מארי קריסמס -פרק שלישי
למה אני מרגישה שכולם מסתירים ממני משהו ?!
"אמא למה את בוכה ?" שמעתי את מייגן שואלת את אמא.
"סתם לא משהו רציני…" ענתה לה אמא והלכה להקריא למייגן סיפור שתרדם שוב.
אני חייבת לדעת מה קרה עם אמא, עם אבא עם טום וליסה ועם כולם !!
"אמא אני הולכת לארגן לי ולמייגן מזוודות…" אמרתי ויצאתי מהחדר. החלטתי שאני לא יספר על מה שאני חושבת למייגן, כדי שלא תילחץ.
ארזתי ארבע מזוודות (שלוש לי ואחת למייגן) והבאתי אותן ליד הדלת.
"לאן את הולכת ?" שאלה אמא שבדיוק יצאה מהחדר של מייגן.
"אני צריכה לברר איזה עניין עם אבא " עניתי בלי להניד עפעף.
"אבל הטיסה יוצאת רק מחר…" ענתה אמא.
"אבל אני צריכה לדבר איתו עכשיו !" עניתי והתחלתי לכעוס.
"אני יודעת שכרגע את כועסת אבל מחר את תביני את הכל !!! אני מבטיחה לך !!! רק תישארי איתי !!! לפחות עוד יום עד שאתן עוזובת !!! בבשה ג'סי !!!" לא יכולתי להתעלם מהדמעות שזלגו על לחיה של אמא שלי, מבקשתה המוזרה. לא ידעתי מה לעשות. ניגשת אליה וחיבקתי אותה.
"אמא אני בסך הכל רוצה להבין מה קרה." לחשתי לה והיא המשיכה לבכות.
הלכתי למיטה ולא הצלחתי להירדם.
בבוקר התעוררתי אחרי שלוש שעות שינה. מייגן לעומתי ישנה מעולה, ולא חשדה בדבר והייתה מוכנה לעלות לטיסה שלנו בשעה 11.
נסענו לשדה התעופה עם עוד קצת יללות מצד אמא שלי.
עלינו על המטוס והגענו.
אבא חיכה לנו עם אלונה (אישתו) ולוסי, מארק וטליה (שלושת ילדיו) בשדה התעופה. אלונה לא שמחה לראות אותנו ורק גערה בנו על השמלות המלאות אבק שלבשנו כדי להיות חגיגיות.
"בנות !! מה זה השמלות המלוכלכות האלה שאתן לובשות ? אין לכן בית ? " אלונה גערה בנו בדרך הביתה.
"פשוט רצינו ליהות חגיגיות וזה שמלה יפה " אמרה מייגן והשתתקה אחרי שבעטתי ברגלה.
"לא נכון זו שמלה מכוערת" אמרה טליה הקטנה וצחקה. טליה התישבה ליד מייגן ועשתה לה צמות מוזרות בשיער. טליה היא האחות הקטנה במשפחה והיא דיי נחמדה. היא אוהבת נסיכות.
לוסי היא האחות הגדולה וכל מה שמעניין אותה זה החבר שלה. היא בערך בגילי (בת 14) היא מדברת בטלפון כל היום.
מארק הוא הילד האמצעי וכל מה שאכפת לו זה המשחקי וידאו שלו הוא בגיל של מייגן (בן 11) והוא כבר הגיע לשלב ה70 במשחק וידאו שלא שהוא משחק מלפני ארבעה חודשים רצוף !!!
כלומר הוא ישן, אבל חוץ מהשתיים עשרה שעות שהוא ישן הוא עושה הכל עם המשחק וידאו שלו.
תגובות (2)
אני מקווה שאתן במתח לקראת פרק ארבע !! אני אכתוב אותו מהר ביי <3
מה קרה ??? למה אתם לא מגיבים ???
אני עצובה איכזבתם אותי מאוד וחשבתי שאהבתם…
אף אחד לא קורה את הסיפורים שלי ….. זה עצווב….