המופלאים פרק 5

fearless13 16/10/2011 599 צפיות אין תגובות

חלמתי חלום מוזר ובו אני נלחמת באדם אפל שאמר לי ששמו הוא שלי האדם הזה מנסה להרוג אותי ואז כשהוא יורה לעברי אש לבנה מפחידה אני ממריאה ומכסה אותו במים, אני מגלה שזו אישה ועניה השחורות המפחידות זוהרות מרוב כעס מה שמוזר שהיא נראתה כמוני אבל הייתה ההפך הגמור ממני. בקטע זה התעוררתיואז נכנסה אישה שמנמנה נמוכה שעל פניה הבעת שמחה, "אני פני, המשרתת האישית שלך, אני רואה שמצאת את כותונת הלילה שהכנו לך, ברגע ששמענו שאת בת חווה ולא בן אדם כמו שהיה כמעט תמיד כישפנו לך בגדים. בואי אני אעזור לך לבחור משהו לארוחת הבוקר חברייך עדיין ישנים,אך עוד מעט נעיר אותם." אמרה והלכה לכיוון חדר הארונות בחרתי שמלה יפה: שמלה מבד מוסלין בצבע סגול לילך, ונעלים בצבע כחול לילך. לאחר מכן עשיתי תסרוקת די יפה קלעתי את שערי בצמה אך מאחור נראה שהוא פזור. ירדתי לארוחת בוקר בזמן שירדתי שאלתי את פני אם זה אותו מקום בו ביקרתי אתמול. "לא העבירו אותך לארמון שלך את בארצך פה את שולטת, חברייך יבואו אלייך בקרוב, מחר תאכלי בארמון של אחד מחבריך. אך היום כולם אצלך בארמון, הייתי רוצה להראות לך את המקום את מסכימה?" שאלה אותי פני "פני יקרה ברור שאני מסכימה!, ממה נתחיל?" שאלתי את פני.
" לחדר האימונים פה תתאמנו כל יום מכיוון שרק בארצנו יש חדר אימונים כזה!" ארה והובילה אותי לחדר גדול שנראה כמו חדר כושר הייתה בו פינה מיוחדת שהייתה שייכת לי כך הרגשתי בפינה הזו היה טבעי, כפי שנודע לי זו פינה לאימון הכח שלי כוח הטבע והחיזוי.
הייתה גם פינת מדטציה. אחריי זה הגענו לחדר שהתאהבתי בו ממבט ראשון היו בו הרבה ספרים הוא היה צבוע בגוון ירקרק בנוסף היו בו כורסאות שהתגלו נוחות מאוד. זו הייתה הספרייה האישית שלי!, אך לצערי לא הספקתי לראות את כולה כי ג'סי באה יחד עם ג'סי הלכנו לשם ומצאנו שלל של ספרים. בארוחת הבוקר סביב השולחןישבנו בצד אחד הבנות ובשני הבנים. היו לנו מנות מוזרות ביותר : ביצה עם רוטב חליליות )לעומת השם זה טעים מאוד(, קרפ צרפתי עם שוקולד או ממרח לבנדר, והמנה שהכי אהבתי הייתה פנקייקים בסירופ. בסוף הארוחה כולם טסו לארצות שלהם ואותי לקחו לכיתת למידה בה לימדו אותי על המורשת שלי, את השפה שמדברים בה בכל הארצות שאני וחבריי שולטים עליהן לשפה קוראים קורדיליאנית שפה די קשה אבל טוב שהמורה קוסם והוא החדיר אותה לתוכי, עכשיו רק צריך ללמוד שירים וסיפורים עממים בשפה הזאת למזלי השפה הזאת נהדרת כי בספרייה יש הרבה ספרים בקורדילאנית.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך