sapir13
קטע קצר בהשראת משהו שכתבתי פעם בהשראת אנג'ל (מהאתר, סליחה שאני לא זוכרת את הכינוי שלך בדיוק איך שהוא כתוב :< (העלאתי כבר, נכון, אבל אני מעלה גם חלק שני ברצף, והוא הרבה זמן אחרי זה. (זה סתם משהו קצר...)

ילדי העורבים האחרונים -חלק א'

sapir13 05/06/2014 636 צפיות 3 תגובות
קטע קצר בהשראת משהו שכתבתי פעם בהשראת אנג'ל (מהאתר, סליחה שאני לא זוכרת את הכינוי שלך בדיוק איך שהוא כתוב :< (העלאתי כבר, נכון, אבל אני מעלה גם חלק שני ברצף, והוא הרבה זמן אחרי זה. (זה סתם משהו קצר...)

ריקו מצמץ בעיניו. הוא עמד ליד אימו, מחזיק בידה לפני מותה. הוא זכר שהוא ראה תמונה של ילדה עומדת על צוק גבוה, שערה עף ברוח והיא מנסה לשווא להרחיק אותו מפניה.
"מי זו אמא?" הוא שאל, אך אימו כבר החלה לעצום את עיניה וקולה היבש והצרוד בקושי נשמע. "זו נערה שיום אחד אתה תצטרך להגן עליה. אנחנו עומדים להיעלם מהעולם לכמה דורות, להיכנס למסתור." היא השתעלה לפתע, חזק כל כך עד שהוא חשב שהיא תמות עכשיו. "אתה חייב לחיות עד אז. אתה חייב להגן עליה." הוא רצה להמשיך ולשאול אותה עוד שאלות על הילדה, ואיך היא מכירה אותה, אבל הוא לא יוכל לשאול אותם לעולם, כי אימו כבר עצמה את עיניה, והפעם לתמיד.
*
הנוצה השחורה נחתה על האדמה הרכה. היא כאן, חשב. הגיע הזמן לגלות למה אמא ביקשה לשמור עליה.
היא יצאה בנינוחות מהבית וסגרה אחריה את הדלת. משהו מוזר, הוא חשב, אבל לא הצליח להבין מה. בני האנוש תמיד הלחיצו אותו במידת מה כך הוא מעולם לא התקרב אליהם יותר מידי. הוא קפץ בשקט אל האדמה, פוסע לעברה. אחרי כמה שניות של שקט היא נעצרה פתאום, וכך גם הוא.
"יש מישהו מאחורי, נכון?" היא שאלה בזהירות רבה. איך היא יודעת? הוא השמיע המהום קל והיא הסתובבה אחורה, פוגשת את מבטו. "מי אתה?" שאלה. "מי את?" הוא השיב בשאלה. היא הטתה את ראשה הצידה בתנועה כמעט בלתי מורגשת. לאחר כמה שניות נוספות של שקט היא דיברה. "אם אני אשאל שאלה ואתה תענה על השאלה בשאלה לא נגיע לשום מקום." היא כמעט והצליחה לבלבל אותו. הוא התקרב צעד לעברה אך היא הלכה אחורנית. "אני אשאל כמה שאלות בתורי ואת בתורך, אך התשובה חייבת להיות קצרה." היא הנהנה לאות הסכמה. "מה שמך?"
"ריקו."
"שמך?"
"אלי." היא אמרה בלי להסס. "למה אתה מדבר איתי?" הוא עצר לחשוב. "הבטחה. את מפחדת?"
"לא." היא באמת לא פחדה. "אני צריכה לפחד?"
"אולי." היא עדיין לא מצמצה או הסגירה את רגשותיה. "אם אבקש ממך לבוא אחריי למקום שבו נוכל לדבר, תבואי?"
"אולי." היא התחילה להסתובב סביבו בחשדנות ונעצרה מאחוריו. הוא לא הסתובב. "אתה אנושי?"
"לא." תשובתו שיתקה אותה. עכשיו הוא שם לב שהיא מהססת קצת. "ועכשיו, את מפחדת?"
"לא."
הוא הסתובב ותפס בידה בלי לשאול. היא הביטה בו כשעיניו השחירו לגמרי וצמרמורת עברה בגבה.
"למה שלא תבואי איתי, אלי. אני מבטיח לספר לך הכל."


תגובות (3)

ואוו. פאק עברה בי צמרמורת כשקראתי את זה.
זה פשוט- וואו.
הכתיבה, והעלילה=וואו!
ממש מחכה להמשך :)
אליה\ן

05/06/2014 21:41

אוקיי קודם כל הסיפור ממש מגניב ^^ ממש אהבתי את השיחה שלהם וספיר כל הקטע הזה עם השאלות בלבל אותי XD
וואי וחשבתי על משו שיכולת להוסיף שם שימי לב.
"אתה אנושי?"
"לא"
"אז מה אתה?"
"חד קרן קסום"

סתםםםםםםםםםםםם אני בטוח שאם הוא היה חד קרן קסום היא הייתה בורחת להתבודד בהרים או משו.בכל מקרה אני אשתוק ואגיד שהסיפור ממש מגניב ואני הולך לחלק ב' ^^

06/06/2014 07:09

יפה, אהבתי!!
דרך אגב: בדיוק קראתי ספר שקוראים לו "נערי העורב" (סתם כי הכותרת הזכירה לי אותו.)

09/06/2014 15:22
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך