זאבים: לוס הקדמה + הרשמה
לוס היא נערה בת 16 בבית ספר נורמלי שנקרא "ניקולס"
יום אחד, היא חולמת על עצמה, נמצאת במסדרון של בית ספר ומולה ערמה של גופות.
מצד אחד זאב שחור עם עיניים אדומות, ומהצד השני זאב חום בעל עיניים צהובות.
היא מתעוררת ומגלה שהחולם הזה התגשם, רק לא איתה, אלא אם שומר בית הספר. ולא רק מזה היא מתעוררת, היא מתעוררת לעולם האמיתי, שמלא באנשי זאב שמחכים לפרוץ החוצה.
להקה של אנשי זאב ובראשה אלפא העונד את השם, בולטון בדרך ללוס מסיבה לא ידועה, והיא תזדקק לכל עזרה אפשרית.
לוס מבינה שעליה להפוך לחזקה יותר כדי שתוכל להתמודד איתם, אך האם היא מסוגלת להיות מספיק חזקה מאיש זאב בעל כוח לשלוט בכל אחד רק בעזרת הנפת יד?
הרשמה:
שם:
גיל:
יצור: אלפא (מנהיג להקה) בטא (זאב מלהקה.)
מראה: אפשר גם לעשות אדם שלא השתנה לגמרי לזאב, זאת אומרת אדם בעל ניבים וציפורניים ארוכים.
אופי:
משהו להוסיף:
*תודה לנטע על השם*
*אין לכתוב מראה של זאב עם פרווה שחורה ועיניים אדומות, וזאב בעל פרווה חומה ועיניים צהובות.*
תגובות (11)
מאיזו שורה ב"פנטזיה" השגת את התמונה הזאת?
יפה, אשמח אם תמשיך אבל לא סיימת את נערים..
ומה עם טפרים של שקרים? מתי הוא יוצא?
דווקא את התמונה הזו אתה רוצה?
אני לא זוכר איזה שורה מאיפה אני אדע.
טפרים של שקרים נמחק, אני דיי מופתע שהספקת לקרוא את טפרים אמתיים.
ונערים יימשך כרגיל מיום שני..
אשמח גם אם תקרא ספרים שלי כמו "משקפי הקסם שהפכו את החיים שלי לאימה" כי ראיתי שאתה חובב סיפורי מתח ופנטזיה.. סיפור אימה ראשון!
אשמח אם תגיב עליו ותקרא!
נשמע מושלם! אבל מה עם נערים?
שם: קילר ווינג
גיל:13
יצור: אלפה
מראה אנושי: שיער שחור חלק, עור בין כהה לבהיר, עיניים כחולות.
מראה בתור זאב: דיי קטנה, פרווה לבנה, עיניים ירוקות זוהרות.
אופי: חשדנית, תוקפנית, לא חושבת פעמיים לפני שתתקוף מישהו, היא תמיד מפחדת שינסו לנצל אותה, משתדלת לא לחבב אף אחד, לא חושפת כמעט כלום על עצמה.
עוד: היא מפחדת שיבגדו בה או שישתמשו בחולשות שלה נגדה, יש לה רק חולשה אחת שהיא לא יכולה לחשוף והיא כשאומרים לה שהיא קטנה מידי להילחם או להנהיג, אם זה מישהו מהלהקה שלה אז הוא כניראה יחטוף שריטה עמוקה בפנים אבל אם זה לא מול הלהקה שלה היא תברח משם במהירות ותבכה (אחרי שהיא תברח), זה משהו שקשור לעבר שלה.
מעולה, ונערים יימשך מיום שני והעלה.
שם: סם ג'ונס
גיל: 18
יצור: אלפא
מראה אנושי: שיער ארוך וגלי בצבע זהב, רזה וגבוהה, בעלת עיניים חומות-שקדיות. לובשת לרוב חולצות בטן וחצאיות מיני בצבע שחור.
מראה זאבי: יש לה עיניים אדומות וגדולות וציפורניים חדות כתער.
אופי: חביבה, חמימה ומקבלת בברכה אנשים הרוצים להצטרף ללהקה שלה. היא חכמה ונדיבה ונוהגת לרחם על זאבים.
משהו להוסיף: מנהיגה להקה של שלוש.
שם: סופי הימלטון
גיל: 17
יצור: בטא
מראה אנושי: שיער שחור גלי, עיניים כהות וגדולות ולבושה דומה ללבוש של האלפא שלה סם, היא מעריצה אותה באופן כלשהו.
מראה זאבי: פאות הלחיים הופכות יותר ארוכות, הציפורניים באורך מינימלי אבל חדות והעיניים שלה צהובות, היא בצורת בת אנוש במהלך השינוי עם נגיעות זאביות כמו בטא.
אופי: נפגעת בקלות אבל אדישה מבחוץ, מאוד מתעבת את אויביה אך חפה עליהם בכל הנוגע למוות.
משהו להוסיף: אין
שם: ליאה קלורי
גיל: 16-17
יצור: בטא
מראה אנושי: לובשת גופיות ומכנסי טייץ', נמוכה וקטנה בהתחשב בכך ששאר חברות הלהקה גבוהות ומבוגרות ממנה. בשנות זאב: 112, שיער חום-שטני עד לכתפייה ועיניים כהות, בצבע חום כהה ועמוק.
מראה זאבי: לא צומחות לליאה פאות לחיים אבל ציפורניים ואוזניים כן, צבע העיניים שלה צהוב.
אופי: ערמומית, לא מוותרת, נחושה. היא תקטול כל אחד שיעמוד בדרכה, עד שחברות הלהקה יעצרו אותה. תחסל זאבים לרוב (בדקירה בגב)
עוד: היא תמיד תחסל מישהו אם היא נקלעת לקרב,לפחות מישהו אחד.
מעולה, ורגע כול הבטא שכתבת הם שייכות ללהקה של סם?
חוץ מזה מעולה..
כן
זה נשמע מושלםם
שם:אליסון סייקס
גיל:15
יצור:אלפא
מראה אנושי:שיער בלונדיני גלי,עיניים כחולות זוהרות,גבוהה ורזה,לובשת תמיד טי-שירט ומכנסיים קצרים שרואים לה חצי מהתחת.
מראה בתור זאב:פרווה לבנה שהופכת לאפור בקצוות,עיניים כחולות זוהרות.
אופי:אדישה,לא מפחדת וספונטנית,אין לה בעיה להרוג או לפגוע באנשים גם עם הם קרובים אליה אבל היא תמיד תשמור על חברי הלהקה שלה.
עוד:בפעם הראשונה שהפכה לזאב,אמא שלה,שהיתה האלפא של הלהקה ניסתה להרוג אותה אבל אליסון הרגה אותה ואת שאר חברי הלהקה וככה הפכה להיות האלפא,מאז יש לה בעיות של אמון והיא סומכת רק על עצמה
שם:דילן בראון
גיל:16
יצור:בטא
מראה אנושי:גבוהה,שזוף ושרירי,יש לו שיער שחור ועיניים שחורות
מראה בתור זאב:פרווה שחורה ועיניים כחולות כמו של אליסון
אופי:כמו של אליסון
עוד:הוא הרג את אחים שלו בשביל להצטרף ללהקה
יש עוד חברי להקה אבל אני לא יכתוב,ובכללי לרובם אין בעיה להרוג או לפגוע
נכנסו שניהם…
חחח דילן ואליסון ?למה זה נשמע מוכר…?