השמיים שלך פרק 5
השמיים שלך -פרק 5 :
"תקשיבי לי ותקשיבי לי טוב " איירי נבחה עלי ברגע שרגלי דרכה בחדר . "אני לא רוצה לשמוע אותך , לא רוצה לראותו אותך ולא להריח עם לא תתקרבי עלי לא יהיו לנו שום בעיות אני ברורה ?" לא היה משהו שרציתי יותר מלענות לה . אבל פשוט הנהנתי . לא רציתי בעיות עם הפסיכית הזאת.
"יופי עכשיו עם תסלחי לי אני הולכת להתקלח " היא יצאה מהחדר וטרקה את הדלת אחריה .
דמעות החלו לרדת מעיניי .למה היא כל כך רעה עלי ?
בלי לחשוב פעמיים שלפתי את הטלפון הנייד שלי מהכיס האחורי בגינס שלי וחייגתי לאמבר . שלושה צלצלים נשמעו ואחריה קולה המוכר נשמע באוזני .
"אחותי אני כל כך מתגעגעת עליך . את לא מאמינה אני מרגישה שעזבת ליפני שנים " היא אמרה לתוך הטלפון .
"את פשוט לא מבינה מה קורה פה אמ " אמרתי בבכי .
"מה קרה אחותי ?" היא שאלה במינה מודאגת .
"השותפה שלי היא … היא נוראית אני … זאת אומרת כבר פגשתי כמה חברים ממש מגניבים אבל היא פשוט …." לא יכולתי להמשיך קולי נשבר מרוב בכי כשחשבתי על כך שאצטרך לבלות שנה שלמה באותה החדר איתה .
"ואיי אחותי אני כל כך מצטערת . אני בטוחה שזה ישתנה " ידעתי שהיא אומרת את זה רק כדי להיות נחמדה . "חוץ מזה עם המצב יהיה גרועה יותר תמיד תוכלי לבקש העברה או משהו לא ?" קיוויתי שהיא צודקת .
"אחותי אני מתגעגעת ברמות ו… את לא תאמיני איפה אני עכשיו " היא אמרה בערמומיות .
"איפה ?" שאלתי בסקרנות ובמשיכת אף .
"סבתא אליסיה יש כאן משהי שרוצה לדבר איתך " צעקה אמבר . ליבי התמלא התרגשות , כלומר זה נכון שראיתי את סבתא היום בבוקר אבל הרגשתי כאילו לא ראיתי אותה כבר שנים .
"לונה יקירה שלי " ידי רעדו כששמעתי את קולה "אני כל כך מתגעגעת אליך . הבית כל כך שקט בלעדייך למרות שאמבר הייתה פה כל היום ודאגה לעשות הרבה רעש "
"היי שמעתי את זה " צעקה אמבר .
צחוק נפלט מיפי , לא משנה עד כמה החברים בבריג' יהיו מגניבים שום דבר לא יתקרב לשטויות שלי של סבתא ושל אמבר .
"סבתא אני גם מתגעגעת מאוד " אמרתי כשחיוך על פני .
"לילה טוב יקירתי "אמרה סבתא שלי בקולה הרגועה .
"לילה טוב סבתא ותמסרי גם לאמבר " חייתי וניתקתי את הטלפון .
נשכבתי על מיטתי וחייכתי אל התקרה .
"אני הולכת לישון אל תפריעי לי " הכריזה איירי ברשעות ונכנסה למיטתה בקצה השני של החדר .
יהיה בסדר , יהיה בסדר . המשכתי לומר לעצמי שוב ושוב .
תגובות (5)
תמשיכי! ו.. אני לא יודעת!!!!
תחליטי לבד!! :)
זה מדהים !! את כותבת ממש טוב !!!
ואיירי ממש רעה ;-;
תמשיכי !!!
שלונה תצא לטיול ליילי! תמשיכי!
גודס, אני פשוט לא מאמינה שלא ראיתי שהעלת פרקים. אני כזאת עיוורת!!
ואני ממש אהבתי אצ הסיפור שלך, הוא ממש מעניין!!
ושלונה תצא לטיול לילי! ותמשיכי!
תמשיכי!!!!