מארי קריסמס -פרק ראשון
היום יום ההולדת ארבע עשרה שלי. סוף סוף הוא הגיע.
היום הולדת שלי יוצא בדיוק בחג האהוב עליי ביותר בעולם, קריסמס (חג המולד).
עד עכשיו בחג הזה לא קרה לי שום דבר מיוחד ; מתנות, אוכל, עוד מתנות, סנטה (אבא שלי כל שנה מתחפש מחדש לסנטה למרות שאנחנו, הגדולים, כבר מזמן יודעים שזה הוא. אבל אחותי הקטנה מייגן, עדיין מאמינה לזה).
בקיצר כל המנהגים הרגילים של החג. אבל השנה קרה דבר מיוחד.
זה התחיל שבועיים לפני חג המולד (וגם לפני יום הולדתי) כשבני דודי (ליסה-בת 10 וטום-בן 17) באו לישון אצלנו.
"אמאאאאאאאאא " שמעתי את מייגן צועקת מחדר האמבטיה.
"מה קרה מתוקה ?" אמא ענתה לה תוך כדי צעידה מעויפת במדרגות.
"אין יותר מרכך !!!!!!!!" צעקה מייגן והתחילה לבכות. "איך עכשיו אני אסרק את השיער שלי ? אמא הכל הרוס !!!!!! " כן, אחותי דרמתית ברמות.
אחרי עוד כמה יללות של מייגן החלטתי שאין יותר טעם לשכב במיטה ולהקשיב לצרחות שלה, אז קמתי, התלבשתי ועניתי לטלפון שצילצל.
"הלו ?" שמעתי קול גברי ונמוך.
"שלום, את מי אתה מחפש ?" עניתי את התשובה הרגילה שלי.
"ג'סי ? זאת את ?" הקול זיהה אותי.
"כן אדוני את מי אתה מחפש ?" התחלתי לרטון.
הקול פרץ בצחוק.
"אדוני ?ג'ס מה קרה לך ? זה טום !! את לא מזהה אותי ?" הקול (שהתברר שהוא טום) המשיך לצחוק עליי. נעלבתי, כי באמת לא היה אפשר לזהות את קולו. לא שאני זוכרת את הקול שלו, כי בפעם האחרונה שפגשתי אותו הייתה לפני שלושה חודשים, אז מה הוא מצפה ממני ?!
" טוב נוו טום מה אתה רוצה ?" עניתי בקול כועס.
"את כועסת עליי ?" שאל טום.
"כן" עניתי ביובש.
"נוווווו ג'ס אל תהיי כזאת !!! זה הבנדוד האהוב עלייך מדבר ויש לי הודעה מדהימה !!!!"
"מה קרה ?" עניתי עדיין ביובש.
"אני וליס באים לישון אצלכן במשך שבוע !!!!!" טום כמעט צעק מרוב התרגשות.
"אה מגניייייבב" התחלתי להתרגש.
בגלל שטום וליסה הם לא ממש בני דודים שלנו (כאילו ההורים שלהם וההורים שלנו חברים ממש טובים וזה אז שפשוט התרגלנו לקרוא להם דודים וזה…) אז איך שהוא יצא שאני אמ…. כאילו… אה… קצת… אמ… מאוהבת… אמ… בטום…
אמרתי לטום ביי והלכתי לספר למייגן ולאמא שלי. (אבא שלי גר עם אישתו החדשה אריאנה בדרום אמריקה, כלומר רחוק מאוד ממנו)
"מייגי !!! את יודעת מי בא אלינו מחר ???" צעקתי אליה. מייגן יצאה אליי בפנים של סימן שאלה.
"טום וליסה !!!!!" כמעט צעקתי. מייגן התחילה לקפוץ ולשיר "ליסי באה אליי יאייי !!!!" .
הלכתי לעבר החדר של אמא שלי והדלת הייתה סגורה. לא מתאים לאמא שלי לסגור את הדלת, חשבתי בליבי. פתחתי את הדלת לכדי חריץ צר והסתכלתי. אמא שלי ישבה על המיטה עם גב אליי ובידה טלפון, והיה נשמע כאילו שהיא מדברת שם עם מישהו. ניסיתי להבין עם מי אבל לא הצלחתי, בגלל המרחק בינינו.
ניסיתי לפתוח את הדלת עוד קצת, אבל הדלת חרקה ואמא הסתובבה אלי.
תגובות (6)
תמשיכי! D:
תמשיכיי!!!!!!!!!!!!
חחחחח וואי איךך אני שמחחה שאתן אוהבוות !! אני העלתי את הפרק הבא ואני מחכה לאישוור <3
אני שמחה שהמשכת כי זה ממש יפה!!
הכתיבה שלך גם יפה!!
בהצלחה וברוכה הבאה :)
אבל אולי תקטיני את סימני הקריאה והשאלה… תעשי, אבל קצת פחות.. :)
חחחחחח אני אנסה בפעם הבאה אני כבר עשיתי פרק שלישי אבל עדיין לא אישרו לי !!חחחחח
אה ובגלל שאני חדשה אז יש לי שאלה- איך שמים תמונה ? אין לי מושג ואני רוצה שתיהיה לי תמוונה כבר !!
כריסמס!!! תמשיכי