uta2.0
*אז לאלה שלא הבינו: ליליאן ולורן שהוצגו בהתחלה לא היו ליליאן ולורן אלא מכשולים של המבוך* (היה לי חשוב לציין בכדי לוודא שכולם הבינו.) הסדיסטיות של טריקס כל הזמן מפתיעה אותי מחדש. כשאני כותב את הדמות הזו, פומה, אני מתחבר לצד האפל שלי. מוחעעחע מקווה שאהבתם את הפרק ^^

התיכון למתים פרק 7: נקודת מבט מזווית אפלה

uta2.0 18/02/2016 799 צפיות 6 תגובות
*אז לאלה שלא הבינו: ליליאן ולורן שהוצגו בהתחלה לא היו ליליאן ולורן אלא מכשולים של המבוך* (היה לי חשוב לציין בכדי לוודא שכולם הבינו.) הסדיסטיות של טריקס כל הזמן מפתיעה אותי מחדש. כשאני כותב את הדמות הזו, פומה, אני מתחבר לצד האפל שלי. מוחעעחע מקווה שאהבתם את הפרק ^^

פרק 7: נקודת מבט מזווית אפלה

ג'ורדן עמד על זיז הצוק כשרגליו נשענות מעט קדימה, מול הצוק היה צוק נוסף והוא היה חייב להתעופף לשם מקדש גדול ומוזהב שהזכיר לו את המקדשים שהיו בשבט הדרקונים שלו התגלה למול עיניו. בהתחלה, ג'ורדן חשב כי מול עיניו התייצבה הזיה, פאטה מורגאנה, אך ההרגשה הייתה אמיתית כל כך שהוא חייב היה לבדוק.
כנפיו נקרעו מגבו בכאב חד, הוא קימר את גבו במהירות וכשיישר אותו הכנפיים נפרשו במלואם, הוא התכופף מעט והכנפיים יצרו דחיפה חזקה באוויר שהרימה אותו מהקרקע, הוא התעופף לכיוון המקדש ונחת כשהגיע אל פתח המקדש.
היו מסודרים שם אבני חן בצבעים שונים, מגוונים, הוא העביר את אצבעותיו על אבן החן בצבע הבורדו ומבלי לשים לב להבות ריקדו מסביב לאצבעותיו והתפשטו על אבן החן. הכנפיים חזרו למקומם ולפתע פתח המקדש רעד ובקע קולות חזקים.
המקדש היה חשוך ברובו, אך הוא הצליח לזהות שני אנשים זזים. הוא העלה להבות של אש על כף ידו הימנית והביט באנשים, אלה היו הג'ינית ואיש-הזאב אותם פגש לפני שנכנס למבוך האכזרי.
"מה אתם עושים כאן?" שאל, הם היו קשורים בשלשלאות מתכת אחד לשני ולעמוד גדול, הוא התקרב אליהם והתכוון לשחרר אותם. למרות שזה לא בדיוק המעשה הכי נכון שאפשר לעשות במבוך שהדרך היחידה לנצח היא להרוג.
"הצייד מקרג'ייט, הוא חטף אותנו." ליליאן, הג'ינית, לחשה.
"הצייד מקרג'ייט?" ג'ורדן מעולם לא שמע עליה.
"האגדה מספרת שהצייד היה תופס יצורים על טבעיים ומחסל אותם בלילות אבל זה לא הכול." אמר לורן, איש הזאב, במהירות. לג'ורדן היה קשה לקלוט. הוא שרף את החבלים שהיה קשורים בחוזקה לשניים.
"חכו שנייה, אתם אומרים שיש בן אדם שמסתובב במבוך הזה וחוטף יצורים?"
"לא בן אדם. הצייד." ליליאן תיקנה את ג'ורדן, "אנחנו חייבים למצוא את השאר ולהתאחד בשביל להביס אותו." היא התנשפה בכבדות, "אף אחד לא יכול להביס אותו לבד."
"אבל כולם יהרגו אותנו בשנייה שהם יראו אותנו." אמר ג'ורדן בחצי חשש,
"הצייד הוא הסיבה שכולם יתאחדו. אני במבוך הזה בדיוק זמן כמוך, אבל אני יודעת הרבה על הצייד הזה, אם הוא יתפוס את כולנו, זה יהיה הסוף והוא ינצח במבוך, אני מניחה." היא אמרה במהירות,
"אז גם מכשולים שנמצאים במבוך הזה יכולים לנצח?" אמר ג'ורדן בבלבול קל,
"הצייד הוא לא מכשול, ג'ורדן, ה –" היא אמרה ומיד ג'ורדן נבהל והשליך את עצמו לאחור.
"אני לא אמרתי לכם את השם שלי." בזה הוא היה בטוח,
"הצייד יהרוג את כולם, ג'ורדן." הג'ינית זינקה על ג'ורדן,
"תתכופף!" הוא מיד שמע צרחה מגיעה מאחור, הוא התכופף וחץ פילח את ראשה של הג'ינית, או המכשול, כי הרי הג'ינית אינה הג'ינית האמיתית. לורן רץ לעבר ג'ורדן אך חץ נוסף נורה לכיוונו וננעץ בגרונו. לפתע הם נהפכו לחול אפור. הוא הביט לאחור וראה אותם. הפעם הוא כמעט היה בטוח שזה הם.
הג'ינית ואיש הזאב המקוריים.
ליליאן ולורן.

לוק התעורר כשגופו תלוי בחבל שחור ועבה, הוא היה קשור בהידוק חזק למפרקי כפות רגליו, כפות ידיו היו כבולות מאחורי גבו והקשר היה קשור לקשר ברגליים. הוא הביט לצדדים וראה את קלאוס קשור על ידו, פניו מלאות בדם ויש לו פנס סגול עמוק בעין. שריטות דקות וארוכות עברו דרך בטנו וצלעותיו של קלאוס. מולם היה טריקס, הוא ישב מול מדורה גדולה שהקים והביט בה בעיניים הכחולות הדקות והקפואות.
"אש יפה, נכון?" שאל טריקס בעוד שהוא ממשיך להביט בלהבות, "אש תמיד הייתה מעוררת בי חוש, מבינים? כשאני מביט היישר אל כיוון הלהבות ואחר כך חוזר להביט במקומות אחרים, אני מקבל ראייה שונה. ראייה יותר ממוקדת." הוא אמר,
"מה אתה רוצה, מטורף?" לוק פצח מפיו, טריקס מיד הסתובב בפנים מופתעות והתקדם לכיוונו של לוק.
"למשל, עכשיו, אני רואה כיצד לשסף את הבטן שלך." הוא העביר את האצבע הקפואה שלו על צלעותיו של לוק, מביט בגופו בהסתקרנות. "ומשם, כיצד לשסף את אזור הגרון שלך. כיצד לעשות זאת בשביל שתסבול לפני שתמות."
"תהרוג אותי, כבר לא נשאר לי סיבה לחיות." קלאוס משך באפו ואמר בקול חלוש,
"אותך, אני שומר לסוף." טריקס לא הביט בקלאוס אך על פי נימתו אפשר היה להבין שהוא מתכנן לקלאוס תוכנית סבל ועינוי. הוא הסתובב במהירות והכה את צלעותיו עם אגרופו, כמו שק אגרוף גופו של קלאוס התנדנד על הענף העבה שעליהם השניים היו תלויים. הוא צרח מכאב וירק לכיוון האדמה.
"אני צריך שתבין את הראייה שלי, לוק." הוא אמר והסתובב חזרה ללוק, הוא הניח את כף ידו על עורפו וקירב את ראשו לכיוון הלהבות, לוק עצם את עיניו אך הוא שמע את הצקצוק בלשונו של טריקס. "איך תוכל לראות כשהעיניים שלך עצומות?" שאל, הוא משך את גופו בחוזקה ותלש את החוט מהענף העבה. קלאוס עצם את עיניו בכדי לא לראות את מה שעשה לחברו.
טריקס הניח את ראשו של לוק על הלהבות, גופו של לוק ניסה להיאבק אך טריקס היה חזק מדיי. הוא נשך בשפתו התחתונה בעוד שהוא שומע את הצרחות של לוק, נהנה מהם.
"רואה את זה, לוק?" הוא צעק לעברו וצחק, "זה נקודת המבט שלי," הוא מיד שבר את המפרקת של לוק והשליך את הגופה למדורה. "כעת אני רואה את זה. מנקודת המבט הזו, עכשיו, אני רואה את זה, קלאוס. אתה, שלא כמו חבר שלך, עומד לעבור סבל עמוק בהרבה מכל הדברים שראית. זה יהיה גרוע יותר משריפת הפנים או תלישת הראש שלך מהצוואר. אתה עומד להתחרט על היום שבו רק ניסית לתקוף אותי."


תגובות (6)

*קראתי! רק להזכיר לך למקרה ואאלץ לכתוב תגובה קצרה :ם
יש לך מזל שלא הרגת את ליליאן על ההתחלה! רק תזכיר לי מי זה לוק? 0-0
(הו, ורק לומר שאני מתכננת הרשמה לשושלת המפלצות, אחרי שאסיים לכתוב את הפאנפיק שהתחלתי את החלק השני שלו, אז יש עוד כמה פרקים ^^)
היו כמה פעמים שהתחביר לא היה נוח לקריאה .(כמו החלק בו כתבת פעמיים קלאוס כשיכולת לכתוב בפעם השנייה "לו". חפש, אני עצלנית מדי לעשות את זה בעצמי >.<) היו כמה פעמים שהיו צריכים להיות פסיקים או נקודות ולא היו אותם, אז שים לב לזה.
חוץ מזה היה פרק נחמד ביותר ^^
לא מצאתי משהו ממש קריטי בו (המוות בסיפור הזה פשוט צפוי XP והאמת שלא ממש התחברתי לאף דמות עדיין שזה כזה עצוב לי שהם מתים…)

18/02/2016 22:22

לעזאזל עם עצמי שאני כותבת כל הזמן דמויות כל כך… משהו. אני יודעת שאמרתי שטריקס הוא סדיסט מטורף שלא אכפת לו מכלום, אבל לא חשבתי שתקצין את זה כל כך -_-'
אני כמעט מתחילה לפחד ממנו.
אם זה מוציא את הצד האפל שלך, תחשוב מה קורה לי כשאני כותבת דמויות כאלה ;)
אז… השניים-לא-שניים האלה שהיו אמורים להיות ליליאן ולורן לא היו הם. אלה שהוא ראה אחר כך כן היו הם?
באסה לוק. אין לי שמץ של מושג מי היית, מה עשית ואיך עשית כך ש… ג'אנה (ביי ביי בשפתכם) ^^
מה עוד רציתי לומר? אמממ אה כן! קלאוס, אני מקווה שתשרוד, למרות שדיי בטוח שזה לא יקרה. אז במקום זאת, אאחל לך מוות מהיר. גם זה לא יקרה. בקיצור, בהצלחה קלאוס במה-שלא-יקרה-לך.
מישהו מהם יהרוג את טריקס. לא יודעת מתי ולא יודעת איך, אבל מישהו מהם יהרוג את טריקס. ואם זה לא בתכנון שלך, אז אל תתכנן את זה :)
*מסכימה עם ההערות של אמורה*
פרק ממש טוב! הייתי כותבת כאן משהו, אם לא הייתי מבזבזת את כל הרעיונות שלי בהתחלה -,-
המשך!!!

18/02/2016 23:26

    אני מומחה בהקצנה.
    חחחחחחח אני מרחם על קלאוס, הדמות שלי, היא עומדת לסבול.
    את האמת שלא תכננתי את זה… לתכנן כבר?
    תודה רבה!

    19/02/2016 19:24

חבל שלוק מת :(
לפחות ג'ורדן עדיין חי ולא הבנתי מי שאמר לגקורדן להתכופף אלו היו לורן וליליאן האמיתיים?
אני עצמי לא טובה בתגובות ארוכות ובונות כאן ( כמו שהאחרים יודעים -.-) אז מצטערת אם בעינייך התגובות שלי לא הכי חזובות.
בכל מקרה אהבתי מאוד את הפרק, לא יכולתי להגיב כל השבוע אבל עכשיו אני מגיבה :)

19/02/2016 00:01

    תודה רבה :) !

    19/02/2016 19:21
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך