היסודן האחרון-ה'. עברו של ג'יימס ותעלומות נוספות
כבר הבנתי שאין לי המון השליטה על מה שקורה כאן. בעיקר בגלל שאנחנו בדרך לבסיס של קריק לייק. השם הזה בהחלט מוזר, אגם קריק, שאלתי מה הוא אומר אבל ריין מסרבת לספר לי כל פרט אליהם. ששאלתי את רד היא רק אמרה שהמנהיג שלהם נחמד. קאיה בכלל לא שמה לב לקיומי. וג'יימס… אז כן. אין לי מאיפה להשיג אינפורמציה. בינתיים אני פשוט הולך ליד רד. כי קאיה ליד ריין, ואת האמת, אני מתחיל ממש לחבב אותה. "אז… כמה זמן את מכירה את ריין קאיה וג'יימס?" אני שואל במבוכה. היא משפילה את מבטה "יחסית הרבה. שאני הכרתי אותם הם כבר היו די מגובשים…" קולה שקט. הידיים שלה בתוך כיס הקפוצ'ון. "אני חושבת שהם היו ביחד הרבה לפני שריין מצאה…" היא נעצרת לרגע "לפני שאני הגעתי" רגלה בועטת באבן קטנה. היא נראית קצת עצובה. "סיפרו לך פעם מה קרה לפני שאת הגעת?" אני מנסה לקבל קצת אינפורמציה על החבורה הקטנה הזו. "הם סיפרו לי איך הן מצאו את ג'יימס…" היא אומרת בשקט. אני מביט בה במבט שואל. "אני מניחה שאם אתה תהיה איתנו אתה צריך לדעת קצת על העבר שלנו כקבוצה…
אז ככה. זה היה כמה חודשים אחרי שקאיה וריין נפגשו. הן הלכו ביער בלילה שהן שמעו צעקה של ילד. שהם הגיעו למקור של הצעקה הן לא מצאו כלום. ככה זה המשיך כמה ימים עד שלילה אחד הן שמעו קול בכי במקום את הצעקה. הפעם שהן הגיעו למקום הן מצאו ילד קטן פצוע ומלא צלקות מכווץ לכדור קטן. ירד לו המון דם מהעיניים, ברגע שהוא שמע אותן הוא התחיל לצעוק. ריין סיפרה לי שהוא נתן להן לעזור לו ולטפל בפצעים שלו. אבל לא לגעת לו בעיניים, בעיניים שלו הוא טיפל לבד, שהוא חשב שהן לא רואות אותו הוא שטף את כל הדם. העיניים שלו לא היו פצעות או משהו. כאילו הדם הופיע משום מקום." היא מסיימת בחולמניות. "החזיונות שורפים את העיניים…" אני לוחש. "מה?" היא שואלת "זה מה שג'יימס אמר לי. זה הדבר היחיד שהוא אמר לי. שאלתי איך הוא התעוור… והוא אמר 'החזיונות שורפים את העיניים' לא הצלחתי להבין מה זה אומר…" אני מסיים באותו טון. "ריין וקאיה לא הצליחו לגרום לו לספר מה קרה לו, או איך הוא נפצע, או למה הוא לא מוכן לדבר בקול רם. שהן שאלו הוא רק התעלם, אם לוחצים אליו לספר הוא פשוט מתגלגל לכדור על הרצפה ולא מוכן לזוז. פעם אחת רדפו אחרינו והייתי חייבת לסחוב אותו על הידיים שהוא עדיין שקוע בטראנס הזה שלו, אחרי זה הוא לא דיבר איתי במשך שבוע. ג'יימס לא דורש הרבה מאיתנו אבל שהוא כן מבקש משהו זה רציני. ובכנות, אתה ממש לא רוצה להיכנס לריב עם ג'יימס. במיוחד כי אם נכנסת לריב עם ג'יימס כנראה עשית משהו נוראי ומטומטם להחריד שיעמיד את כל מי שמסביבך בסכנה. אולי קשה להבין את המניעים שלו, אבל הוא כל כך הרבה יותר חכם מאיתנו." היא סיימה. אפשר לשמוע את הרגש בקולה. ברור שבינה לבין ג'יימס יש חיבור עמוק, אולי כי שניהם לא מאוד חברותיים. אני שומע קול ענף שמתנפץ. רד ואני מסתובבים באותו זמן ג'יימס, שלפני שלוש שניות היה הרבה הרבה לפנינו עם קאיה וריין. עומד שם בשקט מוחלט, רק רגלו נחה על הענף היבש שהוא בטח דרך אליו בטעות לפני רגע. קשה לי לקרוא את הרגשות שלו אבל הוא לא נראה מרוצה בכלל. "ג'יימס…" רד אומרת בנימת התנצלות, אולי הוא מוטרד בגלל שהיא סיפרה לי את כל הדברים האלה, אולי הוא מופתע שהיא יודעת אותם. אבל בכל מקרה הוא רק נעמד לידה בשקט ומתחיל ללכת באותו קצב. יש לו דרך לדעת איפה נמצא כל דבר, אני בטוח בזה. אחרת הוא מזמן היה נתקע באיזה עץ. במקל הוא משתמש לעיטים רחוקות. רד מושיטה לו את ידה, אבל הוא לא מגיב. זה הסימן היחיד למה שהוא באמת מרגיש.
תגובות (7)
רד מזכיר לי לרדת םם
תמשיכייייייי
תמשיכי!!!
היא תבכה בפרק הבא?…
היי, ומה עם קאיה?
אני מזניחה קצת את קאיה כי היא ושיין לא מסתדרים כל כך… אבל ברגע שהם יגיעו לקריק לייק אז היא תהיה יותר ראשית…
יש!
תמשיכי ^^