יער מסתורי 8

03/04/2016 913 צפיות אין תגובות

דילן
"אז מה אתם חושבים שנעשה היום באימונים?" שאל מייסון ומאדי סטרה על ראשו.
נעצרתי בפתאומיות. הסתכלתי לעבר מאדי בעיניים פעורות. מייסון שפשף את מקום הפגיעה בו מאדי סטרה לו.
"דילן זה לא כזה ביג דיל" אמרה מאדי והרמתי את ידי, כדי שתשתוק.
"כן אני לא מבין אותך לפעמים כל פעם שיש את האימונים אתה לא בא מה הקטע?" מייסון הביט בי.
"אמרתי לכם כבר כל כך הרבה פעמים שתרדו מזה. יש לי את הסיבות שלי" אמרתי חלושות והורדתי את ידי. הסתובבתי, כדי ללכת לא משנה לאן.
מישהו תפס בזרועי. הפנתי את מבטי וראיתי שזו מאדי.
"תעזבי אותי" אמרתי לה.
היא הרפתה ממני.
"מה להגיד לאחרים? שלא הגעת, כי שוב יש לך עיסוקים יותר חשובים?" אמרה מובסת.
"כן" אמרתי והתחלתי ללכת.
"אני לא מבין מה הסיפור שלו" שמעתי את מייסון אומר לפני שנעלמתי מהשטח.
ההליכה הפכה לריצה. מרוב שרצתי מהר לא שמתי לב לאבן שהייתה באמצע הדרך ומעדתי. קיללתי חירשית והפנתי את ראשי כלפי העצים והשיחים שסובבו את השטח שלנו. מרוב שהעצים והשיחים גדלים אחד ליד השני, נראה כאילו אנחנו היחידים פה בשטח הזה כאילו מישהו לא רוצה שנצא מפה. הסתכלתי לעבר השיחים וראיתי בין שני שיחים שיש רווח צר ביניהם. מעניין אם אני יכול לעבור ברווח הצר הזה. טוב יש רק דרך אחת לגלות. קמתי על רגליי. הסתכלתי כלפי הכיוונים האפשריים שיכולים להיות בו אנשי זאב חטטנים כמו אחותי מאדי ולמזלי לא ראיתי אף אחד כזה. הלכתי במהירות לרווח הצר שבין השיחים.
בזמן שהלכתי ברווח הצר, שרטו אותי הקוצים שצמחו מהשיחים, נתקלתי בענפי עץ וזרדים ואם זה לא מספיק גם האדמה הייתה רטובה מעוד הטל של הבוקר כך שהתלכלכתי עוד יותר.
המשכתי ללכת עד שמעדתי על ענף ונפלתי ארצה וכל המים והבוץ השפריצו לכל מקום אפילו לפה שלי.
"איכס" אמרתי בזמן שאני יורק את הבוץ והמים החוצה. הרמתי את ראשי וראיתי שהמבוי סתום.
"אני לא מאמין התאמצתי וספגתי בוץ ובסוף מבוי סתום? ועוד אימונים. יופי ממש היום שלי" מלמלתי.
הרמתי את ראשי עוד קצת כלפי מעלה עד שראיתי בשיח שמולי מן מערה. 'מערת שיח' אפשר לקרוא לה, כי היה בשיח בדיוק מעגל מושלם שאפשר לעבור בו.
"ואו מישהו ממש לא רוצה שנצא מכאן" אמרתי בגיחוך ונכנסתי לתוך 'מערת שיח'. במערה היו פחות ענפים וזרדים על האדמה. היה בעיקר בוץ וקוצים ששרטו את עורי. בסוף ראיתי עור בקצה של המנהרה והגברתי את הזחילה שלי. כשהתקרבתי לסוף 'מערת שיח' שמעתי צעדים. יצאתי וזינקתי לעבר אחד העצים, אבל השמעתי רעש.
"מי זה?" אמר הקול. טוב לפי הקול זאת בחורה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך