מבוך האשליות- פרק 46
מכשפת הדרום חייכה בשמחה כאשר הבחור בארון הזכוכית התרומם בנשימת החיים הראשונה. הוא הפנה את מבטו המבולבל אליה, ואז חייך. האנרגיה שמילאה את גופו הצליחה לגרום לו להרים את עצמו אל מחוץ לארון בקפיצה יחידה. הוא מצא את עצמו… חי כל כך.
"איך אתה מרגיש?" המכשפה שאלה אותו.
"טוב." השיב לה. "אפילו טוב יותר." טון הדיבור שלו היה מהיר וגבוה, ומאוד שמח. הוא העביר את מבטו אל עבר ניקולאי שלא שם לב אליו כי התעסק בכאב החד שעדיין הכביד על גופו, כיווץ את עיניו במחשבה האם לגשת, ואז החליט שלא. הוא התקדם לכיוון דלת הכניסה והמכשפה אחריו. הוא עבר מעל קווין המעולפת כלא מתייחס אליה ויצא מהחדר כשארבעת האנשים האלה צפו עליו במבטים חוששים שגרמו לו ליהנות מתשומת הלב הזאת.
הוא המשיך ללכת במסדרון האחוזה ופנה לרדת במדרגות לקומה הראשונה.
"לאן אתה הולך?" אימו סוף כל סוף שאלה אותו בתהייה.
"אני משועמם." הוא השיב לה. "אני הולך לחפש קצת כיף."
הוא יצא דרך דלתות האחוזה הגדולות שכבר היו פתוחות מלפני כן, וכשהסתכל על האופק הבחין בשני נערים אדומי שיער מתרחקים מהמקום. האחד עזר לאחר ללכת, והם לא מיהרו. ככל שהתקרב אליהם כך שם לב שהנער שעזר לחברו, היה בעצם בחורה בעלת שיער קצר.
הוא הרים את כתפיו וגלגל את עיניו בזלזול ביקורתי כלפיהם, שכן, מי נראה ככה מבחירה? הוא עבר על פניהם והם הסתכלו עליו בתהייה, ושוב, הוא שמח לדעת שהוא מסקרן את האחרים בצורה שכזאת.
הוא עדיין לא ידע מה יעסיק אותו כדי שלא ישתעמם כפי שקרה בכל הזמן הזה שלא היה שם, אבל הוא בוודאי ימצא משהו. תמיד אפשר למצוא משהו.
דניאל הייתה הראשונה להיכנס אל תוך החדר, ופנתה מיד אל ניקולאי. היא התיישבה על ידו וחיכתה שיבחין בה. הוא הרים אליה את ראשו וכיווץ את עיניו בתהייה למראה שלה מולו.
"לא כדאי שתעשה את זה, זה יגרום לך לקמטים." היא העירה לו בטון רציני ומזויף, וגרם לו לעקם את פיו בגיחוך קל.
"תעזרי לי לקום." הוא ביקש ממנה והושיט אליה את ידו. היא קמה ותפסה בו, ועשתה כבקשתו. הוא נאנק בכאב וגרם לה להתחיל לדאוג באמת.
"אתה בסדר?" היא שאלה והחזיקה בו.
"לא משהו רציני." הוא הניא אותה מלהמשיך לעזור לו, אבל היא התעקשה.
"זה דווקא נראה כמו משהו רציני." היא אמרה.
"ואני אומר לך שלא." ניקולאי התעקש בעצמו.
"היי," סקיי, להבדיל מחבריה, פנתה לכיוונה של קווין, שעדיין נשארה שוכבת על הרצפה עם עיניים עצומות. "מה עושים איתה?" היא שאלה.
"הייתי מציע להשאיר אותה כאן," ניקולאי אמר. "אבל הלב שלה נמצא במישהו אחר, וזה דבר רע מאוד."
"בבחור הזה ששכב בארון." טוביאס אמר. "מי זה?"
"הא, סיפור ארוך." ניקולאי נמנע מלהשיב. "כל מה שאתם צריכים לדעת זה שחייבים למצוא אותו ולקחת את הלב חזרה."
"איך עושים את זה?" סקיי שאלה בתהייה.
"עם כישוף." הוא השיב. "זה קל יותר ממה שזה נשמע."
"וזה רע יותר ממה שזה נשמע." ג'יימס התערב.
"זה מה שיש." ניקולאי אמר לו. "רצית להחזיר לה את הלב שלה, לא?" הוא הפנה את מבטו אל קווין. "אז תצטרך להתמודד עם הדרך."
ג'יימס לא השיב לו. הוא התקשה להודות שניקולאי דווקא צודק, והתקשה להשלים עם העובדה שלמרות כל הרצון הטוב שלו לעשות את הדבר הנכון, איכשהו, זה רק משתבש, וזה רק גורם לו לחרוג מאמונותיו.
"תודה." ניקולאי הודה לו בעוקצנות מעצבנת. "בואו נזוז." הוא התרחק מהם ופנה לכיוון הדלת. הוא נעצר בפתח והסתובב לכיוונם. "אתם יודעים, כשאני אומר 'בואו נזוז', זה אומר שכולם צריכים ללכת."
"ממתי אתה המנהיג?" טוביאס שאל אותו וחטף מבט עצבני מדניאל, אליו הוא השתדל לא להתייחס.
"ממתי שאני יודע מה קורה כאן ואיך אפשר לפתור את זה." הוא השיב.
"אז למה אתה לא משתף אותנו?" ג'יימס תמך בדעתו של טוביאס.
"כי אני לא סומך עליכם שתדעו מה לעשות." הוא הודה. "היי, אני ישיר כשזה חיוני, ותאמינו לי, שאם הייתם יודעים מה קורה, הייתם חושבים יותר מפעמיים אם לסמוך עליי. זו הסיבה שאני לא מספר לכם, עדיין." הוא חזר לפנות לדלת והפעם גם יצא ממנה.
דניאל העבירה מבטים בין סקיי, ג'יימס וטוביאס והחליטה ללכת אחריו.
"חכי, דניאל." טוביאס פנה אליה והתקדם יחד איתה. הוא התקרב אליה והלך לצידה. "למה את סומכת עליו?"
"כי הוא הציל את החיים שלי פעם." ענתה. "וכי אני סומכת עליו. אני יודעת שהוא מתכוון לטוב."
"ו- אני לא מתכוון לטוב?" הוא נעלב ממנה מעט.
"אולי. אני עדיין לא בטוחה. אתה עושה שטויות." היא השיבה.
"גם הוא." טוביאס אמר.
"כן, אבל הוא עושה את זה מאומץ. אתה מפחד." דניאל סוף כל סוף מצאה את התיאור הנכון. "לכן אני מעדיפה ללכת אחריו מאשר אחרייך."
ג'יימס לא אהב את הרעיון של ניקולאי, גם כשהיה לא ברור כלל. פעם אחת הוא אכזב אותו, אז למה לא שוב? רק בגלל סקיי, שדווקא האמינה שעדיף שהוא יחליט מה עליהם לעשות כדי לסדר את המצב, הוא החליט להבליג מעט.
הוא לקח את קווין הרדומה בזרועותיו ובמבט שני עליה קיווה שעשה את הדבר הנכון כאשר הסכים לעזור לה מלכתחילה. כמובן, הוא היה עושה כמעט הכל כדי להוריד את המלכה הנוכחית מכס המלכות, אבל הוא כל הזמן ממשיך לפקפק במעשים שלו. זה לא היה הוא, והוא שנא את זה. פתאום הוא נגרר אחרי פושעים כדי לממש את הרצונות שלו? מה קרה?
"קדימה, כדאי שלא נתעכב יותר מדי." סקיי זירזה אותו בנעימות ומיד יצאה מתוך החדר אחרי דניאל וטוביאס. ג'יימס הסתכל עליה ולא חיכה יותר מדי כדי להתחיל ללכת אחריה בעצמו.
בתוך תוכו הוא רק קיווה שכל הסיבוכים שגרם לעצמו לעשות לא יהיו לשווא.
(אם יש לי אפשרות לשים גיפ, תהיו בטוחים שאשים)
תגובות (24)
אוף, הייתה לי תגובה ארוכה כמו מכילה, אבל אני דרך הפלאפון והיא נמחקה (תודה רבה לך, דודה, שהיית חייבת להתקשר דווקא דרך הפלאפון שלי -,-)
מעניין מה ניקולאי מתכנן *~* (הדעה שלי לגביו מעט הפכפכה, אבל רוב הזמן הוא מגניב. ואני עדיין בונה עליו ועל קווין.)
אני עדיין שונאת את טוביאס. אבל ממש שונאת. גם ג׳יימס מעצבן אותי משום מה.
מחכה להמשך!
קטניס אוורדין, סוף.
חחח תודה רבה ^^
האמת שממש חשבתי שתגידי משהו על הדעה של ג'פרסון לגבי אלי XD אבל נו, לא נורא.
אני חייבת לציין שגם אותי ג'יימס ממש מעצבן. אין לי מה לעשות איתו… הוא לא מוכן להפר אף חוק לא משנה מה קורה, הוא ממש תקוע.
האמת שכתבתי על זה משהו, ובקטע שהוא עבר לידם הייתה לי כזאת הבעה של כעס, אבל חשבתי שזה יהיה יותר מדי קטנוני מצידי אז מחקתי את מה שרשמתי.
אני מדמיינת שג'יימס נראה כמו צ'ארמינג… (גם את צ'ארמינג אני שונאת.)
קטניס אוורדין, סוף.
חחחח XDDD
והאמת שאני באמת מדמיינת אותו בתור צ'ארמינג. הוא גם די דומה. לעומת זאת את סקיי אני מדמיינת כשלגיה, והן ממש לא דומות חח
אז את רומזת שהם יהיו ביחד? :O (הלוואי, הם יהיו כאלה חמודים ביחד ^^ ואני לא אחת של קיטשיות.)
קטניס אוורדין, סוף.
אולי חחח זה ממש לא בטוח, למרות שברוב המקרים הזוגות שהם ההשראה שלי יהיו גם בסיפור ._.
אני מפרשת את זה ככן.
קטניס אוורדין, סוף.
חחח סבבה
יא אללה ספרתי לא נכון את מספר הפרקים ומתברר שהיה לי אחד יותר ממה שחשבתי XDDD
לרגע לא הבנתי מי אלה השניים העלי השיער האדום ^^ ואז נזכרתי…
אז זה באמת ג'פרסון! לא שהיה בזה ספק כלשהו אבל עדיין U^U (אמורה, לקחתי לך את הסמיילי, תתגברי.)
ג'פרסון מעצבן אותי, הוא כל כך מתנשא! למה הוא לא בא לדבר עם ניקולאי?
למה את עושה את זה לטוביאס??? אז הוא מפחד, מה הבעיה עם זה לכל הרוחות?!?!
עדיין לא אוהבת את ניקולאי -,- או את קווין – עכשיו היא מעולפת אז לא אכפת לי – -,- או את ג'יימס – הוא כזה רודף צדק! – -,- ואל תשאלי אותי למה דווקא את שלך! דניאל וטוביאס דווקא אחלה ^^
ו… אין לי מה עוד להגיד…
תמשיכי!!! הלכתי לקרוא את מצוד האגדות >>>
חחחח תודה XD
כמו שאמרתי, גם אני לא ממש אוהבת את ג'יימס ._. הוא באמת רודף צדק מעצבן… אי אפשר לעבוד איתו…
פרק מעולה!! דרך אפליקציה מצטער על התגובה הקצרה. תמשיכי!!
מבינה ומודה שבכלל הגבת D: (האפליקציה המטונפת הזאת..)
מקסימום תגיב אחר כך תגובה ארוכה, קח את הזמן U^U
תקראו לי מטומטמת, אבל רק כרגע נפל לי האסימון שג'פרסון כזה סנוב רק בגלל הלב של קווין. O_O
קטניס אוורדין, סוף.
קטניס את קורעת אותי XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
היי, זה לא מצחיק! -,-
קטניס אוורדין, סוף.
זה ממש קורע XDDDDDDDDDDDD
זה לא!
*משלבת ידיים כמו ילדה קטנה ועושה פרצוף -,-*
קטניס אוורדין, סוף.
חחחחח זה ממש XDD
וחכי חכי מה יקרה הלאה *-*
מה, הוא הולך לתלוש לבבות? (: (יאלה בלאגן!)
*הסמיילי השמח לא היה שגיאת מקלדת*
קטניס אוורדין, סוף.
אוי הסדיזם חוגג!
לגמרי!
אבל ברצינות, הוא הולך לתלוש לבבות? (:
קטניס אוורדין, סוף.
לא יכולה לומר U^U
פרק מעולה!!!
ממש ממש אהבתי!!!
מצטער על התגובה הקצרה – חייב לזוז.
תמשיכי!!!
ושקלת כבר את הפרק הנוסף של מצוד האגדות???
מאחורייך U^U