השמיים שלך פרק 6
השמיים שלך -פרק 6 : "בריחה או מה ?"
די . האיירי הזאת שגעה אותי , ממש לא התכוונתי לחלוק איתה חדר במהלך השנה אבל מה שבטוח שהיום לא יכולתי לעשות עם זה הרבה . הבטתי מחוץ לחלון של החדר , חושך ושקט . טוב לדעת שהתלמידים כאן ממושמעים .
בדממה מוחלטת ירדתי מהמיטה שלי ופתחתי את דלת החדר תוך כך שהאני משאירה את איירי המפלצתית הרחק ממני וממחשבותיי .
המסדרון של מעונות הבנות היה שקט , השקט ממש הזכיר לי את הכפר עם לא היו כל המנורות הנאון הלבנות והמסנוורות והמיזוג החזק מידי . תוך שניות ספורות כבר הייתי מחוך למעונות הבנות בחדר מדרגות קטן , המעונות היו בקומה השנייה לכן לא הייתה לי כל בעיה לרדת קומה אחת ולצאת אל מחוץ לבניין האיום .
יצאתי מהבניין והדעתי אל שביל שבהמשך התפצל לכמה כיוונים , הורדתי את נעלי הבית שלי וירדתי מהשביל . וואו זו הייתה תחושה משחררת כל כך להגריש את הדשה הרטוב תחת רגלי ולנשום נשימה עמוקה . הייתי כל כך שקועה בתחושות הטובות שלי שלא שמתי לב לצל שהיה מאחורי .
"את לא אמורה להיות כאן !" נשמע קול עמוק . הסתובבתי במהירות אדם בעל מבנה גוף חסון וכמה צלקות על הפנים הביט בי מלמעלה .
"אני … רק …" בדחף לא מוסבר התחלתי לרוץ כשאני משאירה את נעלי הבית הוורודות שלי מאחורי .
הדשא היה לח אך למרות זאת לא היו בי כל חששות שאחליק רק רציתי לברוח מהאדם המאיים הזה . המשכתי לרוץ בחושך בלי לעצור אפילו להסדיר את נשימתי . אחרי דקות ארוכות של ריצה , וכאשר הייתי בטוחה שהאדם המאיים כבר לא אחרי עצרתי להסדיר את נשימתי . עשיתי טעות .
מסתבר שמבלי לשים לב הגעתי אל שולי היער שבצד המזרחי של בית הספר , נשמתי עמוק , אור הירח לא הגיעה לכן לכן היה חשוך אפילו יותר . נשמע קול מתחת לרגלי , המטתי למעטה ורעיתי ענף שבור .
את סתם מפחדת , תעצרי תנשמי . פקדתי על עצמי .
השקט שגרמתי בכך שעצרתי את נשמתי הביא אותי להבנה חדשה , שמעתי משהו עמוק יותר מתוך היער זה היה … מוזיקה ?
תגובות (8)
נמנמנמנמ את חייבת להמשיך! אני דורשת ממך!
וכן, השם ממש מתאים ^^
ת.מ.ש.י.כ.י.
אעעאעא תמשיכי !!!
כן תתחילי לתת שמות! ממש אהבתי את הפרק הזה (ואת השם שלו).
ואין לי מושג את מי היא פגשה…. שדונים קסומים שמנגנים בחלילים מכושפים? XD
חחחחחחח זה סוד ואתם תישארו במתח עד הפרק הבא מעאמעאמעאמעאמעאממעאמעא ><
ייצא עוד פרק היום? *בבקשהבבקשהבבקשה*
*מצטרפת ל-NealvsHook*
בבקשהבבקשהבבקשהבבקשהבבקשהבבקשהבבקשהבבקשהבבקשהבבקשהבבקשה
אמ…. עם אתם מתעקשות וזה חחחחחח אני יתחיל לכתוב עכשיו ^_^
יש! ווהו!!