כלוא בתוך קובייה- פרק ד'- יש כזה דבר בן אדם?

VNKL 19/02/2015 624 צפיות 4 תגובות

בפרק הקודם:
"הלו? יש כאן מישהו?" נשמע קול מחוץ לקובייה!
"היי!" נלהב פרופסור פרקר והסתובב אל דוגי בשמחה "שמעת את הקול הזה? מה זה הדבר הזה?".
15 שנה שהוא היה כלוא בתוך הקובייה הזאת עם דוגי, ועכשיו סוף- כל סוף הוא ייצא ממנה.
"זאת.." אמר היצור שמחוץ לקובייה "ג'וליה..".
"יש לכם אחרי התפוצצות גוף הקובייה חמש שניות להתרחק מכאן לפני שהפצצה הגדולה תתפוצץ וכל האזור במרחק חמישה מטרים מכאן יתפוצץ" נשמע קול קריין.
פצצה קטנה התפוצצה ופוצצה את גוף הקובייה.
דוגי ופרופסור פרקר עצמו את עיניהם בפחד.
היצור אחז בהם.
הוא הרים את דוגי ומשך את פרופסור פרקר על הרצפה.
"שלוש, שתיים אחת" אמר הקריין
"תתרחקו מכאן, מהר!" צעק היצור בפחד.

פרק 4:
היצור שסחב את דוגי וגרר אחריו את פרופסור פרקר במהירות ניסה כמה שיותר מהר לפני שכל האזור הקרוב יתפוצץ בפצצה.
הפצצה התפוצצה.
למזלם של היצור, פרופסור פרקר ודוגי, היצור הרחיק אותם מספיק רחוק בשביל שההתפוצצות של הפצצה לא תפגע בהם כלל.
"תודה, ג'וליה. אתה… הצלת את חיי" אמר פרופסור פרקר.
הוא פקח את עיניו ובפעם הראשונה הסתכל על היצור.
הוא ראה ילדה עם שיער ג'ינג'י חלק כמו הרוח, עיניים כחולות וזוהרות, חלוק צהוב לגופה ונעליים כחולות ויוקרתיות.
"מי את? לאן לקחת את ג'וליה המסכן?" שאל פרופסור פרקר
"מי זה 'ג'וליה'?" שאל היצור "רגע! אתה לא מבין!" ניסה היצור להסביר "אני היא ג'וליה"
"א- את ג'וליה? אז, מה א- את?" גמגם בפחד פרופסור פרקר כשהוא עדיין היה עם ברכיו לרצפה ודוגי רץ מסביבו בהתלהבות מהעולם שבחוץ
"א- אני" גמגמה ג'וליה בפחד מחוסר הידע של בן האנוש המוזר "אני בת אדם" אמרה
"א- אני גם בת אדם?" שאל פרופסור פרקר
"אהה.." גמגמה ג'וליה ואז צחקה בצחוק מלמולי שכזה "לא," ופלטה עוד צחוק קטן "אתה בן אדם. אני בת, אתה בן. אתה לא יודע?" שאלה בצחוק
"אהה.. לא. הייתי כלוא בקובייה הזאת כמעט כל חיי עם חברי הטוב, הרובוכלב דוגי" אמר פרופסור פרקר
"בוא, תבוא לבית שלי. נשתה קפה ונשוחח על מה שקרה לך" אמרה ג'וליה והובילה את פרופסור פרקר ואת דוגי לכיוון ביתה.
"מ- מה זה קפה?" שאל פרופסור פרקר כשג'וליה אחזה בידו וגררה אותו לביתה ודוגי הלך אחריהם
"א- אתה לא יודע מה זה קפה?" שאלה בצחוק ג'וליה את פרופסור פרקר "בוא אליי, יש לנו הרבה על מה לשוחח".


תגובות (4)

מקווה שתקראו!!

19/02/2015 16:07

יפה מאוד. תמשיך…

19/02/2015 16:53

תודה רבה!

19/02/2015 20:28

יפה.. יפה מאוד התוכן מאוד טוב, אהבתי את התקציר בהתחלה. אתה כותב ממש בסגנון של תסריטרים לתוכניות ילדים. הייתי שמה את הסיפור הזה בקלות בערוץ הילדים או ניקולדיון, רק להוסיף אנימיצייה וזה הכול. רק בעיה קטנה. אם היא אדם.. אז למה היו לה עיינים זוהרות? . כמעט חשדתי שהיא ערפד. זהו חוץ מי זה ממש ממש טוב. אתה משתפר בקצב מפחיד. אם תרצה לעבוד בזה.. בקלות יקחו אותך!. אתה רק צריך שתהיה יותר גדול להוציא תעודה בזה וזהו. תמשיך כך ואני בטוח אקרא. רק אל תשכח להזכיר לי כי אתה רואה שאני קצרה בזמן לצערי.

בהצלחה כי כישרון יש לך. כול מה שאתה צריך זה רק הרצון

22/02/2015 16:48
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך