השמיים שלך פרק 12
השמיים שלך -פרק 12 :
שבוע וחצי חלף מאז שהגעתי לבריג' וגיליתי את כל עולם האליס . לא ראיתי את פיטר בכלל בזמן הזה ואין לי מושג לאן הוא נעלם , בכל פעם שניסיתי לשאול את אדם או אחד מהחברים האחרים , הם התחמקו .
גיליתי שבית הספר מחולק לכיתות שמדרגות את רמת הסיכון בכל אליס ואליס , בגלל שעדיין לא הבנתי מה היה האליס שלי הייתי ברמת הסיכון הקטנה ביותר , בזמן שרוב החברים שלי היו ברמת סיכון גבוהה .
הכל התנהל בצורה שונה מאז שגיליתי על האליס , ניסיתי בכל כוחי להבין מה אני יכולה לעשות אך ללא אועיל . אני ואיירי התקרבנו בזמן שאד השתדל לשמור ממני מרחק בטוח . ניסיתי לא לקחת את זה אישי למרות שהוא גלגל עיניים בכל פעם שניסיתי לא לחשוב לידו .
דיברתי עם סבתא בכל יום וניסיתי להבין עם היא יודעת משהו בקשר לאמא . אך גם הניסיון הזה לא הצליח . הייתי די מיואשת אבלי ניסיתי לשמור על מצב רוח מרורם , בעיקר אחרי ששמעתי על הנשף .
"נשף ?" שאלתי .
"מה ששמעת אחותי . הנשף הוא ה-אירוע בבריג' , כולם יהיו שם , מי בוגרי בית הספר ועד אנשים חשובים אחרים . חייבים להפציץ הופעה . ו… כמובן בן זוג . " לילי הביטה בי וחיוך ממזרי על שפתיה .
"על מה לכל הרוחות את מדברת ?!" שאלתי והקפדתי לא להביט בעיניה .
"את יודעת בדיוק על מה אני מדברת ," היא אמרה ודקרה את צידי גופי בעצרת אצבעותיה .
"אני לא ," יבבתי .
"את ואדם זה הדבר הכי שקוף שיש ." היא נראתה מיואשת מחוסר ההבנה שלי .
"אה , " עכשיו הכל ברור . " מצטערת לאכזב אותך אבל לא קורה שוב דבר ביני לבין אדם ." אמרתי במעט מירמור .
"חבל מאוד ," אמרה לילי עדיין בערמומיות .
"ולמה זה חבל ?" שאלתי באותה נימה בדיוק .
"כי השנה יש נשף תחפושות וחובה על הזוגות להתחפש יחד יש לי רעיון מושלם בשבילך ובישביל אדם אבל… " היא לא גמרה את המשפט .
"אחותי את לא צריכה להגיד את זה לי הבעיה היא הוא . הוא מתרחק ממני ," קולי היה מתוסכל . אדם באמת התרחק ממני ולא ידעתי למה .
"אבל את רוצה אותו נכון ?" היא שאלה בעיניים פעורות והביטה בי . לא עניתי . "שתיקה כהודעה אחותי " היא צחקה והתרוממה מהדשא שעליו ישבנו עד עכשיו .
"לאן את הולכת ?" שאלתי אותה והתרוממתי .
"לסדר את העניינים לפני שיגמר לנו הזמן " היא צעקה ונכנסה לבית הספר .
מה עשיתי ? ….
תגובות (11)
פרק מושלם !!!!
תמשיכייייייייייייייי בבקשה !!!!!!
היי, ונילה, אנחנו ממשיכות לכתוב?
בטח שכן ^_^
עכשיו?
לי אין בעיה
אז תכנסי למסמך שלנו…אני רואה שנועה חזרה…
ניסיתי את יכולה לעשות אחד חדש שוב ?
למה? את לא מצליחה להיכנס? יש לנו שתיים לא, תנסי…
אני נכנסתי אבל זה לא מראה שאתם שם
מדהים.
אני מנסה להגיב כמה שיותר…. את לא מכניסה מספיק את האחרים. אם את יכולה, תעשי אותם חשובים יותר :)
תמשיכי!!