Moon Llight
אם אתם רוצים אפשר לתת דמות או שתיים לבכירים בקריק לייק. אבל יש לי כבר את הדמות של המנהיג...
רמז לקוראים של הליקנטרופיה...

היסודן האחרון-ד'. מילות מסתורין וקריק לייק

Moon Llight 28/11/2013 719 צפיות 14 תגובות
אם אתם רוצים אפשר לתת דמות או שתיים לבכירים בקריק לייק. אבל יש לי כבר את הדמות של המנהיג...
רמז לקוראים של הליקנטרופיה...

מתנצלת מראש שבזמן האחרון אתם צריכים לקרוא את כתיבת הנקסוס חסרת הפסיקים שלי…

באותו לילה ישנו באוהלים. אכישהו מצאתי את עצמי מסכים לשמור בחוץ. אולי כי חשבתי שריין תהיה זו שתשמור איתי. אבל מצאתי את עצמי יושב יחד עם ג'יימס על אחד בסלעים בשלוש בלילה. "החיזיון שלך היה עלי נכון?" שאלתי. הוא הנהן. "מה ראית?" הוא לא ענה. "אתה לא ממש אוהב לדבר נכון?" הוא הנהן. "אני מניח שזה חסר טעם לשאול אותך על עצמך?" הפעם הוא לא הגיב כלל. "אתה בטח לא תענה לי אם אני אשאל איך הגעת לכאן? או איך פגשת את ריין קאיה ורד? או כל שאלה אחרת?" הוא המשיך לבהות. "אתה נולדת ככה? אף פעם לא יכולת לראות?" ג'יימס מסתובב ומביט בי במבט חודר. דבר מוזר בפני עצמו להתחשב בעובדה שהוא יכול רק לנחש איפה העיניים שלי. "לא." הוא אמר בקול קפוא שהעביר בי צמרמורת. "איך זה קרה?" שאלתי בחשש. הוא רחן קדימה לאט לאט. ולחש לי את התשובה "החזיונות שורפים את העיניים"

אחרי אותו מקרה לא דיברתי אם ג'יימס במשך כל הלילה. רק שמרנו בדממה. "החזיונות שורפים את העיניים." הוא לחש. מה זה אומר? איך מתת נבואה יכולה לעוור אותך? אני לא חושב שזה מילולי כל כך. ג'יימס נראה כמו אחד שמדבר בחידות. אני לא זוכר שנרדמתי, אבל ריין העירה אותי בבוקר. ג'יימס כבר הלך מזמן. "קום כבר ישנוני!" היא אמרה בשעשוע. "אנחנו צריכים ללכת!" אני נעמד בישנוניות. כולם כבר ארוזים ומוכנים ללכת. ג'יימס אוחז בידה של רד, תיק גב קטן תלוי על כתפיו. קאיה מתרוצצת סביב ריין. הם מתחילים ללכת מיד. אני מדביק בקושי אותם. "לאן אתם הולכים?" אני שואל בבלבול. ריין מחייכת את חיוכה החם "לבסיס כמובן!" היא הכריזה בהתרגשות. הרמתי גבה. "אף אחד לא הסביר לך את התוכנית? אז ככה יש לנו כמה חברים בקריק לייק ו-" עיני נפערות. קריק לייק הוא ארגון המרד הכי גדול בעולם! "אתם עוזרים למחתרת להפיל את הממשלה?!" שאלתי בפניקה. "לא אמרתי לך את זה? טעות שלי." היא מושכת בכתפיה. "את לא חושבת שזה עניין קצת יותר רציני מ'טעות שלי'?!" אני אומר בפניקה. קריק לייק הוא ארגון רציני. אף אחד לא יודע אליהם כלום. יש שמועה שהמנהיג שלהם הוא אחד האנשים הכי חזקים בכולם. ושיש לו כוחות יותר עוצמתיים ממה שאפשר לדמיין בכלל. "אל תדאג. זה לא מפחיד כמו שזה נשמע. אחד החברים הכי טובים שלי הוא בכיר שם" היא אמרה ברוגע. "והבסיס שלהם ממש לא רחוק"


תגובות (14)

אני קוראת של הליקרונוטופיה…
תמשיכי!

28/11/2013 06:51

הבנת למה התכוונתי?

28/11/2013 06:53

אמממ..
לא זוכרת XD
ההוא שהביא את קלייר לבקתה שלהם?
היייתי נותנת לך, אבל אני לא טובה בלכתוב דמויות

28/11/2013 06:55

את מתכוות לאדם? האדם-דוב?

28/11/2013 07:12

קראתי פעם אחת את הליקנטרופיה…
ליאון?

28/11/2013 07:29

לאיון!!!
לאיון כמו אריה! זה הקטע של הכינוי הזה!

28/11/2013 07:31

כן בטעות יצא לי ליאון…

28/11/2013 07:35

לא הבנתי…

28/11/2013 08:05

מה לא הבנת?

28/11/2013 08:12

מה הקשר לליקרונוטופיה….

28/11/2013 08:14

המנהיג של קריק לייק הוא לאיון.

28/11/2013 09:12

יש! איך אני גאון…. (אני מצנזרת את שאר התגובה שלי לפני שאתחיל להשוויץ)

28/11/2013 09:15

אהההההה.

28/11/2013 09:36

היו כמה טעויות, אבל הפרק ממש יפה, תמשיכי

28/11/2013 13:36
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך