כלוא בתוך קובייה- פרק א'- הכירו את הקובייה

VNKL 12/02/2015 696 צפיות 3 תגובות

הכירו את הקובייה, שם כלוא פרופסור פרקר, לאחר ניסוי שעשה שנתקל בתקלה שגרמה לפרקר להיכלא בתוך הקובייה, לנצח…
הוא ניסה במשך חייו בתוך הקובייה להתרגל אבל לא היה לו סיכוי להצליח.
אבל יום אחד הוא נזכר שבמהלך הניסוי שלו הוא התקין כפתור השמדה עצמית על הקובייה, והצמיד אותו אל הקובייה.
אבל איך הוא יוכל להפעיל את כפתור ההשמדה העצמית שנמצא מחוץ לקובייה?
ואיך הוא יוכל לחמוק מתוך הקובייה לפני שהיא תושמד?
טוב, על זה פרופסור פרקר לא בדיוק חשב…

במהלך שהותו בתוך הקובייה של פרופסור פרקר, הוא הצליח להרכיב ממה שהיה לו בתרמיל המעבדה שלו רובוט שבכל הזמן שהיה בקובייה מאז, הרובוט הזה היה חברו הטוב ביותר.
זה היה הרובוכלב של פרופסור פרקר: דוגי.
פרופסור פרקר ודוגי הרובוכלב שיחקו בתוך הקובייה ומאוד נהנו, טוב, אבל אף אחד מהם לא היה באמת מאושר.
דוגי לא ידע מה הוא בכלל העולם שמחוץ לקובייה, ופרופסור פרקר גם התחיל לשכוח מה הוא העולם שבחוץ.
שניהם עמדו לאבד את השפיות, זה למרות שדוגי הוא רובוט, כי… משום מה, לרובוט שפרופסור פרקר בנה, היו… רגשות.

לפתע, לאחר יותר משנתיים של תכנונים ומיפויים, בראשו של פרופסור פרקר עלה רעיון.
"הצלחתי להכין מכונה מכל הדברים מהמעבדה שהיו לי בתיק בזמן הניסוי שלי" שיתף את רעיונו פרופסור פרקר את דוגי "ואולי בזכותה אנחנו נצליח לצאת מכאן סוף- כל סוף!".
דוגי התחיל לנבוח בשמחה והתחיל ללקק את פרופסור פרקר כשקפץ על ברכיו.
"אוקיי, בסדר. תרגיע דוגי," אמר פרופסור פרקר והסתכל למעלה "אולי זה לא יצליח.."


תגובות (3)

uta uta

שוב אתה נוטש סיפור ומתחיל סיפור חדש.. תלמד לגמור ספר ואז להתחיל חדש !

12/02/2015 20:13

אהבתי מסקרן, אבל אם לא תמשיך את הסיפור או אם תעצור אותו באמצע לא אקרא כי גם כך אתה תעצור אותו. התחלה מצויינת תמשיך!..

12/02/2015 20:20

תודה רבה!
אמשיך!

12/02/2015 21:44
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך