המלאך המחיה או השטן הממית- הקדמה(העלאה שנייה)

ל.ר.י 23/04/2014 561 צפיות 5 תגובות

"בעוד עשר שנים מהיום הכוכבים יסתדרו בשורה.
ביום זה ייוולדו שני ילדים,תאומים.
המלאך יגע באחד והשטן בשני.
ולכן יהיו הם רבי עוצמה אבל נגיעת השטן עשתה את הילד ההוא לחזק יותר מכל דבר ביקום,יותר מאחיו,יותר מהשטן עצמו.
והוא יהיה זה שיגרום לקריסתה של האנושות.
אבל רק אחד יוכל להפסיק את זה אחיו התאום הוא רב עוצמה במידה כמעט שווה לאחיו אבל בשביל לנצח אותו יצטרך להתאמן במשך שנים רבות.
אבל שימו לב כוחם של התאומים יתגלה רק כאשר יהיו בני חמישה עשר.
אתם תצטרכו לקחת על עצמכם למצוא את התאומים ולגלות מי זה אשר נגוע בנגיעת השטן ומי זה שנגוע בנגיעת המלאך,וכאשר תמצאו אותו תכשירו אותו,להצלת האנושות.”
אמרה המכשפה לגבר ולאישה שמולה ומתה.
"אז מה נעשה עכשיו"שאלה האישה
"את מה שהיא אמרה לנו אנחנו לא יכולים להתעלם מפקודתה"אמר האיש
"אבל ווילאם זו משימה מסוכנת שהשתתפנו בה מאז ומעולם"אמרה האישה בחשש
"אז מה את מעדיפה לתת לאנושות כולה להיכחד ג'נה"אמר וויליאם
הם שתקו כמה דקות ואז היא אמרה:”אין ברירה אחרת?”
"אין ברירה אחרת"אמר וויליאם מאשר את דבריה.
"אז כדי שנעשה את המשימה הזאת על הצד הטוב ביותר"אמרה ג'נה וקמה ממקומה.
והלכה לכיוון שער המעבר ונכנסה בו,וויליאם נכנס ממש אחריה.
ושניהם ידעו שעכשיו הם יכנסו לעולם בני התמותה ולעולם לא יוכלו לחזור לעולמם.


תגובות (5)

אני מאוהבת בתאומים.
וזה נראה לי רעיון חמוד של המלאך והשטן אבל
ברגע שיש התערבות מהצד (המכשפה והצייד אחריהם והצלת האנושות)
זה קצת יותר מידי בעייני.
כדי לקרוא סיפור כזה אני צריכה שהתאומים יהיו בלתי נפרדים ושהם יודעים על הכוחות שלהם.
ליצור ריב בן האחים נשמע לי רע מידי.
אז למרות שאתה כותב ממש טוב אני נעלצת
לנטוש את הסיפור כבר בשלב ההתחלתי
( אני מקווה שאתה לא נעלב כי זו לא הייתה ביקורת סתאם העדפות אישיות!
בהצלחה בכתיבה:-)

23/04/2014 15:30

אני בת
וזה בסדר

23/04/2014 15:44

    אופס סליחה

    23/04/2014 15:52

אהבתי את הרעיון. מאוד אהבתי את הרעיון. אם תרשי לי, אני יכולה לתקן כמה דברים?
1 – אין כ"כ פיסוק וזה קצת מפריע לי. מתי שבעיקרון אמורים לקחת אוויר (זו דוגמה למי שקורא בקול, אבל משפיע גם על הקוראים בדממה), שם את צריכה לשים פסיק. איפה שיש עצירה קצרה בקריאה (ירידה בשורה, עצירה באמצע פסקה) אז שם את צריכה לשים נקודה. עצה שלי: אל תשימי יותר משלושה פסיקים בשורה, כי אז זה קצת יותר מידי. את יכולה לקרוא בקול מה שכתבת אחרי שכתבת ולהוסיף איפה שאת צריכה פסיקים ונקודות. אה – וגם כשיש ציטוט (""), אז צריך לשים לפני שסוגרים את הציטוט פסיק או נקודה, או כל פיסוק אחר שמתאים לך. לדוגמה (אני לוקחת משפט מהקטע שלך): "אין ברירה אחרת." ולא: "אין ברירה אחרת".
2 – אני לא יודעת אם את מרבה לתאר, אבל אני ממליצה לך לתאר הרבה (רגשות, מקומות, תיאור אנשים), מכיוון שהקורא לא רואה מה שאת רואה בדמיונך, והוא כנראה ירצה לדמיין מה שקורה במהלך הסיפור. אבל תתארי את זה בדרך שמשתלבת ולא לתקוע איזה משפט מתאר במקום הלא נכון =).

אה, ועוד משהו – אם את יורדת שורה, אז תשימי נקודה לפני שאת יורדת. כדי להראות שסיימת את המשפט.

אבל אני אהבתי את הרעיון =) וסליחה על החפירה. אני מקווה (מאוד) שלא נפגעת, כי זה רק בשביל לעזור לך (טוב, גם במידה מסוימת לי, כי אני מאוד אהבתי את הרעיון אבל יש דברים קטנים שמפריעים לי ולפעמים גורמים לי להפסיק לקרוא. סליחה על האנוכיות הקטנטנה.)
מקווה שתמשיכי את זה =)
אה, ועוד עצה שלי – תנסי לעשות את הדברים הכי לא צפויים. אני חושבת שככה הסיפור יהיה הכי מעניין.
בהצלחה עם הסיפור. אני אשתדל לעקוב =)

23/04/2014 15:49

תודה רבה על העצה אני ישתדל לעשות את הסיפור כך

23/04/2014 15:55
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך