השמיים שלך פרק 1
השמיים שלך -פרק 1 :
"קדימה לו זוזי קצת ימינה " דחקה בי אמבר . קימטתי את אפי למשמע קיצור שמי .
"אבל אם אני לא מבינה בשביל מה זה נחוץ ?" השבתי בתמימות .
היא פלטה נחירת צחוק ודחפה אותי קלות . "אני רוצה מזכרת מהחברה הכי טובה שלי זה יותר מידי לבקש ?" היא שאלה בצורה רטורית והצמידה את פני אל פניה . היא הרימה את האייפון שלה והניפה אותו מולינו .
אני שונאת להצטלם , רטנתי בליבי ומרחתי על פני חיוך מזויף .
נשמע קליק ואמבר דחפה אותי קלות כדי להביט בתמונה .
"תראי עד כמה אנחנו מושלמות " היא דחפה את האיפון ממש קרוב לפניי .
הבטתי בשני הבנות המחייכות האחת שחורת שיער ושחורת עיניים ,חיוך לבן הדגיש את האודם האדום שעל שפתייה, זו הייתה אמבר . החברה הכי טובה שלי .
"בכל מקרה לו " היא אמרה כשהיא שוב משתמשת בכינוי החיבה שלי ," הבטחתי לאליסיה שתגיעי בשלום בריג' וזה מה שאי אעשה " היא חגרה את חגורת הבטיחות שלה התניעה את המכונית הכסופה שלה אך לא החלה לנסועה לפני שהפעילה את מערכת השמע של המכונית על שיא הווליום . שיריי אהבה דביקים של סלין דייון התנגנו באוזניי ולא יכולתי לעשות דבר מלבד להצטרף אל אמבר בזמן שזייפה לצללי השיר של הטיטניק .
אחרי השיר הראשון נרגעת מעט והחלטתי לתת לאמבר לשיר סולו .
הבטתי דרך חלון המכונית ,דרכו ראיתי את הנופים הירוקים והכפריים . ידעתי שאני הולכת להתגעגע עליהם בדיוק כמו שאני הולכת להתגעגע אל אמבר ואל סבתא .
הזמן עבר , השירים התחלפו וכך גם הנוף , במקום המרחבים והחופש נגלו לעיניי בניינים גבוהים ואפורים ואו כאלה עם כירות זכוכית .
"סבתא שלך מצאה לך חתיכת מקום לגור בו " מלמלה אמבר . הבטתי בה מזווית עיני ראיתי רק דבר אחד , רחמים . הבנתי אותה גם אני ריחמתי על עצמי . הרי מי שבא מהכפר ממש לא יכול להסתדר בעיר הגדולה .
אמבר המשיכה לנווט על פי הוראותיה של סבתא עד שלבסוף היא נעצרה . "הגענו !" הכריזה .
נעצתי את עיניי בבניין הנמוך היחיד שהיה בכל העיר הזו . הוא היה נמוך ,בגובה של שלוש קומות ונפרס על שטח עצום ורחב ידיים , את כל הבניין הכיפה חומת אבן לבנה ואמבר החנתה את המכונית מול שער ברזל גדול .
"ברוכות הבאות לבריג' " נשמע קול צפצפני .
תגובות (4)
את כותבת ממש יפה!
הרקע של מאט טרגי מידי? סביר להניח…. אבל זה חלק ממנו. אי אפשר שהוא יהיה יוצא דופן?
עם הוא יהיה יוצא דופן זה יהרוס את הקטע אולי תעשי אותו קצת פחות טרגי
אוקיי ^^ אני אנסה…
עריכה: הוספתי את הרקע החדש.
גם הרקע של זואי לא טוב???
אני ישנה עם את רוצה :) וזה ממש יפה !!!!