bjaui6
פרק ראשון, מצטער אם הוא לא יצא כול כך טוב. בכול מקרה מקווה שאהבתם.

הגבול פרק 1-חושך ואור

bjaui6 07/11/2014 676 צפיות 2 תגובות
פרק ראשון, מצטער אם הוא לא יצא כול כך טוב. בכול מקרה מקווה שאהבתם.

"חדר אחד בבקשה" הושטתי את כרטיס האשראי לפקידה שישבה מאחורי הדלפק.
היא לקחה אותו, הקלידה במחשב משהו והושיטה לי מפתח. "חדר 116 קומה 5" היא אמרה וחזרה לדבר עם החדרן לידה.
נכנסתי למעלית ולחצתי על קומה 5. יצאתי מהמעלית לתוך מסדרון ארוך שקירותיו צבועים בחום.
113, 114, 115 116. הכנסתי את המפתח לחור ופתחתי את הדלת, נכנסתי לחדר והתיישבתי על כורסה לבנה. פתחתי את התיק שלי והוצאתי את החרב, מיד ששלחתי את ידי לגעת בה הרגשתי את הכאב, הרגשתי את הייאוש, הרגשתי את העצב.
"מה את?" לחשתי בלחש, "אני יראה לך" שמעתי קול בראשי. רצף זיכרונות הציף את ראשי ובמהרה התמוטטתי על הרצפה. הייתי במנזר ומסביבי היו נזירים שהתאמנו, באמצע הרחבה שתי נערים בגיל 16 בערך הלכו מכות. קולות הנזירים נשמעו מסביבי ולפתע לא שמעתי כלום,
הקול נשמע שוב בראשי. "אני הייתי חרבו של הנזיר קיוטשו, קיוטשו היה הלוחם האחרון במלחמה,
מלחמת החושך. לוציפר, השטן מרד באלוהים ובכך הביא גיהינום על העולם.
בני האנוש נאבקו אבל לא יכלו לנצח, קיוטשו ידע זאת. ולכן הוא זימן את מיכאל, מיכאל דרש מחיר וקיוטשו נתן לו את חייו. אני לא רציתי שיקחו לו את חייו ולכן כשהוא בא לשסף את גרונו איתי הפכתי לאבן ונפלתי על הרצפה. כשמיכאל ראה את זה הוא זעם מכעס, הוא הרג את קיוטשו ולקח אותי איתו כשלל. גופת קיוטשו הופיעה לפני, חייתי איתו בגן עדן הרבה זמן והאנושות שכחה כבר מהמלחמה הגדולה.
אתה גנבת אותי ממנו, ובכך הצלת את חיי אותם אני חבה לך. החיזיון נעלם והתעוררתי על הרצפה כשאקדח מכוון לכיוון ראשי. "קום עם ידיים מאחורי הראש". נער בעל שיער שחור קוצים ועיניים ירוקות, הסתכל עלי. "איפה היא?" הוא שאל, "קיוטשו" לחשתי.
"קיבלתי הודעה שאמא שלי כאן, איפה היא?". לנער היה בדיוק אותו מראה כמו לנזיר קיוטשו…


תגובות (2)

התחיל מאוד יפה. להגיד שלושה תארים יחד כמו עצב כאב וייאוש בלי הסבר אחר כך זה קצת להאכיל בכפית, הייתי מוצאת דרך אירת להעביר את זה. העחילה מרגישה מרגשת וטובה והכתיבה בהתחלה מאוד טובה ולא מפרטת מידי ואםשר להתחבר אליה ולא חופרצ או מאכילה בכפית אבל אחר כך נהיה גוש של סיפור שלא ממש מובן מאיפה הוא צץ וזה כמו במקום לאכול שוק ולדחוף לגרון תרנגולת שלמה חח אז הייתי קצת אולי עובדת על זה שיבוא בחלקים ברווחים או או מותירה מעט מסתורין

07/11/2014 15:49

אהבתי מאוד! תמשיך! (אני גרועה בתגובות יפות ומרגשות… סורי.)

07/11/2014 18:15
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך