מייק וזווסקי
זהירות מספוילינג...! XD
אופס... אתם קראתם את זה אחרי שקראתם את המונולוג... 0_0

הוק – מונולוג

מייק וזווסקי 29/12/2012 961 צפיות תגובה אחת
זהירות מספוילינג...! XD
אופס... אתם קראתם את זה אחרי שקראתם את המונולוג... 0_0

יומני היקר, היום זו הפעם האחרונה שאני ארשום בך, מפני שמחר, זה היום הגדול, יום הנקמה.
כבר שנים שאני מחפש להתנקם בלוחמי החופש, ארבעה לוחמים שעשו לא מעט בעולם הזה. כבשו וחקרו אזורים, נלחמו נגד אויבים, הרגו את חברי. אבל מחר, זה ניגמר.
אני חיפשתי אחריהם בכול מקום אפשרי, מקרקעית האדמה עד לשמיים, יערות, ג'ונגלים, קרחונים, הרים, הרי געש, אוקיינוסים, איים מרחפים, אין תשובה.
אני לא מוטרד, אני יודע שאני התחזקתי מאז. רכשתי כול מיומנות שקיימת ללוחמים האלה.
הארה, איש החרבות, מומחה לנשקים קרים. הומלס, הצלף הנודד, מומחה לאקדחים. ניי, האימא של הטבע, שולטת בקסם. ורייבן, האור שבחושך, שולט בסכינים מהירים.
אני רחשתי כול מיומנות שקיימת להם, שני חרבות ארוכות, שני אקדחים נשלפים, כפפות קסם אלמנטאליות, ושני סכינים נשלפים.
אבל אני פה היום, מפני שיש לי צבא. אני עדיין זוכר את אותו היום.
נפגשתי עם טון, השליט האפל, הוא נתן לי את האפשרות להחיות את המתים, בקשתי ממנו את הלוחמים הכי טובים. וקיבלתי אותם.
סטג'ה, החרב האפלה, אויבו של הארה. אחג'ני, הטרוריסט הצולף, אויבו של הומלס. גריינה, הקוסם האפל, אויבה של ניי. ובומבה, הקבלן הצוחק, אויבו של רייבן.
בלעדייהם, לא הייתי פה.
יום אחד, קיבלתי מכתב משלוח אנונימי. הוא אמר שלוחמי החופש נמצאים בקצה העולם, שעכשיו נמצא תחת שליטתו של בנו של הארה, מייג'ה.
גריינה ידע על המקום. הוא אמר שהוא ניכשל בקרב נגד מייג'ה, ושעכשיו קצה העולם נמצא תחת שליטתו. גריינה אומר שהוא מכיר כול פינה באזור הזה. הוא גם אומר שניתן להיכנס לקצה העולם דרך שער מיוחד שהוא בנה.
אני בטוח שזה יהיה ניצחון לצבא האופל.
אני כבר בסירה הזאת כמעט חודש. לא ניראה כלום באופק, חוץ מהאי המיוחד. האי האחרון. בו אני אשיג את הנקמה.
לוחמי כבר מוכנים לקרב. מצוידים בנשק, ושריון. גריינה מברך כול אחד ואחד מהם בברכות אופל, שיחזקו אותם במהלך הקרב. אחג'ני ובומבה מכינים את הנשק הגדול. טון וסטג'ה מתאמנים על מהלכי קרב.
ואני יושב פה, כותב בך, יומני, מספר לך על כול מה שעבר עלי במשך שלוש השנים האחרונות. והיום, כפי שרשמתי, זו תהיה הפעם האחרונה שאני ארשום בך.
אחרי שאביס את לוחמי החופש, אני אפרסם את סיפור חיי לכול העולם. כולם ידעו על המסע הגדול שלי, כולם יתחילו לפחד מהחושך, וכולם ישרתו אותי ואת הצבא שלי.
אנחנו, חמשתנו נביא שלטון אפל עול כול העולם הזה.
סטג'ה, אחג'ני, גריינה, בומבה, וכמובן אני… הוק.


תגובות (1)

ואווו. זה המנולוג הכי מושלם שאי פעם קראתי! (אני מורידה בפניך את הכובע, אוכלת אותו ו-את המונולוג שכתבתי בשיעור כתיבה יצירתית)
ואוו.
תמשיך\י!
:)

29/12/2012 04:08
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך