נטלי16
הייי ,
טוב אז ככה יש המשך נורא נורא ארוך לסיפור הזה
אבל נראלי שאפסיק לכתוב אותו ,
אני נהנת לכתוב אותו כל רגע ורגע , אבל כנראה שאיבדו עניין בסיפור הזה ......

תודה לכולם!!

היחידה \ 10

נטלי16 21/04/2012 869 צפיות 9 תגובות
הייי ,
טוב אז ככה יש המשך נורא נורא ארוך לסיפור הזה
אבל נראלי שאפסיק לכתוב אותו ,
אני נהנת לכתוב אותו כל רגע ורגע , אבל כנראה שאיבדו עניין בסיפור הזה ......

תודה לכולם!!

עוד לפני שפקחה עניים הריחה אנאבל את ריחו של טום , היא הבחינה שהיא אוחזת בידו ושראשה נח בין ידו לחזהו .
הוא ישן רגוע , היא שמעה את נשימותיו עולות ויורדות , למרות שלא רצתה לקום בלית ברירה, היא השתחררה ממנו בעדינות וקמה .
אנאבל נעלה אותו בדירתה , וקיוותה שהקוסם ימצא דרך לצאת .
היא יצאה לאוויר העולם הקור הקיף אותה והיא מיהרה להיכנס לחנות , שם לוגן היה מופתע לראות אותה, "אני באתי ולא היית והרגשתי לא נעים ממי שפתח לי את הדלת " .
"לוגן הכול בסדר אל תדאג " אמרה מחייכת .
"אנאבל כל דבר שאת צריכה אני פה רק תגידי ואני מבטיח שאני יעשה הכול! " . הבעת פניה של אנאבל נהייתה רצינית והוא הבין שהוא צריך לשתוק .

"הלו " .
"היית אמור להיות כאן לפני שעה " , אמר קול בצד השני של הפלאפון , טום התרומם מיד מהמיטה למצב ישיבה . "חצי שעה אני שם " אמר טום . הצד השני צחק ואמר "מה טום אתה עם בחורה ? , תעזוב אותה ובא מיד אני מאבד סבלנות "אמר וניתק .
"אם הוא קורא לזה להיות עם בחורה " אמר טום לעצמו, הוא קם מהמיטה במהירות והבחין שהדלת נעולה, טוב גיחך לעצמו . כמו שהוא הכיר אותה היא העמידה אותו במבחן . לקח לו מס' דק' לצאת משם אך לבסוף הוא יצא .
אחרי 20 דק' יצא טום מהבניין בתקווה ליום מוצלח.
אנאבל חזרה בסביבות השעה 8 בערב הביתה ומצאה את הדירה ריקה, על השולחן עמד דף , "תתקשרי אליי בכל מצב " כתב טום עם מס' הפלאפון שלו .
אנאבל חייכה והניחה בחזרה את הפתק . היא עמדה באמצע החדר והחליטה לשנות את כולו , היא ידעה שהיא חייבת לאחסן את כל הדברים של אימה , אחרת הדיכאון ימשיך לתקוף אותה . בשיא הניקיונות אנאבל הזיזה את ארון הבגדים ומצאה את המזוודה שהשאירה אימה סקרנית לדעת מה יש בפנים הניחה אנאבל את המזוודה בצד וסיימה לנקות .
אחרי סיום היום אנאבל התקלחה והייתה לבושה בפיג'מה , ישבה על המיטה ופתחה את המזוודה , בפנים היא מצאה קופסא קטנה עם שרשרת תליון , היא ניסתה לפתוח את התליון ולא הצליחה . לבסוף ענדה אותה על עצמה והניחה לה , לאחר מכן היא מצאה תמונות ילדות של הוריה ושלה . מניחה את התמונה בצד מצאה אנאבל תיבה קטנה שעליה היה כתוב בטוש "לא לפתוח לבד! " סקרנית לדעת מה נמצא שם התקשרה אנאבל לטום .
"מצאתי משהו מעניין , תוכל להגיע ? " שאלה ,
"כן 20 דק ואני מגיע , אנאבל לא לגעת עד שאני מגיע " אמר וניתק . אחרי רבע שעה אנאבל אספה את פרטי המזוודה בחזרה למזוודה , היא שמעה רשרוש של מתכת , התקרבה לדלת בטוחה שזה טום , לפתע משהו משך אותה אחורה אל הקיר היא הייתה בטוחה שתקבל מכה לכן השמיעה הנקה קלה , טום אחז במותניה והגן עליה בגופו כאשר אדם זר פרץ את דלת ביתה . אנאבל נרתעה לאחורה אל כיוון הקיר וטום הסתובב ועמד מולה , "הוא לא רואה אותנו תירגעי " לחש .
האיש החל להפוך את המיטה שסדרה והעיף דברים לכל עבר על מנת למצוא משהו , אחד מהדברים שהוא זרק הייתה גם כוס , היא התנפצה על גבו של טום שהשמיעה קול חנוק . אנאבל הרועדת אחזה בטום קרוב אליה ותמכה בו לעמוד , הכאב הראשוני היה המום , הוא נשען על אנאבל שעזרה לו לעמוד .
אחרי שלא מצא מה שהוא חיפש יצא האיש מהחדר וטרק אחריו את הדלת . "הוא לא יחזור " אמר טום . הקור רוח הגיע לאנאבל לראש והיא משכה את טום איתה לכיוון המיטה .
"אני בסדר " אמר טום ,
"רק תן לי לראות " ביקשה אנאבל , טום נשכב על בטנו ונתן לאנאבל להרים את גב חולצתו היא מצאה את גבו אדום ועליו מס' חתכים , היא ניקתה את החתכים וייבשה אותם לאחר מכן הוא יכול היה להסתובב .
"מה זה היה עכשיו ? " שאלה אנאבל ,
"אנאבל הם חיפשו משהו מסוים , את צריכה להראות לי מה מצאת" , אנאבל גררה את המזוודה על המיטה ופתחה אותה , "אמא שלי כנראה תכננה הכול , היא הסבירה לו על התיבה שמצאה והוא הבין מיד במה מדובר , "זה מה שהם חיפשו " אמר ונגע בתיבה .
"בוא נפתח אותה " אמרה ,
"לא זה לא הזמן חסר עוד מישהו " אמר טום בשקט . "מה ? מי? ,טום תסביר לי אני לא מבינה כלום! " .
"בואי " אמר ויצא מחדרה אל חדרו . אנאבל הלכה אחריו לחדר ולראשונה היא באמת ייחסה חשיבות למקום שלו , הוא פתח את הארון בגדים המוזר שלו אלה שהפעם הוא נראה ארון בגדים פשוט .
"תראי אנחנו חייבים להחביא את זה במקום הכי בטוח שיש וזה כאן , בארון הזה! אני יודע שזה נשמע לך הזוי , אבל זה הכי בטוח שיש" .
"אני סומכת עליך " אמרה אנאבל בביטחון מביטה בעיניו .
הוא החליט לספר לה הכל….


תגובות (9)

איזה איבדו עניין???? אל תפסיקי לכתוב זה סיפור מושלם!!!!! תמשיכי!!!!

21/04/2012 14:40

לא!!!
את לא מפסיקה!
שלא תעזי…
ואווווווו זה כ"כ יפה!!
ומרתק!!
ויפה!!
ועכשיו גרמת לי להשאר סקרנית…
מה הוא יספר לה?!
יוווו תמשיכי מהר!!

22/04/2012 08:45

שי ונטלי , אתן מדהימות!! תודה רבה לכן !! :)
אתן עושות לי חשק להמשיך :)

22/04/2012 13:36

אממ…. אחהמ אחהמ…. אז יש לי רעיון אולי… תמשיכי? כן כן תמשיכי!!!

22/04/2012 13:45

חחחחח… רעיון מצוין :)

23/04/2012 05:30

פרק יפה (:

23/04/2012 12:48

תוודה :)

24/04/2012 03:54

נטלי למה את חושבת שאיבדנו עניין חלילה וחס לפחות דעתי האישית שהסיפור יפהפה ומבקשת כי תמשיכי מתנצלת כי ימים מספר בכלל לא נכנסתי לאתר אחרת הייתי מגיבה מיד תמשיכי בבקשה דחוף – חג שמח ממני בקי ♥♥♥

24/04/2012 14:52

אכן בקי הבחנתי שנעלמת טיפה…. אני שמחה שחזרת :)

28/04/2012 04:08
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך