Alex_Love
מקווה שאהבתם:)

ילדי השמש- פרק בכורה :))

Alex_Love 03/09/2015 734 צפיות 6 תגובות
מקווה שאהבתם:)

פרק ראשון- "לא שם…"

אור מסנוור חדר אל עיניי, השער שלקח אותי אל חבריו של רואן גרם לראשי להסתחרר כך שלולא לא הייתי נסיכה שחונכה לעמוד על רגליה בגאווה בכל מצב כבר הייתי קורסת. דבר נוסף שהבחנתי בו מלבד האור היה הריח, יכולתי לדעת שאני רחוקה מהממלכה שלי כי ריח של טבע נישא באוויר בניגוד לריח השריפות והחורבן ששרר בממלכתי.
"שלום לך נסיכה צעירה," קול עדין ונשי קטע את מחשבותיי. לא הכרתי את האישה שעמדה מולי, לצידה עמד גבר מבוגר אך נאה לגילו ונערה שנראתה פחות או יותר בגילי. "רואן דיווח לנו על הצרה שקרתה בארץ המולדת ואנחנו נשמח לספק לך מקלט עד שהעניינים ירגעו." היא חייכה אליי בחביבות, תווי פניה של האישה היו עדינים, אציליים. הנחתי שהיא שייכת לאחת ממשפחות האצולה שעזבו את הממלכה לפני מאות שנים, האנשים שהיו לצידה היו בטח בני המשפחה שלה.
הנהנתי קלות אל האישה ופניתי להביט בילדה, הבחנתי במשטו זז מתחת לשמלה הקייצית שלה אך כשהיא הבינה שאני מביטה בה היא ישרה אליי חיוך נבוך.
"זו היא ביתי, לוון, אתן תלמדו באותה הכיתה בבית הספר 'אריסון ברוקלין' זה ניפלא נסיכה יש לנו שם כיתה מיוחדת למכשפים ו…" האישה המשיכה לדבר ולדבר ולדבר אבל אני מודה שכבר הפסקתי להקשיב, מידי פעם הנהנתי רק כדי שהיא לא תיפגע או משהו, נהגתי לעשות את זה פעמים רבות בעבר, אחי הגדול מקסימוס ואני נהגנו לצחוק על דברים כאלה… לפני שהוא נרצח באכזריות בידיהם של בוגדים.
"אני חושבת שעכשיו לוון תוכל להראות לך את החדר שלך, זה החדר הכי יפה בכל הבית שלו." היא חייכה בגאווה.
חייכתי חיוך קצר ופניתי ללכת בעקבותיה של לוון.
לפני שנכנסנו דרך דלת גדולה וספקתי לרגע להביט סביב, המקום נראה כמו העתק מדוייק של החצר האחורית בארמון, במלכת ילדי השמש, מוזר…
"אמא שלי מאוד אוהבת את משפחת המלוכה… ואת המנהגים שלהם." חייכה לוון כאילו היא קוראת את מחשבותיי. עכשיו הבחנתי בדבר שהיה מתחת לשמלתה, זה היה ארנבון קטן ואפור.
"ג'יימי זה השם שלו." היא הוסיפה כשראתה שאני מביטה בארנבון, הוא היה מקסים קטן ממש.
"מותר לי?" שאלתי רק מתוך נימוס, הרי ברור שהיא לא תסרב לנסיכה שלה.
"הוא די פחדן למען האמת," היא התחילה הושיטה לי את הארנבון הקטן בהיסוס, תוך שאנחנו הולכות לכיוון חדרי החדש.
הארנבון רחרח את ידי באפו הקטנטן ולא נראה. לוון הניחה אותו בידי וחייכה. "הוא מחבב אותך זה נדיר מאוד." היא הטמינה את ידיה בכיסי השמלה שלה.
"תמיד אהבתי בעלי חיים, זה לא סוג הקסם המועדף עליי אבל… אני ואחי היינו חומקים לאורווה בלילות ו…" לא סיימתי את המשפט, לא יכולתי. כל כך התגעגעתי למקס, אבל הוא לא פה ואני צריכה להיות חזקה, בשביל מה שנשאר מממלכה שלי ובשביל מי שנשאר בחיים.
"הצטערתי לשמוע על מה שקרה לנסיך." אמרה לוון כמעט בלחש.
"ברגע שנמצא את אבני הגורל המצב ישתנה, הכל יחזור לקדמותו." אמרתי בביטחון רב הרבה יותר מזה שהרגשתי באמת.
לוון לא אמרה דבר, אך לאחר זמן מה של שתיקה מביכה היא נעצרה ליד דלת עץ, היא פתחה אותה ונתנה לי להציץ פנימה, החדר היה גדול ויפה והזכיר במידה מסויימת את חדרי בארמון.
"אני מציאה לך לישון טוב, מחר יש לנו מבחן על כישופיי תיאור." היא חייכה והושיטה את ידה כדי לקחת ממני את ג'יימי.
"אכפת לך עם הוא ישאר איתי קצת?" שאלתי בחיוך קטן.
היא חייכה משכה בכתפיה ונעלמה בהמשך המסדרון.


תגובות (6)

יאיי! לוון! עשית אותה טוב מאוד!
היו חסרים מדי פעם פסיקים ומילות קישור.
*הספקתי.
הפרק היה קצת קצר, יהיה נחמד אם תוכלי בפרקים הבאים קצת להאריך אותו…
סך הכל הפרק היה מאוד נחמד, בא לי כבר שתמשיכי! ;)
לא הבנתי את המשפט, "- (הארנבון רחרח את ידי באפו הקטן)- ולא נראה.
למה התכוונת?
כל מקרה אני ממש מצליח לדמיין את הארנב מרחרח לה את היד וזה מעלה בי חיוכים.
קצת חסרים תיאורים של איך הדמויות נראות, למרות שזה פרק ראשון, אז אולי יש מספיק תיאורים…
בכל מקרה, תמשיכי!!!!

03/09/2015 22:43

בצורה הכי כנה, אין לי כוח לכתוב תגובה ארוכה עכשיו. פרק יפה, סיפור יפה ומעניין ואני הולכת לכתוב לך דמות ולקוות שתקבלי אותה XP

04/09/2015 01:51

האמת שרציתי לכתוב אתמול דמות לסיפור והייתי עצלן מדי XD
כתיבה טובה, תיאור רגשות של הדמות מעולה. הפריע לי טיפה שלא תואר שום נוף. אפשר לנחש שהיא נחתה באזור של טבע אבל זה יכול מאוד שונה מאיך שדמיינת. גם אם את משאירה מקום לדמיון של הקוראים, פעם ב לתאר מה מסביב לדמות לא יזיק לסיפור.
תמשיכי :>

04/09/2015 10:10

יש התחלת ..הפרק נחמד אבל קצר קצת.
מחכה לפרק הבא: )

04/09/2015 11:58

אהבתי ! מצפה להמשך

04/09/2015 12:55
uta uta

נשמע מגניב, הלכתי לקרוא את ההמשך :)

05/09/2015 17:35
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך