לעמוד למול הגורל-פרק10-ניקיטה
ניקיטה לא היה בטוח מה אמור להיות הרודאו. ליצנים, שוורים ולוליינים, לא?
כמו בקרקס.
הרודאו הוצב בסמוך לבר כך שהם רק צעדו כמה מטרים והנה! הרודאו.
הוא היה מלא באנשים שונים ומשונים. ניקיטה הנמיך את כובע הגרב שלו כדי שיכסה את מצחו.
רקדנית כהת עור הסיטה את הכובע מפניו. "אתה מתבייש?" שאלה. ניקיטה הניד בראשו. הוא לא התבייש, הוא לא יכול להתבייש. הוא אמיץ מדי לזה. "אז…אולי תרצה לצפות במופע במקום?"
ניקיטה שנא את הרודאו מהרגע הראשון, אלפי שוורים מסריחים ומופעים משעממים עד מוות.
הרקדנית שפנתה אליו רקדה בחינניות על הבמה לצד להקת רקדנים בחליפות.. הרקדנים שינו סגנון ריקוד כל דקה בערך אבל הרקדניות נשארו באותו סגנון.
ניקיטה תהה אם אחד מהם באמת התאמן על הריקוד.
חבריו הצטופפו מול הגדר והביטו במשהו בתדהמה.
לפתע, הרקדניות והרקדנים התפזרו מהבמה ונכנס אליה אדם לבוש בגדים ססגוניים וגלימה אדומה. מאחוריו הסתרך שור עצום בגודלו. הפרווה השחורה שלו נצצה באור השמש. היו לו עיניים אדומות כדם.
ניקיטה בלע מעט רוק. החברים שלו הצטופפו עוד יותר.
האדם בגלימה הסיר אותה מעליו וצעק: "טורו!"
השור התנפל עליו, בועט ברגליו השריריות. "טורו!" האדם צעק שוב, הפעם יחד עם הקהל.
השור הסיט מבט לעברם ושפתיו התעוותו. הוא ניסה לחייך?
האדם הכה את השור בשוט. ניקיטה לא חשב שזה רעיון טוב להכות בשור עצום כשאתה לובש גלימה אדומה.
השור בטש בפרסותיו והסתער על המטדור.
ניקיטה לא היה יכול לעמוד בזה יותר. הוא קפץ מבעד לגדר. "היי שור!"
השור הסתובב לכוונו כשבעיניו מבט שואל.
"מה אתה עושה?!" שאלה צ'נדלר. נינה כססה ציפורניים והחליפה מבטים בין השור לניקיטה.
אבל אזל לניקיטה הזמן, השור הסתער.
ניקיטה חיכה למותו בעיניים עצומות, גם כשאתה אמיץ צריך לגמור בדרך אמיצה.
אבל לא- השור התקרב לניקיטה בצעדים בוטחים ונתן לו ללטף את ראשו.
ניקיטה נדהם למראה התנהגותו, השור לא הרג אותו?
שקט אחז בקהל ואחריו המולה. המטדור התקדם לעבר ניקיטה, הגלימה כבר לא הייתה עליו.
הוא היה גבר נאה עם שיער שטני בתספורת סופרמן. "איך עשית את זה ילד! זה היה מדהים?"
"סתם, אני…"
"אתה חושב להצטרף לכאן פעם, אולי תצטרף, אתה פשוט מדהים עם שוורים," אמר המטדור. ניקיטה סרב ופנה לחבריו.
"אתה צוחק עלי יכולתה למות שם!" אמרה אליסיה. "ממתי אכפת לך?" שאל מייק.
"לא אכפת לי…"
ניקיטה הכניס ידיים לכיסי הסווטשרט שלו.
"איך נמצא כאן את האדם החזק ביותר?" שאל ניקיטה. השאר שתקו, לא היה בידיהם הפיתרון.
"אני יודעת!" אמרה צ'נדלר. "נינה, לאנה אמרה לך שעליך למצוא את החזק ביותר או את האדם החזק ביותר?"
"נדמה לי שהחזק ביותר…"
"זה השור! אתם לא קולטים!" צ'נדלר אמרה.
השור לא עמד על הבמה, הוא נעלם. "אני זוכר את המטדור מכניס אותו לבניין הזה!" מייק הצביע על בניין מתפורר בגוון פסטל.
אחרי בכולם קפצו מהגדר כשניקיטה ראשון הם מיהרו אל הבניין. "ומה אם זה לא הבניין?" שאלה אנאל.
"זה הכוח שלו, זיכרון צילומי. הוא בטח זוכר נכון." אמר קונואה.
תגובות (2)
טורו! טורו!
תמשיכי ^^
תמשיכי ‼