Yuki
אם היה באפשרותי להתחיל כול סיפור בשכיבה כלשהוי של גבר על מיטה, ההיתי מאושרת.

זיווג הדם

Yuki 26/05/2014 1219 צפיות 22 תגובות
אם היה באפשרותי להתחיל כול סיפור בשכיבה כלשהוי של גבר על מיטה, ההיתי מאושרת.

מליסה עמדה לצד המיטה, ראשה מושפל לרצפה ואוזניה כרויות לצלילים העולים מן האציל הצעיר הרתוק אליה, חברותיה הורחקו זה מכבר מן החדר הפנימי, נבחרת הדם אסרה על שאר הנשים להכנס.
זיווג הדם התפתל בחוסר נוחות על המצעים הסתורים, מליסה ידעה שהוא עייף מחוסר התזוזה, לעיתים קרובות עיסתה את גופו כדי להזרים את דמו ביתר קלות.
לא היה ביכולתה להתיר את אסוריו, הוא היה זיווג הדם.
הנער בו התאהבה נבחרת הדם, מליסה שמעה את האגדות, היא ידעה כי נבחרת הדם מתאהבת בכול דור בבן אנוש חסר מזל, חייו היו מוגנים כעת, לא היה ערפד אחד שיאזור אומץ לגעת בו,
אך למה הפכו חייו?
רביצה אין סופית על מיטה רכה מידי, בעדו מצפה כל ערב לנחמתה של נבחרת הדם, שתוציא אותו מקפאונו הנצחי, מורחק מכול אדם מלבד כמה שפחות עייפות.
זיווג הדם לא זכר את ימיו הראשונים, הוא נלקח בעודו כבן שלוש לספק את אהבתה של נבחרת הדם, מליסה אהבה אותו.
אם נבחרת הדם הייתה יודעת מה הוא בשבילה, הייתה רוצחת אותה לנגד עיניו ולאחריו הומה עליו כאל תינוק ומרתיחה את כל חושיו עד שהיה מתחנן כי תיתן לו להשכיבה תחתיו, היא תמיד הניחה לו לעשות בה כחפצו בסוף, אך לפעמים נראה היה, כי הסוף אינו מגיע.
"מליסה" גנח זיווג הדם,  "איני מצליח להזיז את רגלי". מליסה הרימה את ראשה ובחנה את הנער, אם היה לנבחרת הדם עיינים בקודקודה, הייתה רואה את הדימיון בין השניים, את השער הארוך, ארוך עד כדי גיחוך, את גנו אשר הרטיט אין ספור לבבות, את העיינים אשר נשארו תמימות גם כאשר ראו את כל הזוועות, גם כאשר מקור כל הזוועות עמדה לידן וסקרא אותן באהבה, אך אם כניסתה של נבחרת הדם נשכח ממנה הכול והיא התמסרה לאהבתה המטורפת לנער הרתוק למיטה, לנער שהיה אחיה, תאומה מבטן ומלידה, הקטן ממליסה בשלוש שניות.
"זיווג הדם" רכנה עליו, "ברשותך ארוץ לבשר את הדבר לנבחרת הדם, אולי היא תניח לי להוליך אותך לאורך החדר ותרגיש ברגלך" אחיה שהיה אף הוא עוויר לדמיונם הרב הנהן בעיניו בתשישות, "מסרי לה כי אני חש ברע, בקשי שתמהר לבוא" מליסה רצה כדי למלא את שליחותו.
היא נעמדה מול כס המלכות ונעצה עייניה באישה הקרה שישבה בו, מושלת בערפדים ובאדם כאחד, אך המבט הקר לא השלה אותה היא ראתה אותו מתרכך, כאשר הביטה נבחרת הדם  באחיה.
היא ידעה כי לקול בקשתו היא תתנער מקפאנה ותגש אליו. נבחרת הדם קראה מליסה  ומבטה ברצפה. "נשלחתי על ידי זיווג הדם!" הדי הקולות השתתקו כאשר קמה נבחרת הדם ונעמדה לידיה, "אמרי לי" לחשה, "מה רצונו והדבר יעשה"
"זיווג הדם חש ברע" מסרה לה, "הוא מבקש כי תבואי לנחמו"
"אלך אליו" אמרה היא, אוספת בידה את השמלה הרכה ופונה בדבריה אל העליתה הערפדית, "עלי ללכת, אשלח אלכם שלחים למפגש הבא".
היא עזבה את חדר הכס בעוד מליסה  ממהרת אחריה, בתחילה היא צעדה במהירות אך אט אט התחזקו מהירות צעדיה ומליסה נותרה מאחור מנסה להדביקה.
כאשר מליסה נכנסה  לחדרו, הוא לא שכב עוד, הוא התהלך האיטיות ובכאב לאורך החדר בעודו נשען על נבחרת הדם שהפכה בן רגע למאהבת רכה ותומכת.
היא עודדה אותו ללכת ושפשה את רגליו עד שהדם חזר לזרום בהם, היא האכילה אתו וליטפה את שערו כאשר בכה והתייסר.
לבסוף הוא נרדם בזרועותיה והיא השכיבה אותו במיטתו כאילו לא היה נער מגודל.
"את!" אצביעה על מליסה.
"ראית את המתרחש בחדר, ראית את עוצמת אהבתי לנער, האם היא נראת בעייניך כטרוף? כי אם כן, נכונה השערתי כי מטורפת אני" ובמילים אלה עזבה את החדר,
מוטירה את מליסה  תוהה ונבוכה האם נבחרת הדם  בכול זאת אישה מאוהבת?


תגובות (22)

יוקי למה לא כתבת את הסיפור בזאנר -סיפורים מוזרים?
לא יודעת, אבל גם אני חשבתי שהוא סיפור מוזר.

26/05/2014 16:25

חח זה מתוק! תעשי עוד כאלו!

26/05/2014 16:34

    תודה, אני אשמח, אני ממש אוהבת לכתוב את הסיפורים חסרי העלילה, זה מאתגר לנסות לכתוב את זה מעניין גם כשלא קורא כלום בסיפור, ואז לכתוב את שורת המחץ שמעלה חיוך על פני הקורא.

    26/05/2014 16:42

זה ממש ממש לא מוזר , אני דווקא מאוד אוהבת סיפורים כאלה. זה יוצא מתח אצל הקורא וזה מה שמושך אותו לקרוא!
מדהימה.

26/05/2014 17:18

    תודה, נתי? נכון.
    תודה שאת תורחת להגיב לי :-)

    26/05/2014 17:48

Yuki הידועה גם בשם עדי.
עבודה נהדרת.
המשיכי לכתוב יצירות נהדרות כאלו.
(אני נשמע רציני? אם כן- ישש :-))

26/05/2014 17:37

    אתה יורד עלי עכשיו?
    אני לא אשמה שאני אדם רציני, ורק שתדע אני יודעת גם לצחוק…
    ואתה יודע את שמי הפרטי, משמע אני כותבת כל כך טוב שטרחת לקרוא מה שכשכשתי על עצמי בניסיון להקיר אותי יותר.
    (אתה עדיין מחזר אחרי?)

    26/05/2014 17:52

    #שקשקשתי

    26/05/2014 17:54

    כמה דברים.
    א. למה את תמיד נגדי? כאילו למה את הכלל חושב שאני רוצה לרדת עליי. פשוט רציתי לתת לך הערה והארה רצינית.
    ב. אני יודע שאת יודעת גם לצחוק(הרי זה מובנה בנו לא ?)
    ג. אל תחמיאי לעצמך יותר מידי, אני קורא את ה,קצת עליי, של כל סופר אהוב עליי;-)
    ד. במחשבה שנייה, את כן צריכה לקחת את זה כמחמאה ;-)
    ה. ניסיונותיי הכושלים לא הותירו לי ברירה אלא להפסיק.
    ו. להכיר, לא להקיר.
    ז. אני עדיין חושב שאת טובה, תמשיכי כך.

    26/05/2014 18:04

מיתה=מיטה (כי קשה לי להאמין שהיא הייתה לצד המוות עצמו)
קרויות=כרויות
התפטל=התפתל (אלא אם הוא הפך לפטל בלא ידיעתי)
סטורים=סתורים (אלא אם כן אפשר לתת סטירה למצעים, גם בלא ידיעתי)
הניכה=הניחה (הרבה דברים קורים בלא ידיעתי, הא?)
מגיעה=מגיע
סקרא=סקרה
רחנה=רכנה
הלך=אלך
אשלך=אשלח
(כל התבדחות שהיא, הינה בגדר הלצה בלבד ואין בה מטרה לעלוב בך, כמובן)

היו גם משפטים ארוכים מאוד, בעלי פסיקים רבים.

אבל מלבד זאת, הסיפור יפה. מאז ומעולם סלדתי מסיפורי ערפדים, אולי מלבד דרקולה (הוא הומצא על אדם שנקרא 'ולאד המשפד' – מה עוד צריך?) אבל זה שונה בתכלית. פעמים מעטות מציגים את הערפדים כ…אנושיים. כיצורים ששונותם היחידה היא שהם מקושרים לדם. כיצורים שמסוגלים להיות להם קרובי משפחה אנושיים.

26/05/2014 17:58

    את בטוחה שאת לא קומיקאית? את יכולה לכתוב ספרי בדיחות… XD
    "אלא אם הוא הפך לפטל בלא ידיעתי."
    חחחחחחח וואי אני על הרצפה XDDDD

    26/05/2014 18:02

    לגברת מסוכנת.
    תודה רבה על תגובתך הבונה, אני תמיד מקבלת הערות כאלה באהבה, משום שזה אומר כי לאנשים אכפת מספיק מהיצירה שלי כדי לבזבז עליה זמן וכוח.
    אני מייד איישם את מה שכתבת לי.

    26/05/2014 18:10

    גברת מסוכנת זהו שמה.
    כי יש לה כדור.
    והיא הולכת לשבור משהו.
    בעיקר אצבעות.
    מוחעחעחעחעחעח.

    26/05/2014 18:13

    תקנתי את מה שכתבת לי.

    26/05/2014 18:27

ממש ממש יפה!

26/05/2014 23:02

חחחחחחחחח…עדיי :)
תסיפור הזה לא נתת לי ליקרוא ליפני שהעלת לאתר..
לא מוצא חן בעני ;) (הרי את יודעת שאני חולה על ערפדים…
בייחוד שלך :) )

05/06/2014 11:09

    דיי להשתמש בשם שלי באתר. חחח
    יש לך מספיק זמן לנקוב בשמי בבית ספר.
    ותודה. אבל כתבתי את זה בבית ושחכתי מזה.

    05/06/2014 12:31

תתכונני, היום בערב הדירוג…

05/06/2014 13:36

    מממ אני עדיין בתחרות?
    שחכתי לגמרי. כתבתי כבר משהו?

    05/06/2014 13:59

כן, את עדיין בתחרות, לצערי רק את ועוד איזה חמישה אנשים שלחו סיפורים אבל בכל זאת…
הסיפור שכתבת הוא… זיווג הדם!

05/06/2014 14:02

    חחח אחלה.

    05/06/2014 14:07

איך אני רואה איזה סיפורים יש בתחרות?
(חדשה באתר)

05/06/2014 14:50
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך