הריאנטרון
לפני 10 שנים בערך נולד תינוק ושמו ריקרדו. ברגע שהוא נולד החליט שהוא יהיה רוצה לעבוד עם מכשירים.
כשהיה בן 8 המציא את "הטלוויזיה המעופפת" שאף אחד לא האמין, ובאמת אף אחד לא האמין, כי הוא אף פעם לא היה מראה את זה לאף אחד. ואז כולם היו באים אליו ושואלים אותו: מדוע אינך יוצא מביתך?
ריקרדו כל כך רצה לענות להם, אבל לא יכל מכיוון שרצה להמשיך בהמצאותיו המשונות.
ואז כולם טרקו את הדלת בעצבים, כי לא ענה להם על שאלתם. וריקרדו חזר להמצאותיו.
בגיל 10 ביים את הסרט הארוך ביותר עד כה (30 שעות), והיו שם יותר מ-9 מיליון שחקנים.
– כעבור 4 שנים –
ריקרדו היה בן 14 , וחשב להמציא את ההמצאה הגדולה ביותר שאף אחד עוד לא חשב להמציא.
"הריאנטרון" – רובוט חדש שעושה הכל. כגון: הכנת אוכל, הלבשה ועוד.
שנה עברה לה, וריקרדו הפעיל את הריאנטרון ופתאום הוא גילה את הדבר המדהים ביותר !
"מנשת הרובוט".
הרובוט לקח את ריקרדו על ידיו, והם כל כך נהנו.
– כעבור חודש –
הריאנטרון השמיע פתאום צלילים מוזרים של כאבים, וריקרדו מיד הבין שהרובוט התקלקל !
האם הוא יצליח לתקנו?
ריקרדו לא ידע בכלל איך מתקנים רובוט, ופתאום עלה לו רעיון.
הוא חשב על חברו הטוב ביותר, טורי, שגם הוא אוהב מאוד אלקטרוניקה.
אז הוא נסע למרחקים רבים עם הרובוט, כדי להגיע, ובדיוק כשהוא הגיע, נכתב פתק שחברו לא יהיה בארץ.
הוא טס דרומה, ויחזור בעוד חודש!
– כעבור שעתיים –
חזר ריקרדו אל ביתו הקט עם הריאנטרון, ולא ידע מה לעשות !
תגובות (0)