Amora
החלטתי להעלות היום רק פרק של מבוך האשליות (ובפעם הבאה גם וגם), כי אין לי יותר מדי רעיונות למצוד האגדות כרגע ויש לי הרבה פרקים מוכנים של מבוך האשליות (אני מאוד נחמדה עכשיו! באמת!) אז גם אשמח אם תציעו כמה שיותר רעיונות, אפיל והמופרכים ביותר U^U אז תיהנו ^^

מבוך האשליות- פרק 36

Amora 23/10/2015 653 צפיות 14 תגובות
החלטתי להעלות היום רק פרק של מבוך האשליות (ובפעם הבאה גם וגם), כי אין לי יותר מדי רעיונות למצוד האגדות כרגע ויש לי הרבה פרקים מוכנים של מבוך האשליות (אני מאוד נחמדה עכשיו! באמת!) אז גם אשמח אם תציעו כמה שיותר רעיונות, אפיל והמופרכים ביותר U^U אז תיהנו ^^

דניאל לא התחרטה על מה שעשתה ואמרה.
היא האמינה שזה הגיע לטוביאס. שילמד. שיבין. שידע שלטעויות שלו יש תוצאות, וככל שיטעה יותר כך דרכו תיפגע. יכול להיות שהיא מעט הגזימה בחלק בו נטשה אותו בהודאה הכי גדולה שלו, שבתוך ליבה הודתה, שלא ציפתה לה, או אפילו הופתעה. קצת ריחמה עליו, אולי.
אבל אז היא נזכרה במה שעשה, ולא הצליחה להרפות מהתחושה הפגועה שבה, שנתנה לה להרגיש כאילו בגד בה. למרות ש… הוא אמר שעשה את זה בשבילה.
לא, היא לא יכולה להאמין לתירוצים שלו. לטעויות יש תוצאות. לטעויות יש תוצאות. היא צריכה לזכור את זה היטב.
"את מרגישה טוב?" סקיי שאלה אותה לפתע, וגרמה לה לקפוץ במקומה כשהלכו אחרי המלכה. סקיי גיחכה. "למה את קופצת?"
"הבהלת אותי." דניאל השיבה לה.
"זו הפעם הראשונה שאני עושה את זה למישהו." סקיי התרשמה מעצמה, אך לא ברצינות. "אבל באמת, את מרגישה טוב? את נראית חיוורת ויש לך מבט כזה."
"איזה מבט?" דניאל שאלה.
"מודאג. עצוב. לא בטוח." סקיי נתנה כמה תשובות רלוונטיות.
"אני בסדר." דניאל הכחישה.
"את לא נראית בסדר." סקיי אמרה לה בכל זאת.
"לא, אני בסדר." היא התעקשה.
"או-קיי." סקיי הניחה לה מהר כי ראתה שאם הייתה ממשיכה לחקור אותה, זה לא היה נגמר טוב. "רק שתדעי שאם את רוצה לדבר, אני יודעת להקשיב." הוסיפה. "ואם את רוצה לדבר על למה הידיד שלך עזב אותנו, את מוזמנת."
"אני אזכור את זה." דניאל אמרה למרות שלא התכוונה לזה ממש. לא היה לה רצון וחשק לדבר על זה, והיא קיוותה שסקיי תבין.
המשלחת עצרה בהוראתה של המלכה, אל מול בקתת עץ גדולה שדמתה למסבאה קטנה וסגורה. היא אמרה דבר מה לג'יימס ונכנסה לבדה. דניאל התקרבה אליו מיד.
"מה היא אמרה?" היא שאלה.
"שנחכה." השיב לה, לא מאוד נינוח. "אז נחכה."

המלכה נכנסה אל תוך החנות כשחיוך על פניה. היא בחנה את המקום, את עמודי הקולבים העמוסים בבגדים מפוארים צבעוניים רבים, הכובעים המהודרים שנחו אחד על השני בעמודות על מדפים ארוכים, הנעליים הרבות על הרצפה, קופסאות התכשיטים שעל הדלפק ועוד אביזרים מכל טוב.
איש לבוש בגדים פשוטים באופן אירוני לעומת החנות עמד מאחורי הדלפק וקם מכסאו כאשר נכנסה. היא חייכה אליו חיוך כובש וניגשה לדבר איתו.
"אני צריכה… כמה בגדים. לנשף." היא אמרה.
"כמה בדיוק?" הוא שאל אותה.
"אה, שלושה חליפות ושלוש שמלות." ענתה.
"זה שש מאות." אמר.
"הו, אני- אין לי כסף." בקולה היא ניסתה לגרום לו לרחם עליה. "יכול להיות שתוכל לעשות לי איזו הנחה? עסקה אחרת?"
"שש מאות או כלום." הוא התעקש.
החיוך שעל פניה נמחק והשתנה למבט עצבני. "בסדר." היא אמרה. "היי, ג'יימס! בוא הנה!" היא קראה אל העומד בחוץ, וגרמה למוכר לתהות מה היא מנסה לעשות.
בחור מעט שזוף בעל שיער חום בהיר ועיניים כחולות נכנס אל החנות. פניו המסותתות היו בעל מראה אלוהי כמעט. מבטו המיואש הופנה אל המלכה. "מה?" הוא שאל בחוסר עניין כשהתקרב אליה.
"יש לך כסף?" היא שאלה. "שש מאות?"
"שש, נקודה, אין לי." הוא השיב.
היא נאנחה, ובמבטה רמזה לו מה עליו לעשות עכשיו. "אני מאמינה שאם תבקש יפה הוא יוכל לתת לנו." היא אמרה לו, מבהירה שהחשיבה שלו לא מוטעית.
"מה?" הוא הוריד את הקול שלו כדי לדבר איתה. "אנחנו לא גונבים כלום." הוא הבהיר לה.
"אנחנו לא גונבים, אנחנו משאילים." היא תיקנה אותו. "נחזיר את זה אחר כך אם זה כל כך חשוב לך."
"אני לא מוכן לשתף עם זה פעולה." הוא הוסיף לומר.
"בסדר." המלכה התיישרה והרימה את ראשו מעט, ולא הסתכלה עליו. "אז תצטרך לחיות כשאמא שלי בשלטון מעתה והלאה."
"נו, באמת." ג'יימס נאנח.
"אתה לא רוצה שזה יקרה, נכון? אז תעשה כמו שאני אומרת לך." היא הציבה בפניו אולטימטום.
"שיהיה ברור שאני לא מוכן לעשות את זה יותר." הוא הבהיר לה.
"אתה לא מוכן, אבל אתה תעשה." המלכה אמרה בשקט.
"מה?" הוא שאל אותה.
"שום דבר. תמשיך בשלך." היא נופפה בידה כדי לרמוז לו למהר. הוא נאנח ונאלץ להיכנע לדרישותיה. אף על פי שהיה מוכן לעזוב אותה בכל רגע נתון, הוא לא היה יכול לחשוב על עצמו כאשר המטרה שלפניהם חשובה בהרבה, אפילו אם היא כוללת את מה שהוא מתכוון לעשות עכשיו.
הוא פנה אל המוכר והסתכל בתוך עיניו. "אנחנו ניקח כמה דברים ואתה תיתן לנו." הוא אמר, והמוכר הנהן ברצון. "קדימה." הוא פנה אל המלכה והיא חייכה ברצון. היא ניגשה אל קולבי הבגדים והחלה לבחור את השלל בקפידה. כל פרט היה חשוב, כי בכל זאת, האירוע אליו הם צריכים ללכת אליו לא יסבול חיקויים.
לאחר כמה דקות היא חזרה כששק יוטה גדול נח על כתפה. "סיימתי." היא הודיעה לו.
"זה… היה מהיר." הוא הופתע מכך.
"אני לא אחת שמתלבטת." היא הסבירה. "עכשיו נצא." עם ראשה היא כיוונה אותו אל הדלת.
ג'יימס פנה פעם נוספת אל המוכר. "אנחנו הולכים עכשיו, ואתה תשכח שבכלל היינו פה." המוכר הנהן, וג'יימס מיהר ללכת אחרי המלכה כשפנתה החוצה.
כשיצאה, עצרה במרחק כמה צעדים מהחנות, והניחה את השק על הרצפה. כולם הביטו בה בבלבול.
"מה זה?" סקיי שאלה.
"הבגדים החדשים שלכם." ענתה.
"למה אנחנו צריכים בגדים חדשים?" דניאל הוסיפה לשאול.
"כדי ללכת לנשף."
"נשף? איזה נשף?" דניאל כיווצה את עיניה בבלבול.
"אה, לא אמרתי לכם?" חיוך עלה על פניה. "אנחנו הולכים לנשף של הדוכסית." היא אמרה. "למה אתם מסתכלים עליי ככה? תתלבשו, אין לנו הרבה זמן."
דניאל וסקיי החליפו מבטים בניהן. דניאל לא הייתה בטוחה שהיא מעוניינת לשתף פעולה עם העניין, אבל לסקיי לא היה כל כך אכפת. למען האמת, היא תמיד רצתה לדעת איך זה להיות בנשף, אפילו אם זה הנשף של אחת הנשים הכי אכזריות במבוך.
היא נשמה עמוק והייתה הראשונה לבחור לעצמה את הכיסוי.


תגובות (14)

אז אין פרק של מצוד האגדות? באסה.
אני עדיין מחכה לאלי ונואה! (אני כזאת אנוכית ^^) הם בטח ייפגשו בנשף או משהו. ואם אח של אלי (?) יהה שם אז… איחוד מרגש! (אין, אני כזאת גאון.)
עכשיו, במעבר מהתיאוריות האנוכיות שלי לפרק: מדהים. אני כבר מדמיינת את טוביאס, ג'יימס וניקולאי כמו נסיכים (למרות שלחשוב ככה על נואה יותר מצחיק.)
מחכה להמשך! (ולבקושי נסיכים! ^^)
קטניס אוורדין, סוף.

23/10/2015 13:21

    בקרוב קטניס בקרוב. חחח תודה רבה :)

    23/10/2015 13:29

אני אוהב את ג'יימס! ואת סקיי!
סקיימס! ג'יימסקיי!
אני אוהבת גם את המלכה… לא יודע למה.
אז עוד מעט כל הדמויות(כולל אקו והדמות שקטניס טוענת שהוא האח של אלי) נפגשות!!!
ורק אני שמתי לב להיעלמות הפתאומית של מוריאל???
תמשיכי!!!
פרק מעולה!

23/10/2015 13:23

    חחחח תודה רבה! שמחה שאתב אוהב את כל הדמויות. אפילו את טוביאס שפשוט דורש שלא יאהבו אותו.
    ואל תדאג הצלחתי לשלב אותו בהמשך

    23/10/2015 13:28

אני שונאת את המלכה, זהו, החלטתי. אני שונאת אותה!
פרק מעולה, ומצחיק, ומעצבן -,- את מעצבנת אותי עם הכישרון שלך -_-
רעיונות למה? לזה או למצוד האגדות? כי יש לי רק למצוד האגדות…
תמשיכי!!!

23/10/2015 13:24

    למצוד האגדות חח לזה יש לי רעיונות. תודה רבה :)

    23/10/2015 13:27

שאני לא אוהב את טוביאס.
אני אפילו שונא אותו!
אמורה, אל תוציאי לי מילים מהפה בבקשה.
אמורה יש לי רעיון, תשמעי שיר שייתן לך השראה להמשך(של מצוד האגדות) ואולי ככה תצליחי. או שתנסי לצרף עוד דמות. מאליס בארץ הפלאות, או הדמות שתס כתבה, הבת של כיפה אדומה(אני חייב להגיד שאני ממש אהבתי את הדמות).

23/10/2015 13:33

    זה לא ממש עוזר לי כי אין שירים לשמוע.. אמרת שאתה אוהב את כולם :0 כנראה האווטאר אמר שהוא אוהב את טוביאס חח והתבלבלתי.
    הבעיה שכבר הוספתי מספיק דמויות, אני לא צריכה עוד ואין לי רעיונות לעוד.. אז זה לא ממש יעזור לי..

    23/10/2015 13:39

    אני אוהבת את טוביאס! הוא כל כך מגניב ומעצבן ^-&

    23/10/2015 13:42

אני*

23/10/2015 13:34

אולי שנואר תתרחט בשניה האחרונה ולא תדבר עם איימי והיא תתחיל לחשוד. אני נותנת רעיונות רק על פי הפרק הקודם. אולי היא כבר דיברה איתה, לא יודעת…

ושאיב תסכסך בין כריס ואנג'י! אני דיי בטוחה שזה יקרה בסוף.

ובעקבות הרעיון של בלאק בקשר לדמות שתס הציעה: במקרה ותחליטי לצרף אותה תוכלי אולי לעשות שג'ולס יחטוף אותה – כפי שהיא כתבה – ויתעלל בה – כפי שאני כתבתי – ובסוף מישהו מהחבורה ימצא אותם ואז יקרה משהו.

וזהו לכרגע.

23/10/2015 13:41

    חחחח המממ

    23/10/2015 13:44

באסהה אין פרק של מצוד האגדות -_-
פרק מדהים! מחכה כבר לנשף ~אני כל כך ריק עכשיו.
מסכן טוביאס :'(
דניאל המעצבנת! היית מנשקת אותו והכול היה מעולה!!
טוביאל ~זה נשמע כמו שם ישראלי של איזה בריון ממוצע XD
דניאס ~זה נשמע כמו קלף
אני מניח שהבנת שאני לא יודע לשפפ (ככה כותבים נכון?) או בכלל ליצור שיפים טובים מלבד טנירה 3>
דינאס/טוביאל
רפאנג'י
טנירה
שהזוגות האלה יהיו ביחד לנצח נצחים ואהיה מאושר :))))
תמשיכי!!

23/10/2015 13:58

    חחחחח טנירה לנצח!!!
    תודה רבה ^^

    23/10/2015 14:01
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך