Amora
טוב, אתם בטח חושבים לעצמכם "מה? עוד פרק? אבל לא אמור להיות היום! למי אכפת!" בכל מקרה.. U^U אני מרשה לעצמי לפרסם יותר מ"מבוך האשליות" כי הצלחתי לכתוב מלא פרקים (טפו טפו טפו נגד עין הרע), ככה שהיום יהיה רק פרק של מבוך האשליות, ואני גם במרחק פרק וחצי (אם זה לא ייקח לי יותר) עד שאגיע לכתוב את החלק הרביעי DD: איזה שמחה DD: בכל מקרה, מצפה מכם לתגובות ארוכות ומושקעות U.U

מבוך האשליות- פרק 38

Amora 26/10/2015 654 צפיות 36 תגובות
טוב, אתם בטח חושבים לעצמכם "מה? עוד פרק? אבל לא אמור להיות היום! למי אכפת!" בכל מקרה.. U^U אני מרשה לעצמי לפרסם יותר מ"מבוך האשליות" כי הצלחתי לכתוב מלא פרקים (טפו טפו טפו נגד עין הרע), ככה שהיום יהיה רק פרק של מבוך האשליות, ואני גם במרחק פרק וחצי (אם זה לא ייקח לי יותר) עד שאגיע לכתוב את החלק הרביעי DD: איזה שמחה DD: בכל מקרה, מצפה מכם לתגובות ארוכות ומושקעות U.U

אלי מצאה את עצמה בוהה בבחור הגבוה שעמד בין האנשים הרבים שהציפו את המקום. הוא לא עשה הרבה, בעיקר עמד והסתכל לצדדים, כנראה מחפש משהו מעניין במקום המשעמם, הססגוני והקיצוני הזה אליו נכנס. היא הצליחה לשים לב שהוא לא מרגיש שייך כל כך, ועוד יותר שמה לב למסכה הלבנה שענד על החצי העליון של פניו שהשלימה את המראה שלו עם החליפה התואמת לה.
היא קפאה במקומה והרגישה בתוכה תחושה משונה, רגשנית כזאת, חדשה.
משהו בתוכה הכריח אותה לנסות להתקרב אליו, אך ראשה אמר שחיפוש הדוכסית הוא במקום הראשון בשבילה. הלבטים וההתלבטויות עצרו אותה מלעשות דבר. האם לגשת או לא? זו הייתה שאלה פשוט, אך היא לא הצליחה למצוא בעצמה את התשובה.
"תיגשי אליו." קול אמר לה בתוך ראשה, אך הוא היה משונה. היא סובבה מבטים חטופים לצדדיה, והבחינה בבחורה המהודרת שלפתע עמדה לצידה, וחיוך נעים על פניה. שיערה הבהיר היה אסוף מלמעלה ופזור מאחורה, בצורה שנראתה לה יפה ומתאימה לפניה הרחבות. היא לבשה שמלה סגלגלה וכפפות תואמות, ועל צווארה ענדה שרשרת אבנים יקרות.
"מה?" אלי פנתה אליה, מנסה להיראות תמימה עד כמה שניתן.
"אני מצטערת, פשוט, ראיתי איך את מסתכלת עליו." היא הפנתה את מבטה אל הבחור. "אולי הייתי חצופה מדי." היא השפילה את מבטה והתנצלה.
"אה, זה לא היה חצוף מצידך." אלי הרגיעה אותה.
"אני מתנצלת בכל מקרה." הבחורה אמרה, ומשהו בקולה נשמע לאלי כחוזר על עצמו.
"את נראית לי מוכרת, את יודעת?" היא אמרה פתאום.
"באמת?" הבחורה הופתעה. "האמת- גם את נראית לי טיפה מוכרת."
"אבל אני מעולם לא פגשתי- לא פגשתי הרבה בני אצולה." אלי הודתה כמנסה להאמין שזה רק בראש שלה.
"גם אני." הבחורה חייכה בחברותיות.
"היי, סקיי!" גבר נאה עד מאוד ניגש אל שתיהן ופנה אל הבחורה שעמדה לצידה. "לרגע חשבתי שאיבדתי אותך, את יודעת שאנחנו צריכים להישאר ביחד."
"אה, כן, נכון." הבחורה, סקיי, אמרה לו. "כנראה ששכחתי."
"מי החברה שלך?" הוא פנה להסתכל על אלי, והיא לא הצליחה להסתיר את החיוך שעלה על פניה. היא שמה לב לכך מיד וניסתה לחזור למבטה הפחות מתלהב. הוא חייך אליה כאילו כבר היה רגיל לכך.
"היא, אה," סקיי לא בדיוק ידעה את התשובה.
"אלי." היא הצילה אותה מהמבוכה הקלה והושיטה אליו את ידה.
"ג'יימס." הוא לקח אותה וקד קידה לפניה, ובכך הפתיע אותה מאוד. היא באה להגיב אך עצרה בעצמה, ובמקום זה פשוט התרשמה בשקט. "סקיי." היא חזרה פתאום על שמה של הבחורה. סקיי והבחור שעימה הביטו בה בבלבול. "את לא במקרה… נפצעת ברגל?"
"אה- אני, אני כן." סקיי הופתעה משאלתה. "את הבחורה-?"
"אני חושבת שכן." היא חייכה והשתדלה שלא להיראות שמחה מדי.
"אבל את לא בת אצולה." סקיי אמרה והשתדלה שלא להישמע בוטה מדי. "מה את עושה כאן?"
"אני יכולה לשאול אותך את אותו הדבר." כך אלי השיבה.
"בואו נסכים להבין לבד." ג'יימס אמר. "למה הגעת לכאן?"
"אני," אלי העבירה מבטים חטופים כדי לוודא שאף אחד לא מאזין להם. "אני מחפשת את אח שלי."
"הוא כאן?" סקיי שאלה.
"אני לא חושבת." אלי השיבה לה. "אני מחפשת את הדוכסית. אם יש מישהי שתוכל לדעת איפה הוא עלול להיות, זאת היא."
"ובכן, אלי," ג'יימס החל לומר. "אנחנו גם כאן כדי לפגוש את הדוכסית."

לא רחוק מהם, הגיעו לנשף עוד זוג אצילים. הפעם, אלה היו שני גברים. בחורים צעירים בני אותו גיל. אחד מהם היה בעל שיער חום מסורק אך גם די פרוע, עיניים שחורות וכהות ובגדים חומים ותואמים, והשני בעל שיער שחור וקצר, לבוש בבגדי אצילים בהירים וגלימה חומה.
על הראשון ארשת פנים מודאגת ולא בטוחה ועל השני מבט בטוח וודאי במעשיו.
"זה רעיון גרוע מאוד." הראשון, טוביאס, אמר כפי שחזה חברו, ניקולאי.
"כדי לעשות דברים נכונים לפעמים צריך לעשות דברים לא נכונים." הוא הזכיר לו.
"זה ייגמר רע." טוביאס הזהיר אותו.
"היי, תקשיב," ניקולאי עצר מללכת כדי להבהיר לו את הדבר החשוב ביותר. "אני לגמרי מבין למה דניאל זרקה אותך." הוא הטיח לו את דעתו בפניו. "אתה פחדן, חסר ביטחון ותקווה. אם לא תאמין שהיא תרצה לסלוח לך, היא לא תסלח לך, לא משנה כמה פעמים תבקש."
טוביאס שתק.
"עכשיו תקשיב לתוכנית שלי אם אתה רוצה להצליח." הוא סימן לו לבוא יחד איתו.

כל הנוכחים באולם קפאו למראה הבחורה שעברה בניהם.
עורה היה בהיר ומעט חיוור. עיניה היו תכולות כשמי בוקר. שיערה הבלונדיני והבהיר התפזר על עורפה וכתפיה. שמלתה הייתה לבנה, ארוכה וחסרת כתפיות. למרות שהמראה שלה היה צנוע ופשוט לעומת כולם, הם נתנו לה כבוד, מפחד. על פניה ניחנה הבעה מטרידה מעט, חזקה, בטוחה, ברורה וגדולה שמסרה לסובבים אותה שעדיף להם להתרחק.
היא התקדמה בידיעה לאן ללכת, שלא כמו מכריה.
האנשים פינו לה את הדרך, וככל שהתקדמה, חיוך זומם עלה על פניה.
היא עברה על פני שומר אחד שעמד שם, והוא זיהה אותה וקפא. היא חייכה בגאווה לאור העובדה שגם ללא המראה המלכותי שתמיד ייצג אותה, היא עדיין הצליחה לחלחל אליהם את תחושת החרדה שליוותה את ההילה שלה.
"שומרים," היא פנתה אליהם כשפגשה בשניים. "תגידו לגבירה שלכם שקווין מחפשת אותה." היא חייכה.


תגובות (36)

יאיי, הם נפגשים!
טוב, בהתחלה מעט הוטרדתי, כי זה היה נראה כאילו סקיי חושבת שלי מאוהבת באחיה (אני מלאת תקווה, זה אח שלה.) רמת ההטרדה שלי עלתה כשזה היה נראה כאילו אלי מאוהבת בג'יימס (היא לא, נכון? זה קסם אישי או משהו? בואי נקווה שכן.)
תזכירי לי למה קווין צריכה לפגוש את הדוכסית? (לא יודעת אם זה צוין ושחכתי.) ולמה טוביאס וניקולאי באו בנפרד מג'יימס וסקיי? והכי חשוב – מישהו כבר שיפפ את ג'יימס וסקיי? (ג'ייסקיי? טוב, וויתרתי.)
אני מקווה שזה מספיק מושקע בשבילך U^U (מה הסמיילי הזה אומר בכלל?)
מחכה להמשך!
קטניס אוורדין, סוף.

26/10/2015 16:00

    זה סמיילי כמו :) רק יותר מרשים.
    חחח וכן, זה קסם אישי, זה קורה לו עם כולם. ייאיי, הטרדתי אותך, מהנה לי.
    אוקיי, אז ככה, דניאל סילקה את טוביאס וניקולאי עזב אותם, ואז הם נפגשו וניקולאי הציע לו לעזור לו בתוכנית שלו שתציל את כולם. וקווין צריכה להיפגש עם הדוכסית כי ניקולאי אמר לה שהוא מכר לה את הלב שלה, שאותו היא מחפשת.
    לי יצא לשפפ אבל לא יצאו לי שמות טובים…
    אכן, קטניס, זה בהחלט מושקע כמו שצריך!

    26/10/2015 16:14

    מה הקש בין U^U ל (:?
    אה, שכחתי (וכאן מסתכמת הטיפשות שלי, אנשים.)
    וסתם כי רק עכשיו קראתי את הרציתי להוסיף, איך לעזאזל את כותבת כל כך מהר? אני אפילו לא באמצע של פרק שלוש!
    קטניס אוורדין, סוף.

    26/10/2015 16:20

    ה- U זה עיניים וה- ^ זה פה, שמסיבה מסוימת, אם מחברים אותם יחד הסמיילי נראה שמח ולא עצוב.
    טוב, זה בגלל שאני ממש לא עסוקה ואני יודעת מה הולך לקרות בקטעים האלה, אז אני לוקחת על עצמ יאת האנרגיה הנדרשת וכותבת את מה שאני צריכה P: אם לא היו לי רעיונות זה היה הולך לאט יותר… כמו במצוד האגדות.. >.< יש לי מעט רעיונות..

    26/10/2015 16:23

    לא יודעת, U^U לא נראה שמח במיוחד. לך לפחות יש רעיונות, אני מרוקנת. הפרק שלי באורך שש דקות!
    קטניס אוורדין, סוף.

    26/10/2015 16:33

    זה לא בדיוק שמח, זה המממ כמו זה ~.~ אין לזה הרבה משמעות, אבל זו משמעות חיובית, בדרך כלל.
    מכירה מכירה… אבל הייתי רוצה שיהיו לי עוד רעיונות (כאלה שאני ממש יודעת מה יקרה בהם) גם במצוד האגדות..

    26/10/2015 16:34

    ממש מסכנה, יש לך פרקים מוכנים ורעיונות. U^U (הסמיילי הזה דווקא נחמד.)
    קטניס אוורדין, סוף.

    26/10/2015 16:37

    חחחח נו אבל יש לי רק לאחד ואנשים דורשים שניים! זה גם קשה >.<

    26/10/2015 16:39

    טוב, אני לא יכולה להתווכח עם זה. אנשים (אני!) אכן דורשים שניים. זה הגיוני, את ויוטה הם חברי האחווה היחידים שמעלים פרקים בקביעות (לבלאק יש שלוש סיפורים על הראש, לי אין רעיונות, תס עושה… אני לא יודעת מה.)
    קטניס אוורדין, סוף.

    26/10/2015 16:44

    אז אולי כדאי לנסות את שיטת החלקים. זאת אומרת- להעלות פרק כל פעם שיש לך שניים מוכנים ולהשתדל לכתוב פרק אחרי שאת מעלה.
    וגם, אם אין לי רעיון, אולי עדיף למצוא אחד חדש (אלא אם כן את ממש אוהבת את הרעיון שיש לך ואז זו בעיה). את לא צריכה לחכות שיבוא לך רעיון, פשוט תכתבי את הדבר הראשון שאת חושבת עליו ומקסימום תשני אם זה פחות מתאים. ככה את לא נתקעת U^U

    26/10/2015 16:47

    שיטת החלקים? אני לא מצליחה לכתוב פרק אחד, עד שאכתוב שלושה את כבר תסיימי את החלק השלישי ובלאק יזכר בכוחות הטבע (בלאק, אם אתה קורא את זה, תבין – אנחנו רוצים עוד פרקים של כוחות הטבע.) כל הרעיונות שלי להמשך גרועים. *~*
    כל כך משעמם לי שאני רואה את "אל תוך היער." (סרטים מוזיקליים מחרפנים!)
    קטניס אוורדין, סוף.

    26/10/2015 16:51

    קטניס! לא צופים בדברים כשצריכים לכתוב! בטח לא ב"אל תוך היער" שזה סרט של דיסני וזה סרט ארוך שעדיין לא צפיתי בו כי מהאירוניה אני מעדיפה לכתוב במקום לצפות בסרטים שאני רוצה לצפות בהם!
    אם אין לך רעיון… הו, לי יש רעיון! אין לי מושג מה כתבת על ג'קסון אבל זה שיר שהוא בטח ממש יאהב (וגם אני אוהבת. אזהרה- קריפי):
    https://www.youtube.com/watch?v=aGR8ftTcjmA

    26/10/2015 16:55

    האמת שאין לי שום רעיון לג'קסון (סיפורי הרשה הם כל כך קשים. איך אתם שורדים ככה?)
    האמת שזה סרט נחמד (חוץ מהשירים! די, כמה אפשר, כמה?!) כרגע אני בקטע (של שיר) של סינדרלה.
    קטניס אוורדין, סוף.

    26/10/2015 17:02

    לא ראיתי עדיין.. הא…
    נו, אז אולי תמצאי השראה בשיר שנתתי לך U^U
    קטניס, עזבי את הסרט! לחכות לרעיון לא יקדם אותך, תסמכי עליי.

    26/10/2015 17:04

    השירים האלה מחרפנים, לא כדאי לך (טוב, אולי חוץ מהסוג-של-שיר שהמכשפה שרה קודם על איזו קללה. הוא היה די מגניב.)
    לא יודעת איזו השראה אתם מוצאים בשירים, מה מעורר השראה בזה?
    קטניס אוורדין, סוף.

    26/10/2015 17:07

    טוב, לא השיר, הקליפ של השיר. הוא יכול להוות לך השראה U^U
    האמת שאני אוהבת שירים מחרפנים (כי בדרך כלל יש סיפור מאחורי זה, כאילו, הם מדברים, ואני אוהבת שירים שמדברים בהם, זה גם נותן לי השראה. בתכל'ס, השירים היחידים שנותנים לי השראה אלה שירים מסרטים חח אז טכנית סרטים וסדרות עדיין נותנים לי יותר השראה)
    קטניס מרגיש לי שאת מוותרת בקלות מדי ולא מתאמצת למצוא רעיון וזה לא מוצא חן בעיניי! עד שלא תמצאי רעיון- אין פרקים U^U איך אני איתך?

    26/10/2015 17:10

    אותי הסוג הזה של שירים סתם מעצבן. רוצים לדבר? תדברו, למען השם, תדברו! וגם אין שום הכנה של מוזיקה, הם יכולים לדבר ואז פתאום להתחיל לשיר את המשך המשפט.
    אני לא מוותרת בקלות! אין לך מושג כמה זמן ישבתי מול הוורד, כתבתי רעיונות ומחקתי אותם… את לא יכולה לעשות את זה! זה לא הוגן!
    קטניס אוורדין, סוף.

    26/10/2015 17:13

    מצטערת, אבל יש לכך מחיר U.U
    תמיד תוכלי להתחיל רעיון אחר (מה שאני פחות ממליצה עליו).
    במה את תקועה, אולי אוכל לעזור :>

    26/10/2015 17:15

    עדיין לא פייר, אמורה!
    לא יודעת, אני סתם מורחת פרק על זה שאדם גנב את התליון של דין. יש לך רעיונות? לווא דווקא רעיונות על אדם ודין (ואם יש לך רעיון לג'קסון, תפרטי.)
    קטניס אוורדין, סוף.

    26/10/2015 17:19

    אוקיי. יש סיבה לזה שהוא גנב את התליון? אולי הוא גנב אותו בשביל מישהו? (מי זה אדם? זה ההוא שמכין את התליונים?)
    ולג'קסון- אממ אולי הוא ובלה יגורו באותה עיר, ויגיע ליל כל הקדושים (או יערכו איזו מסיבת תחפושות בסטייל מפחיד כזה בבית הספר שלהם), ושם הם יפגשו ויקרה להם משהו שקשור לתליונים. (יש לי עוד כל מיני רעיונות, אבל אני לא יודעת מה הכיוון של העלילה שלך XP)

    26/10/2015 17:22

    כן, אדם זה ההוא שמכין את התליונים.
    רעיון טוב, אלי אני אשתמש בו. האמת שאין לי כיוון לעלילה, אני פתוחה לכל רעיון הזוי אפשרי.
    קטניס אוורדין, סוף.

    26/10/2015 17:26

    אחלה, אז בואי נעשה שיש איזה מישהו או מישהם שרוצים לחסל את כל מי שיש לו תליון ואת התליון עצמו (אולי בשביל כוח לעצמם ואולי בגלל שהכוח שלהם חזק מספיק כדי להרוס את העולם ואולי בגלל שזה נוגד את חוקי העולם או משהו כזה), והוא/הם יהיו הנבלים הראשיים, ואדם מודע להם ומתכנן איזה משהו נגדם או איתם.
    וג'קסון ובלה, אמממ, אם אנחנו הולכים על הקטע של המסיבה, אז בלה יכולה ללכת עם חברים שלה ואז היא תפגוש את ג'קסון בדרך (ולפני שהם יבינו שזה הוא הם יחשבו שמשהו מפלצתי באמת נמצא באזור), ואז איכשהו הם יאבדו את החברים שלה ויגלו שמישהו באמת רודף אחריהם, והוא רוצה את התליונים שלהם U^U
    אין אין אני שופעת רעיונות. (ואני גם מאוד אוהבת פרקים וסרטים של ליל כל הקדושים. אולי הם גם יכולים לטעות בדרך ולהגיע לאיזה מקום נטוש ומפחיד :ם)

    26/10/2015 17:32

    הרעיונות שלך כל כך טובים :O אני בעד קטע של ג'קסון מפחיד את בלה. פרקים של ליל כל הקדושים הם אכן מגניבים, אני חושבת לאמץ את הרעיון הזה.
    לגבי הרעים, חשבתי על משהו די דומה. לאדם אין קשר אליהם (לפחות לא כרגע.)
    קטניס אוורדין, סוף.

    26/10/2015 20:23

    יייאי זה אומר שאת ממשיכה?

    26/10/2015 20:28

    אני לא הפסקתי! פשוט לא היו לי רעיונות… אני חושבת לעבור לפרק של בלה/ג'קסון עם הרעיון שנתת לי במקום הפרק העכשווי שכתבתי (הוא יצא די גרוע.)
    קטניס אוורדין, סוף.

    26/10/2015 20:46

    תעשי מה שאת חושבת לנכון :)

    26/10/2015 20:49

אז קווין עדיין רעה, לא חשבתי אחרת -,-
סקיי לובשת שמלה סגולה, קשה לי לדמיין את זה. מאוד.
דווקא את טוביאס וניקולאי אני מצליחה לדמיין בקלות לבושים בחליפות מהודרות. ואת ג'יימס אפילו לא קצת…
אגב, אני תמיד חשבתי שהסמיילי U^U הוא כאילו אומר "אמרתי לך", מתנשא שכזה.
רגע, אלי היא זו שירתה בסקיי בטעות? כבר שכחתי…
טוב, תמשיכי!!! וגם את מצוד האגדות! וגם אם יש לך רק שני פרקים מוכנים תעלי בכל מקרה, אנחנו (אני) יכולים לחכות U^U

26/10/2015 19:00

    חח תודה רבה :) אני אשתדל היום לכתוב עוד קצת במצוד האגדות

    26/10/2015 20:29

קראתי כבר את הפרק אך נפל לי האינטרנט כשבאתי להגיב ~המזג האוויר הזה נותן לי זמן לעבוד על פרקים ^^
פרק מעולה! גם לי קשה לדמיין את סקיי עם שמלה סגולה, זה מרגיש לא אפשרי *~*
תעלי את מצוד האגדות!!
הסמיילי U^U אומר נראה לי – לא אכפת לי כזה ~תתעלמו.
פרק יפה! תמשיכי!!
טנירה לנצחח 3> (זה נהיה הרגל כמו קטניס שכותבת: 'קטניס אוורדין, סוף.' )
אולי אשקול לעשות את זה גם
יוטה, סוף.
מגניב. אשקול זאת. ~מצטער על החפירה~ בכל מקרה תמשיכי עכשיו!!
יוטה, סוף. ׁׁ(XD)

26/10/2015 21:09

    אני מעדיפה טנירה לנצח חחח כי זה בהחלט נכון.
    תודה רבה :) האמת שקלתי אם השמלה שלה תהיה סגולה או לבנה ואז הלכתי על סגולה כי לכולן יש לבנה וגם יש תמונה של סנואו עם שמלה סגולה שנתנה לי השראה לקטע, למרות שגם יש פעם שהיא לובשת שמלה לבנה.. בכל מקרה, הלכתי על הסגולה חח

    26/10/2015 21:12

    יוטה, תישאר עם טנירה האלו שלך. 'קטניס אוורדין, סוף' זה שלי!
    ואמורה, גם אני מכירה את התמונה הזאת! עם העפרונות המפוזרים, נכון?
    קטניס אוורדין, סוף.

    26/10/2015 21:32

    אין לי מושג מה זה אומר U^U
    וטנירה הם לא אלו, הם ה-!

    26/10/2015 21:41

    טנירה זה שיפ של מי בדיוק? (כן, דויות מהספר שלך, אנ יודעת. אבל מה השמות שלהם? ומה התקיד שלהם בכלל. לעזאזל, פעם אחת ולתמיד, מי הם?!)
    קטניס אוורדין, סוף.

    26/10/2015 21:47

    טנא מור ומירה פרקר. שניהם דמויות ראשיות. כבר הסברתי לך את זה.
    מוזמנת לקרוא את הפרק הראשון שכן פרסמתי פה.

    26/10/2015 21:49

    את השמות לא. U^U (טוב, עכשו הסמיילי הזה סתם כיפי ^^)
    נראה לי שכבר קראתי אותו…
    קטניס אוורדין, סוף.

    26/10/2015 21:57

    אם כבר קראת אותו אז את יודעת מה התפקיד שלהם XP או ששכחת זאת גם אפשרות

    26/10/2015 21:58
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך