חלום של קיץ חורף -הקדמה
אימי נשקה למצחי, " לילה טוב לנסיכת הקוטב. " היא אמרה וחייכה חיוך מחמם.
"לילה טוב אמא…" מלמלתי, נשכבתי במיטתי הרכה ועצמתי את עיני החומות זהובות ושערי השחור נח על הכרית הרכה. פתחתי את עייני הבטתי בתיקרה אשר נראתה שחורה ואפלה במיקצת.
הסטתי את מבטי אל הרצפות הלבנות ואור הירח הכסוף רקד עליהן בשקט מוחלט.
עצמתי את עייני בשנית.
לא.
היה.
לי.
מוסג.
מה.
הולך.
לצפות לי.
תגובות (5)
נוני תמשיכיייייייייייייייי איזה סיפור מושלמוש זה נשמע
תמשיכייייייייייייייייייייייייייייייי
ובהצלחה בכתיבה
אוהבת שרית
תודה רבה =)
חחח
אני מעלה עוד כמה הקדמות עוד מעט ♥
העלילה דיי מעורפלת כעת, ויש לך שגיאות כתיב:
שערי || שיערי
עייני || עיניי
תיקרה || תקרה
במיקצת || במקצת
מוסג || מושג
אני ממליצה לך לקרוא את מה את מעלה כמה פעמים לפני שאת שולחת, כדי שתוכלי לראות אם אפשר לשנות/לתקן/להוסיף.
אני ממליצה לך לא לכתוב ככה:
לא.
היה.
לי.
מוסג.
מה.
הולך.
לצפות לי.
זה פשוט לא נוח לעין. ישנם מקומות בהם ניתן להוסיף ו' לפני המילה, כמו למשל ב: "פתחתי את עייני הבטתי…", לטעמי צריך להוסיף ו' לפני ה"הבטתי", או סימן פיסוק, כגון נקודה או פסיק.
אני אמשיך לקרוא, מכיוון שכעת אני לא יכולה להחליט ולפסוק דבר-מה על הסיפור. אני מקווה שתממשי את הערותיי ותיקחי אותם לתשומת לבך.
הערה נוספת- אני רואה שיש לך הרבה סיפורים, ואת רובם כלל לא גמרת.. אני חושבת שלא כדאי לך להתחיל הרבה סיפורים בבת אחת, בסופו של דבר לא תסיימי אף אחד..
מור.
תודה =)
כל הרעיון זה שעכשיו ההקדמה מעורפלת, כדי למתוח לפרק הבא.
זה שיש לי שגיאות כתיב- סיפור חיי… זה לא חדש לי השגיאות!
למדתי לכתוב ולקורא לבד, וזה מה שקורה כשאף אחד חוץ ממך לא מלמד אותך לכתוב… :/
את החלק של:
לא.
היה.
לי.
מוסג.
מה.
הולך.
לצפות לי.
פשוט לא ממש ידעתי איך לכתוב את זה אחרת…אז כתבתי את זה ככה.
הכוונה היא שכאילו זה "מודגש" בערך…
סימני פיסוק-לפעמים אינ מסתכל על מה שאני כותבת ואני מרגישה כאילו שמתי יותר מדי פסיקים כבר…כאילו זה כבר לא מובן.
וזה שיש לי המון סיפורים-גם אני שמתי לב…
פשוט לפעמים יש לי מחסומי כתיבה לסיפור אחד..ופתאום בא לי רעיון לסיפור אחר.
זה די משגע, ואני לא ממש יודעת מה לעשות עם זה, כי אני צריכה חוות דעת של אנשים עם זה יצא טוב, אבל מצד שני זה כבר יותר מדי…ואני טיפה הולכת לאיבוד.
זה נשמע מממש טוב , תמשיכיייי !!❤❤