uta
מקווה שתרשמו, ואגב אני יעלה עוד מעט את פרק אמצע עונה של הזאב החדש.. אז תהיו מוכנים

חיסול מהיר- הקדמה+ הרשמה

uta 03/08/2014 903 צפיות 33 תגובות
מקווה שתרשמו, ואגב אני יעלה עוד מעט את פרק אמצע עונה של הזאב החדש.. אז תהיו מוכנים

ג'יימס.
ג'יימס פאווקל.
הוא סוכן בחיר בCIA, יום אחד הוא מקבל עליו משימה לחסל את קרס"י, אגודה של פושעים שברחו מהכלא, ומשתפים פעולה להשתלטות עולמית. המשימה היא לא פשוטה בכלל,
ועליו לפעול מהר, לפני שקרס"י מתחילים לפעול, הוא מקבל מסמך בו יש 4 ילדים עם פוטנציאל גבוה מאוד להיות סוכני CIA, שלכול אחד יש תכונה שמאפיינת אותו.
על ג'יימס לאמן את ארבעת הילדים, וביחד להילחם איתם נגד הקרס"י.
האם הוא יצליח?
או שהקרס"י ישלטו על העולם כולו?

הרשמה:
אני יצטרך את ארבעת הילדים האלה
עוד 3 סוכנים של CIA
וארבע פושעים עולמיים שבורחים מהכלא
שם:
גיל:
ילד מהארבעה/ סוכן CIA/ פושע עולמי:
מראה:
אופי:
תכונה מיוחדת (אם הוא ילד מהארבעה):


תגובות (33)

ווהו הרשמה!!
שם: דפני לוריאן
גיל: 19
ילד מהארבעה/ סוכן CIA/ פושע עולמי: ילדה מהארבעה
מראה: שיער ג'ינג'י בהיר, עיניים ירוקות חתוליות, גבוהה דקיקה ופנים מקסימות.
אופי: היא חמודה, נחמדה ומאד כריזמטית, חכמה מאד ואין לה בעיה עם אנשים אחרים לרוב אלא אם מעצבנים אותה מאד ואז היא מתפרצת ומאד אגרסיבית.
תכונה מיוחדת: היא יכולה לשכנע אנשים לעשות כל מה שהיא רוצה שיעשו עם פלירטוטים או סתם שיכנוע מאד כריזמטי.
מקווה שזה בסדר ואני יכולה להביא לך עוד דמות מאוחר יותר אם תצטרך :)

03/08/2014 12:30
    uta uta

    היא נכנסה :)

    03/08/2014 12:38

שם: בן
גיל: 12
ילד מהארבעה
מראה: בלונדיני עם עיניים כחולות, מסתובב בדרך כלל עם כובע מצחייה ירוק על ראשו.
תכונה מיוחדת: כוח המוח, בן הוא "המוח" של הארבעה הוא אחראי לכל מה שקשור לפריצה למחשבים ולתכנון.
(אני מקווה שתיקח את הדמות שלי, אם תרצה אני אביא לך עוד דמויות. בהצלחה עם הספר)

03/08/2014 12:31
    uta uta

    הוא נכנס, ותודה רבה

    03/08/2014 12:38

אתה צריך עוד דמויות? (אני רק שואל) כי אני יכול להביא לך

03/08/2014 12:41

ג'זמין-ג'ז גריס
14
שיער שחור מתולתל ועיניים שחורות גדולות, גוף אטלתי ופירסינג באף.
חכמה, טיפוס שעושה ולא חושב לפני כן, שומרת על איפוק ולא מוותרת, אם מישהו תוקף אותם היא תהרוג אותו בלי להסס.
תכונות מיוחדות:יש לה מוח שיכול לקבוע מה יקרה שתי דקות אחרי הזמן שבו היא נמצאת ככה שהיא יכולה לחשב מאיפה יצוץ היריב.
אני מקווה שתיקח אותה.

03/08/2014 12:43
    uta uta

    נכנסה:)

    03/08/2014 13:03

מהארבעה

03/08/2014 12:44

שם: הלן
גיל: 19
סוכנת CIA
מראה: שיער חום חלק וארוך, עיניים אפורות ירוקות, לא גבוה אבל גם לא נמוכה, גוף דקיק, פנים של בובה .
אופי: קשוחה ורצינית שצריך, נחמדה לאנשים, חכמה מאוד.
תכונה מיוחדת: היא מסובבת אנשים על האצבע הקטנה ויודעת לתחמן את הסביבה

03/08/2014 12:44

אני אוהבת פושעים עולמיים ~~
שם: אנריקו מרסייז [ספרדי מצרפת?]
גיל: 23
פושע עולמי ~~~
מראה: בחור גבוה ומרשים עם מראה של איש עסקים מתוקתק, כלומר זיפים, חליפות, מזוודות, הרבה כסף וראש מתוחכם.
עיניים ירוקות שברגע שהוא חוקר את האנשים שהוא תופס ונועץ בבם את המבט, הם נשברים ברגע.
מבנה גוף רחב ושרירי כמו של שחקן פוטבול.
אופי:
הוא שונא בוגדים, שקרנים, מלשינים וכל מה שיכול חגרום להפלתו.
הוא מתוחכם ואוהב הערות עוקצניות, אין לו רחמים והוא אפילו לא מכיר את
המושג זה [אין לו אלוהים], כדי להכניס אנשים לשירותו ולבדוק שהם לא מרגלים או מעביר את כולם מבחנים [אמון, כוח…].
אהבה מעולם לא הייתה לו, הוא מעדיף לשבת כל היום במשרד ולחשוב איך להבריח סמים או איך לפרוץ לבנק או איך לשחרר את אביו מהכלא באלקטרז [בית כלא מבודד באמצע הים. אי אפשר לברוח ממנו.].
זה מספיק?
[half a heart / ed sheeran ממשתמש חדש]

03/08/2014 12:50
    uta uta

    כן, הוא נכנס..

    03/08/2014 12:54

שם: סו ג'ונס
גיל: 19(?) או מה שמתאים לגיל של הסוכנים.
סוכנת CIA
מראה: שיער אדום ארוך וגלי, עור בהיר, עיניים גדולות וירוקות, גומות, די גבוה ורזה אוזן ימין שלה מלאה בעגילים לעומת אוזן שמאל שיש לה רק עגיל אחד.
אופי: לא מפגינה רגשות לייד אנשים חדשים, לוקח לה זמן לסמוך על אנשים, מתאפקת לשמור על קור רוח. צינית והרושם ראשוני שאנשים חושבים עלייה זה שהיא סנובית, מתנשאת ומתחברת רק לאנשים בעלי רמה, והיא בכלל לא כזאת. היא מלאת ביטחון, אמיצה ונוהגת לזלזל בפחדנים. היא חכמה מאוד והיא די אלימה שצריך. הא והיא רופאה, כאילו לא אחת שעובדת בזה היא פשוט למדה רפואה בתיכון.

03/08/2014 12:57
    uta uta

    יפה :) נכנסה

    03/08/2014 13:03

שם: קייט ג'ונסון.
גיל: 16.
ילדה מהארבעה.
מראה: שיער שחור עד הכתפיים, עיניים כחולות, די נמוכה, רזה, הולכת בעיקר עם חולצות ארוכות רפויות וטרנינג, ונעלי אולסטר.
אופי: מתבודדת, צינית, חכמה, צינית, קרת רוח, צינית, לא כריזמטית בעליל! לא נחמדה בכלל, צינית, וצריך עוד משהו?…
כישרון: זיכרון צילומי, והיא יודעת לזהות שמשקרים לה.
מספיק טוב? במקביל אני עכשיו כותבת לך גם דמות של בן, אם אתה מעדיף שלא יהיו שלושה בנות ובן אחד…

03/08/2014 13:59
uta uta

יופיי..

03/08/2014 14:02

אני עושה את זה כמו הדמות הקודמת רק בבן…
שם: ג'וני סקוט.
גיל: 17.
ילד מהארבעה.
מראה: שיער שחור עד הכתפיים ועיניים כחולות. די גבוה, רזה, הולך בעיקר עם טישרט וג'ינס. הולך גם עם נעלי אולסטר או יחף רוב הזמן.
אופי: מתבודד, ציני, חכם, ציני, קר רוח, ציני, לא כריזמטי בעליל! לא נחמד בכלל, ציני.
כישרון: זיכרון צילומי, והוא יודע לזהות כשמשקרים לו.
לא יצא לי דמות ממש טובה, אבל זה רק בגלל שלפני עשר דקות התעוררתי! אל תשפוט אותי…

03/08/2014 14:07

שם: אנה וויליאמס.
גיל: 21
פושעת עולמית.
מראה: שיער חום עד האגן, עיניים ירוקות, נמוכה, הלכה בעיקר עם ג'ינסים וחולצת צמודות, היא שונאת חצאיות, לא משנה באיזה אורך, וסנדלים\כפכפים – זה סוג של חיבור בין כפכפים לסנדלים, אין לי מושג איך קוראים לזה.
אופי: כריזמטית, חושנית, נחמדה למראה בלבד!, נחמדה לכולם, אבל כשהיא חושדת במישהו, היא הורגת אותו בלי היסוס.
היא עסקה בעיקר בהברחה וסחר סמים, וסחרה בסודות של מדינות שונות. היא פורצת מעולה וגאון מחשבים ענקית!
תמיד הולכת עם רובה חיצים מורעלים קטן בכיס, וסכין בתוך הגרב.
היא אתלטית מעולה, ושקרנית מעולה, תמיד קרת רוח, גם אם זה רק למראה…

03/08/2014 14:17

נכנסו?

03/08/2014 14:22
    uta uta

    אנה וג'וני נכנסו

    03/08/2014 14:47

תשמור לי סוכן/ת CIA
אני אכתוב מאוחר יותר

03/08/2014 14:31
    uta uta

    סבבה

    03/08/2014 14:48

אני אוהבת לרשום דמויות אז בא לי לכתוב עוד (:
אתה לא צריך להוסיף אותם אני פשוט סתם רוצה לכתוב עוד :)

שם: ניק אנדרסון
גיל: 20
סוכן CIA
מראה: שיער מתולתל לא ארוך ולא קצוץ בצבע חום, עיניים שחורות, גבוה ודי שרירי. יש לו יופי ילדותי … מוזר להסביר וקשה להסביר אבל נו… וואטאבר
אופי: חברמן כזה, מתחבר לכולם, מצחיק את כולם, פלרטטן, אוהב להרגיז את כולם אבל בצחוק כזה, הוא חכם מאוד אבל הכל אומר בקלילות, הוא אוהב לנגן בגיטרה ובדרך כלל שהוא שכולם מבואסים הוא מתחיל לנגן להם.
חשוב לו שכולם יהיו שמחים.

עכשיו בא לי עוד דמות ^^

שם: בלייק … אין לה שם משפחה.
גיל: 23
פושעת
מראה: שיער שחור חלק מאוד וארוך, עיניים אפורות וחתוליות, רזה מאוד וגבוה. אוהבת ללבוש בגדים צמודים שיבליטו את הגוף שלה.
אופי: רצינית בעבודה שלה, יודעת לשכנע אנשים בקלות, בעיקר גברים בגלל היופי שלה ובעיקר בגלל הגוף שלה. היא רעה לכולם, גם לאלה שפושעים איתה. היא אוהבת לצחוק על אנשים ובעיקר על המראה שלהם. היא שחקנית מעולה, כשצריך. היא חכמה וגמישה שאני לא יודעת בדיוק במה הגמישה תעזור אבל היא גמישה.

03/08/2014 14:36
uta uta

נכנסו שתיהן

03/08/2014 14:46

שם: אלישיה קלאריס קרסידה
גיל: 20
סוכנת CIA בהשאלה מהסקוטלנד יארד
מראה: שיער בלונדיני קצוץ, עיניים חומות כמו שוקולד שנראה כאילו ראו הרבה, רגליים ממש ארוכות, יש לה מבנה גוף אתלטי אבל היא עדיין סקסית בטירוף, היא בדרך כלל תלבש חצאיות עיפרון משיפון או כותנה ובלייזר תואם אבל היא יכולה לקרוע את העיניים של הגברים עם שמלה חושפת עם שסע עמוק ומחשוף.
אופי: שקועה עד הצוואר בעבודה, היא לא אוהבת את העובדה שהעבירו אותה מבריטניה לפה והיא כל הזמן תתלונן על זה. היא תעשה את העבודה כמו שצריך ובדרך שלה, גם אם יאמרו לה מה לעשות היא לא תקשיב ותעשה את מה שהיא רגילה לעשות, דפקו לה תפקיד של פקידה כשהיא אמורה להיות בשטח, היא זריזה במחשבה שלה ומאוד נאמנה לאנשים.
אם לא אכפת לך אני אוסיף קצת רקע שמשפיע על ההחלטות שלה:
כשהיא הייתה בת 11 היא ראתה את אביה נשדד על ידי שלושה נערים ואז נדקר כי הוא לא היה מוכן להביא להם את השעון שלו שקיבל מסבו. מאז היא נשבעה שהיא תעשה הכל כדי שדברים כאלה לא יקרו עוד, היא הצטרפה לסקוטלנד יארד והפכה לשוטרת וחוקרת, במהלך העבודה היא נקלעה לשוד מזוין בבנק והיא נאלצה לירות באחד השודדים והוא מת במקום, מאז היא לא מוכנה לירות באנשים והיא חווה פוסט טראומה כל פעם שהיא רואה פצע מירייה.

מקווה שתיקח P:

03/08/2014 14:53
    uta uta

    השקעת, וברור שלקחתי

    03/08/2014 15:45

חחחחחח אלוהים CIU!!!
CIA זאת תוכנית טלוויזיה! )':
כשאתה עושה סיפור, בבקשה תבדוק שאתה לא מעוות כלום בדרך.

03/08/2014 15:36

מתי אתה תתחיל?

03/08/2014 16:55
uta uta

עוד כמה דקות אני מעלה

03/08/2014 17:46

אם אתה עדיין מקבל דמויות אני אשמח לתת לך אחת אם לא אז אני סתם אתן:
שם: אריק רוס
גיל: 21
מראה: גבוה, שיער חום כהה באורך בינוני, עיניים חומות כהות במבט אדיש וקר וממש קצת שזוף.
אופי: אדיש באופן תמידי ותמיד יש לו מבט קר. הוא לא אוהב להרוג אנשים אלא רק לראות אותם סובלים, הוא בן אדם מטורף ומשוגע במובנים הכי גרועים ויהיה מוכן לעשות הכל למען מטרה מסוימת כל עוד הוא לא ימות. לרוב הוא הולך עם שחור ומשקפי שמש כהים גם אם אין שמש.
פושע עולמי
אם בכל זאת תיקח אותו אז יש מצב שתעשה שפעם הוא היה חלק מהCIA אבל הוא לא אהב את הטוב שלהם והצטרף לחבורה של הפושעים אז יש לו עסק אישי איתם?
אני ממש אשמח אם תיקח אותו וגם אם לא זה בסדר.

03/08/2014 17:56
    uta uta

    לקחתי :)

    03/08/2014 18:01

תודה

03/08/2014 18:03

שם: אניס הולט
(ילדה מהארבע)
גיל:13
מראה: שער בלונדיני, עיינים ירוקות עם צהוב מסביב לעישונים, עור בהיר.
רקע: שתיי הוריה היו אסטרונאוטים שנעלמו בחלל ולכן גדלה אצל דודה שלה שהפכה אותה לשפחה עד שג'יימס שלך מצא אותה.
אופי: עקשנית, אמיצה, צינית, קשוחה, כושר מנהיגות, ואכשהו תמיד יודעת דברים שהיא לא אמורה לדעת, היא יכולה להיות מפחידה שכהיא רוצה לאיים על משהו, היא חסרת רחמים ולעולם לא מתייאשת או נכנעת, מכבדת סמכות ומנומסת, אבל יודעת גם להצחיק ולהרים מורל כשצריך.
לא הבנתי למה הכוונה "תכונה מיוחדת" אז אני אתן לך להחליט לבד.

09/08/2014 23:12
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך