מארי קריסמס -פרק שני
ניסיתי להתקרב עוד קצת, אבל הדלת חרקה ואמא הסתובבה אליי.
נבהלתי ונפלתי אחורה. אמא שמעה את קול הנפילה שלי ורצה לקראתי.
"ג'סי ? מה קרה מותק ?" אמא שאלה וחיבקה אותי.
"אני… אמ.. ניסיתי להקשיב למה שאמרת בטלפון…" אמרתי והשפלתי מבט. חיכיתי לשמוע את הצעקות שאסור לי להתעסק בעינינים של אחרים, וכל זה.
"ג'סי מתוקה, אל תדאגי בסך הכל דיברתי עם אבא שלך, ו…" לא נתתי לה לסיים את המשפט.
"דיברת עם אבא ????????????" שאלתי ופערתי עיניים.
"כן ג'סי… " אמא התחילה להיות יותר עיפה.
"מה הוא אמר ????? אמא בבקשה תגידי לי !!!! אני לא יגיד למייגן !!! באמת !!!" התחננתי. בזמן האחרון בקושי יוצא לי לשמוע מאבא בכלל. לא אכפת לו מאיתנו,אז גם לא מתאים לו להתקשר ובגלל זה הייתי כלכך סקרנית.
באותו הרגע שאמא פתחה את הפה מייגן יצאה מהחדר שלה.
"אמא ? ג'סי ? למה אתן פה ? לא צריך ללכת לישון?" היא שאלה מבולבלת.
"בואי מייגי מותק נסביר לך הכל." אמא לקחה את מייגן וחיבקה אותה, כאילו מישהו עומד לקחת אותה בקרוב.
מייגן כנראה חשה את מה שאני הרגשתי והתחילה לפחד.
"אמא ? מישהו ייקח אותי מכאן ?" אמא נאנחה והתחילה להסביר את מה שאבא אמר.
" אבא אמר שאתן באות לחופשת חג המולד אליו הביתה. הוא אירגן לכן טיסות, הלוך וחזור, אתן תישנו באחד החדרים שם ו…זהו. " היינו בהלם. למה שאבא ירצה שנבוא אליו לחג המולד ? אחרי שהתעשתתי נזכרתי במה שבדיוק באתי להגיד לאמא.
"אמא !! אבל טום וליסה באים לישון אצלנו מחר !!!" אמרתי בבהלה.
אמא נאנחה. "טום וליסה יבואו לבית מלון כי אתן הולכות לאבא וזה סגור." אמרה ודמעות היו בעיניה.
אחותי הייתה מבולבלת בדיוק כמוני, ומיליון שאלות התרוצצו לי בראש.
למה טום התקשר להודיע שהם יבואו לישון אצלנו עם הם כבר ידעו שהם לא ?
למה לאבא פתאום אכפת ממנו ?!
למה אמא בוכה שאנחנו נלך לאבא והיא תשאר כאן לבד ?
למה אני מרגישה שכולם מסתירים ממני משהו ?!
תגובות (0)