Amora
~~

מבוך האשליות- פרק 32

Amora 16/10/2015 775 צפיות 32 תגובות
~~

דניאל, טוביאס, סקיי והאחים היו המומים מההודאה שג'יימס העביר.
הוא היה פעם בארמון, מרצונה של המלכה, אבל זו לא הייתה המלכה שעמדה לצידו.
"זו בטח הייתה אמא שלי." המלכה הסבירה. "היא יודעת מה הערך של הדברים היפים."
"בסדר." דניאל אמרה. "אבל למה שנאמין לך?"
"את יודעת מה קורה כשלוקחים את הלב שלך?" המלכה החזירה לה בשאלה.
"לא." דניאל הודתה.
המלכה חייכה במבט מתנשא ובטוח. "את מאבדת את האנושיות שלך." השיבה. "אם תעזרו לי, אני יכולה להבטיח לכם שאני לא אהיה המלכה הקרה שאתם מכירים."
"את אומרת שאם נחזיר את הלב שלך," טוביאס שאל. "את תהיי טובה?"
"אני אומרת, יקירי, שיהיו לי רגשות ומצפון." היא אמרה. "לא היית רוצה את זה?"
"אני אומרת שזה שווה את הסכנה." סקיי הרימה מעט את ידה והחזירה אותה למטה כאשר כולם סובבו אליה את מבטם. "לא?" היא לא הייתה בטוחה כל כך שהייתה צריכה לומר את זה.
"אני כבר אמרתי שאני מסכים." ג'יימס צידד בדעתה, ואיתו הסכימו האחים.
"ואתם, חברים?" המלכה פנתה אל דניאל וטוביאס.
"את חושבת שאני סתומה?" דניאל שאלה אותה. המלכה הרימה את מבטה למעלה וחשבה האם להשיב. "אל תעני על זה." דניאל הוסיפה כמעט מיד.
היא נאנחה והעבירה מבט אל טוביאס, שואלת אותו ללא מילים מה דעתו.
"אם את תלכי אני אלך, ואם לא- אז לא." הוא אמר, ולא נתן לה הרבה אפשרויות לדעה אחרת.
"אני מסכימה." אמרה לבסוף. "אבל בתנאי אחד- שלא תחשבי אפילו על לעשות משהו שלא לטעמי."
"חומד, אני לא אחלום על זה." ההבטחה שלה לא נשמעה אמינה במיוחד, אבל היא נתנה לה את מילתה, ולמילה של מלכה חייבים להאמין. "בואו." המלכה התחילה ללכת, וציפתה מהם לבוא איתה. הם לא עשו זאת, אבל היא לא עצרה. כל אחד מהם העביר מבטים תוהים לאחר, כשהם מנסים לדעת האם זו הייתה החלטה חכמה.
מצד אחד המלכה אמרה שאימה נוראית יותר, ומצד שני- זו המלכה.
ג'יימס היה הראשון להתחיל ללכת. הוא היה מאוד בטוח בעצמו שזה הדבר העדיף ביותר לעשות מבין הבחירות המועטות שניצבו לפניו. סקיי הלכה אחריו, בוטחת בו שהוא יודע מה הוא עושה, ואחריהם הלכו האחים.
דניאל וטוביאס היו האחרונים, ושניהם התקשו לשתף עם העניין פעולה. דניאל הסכימה רק כי לא היו לה הרבה ברירות, וטוביאס, רק הסכים למה שתחליט.
"אם את לא מרוצה מהעניין, את תמיד יכולה לוותר על זה." הוא אמר לה.
"לא." היא התעקשה שלא לעשות זאת. "אם יקרה אסון, אני אסחב עם העובדה שהייתי מסוגלת לעצור את זה. אני לפחות אנסה." היא הסתכלה עליו. "אנחנו לא צריכים עוד מתים לשווא, נכון?" חיוך קטן שהיה נראה מזויף עלה על פניה לפני שחזרה להסתכל על הפלוגה המתרחקת. היא התחילה ללכת לכיוונם ועברה על פניו של טוביאס, שהרהר במהירות ובשקט על מה שאמרה לו.
הוא הסתכל עליה בזמן שהתרחקה ממנו.
"היי, חכי לי." הוא קרא אליה בשקט ורץ כדי לצמצם את הפער.

קלואי הצליחה סוף כל סוף לחזור לארמון. הדרך הייתה ארוכה, אך האישור של המלכה עזר לה לעבור את התסבוכות. דלתות הארמון נפתחו לפניה והעבירו בה צמרמורת קרה של רוח פרצים קפואה.
היא רעדה בגופה ולאחר מכן נכנסה.
היא עברה במסדרונות הארוכים שהיו קרים עוד יותר. הרצפה הרגישה לה חלקה יותר, וכשבחנה אותה, שמה לב לשכבת הקרח הדקה שכיסתה אותה. זה היה מוזר ושונה בשבילה. היא תמיד הייתה רגילה לחום, ולמען האמת, גם תמיד היה חם לה, אך מסיבה כלשהי, היא הצליחה להרגיש את ההרגשה הנדירה הזאת של הקור.
היא התקדמה לחדר הכס לפי זיכרונה. ככל שעבר הזמן כך היא כבר הפסיקה להרגיש את פניה מרוב הקור. לשמחתה, שאר גופה היה מכוסה, ושמר עליה מחוממת, אך לצערה זה לא היה מספיק.
דלתות חדר הכס נפתחו לפניה כשהגיעה והיא כלל לא נדרשה לעצור לפניהם. היא הייתה מוזמנת.
היא בחנה את החדר שיצא לה להכיר והוא היה נראה שונה כמעט לחלוטין. הוא היה לבן כמעט כולו, מכוסה קרח ועטוף בנוכחות פתיתי השלג שירדו מלמעלה בעדינות.
"מי את?" היא שמעה קו לאישה שואל אותה והרימה את מבטה. על הכס היא ישבה, בעלת שיער בלונדיני בהיר ואסוף, לבושה בשמלה תכולה ובהירה, וכתר לבן על ראשה.
"ק-קלואי." ענתה, ולא הייתה בטוחה שהיא רועדת בגלל הקור או בגלל הפחד.
"ומה את עושה בארמון שלי?" האישה, המלכה, המשיכה לשאול אותה.
"את המלכה?" חיוך מרוצה עלה על פניה.
המלכה הציגה לפניה את הכתר שעל ראשה כמסמנת לה את המובן מאליו.
"א-אני עבדתי בשביל המלכה הקודמת." היא הסבירה.
"עבדת בשביל הבת שלי?" השאלה שהפנתה אליה הפתיעה אותה.
"הבת שלך?" קלואי כיווצה את עיניה בבלבול, תהייה והפתעה.
"למה שהיא תתעניין בך?" המלכה דרשה את התשובה הטובה ביותר בשבילה.
"אני לא בטוחה." היא השיבה לה. "היא אמרה שאני שימושית."
"למה? מה את יודעת לעשות?"
"יש לי אש." אמרה.
"אש?"
קלואי העלתה מידה כדור אש מרחף וקטן שחימם מעט את המקום. עיניה של המלכה נפערו בהתפעלות, וקלואי חייכה בשמחה שהצליחה להרשים גם אותה.
"הו, מתוקה," קולה של המלכה התרכך. "את בטח חכמה מספיק בשביל לדעת שאני לא יכולה לקבל אותך."
עם כדור האש נעלם גם החיוך על פניה. "מה?" היא אמרה באכזבה והשפילה את מבטה.
"אל תהיי כזאת," המלכה אמרה לה בקול עדין. "בכל זאת תזכי לבלות כאן את שארית ימייך." היא שלחה אליה קרן אור לבנה שפגעה בדיוק בליבה, והפכה אותה לנציב קרח קפוא.
היא הייתה הפסל הראשון באוסף המחודש של המלכה החדשה.
"את הראשונה," היא אמרה לקלואי. "ובתי האחרונה."


תגובות (32)

איזה כיף, קלואי הפכה לפסל קרח! (אוקיי, זה נראה פחות נחמד ממה שזה היה בראש שלי.)
מה עם אלי ונואה? אניל כל כך מחכה לנשף הזה. (דמייני פרצוף אובססיבי שלא הצלחתי ליצור עם רצף של סימני ניקוד ואותיות באנגלית.)
מחכה להמשך!
קטניס אוורדין, סוף.

16/10/2015 14:13

    חחח אל תדאגי, הם יופיעו, אני פשוט הייתי צריכה לכתוב משהו לפני, ואז נחזור אליהם P:

    16/10/2015 14:24

לא!
רק לא קלואי!
למה????????????????
הפעם אני לא כועס אלא אני פשוט עצוב.
זה אומר שהיא מתה?
או שאפשר להפשיר אותה או משהו כזה?
פרק מעולה!
תמשיכי!!!

16/10/2015 14:14

    בלאק, התגובות שלך היום פשוט מצחיקות. (אני כזאת מרשעת, צוחקת מהסבל של הדמויות שלך. מועחעחעחעחעחעחעחעחעחע! רדו ממני, זה היה ממש כיך ללחוץ על ח' וע' ככה.)
    סביר להניח שאפשר להפשיר אותה, היא בטח תהיה נחוצה כשהם יביסו את מלכת השלג הזאתי.
    קטניס אוורדין, סוף.

    16/10/2015 14:20

    בלאק, התגובות שלך היום פשוט מצחיקות. (אני כזאת מרשעת, צוחקת מהסבל של הדמויות שלך. מועחעחעחעחעחעחעחעחעחע! רדו ממני, זה היה ממש כיף ללחוץ על ח' וע' ככה.)
    סביר להניח שאפשר להפשיר אותה, היא בטח תהיה נחוצה כשהם יביסו את מלכת השלג הזאתי.
    קטניס אוורדין, סוף.

    16/10/2015 14:21

    כן, כנראה שבאותו זמן היה לי חשק להיות מרושעת U^U

    16/10/2015 14:24

נשלח פעמיים בטעות…
קטניס אוורדין, סוף.

16/10/2015 14:21

~קטניסרמזהשאנג'יסבלהכשהיאנישקהאתכריס. מסכיםלגמרי!יחירפאנג'י!~
~וככהנראהשימושלאנכוןבסימןהגליהזה~

16/10/2015 14:27

    זה מה שיש לי להגיד לכם:
    מו-חע-חע-חע-חע-חע-!

    16/10/2015 14:31

    האמת שלא רמזתי לזה, מהמשתמע גם היא די אוהבת אותו. הרי, מאז שעלה כל רעיון אשת הזאב הזה היא כל הזמן רק חושבת על מה הוא יגיד ואיך הוא יגיב.
    בלאק, תתמודד, היא לגמרי מאוהבת בו. (למרות שגם אני בעד רפאנג'י, הם יכולים להיות כאלו חמודים.)
    קטניס אוורדין, סוף.

    16/10/2015 14:36

    קטניס מצודדת בי. ניצחתי.

    16/10/2015 14:39

קלואי הפכה לפסל קרח! קצת אירוני הלא כן? ^^
אני לא יודעת אם להתחיל לחבב את המלכה או להמשיך לשנוא אותה…
וטוביאס ממש מעצבן אותי, למה הוא לא יכול לבחור בעצמו מה לעשות ותמיד חייב לתת לדניאל לעשות את הבחירה וולכת אחריה כמו כלב?! אולי הוא מרגיש שהוא חייב לה אבל עדיין!
תמשיכי!!!

16/10/2015 14:37

    חח תודה ^^
    לא יודעת מה איתך, אבל אני אוהבת אותה :X מצד שני, כל דמות שלי אני אוהבת XD

    16/10/2015 14:41

טכנית, קטניס עדיין בצד שלי.
אמורה תעשי רשימה של כל הדברים החיוביים שיש בקשר של רפאנג'י וכל הדברים החיוביים שיש בקשר של כראנג'י(למזלי, לא אני שיפפתי) ותראי שזה רעיון כל כך מעולה שהיא תהיה עם רפאל.
קטניס, אני גם שונא את כל הנסיכים ההירואים.
אמורה אם את תוקעת לי את אנה עם איזה נסיך…. אני פשוט אשאיר את זה ככה ואתן לך לחשוב מה אני אעשה.

16/10/2015 14:55

    חחחח XDDD
    מו-חע-חע-חע-חע!
    באיזה קטע אבל מדברים על מצוד האגדות בפרק של מבוך האשליות? :O

    16/10/2015 14:57

בקטע שאת הכותבת של שניהם?

16/10/2015 14:58

    בקטע שאני נעלבת בשם הדמויות של מבוך האגדות שהן לא מעניינות מספיק שידברו עליהן.

    16/10/2015 14:59

בקטע שזה כבר פרק 32. נראה לי דיברו עליהן מספיק ^^

16/10/2015 15:01

    מה פתאום :ם להיפך! בדיוק מגיעים לחלקים המעניינים!

    16/10/2015 15:05

שאלה חשובה – מי אלה האחים בדיוק???

16/10/2015 15:03

    חלק מהאחווה של ג'יימס ששרדו אחרי המתקפה המוזרה שהייתה בפרקים הראשונים. הם פשוט לא חשובים מספיק, אז הם סתם ניצבים.

    16/10/2015 15:06

    הא, גם אני רציתי לשאול את זה ושכחתי…

    16/10/2015 15:39

"קטניס בצד שלי. ניצחתי."
"טכנית, קטניס עדיין בצד שלי."
אני מרגישה כל כך חשובה כרגע (כן, אני מתעלמת מהעובדה שאתם רק מנסים לצאת מהתיקו הזה של דעות. אני חשובה.)
קטניס אוורדין, סוף.

16/10/2015 15:10

    קטניס, ברור שאת חשובה U^U

    16/10/2015 15:11

    אווו *דמייני שזאת אנחה של אמרת-משהו-חמוד-כרגע*
    קטניס אוורדין, סוף.

    16/10/2015 15:16

    אנחה מרשימה.

    אוף משעמם לי :< בדרו אותי! U^U

    16/10/2015 15:19

    אני יודעת, אני יודעת.
    אם את רוצה בידור את מוזמנת לקרוא את התגובה של בלאק או לראו סרטונים של סינמה סינס (זה תמיד מבדר אותי.)
    קטניס אוורדין, סוף.

    16/10/2015 15:30

    החלטתי ללכת על צפייה בפרק החדש של וואנס U^U

    16/10/2015 15:36

    ראיתי אותו לפני יומיים. ~תמיד לפנייך~
    קטניס אוורדין, סוף.

    16/10/2015 15:45

    זה בגלל שהייתי עסוקה

    16/10/2015 15:46

וואו אני מותש כל כך.
מאתמול בערך בשבע עד עשר בלילה קראתי את הפרקים, התעוררתי היום, השלמתי את הפרקים שהייתי צריך בספרים אחרים (כמו של בלאק וכו)
והיום סיימתי לקרוא אותו.
וואו הספר הזה מדהים, התיאורים ממש שאבו אותי לתוך הספר. הפרקים מושלמים ומותחים אחד אחד. והפרק הזה סיכם למה אני אוהב את הספר הזה כל כך!
מי חושב לעזאזל על מלכה שחורה שאימה שולטת בקרח ומגרשת אותה מהמלוכה ואחר כך היא מצטרפת לחבורה שניסתה להפיל אותה בכדי שהם יפילו את המלכה העכשווית ובנוסף שהמלכה העכשווית שולטת בקרח?!
רק את!
אני אוהב את דניאל וטוביאס. בקטע אחר. כל כך. למרות שטוביאס דיי מעצבן, תפתח דעה משל עצמך! אני יודע שקצת לא נוח לך וזה אבל תפתח דעה למען השם!
גם הסליחה שלה הייתה דיי מהירה – לקחתי אותך כמה פרקים אחורה.
ספר מדהים! אהבתי אותו כל כך.
מצפה להמשך!!
טנירה לנצח <3

17/10/2015 10:07

    חחחח תודה רבה! וואו איזו תגובה מושקעת ממש כיף לי לשמוע, אתה ממש משקיען שקראת הכל בלילה :000
    טנירה לנצחחחחח 3>>>

    17/10/2015 10:21
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך