירות ובדחיפות. "אני חוששת שלא, אדוני הלורד. סקאי חש ברע" "שלחי אותו לאחוזה מיד" הורה לה. "אני חוששת. אדוני שהוא לא מסוגל ללכת כעת אפילו עד לפתח הבית". "אני מגיע" אמר הלורד.
אם לליאו היה לב כעת, הוא היה דופק כמטורף. הוא אך בקושי התאפק מלהרוג את המנקת של אחיו. אבל בחייו, איך שהוא רצה. הוא צעד בחדר הלוך ושוב עצבני ומתוסכל, בעייני רוחו עלו מילותיו של אחיו טרם יצא, אילו רק לא היה עסוק בדם שמולו והיה מתייחס לדיברי אחיו היה וודאי מונע האכלה נוספת.
  קולו היה חרישי ומאיים כאשר אמר לזויה "אם אי פעם תזיני את אחי כשיש לך תרופה במערכת הדם, אני בעצמי ארצח אותך. לא אסכים שאחי יסבול שוב מטעויות אנוש מטופשות. בינתיים לא אגבה ממך מחיר אחי לא ירשו זאת  אמר "אם מצבו לא ישתנה עד הבוקר, כדאי לך למצוא חבל ועץ גבוהה. כי את תשלמי על כל רגע בו אחי מתייסר". זויה הבוכייה הסכימה עם דבריו וחיכתה עד שהלורד יעזוב את הבית כדי שתוכל לרוץ אל תינוקה ולנחמו. אך הלורד הרים את בנה בזרועותיו והסתלק.


תגובות (36)

נ.ב.
זה סיפור על ערפדים

11/05/2014 17:38

אדיר XD אף אחד לא אמר שערפדים חייבים לשתות דווקא דם XD
חוץ מזה הכתיבה ממש טובה

12/05/2014 20:28

    תודה,
    אני תמיד אומרת שכדי להיות סופר טוב צריך לדעת לכתוב ולשבור מוסכמות של ז׳אנר.
    ותודה רבה על התגובה הזאת, כי סופר טוב גם צריך לדעת, שלפעמים שבירת מוסכמות זה דבר גרוע.

    12/05/2014 22:52

לפעמים זה גרוע, את צודקת, אבל לפעמים מוסכמות פשוט דורשות שישברו אותן- כמו במקרה הזה. וזה יוצא טוב ^_^

13/05/2014 17:45

אני עוד לא החלטתי אם זה ממש מוזר או גאוני.
הכתיבה שלך טובה מאוד, אם כי חסרים לך סימני פיסוק ויש לך כמה טעויות כתיב.
בקיצור, מעניין לראות לאן זה מתפתח…

13/05/2014 20:50

    ברשותך, אני יבחר במילה גאוני כדי לתאר את עצמי,
    תודה רבה, אני מקווה לראות את תגובותייך בפרקים הבאים.

    13/05/2014 20:54

    אבחר*
    מצטערת, זה הציק לי כזהזה~

    13/05/2014 21:04

    חחח
    הצדק איתך.
    אבחר.
    (אך עם נכנסת, למה שלא תעייני בסיפור?
    ביקורת ללא קריאה זה התרשלות).

    13/05/2014 21:06

    דבר ראשון, לא נתתי ביקורת. תיקנתי שגיאה שגם לא הייתה בסיפור, אלא בתגובה.
    דבר שני, ראיתי את זה כבר כמה זמן ורציתי לקרוא אבל זה יקרה כשההורים יהיו בטוחים שאני יושנת, שלא יטרטרו אותי באמצע.

    13/05/2014 21:09

ולאחר הקריאה [גם של הפתיחה וגם של הפרק]
הסיפור נשמע מעניין מאוד. הייתי רוצה לראות לאן זה מתפתח. היו לך כמה שגיאות כתיב וכמה טעויות סיפוק, אבל לא הרמה שזה אסון. אני מציעה לך לעבור על הפרק לפני פרסום, לבדוק אם הכל כמו שרצית ואין שגיאות או תקלות או משהו. כי לי [ואין לי מושג אם זה קורה לאנשים נוספים] יש תקלה במוח שלפעמים אני באה לומר מילה אחת [להקליד, במקרה הזה] ואז פתאום אני מקלידה מילה לא קשורה, לא דומה שאפילו לא חשבתי עליה ולא רואה את זה.

13/05/2014 21:29

    רעיון טוב.

    13/05/2014 22:27

אחחחח,הכישרון3>
נוטף ממך בכמויותXDD

13/05/2014 22:52

    יש!!! תודה גבי, את יודעת מה אנחנו אחת בשביל השניה ומה זה האתר הזה בשבילי,
    אני מודה לך על החברות שלך.

    13/05/2014 23:56

מדהים אין מילה אחרת לתאר את זה !!!
כשרונית ברמות וערפדים זה אהכה ♥
אני יותר מאשמח אם תקראי את הסיפור שלי גם

15/05/2014 18:54

    אין בעיה, אני יקרא.

    15/05/2014 20:11

    יוקי!
    כמה פעמים אני צריכה לומר שבעתיד זה א'?!
    לא י'!!!
    חשבתי שידעת יותר טוב Q~Q

    15/05/2014 20:16

    אוף אני כול הזמן נזכרת בזה, רק אחרי שאני שולחת, (את ממש עוקבת אחרי)(פרצוף מוזר).

    15/05/2014 20:19

    אני רואה באגף תגובות אחרונות. חיחי~

    15/05/2014 20:31

    אגף?

    15/05/2014 20:47

ותודה על התגובה :)

15/05/2014 20:13

מוצץ חלב זה שם גאוני~

15/05/2014 20:18

    תודה, והסיפור?

    15/05/2014 20:21

דבר ראשון, זה היה התחלה ממש יפה לסיפור שאני מקווה שימשיך:)

החלטתי לכתוב לך את כל הפספוסים הקטנים אם בא לך לתקן, וגם אם לא תשתמשי במה שכתבתי לפחות תדעי שישבתי ובדקתי את הסיפור שלך שעות:):)
בפסקה השנייה כתבת "רחושניים" במקום "רכושניים".
אחר כך בפסקה הרביעית חסרה נקודה (נראה לי שהיה צריך) אחרי אימי וגם יש רווח מיותר אחרי "אין". "לפחות כמו הלידי אימי אין בי"
באותה פסקה כתבת גם "סתאם" במקום "סתם".
בפסקה הבאה כתבת "הרכין רשו" במקום "הרכין ראשו".
בפסקה הבאה כתוב "הניכי לי אמא" במקום "הניחי לי אמא". ועוד באותה הפסקה כתוב: "יניכו לי לנפשי" במקום "יניחו לי לנפשי".
כתבת גם "אתה תמיד בורח למוסגים לא מוכרים", לא הבנתי למה התכוונת במילה מוסגים… או שיש טעות או שאני פשוט לא מכירה את המילה.. באותה הפסקה כתבת
אחרי המשפט- "איני חשה עייפות, איני זוכרת תחושה כזאת", נראה לי שיש גרש (") מיותר.
באותה פסקה- "לספק לך מזון כפי שההיתי רוצה" במקום "שהייתי רוצה".
שתי פסקאות אחרי הפסקה הקודמת: "שכאילו שימא את ניכוחות האמבט" במקום "את ניחוחות האמבט".
במשפט "שבי סימן לה" היה צריך לדעתי להוסיף פסיק- "שבי, סימן לה".
אותה פסקה- "בגלים הוא התקווץ" תיקון- "בגלים הוא התכווצץ". ו- "טמן ראשו חציותיה" תיקון- "טמן ראשו בחצאיותיה". "סרוכית"- "זכוכית" (נמאס לי לכתוב כל פעם תיקון או במקום…חח…)
"היא הניכה את ראש בנה הישן" – "היא הניחה את ראש בנה הישן".
"היא צאה מן החדר" – "היא יצאה מן החדר".
בפסקה הבאה: "הדם השיח את דעתו" – "הדם הסיח את דעתו".
"חייוכו המלאכי"- "חיוכו המלאכי".
"נעלצה שוב ושוב"- "נאלצה שוב ושוב".
"לא לעבד את אשתונותיה"- "לא לאבד את עשתונותיה".
"הוא צעד בחדר הולוך ושוב"- "הוא צעד בחדר הלוך ושוב".
"בעייני רוחו"- "בעיני רוחו".
"והיה מתייחס לדיברי אחיו"- "והיה מתייחס לדברי אחיו".
"בינתיים לא אגבה ממך מחיר אחי לא ירשו זאת"- חסר פסיק או נקודה אחרי "מחיר" וגם "ירשה" במקום "ירשו".

בטח התייאשת באמצע כל התיקונים, אבל אם לא תדעי שאני יכולה לבדוק לך אם את רוצה סיפורים אחרים שלך רק תגידי:):):)

15/05/2014 20:57

    עברתי ותקנתי אחד לאחד, מקווה שלא פספסתי כלום.
    :-) :-* :-$ :-0

    15/05/2014 21:42

    לבדוק אם פספסת כבר אין לי כח;);)
    אני שמחה שהעבודה שלי לא ירדה לטמיון (אני סתם אוהבת לכתוב לפעמים מילים גבוהות, זה לא שאני חננה גמורה…)

    15/05/2014 21:45

    את צריכה לפגוש בי כשיש לי מצב רוח.
    אני נוהגת לשבץ מילים גבהות ביום יום וזה מטריד את חברות שלי.
    כגון: "או קלי",משום,אם כי,כלומר,למעשה,ננטשתי או נזנחתי לאנחות(זה בצחוק),
    וחננה?
    אני ה-חננה חורשת ללימודים, הרצינית.
    אבל מה רע בזה?
    אני אוהבת את עצמי וגם חברותי אוהבות אותי כך.

    15/05/2014 22:03

    אני מתה על מילים גבוהות!! כשיש מצברוח זה אומר מוזה לזה או פשוט מצב רוח טוב? ולא אמרתי שחננה זה רע פשוט הבהרתי את עצמי… הרגע הזכרת לי מבחן בהסטוריה שבוע הבא X(

    15/05/2014 22:07

    פשוט אם המילה עולה לי בראש, אני לא נמנעת מלהגיד אותה.

    15/05/2014 22:16

והיו עוד כמה שגיאות קטנות שאם את רוצה אני אכתוב, פשוט נראה לי ממש חפרתי!!!;)

15/05/2014 20:58

    איזה חמודה את.
    שמחת אותי מאוד, ברור שאני יעבור ויתקן(ברגע שאחים שלי יעפו מהמחשב).
    אני מודה לך על הייחס, ורואה בזה כבוד על כך שתרחת לתקן אותי, משום שזה מראה כי הסיפור מצא חן בעיינך ולכן בזבזת את זמנך.
    אני אשמח לעוד תגובות כאלה, ותודה רבה על כל ההשקעה.

    15/05/2014 21:08

    כל עוד יש בך הכוחות ללמד, אני כאן כדי ללמוד.

    15/05/2014 21:09

    אעבור*
    אתקן*
    את יודעת, אם היית בסקייפ או משהו אז הייתי יכולה לתקן את הסיפור עצמותוך כדי קריאה, אבל מאחר ואין כאן אפשרות להעתיק אז אני לא יכולה אפילו לשים הכל בפתק ><

    15/05/2014 21:29

    סמים?
    "קואי"
    (ככה החלטתי שכותבים את זה בעברית)

    15/05/2014 21:40

*על שטרחת.
ואוי, עכשיו אני מרגישה כמו bad little girl… אז אני לא אתקן תגובות כי זה פחות חשוב:):)

15/05/2014 21:12

    חחח.
    לליזה מותר, לי ולה יש קשר מיוחד.

    15/05/2014 21:14

    יאי~ יש לנו קשר מיוחד~ רוצה סמים? יש לי דרך בטוחה להעביר אותם

    15/05/2014 21:30
13 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך