השמיים שלך פרק 14 + 15
השמיים שלך -פרק 14 :
"לילי את בטוחה שאדם יסכים להתחפש למשהו כזה ?" שאלתי אחרי שלילי סיפרה לי על הרעיון המגוחך שלה .
"זה רעיון גאוני , חוץ מזה מה יותר סקסי מצמד פרות ?" יכולתי לחשוב על המון דברים יותר סקסים ומזה אבל לילי נראתה כל כך נרגשת שלא יכולתי שלא להדבק בהתלהבות שלה .
"אוקי ניצחת , אני אלך לחפש את אדם ואגיד לו שנתחפש לצמד פרות אבל עם הוא צוחק עלי אני אומרת לו שזו אשמתך " הזהרתי . לילי קיפצה במקומה מרוב התרגשות וחיבקה אותי , זו הייתה הפעם הראשונה מאז שהגעתי לכאן שמשהוא מהחברים חיבק אותי … מוזר בבית אני ואמבר היינו מתחבקות כל הזמן .
לילי ואני נפרדנו ביציאה מהמועדון , היא הלחה לחדרה להמשיך לשוחח עם הבנות על הנשף ואני הלכתי לחפש את אדם ולומר לו שאני מוכנה לבוא איתו .
חיפשתי אותו בכל בית הספר ולבסוף מצאתי אותו בוהה בכרזה שהודבקה על קיר , כרזה של הנשף ליתר דיוק .
"על מה אתה מסתכל ?" שאלתי . אדם קפץ מרוב הפתעה ואני פלטתי צחקוק .
"לונה … אמ.. שום דבר " הוא גירד את עורפו . "חשבת על הנשף ?" הוא שאל וחזר להיות אדם היהיר והשחצן שהכרתי .
"החלטתי לעשות לך טובה ולבו איתך, " אמרתי והשתדלתי להשמע מתנשאת לפחות כמוהו , לא נראה שזה הצליח לי כי הוא פשוט צחק . "ואדם … בוא נתחפש ל… לפרות …" אמרתי ועיקמתי את אפי . אדם החניק צחוק .
"למה את חושבת שנעשה את זה ?" הוא שאל והרים גבה .
"זה היה הרעיון של לילי אוקיי ? לפי דעתי זה רעיון טוב ואני הולכת להתחפש לזה עם אתה לא רוצה לא צריך ." מה נשמעתי מתגוננת כל כך ?
"בסדר בסדר נתחפש לצמד פרות. " הוא חייך . "אז … אני אבו לאסוף אותך כבר אז " הוא לקח את ידי ונישק קלות את גבה . ידעתי שאני מסמיקה בטירוף . "להתראות לונה " .
לא חשבתי על שום דבר על שהייתי בטוחה שהוא התרחק . ואז נתתי להכל לעלות , אני מאוהבת באדם וככל הנראה גם הוא בי , וואו הוא כל כך חלומי . אני לא מאמינה שאני הולכת איתו לנשף , רגע אני באמת הולכת איתו לנשף !
אושר שלא יאומן הציף אותי וידעתי ששום דבר לא יוכל להרוס את הנשף הזה . כמעט שוב דבר …
פרק 15 :
"זה כל כך מוזר שאת יוצאת עם רוג' " מלמלתי מול המראה בזמן שסידרתי את תחפושת הפרה שלי . הצד החיובי הוא שלא ראו את פני כך שלפחות המבחינה הזו אני מכוסה , טרטי משמע .
"מה כל כך מוזר בזה ?" שאלה איירי שנעלה את נעלי הערב שלה , היא בחרה שלא להתחפש ופשוט לבשה שמלה שחורה וצמודה ,שנראה מדהים על הגוף הדקיק שלה , ונעלי עקב .
"אני לא יודעת , כנרה שזה בלל שאתם פשוט שונים . כלומר הוא כזה אדיש ואת … את פשוט סוסה אחותי " צחקתי ואיירי הצטרפה עלי .
"את יודעת מה אפילו יותר מוזר מזה ?" היא שאלה , הנדתי את ראשי בשלילה . " שאדם הסכים להתחפש לפרה ולהסתיר את הפנים היפות שלו " היא אמרה בקול מתייפיף . הסמקתי , הפנים של אדם באמת היו יפות …
"אחיות שלי אתם מוכנות ?" גבריאל נכנסה לחדרינו כמו רוח סערה כשהיא לבושה בתלבושת קליאופטרה שלה .
שמתי את המשכה הדגולה והמחניקה על ראשי והנהנית . איירי הנהנה גם היא .
שלושתינו יצאנו אל המסדרון ההומה בנות מתרוצצות לבושות בשמלות ערב או בתחפושות משונות .
"אתם פשוט לא תאמינו מה שמעתי !!" צווחה לילי בהתלהבות האופיינית לה .
"מה שמעת לילי ?" שאלתי תחת המסכה .
"אשטון רייס הולך להופעה בנשף ! אתם מאמינות ?! " הוא נראתה כל כך קורנת .
האמת שזה באמת היה מרגש , ידעתי שאשטון רייס היה הכוכב האהוב ביותר על אמבר ואפילו סבתא נדברה ממנה בקמה שירים שלו , אני אישית חשבתי שהוא נראה ממש טוב אבל לא מתתי על המוזיקה שלו , הוא תמיד דיבר על דברים כל כך שיטחיים .
בין כל הצחקוקים והדיבורים שמתי לב שאנחנו מתקרבות לאולם הנשפים בקומה הראשונה , אבל עד לא ראיתי את אדם .
"אל תדרגי הוא יגיעה " חייכה אלי אנבל בעידוד כאילו קראה את מחשבותי .
ממש לפני שנכנסנו , ראינו את הבנים , חלקם היו לבושים בתחפושות כמו אלכס , בתחפושת הפרעה שלו , שהתאימה לבת זיגתו קליאופטרה , הלא זו גבריאל . וחלקם כמו רוג' שלבשו רק טוקסידו .
חיפשתי את אדם אבל לא ראיתי אותו בשום מקום .
"איפה הפרה שלך ?" שאל אותי זאק וצחק .
"זה בדיוק מה שרציתי לשאול אותכם . הוא לא היה איתכם ?" שאלתי את מאט שהיה שותפו לחדר .
"הוא הלך הרבה לפני שיצאנו , אני לא יודע לאן " הוא ענה .
מוזר , חשבתי בליבי .
"בסדר בואו ניכנס הוא כבר ימצא אותנו " הכריזה לילי וכרחה את זרועה סביב זרועו של זאק .
לא היה כל טעם להתכווח , פשוט שנכנסתי בעקבותיהם אל אולם הנשפים שנראה מדהים .
תגובות (5)
אדם!!!! אני מתה על אדם!!
תמשיכי דחוף!!!
נמנמ אני ממש אוהבת את הסיפור שלך ^^
הוא כתוב בצורה כול כך יפה, למרות שגיאות כתיב מעטות מאוד…
ו… התחפושות של לונה ואדם כול כך חמודות >< (כי מי בימינו לא אוהב פרות?!)
תמשיכי!
נ.ב.ב משהו (והכוונה לריי ו\או נועה )מוכן שנמשיך את השלישיה ?!?!?
אפשר להמשיך קצת.. אני אנסה לתפוס את רייצ'ל..
יאאאאאוווו פרה !!!!!!!!
איזה תחפושת אוסומית !!!!! *^*
תמשיכיכיכיכיכייכיייי