הגבול הקדמה
אני הייתי הקו. בינכם למפלצות, אני שמרתי שלא יעברו את הקו. אתם מבינים? המפלצות היו צריכות מישהו שישמור עליהם ויעצור אותם כשהם עוברים את הקו. אני הייתי האיש הזה עד שהם החליטו שהם רוצים לעבור את הקו והם הרגו אותי. אבל אני חזרתי אני לא יודע איך אני פשוט התעוררתי באמצע שדה ולידי הייתה חרב.
כששלחתי את היד לגעת בחרב היד שלי התחממה והרגשתי כאילו היא הולכת להתפוצץ.
עכשיו אני במנוסה אני לא יודע ממי אני רק מרגיש שמישהו עוקב אחרי…
הרשמה:
שם:
שם משפחה:
ארץ ועיר:
אופי:
מראה:
כוח או מפלצת:
רקע:
תגובות (5)
הארצות והערים הם מהעולם שלנו או שאת/ה ממציא/ה אותם?
אני אשמח לרשום אבל תענה לזאתי למעלה.
שם:טוני
שם משפחה: זורד (חרב באנגלית)
ארץ:ארה"ב, ניו יורק
אופי: מתחכם, קצת מעצבן, ביטחון עצמי (שמעלה לאנשים את הסעיף), חכם מאוד, מצחיק, נחמד למי שמגיע לו, יודע להיות רציני שצריך.
מראה: שיער שחור קוצים, עיניים ירוקות, חטוב, טיפה שרירי.
כוח: מ תקשר אם טכנולוגיה, הוא יכול להדליק, לכבות או לגרום לקריסה של מכשירי שבטווח של שתיי קילומטרים ממנו. הוא יכול לגרום לטוסטר (לדוגמא) לרדוף אחריך או למנורות רחוב לנסות למחוץ אותך. אם יש למכונה בינה מלאכותית הוא יכול לדבר איתה (אתה יודע מה זה נכון?).
רקע: כשהיה בן כמה חודשים חטפו אותו והזריקו לו חומר שגרם לכוחות שלו, החזירו אותו לביתו לפני שמישהו שם לב מה קרה. כשהוא סיפר את זה להורים שלו הם אמרו לו שהיה לו חלום רע, בגיל שלוש עשרה הכוחות שלו התחילו לפעול והוא התחיל להדליק ולכבות את המחשב שלו מתוך שינה, ההורים שלו ראו את זה אבל לא סיפרו לו. אחרי כמה חודשים בבית הספר הוא התעצבן וכל המנורות עפו בתנופה על הילד שהוא התעצבן עליו והרגו אותו, הוא ברח מהבית ובנה לעצמו בית אחר בניו יורק והחליף את השם לטוני, השם הקודם שלו היה אריק אנג'ל (שחכתי להגיד שהוא נולד בישראל והוא יהודי מסורתי).
מקווה שהוא לא מסובך מידי, הרעיון נשמע מאוד יפה! מקווה שתתחיל בקרוב!
שם: ריבר
שם משפחה: אסטרין
ארץ ועיר: אירלנד, דבלין
אופי: שנונה, חכמה, חוש הומור מעט חנוני וחמוד, מרדנית, נאמנה, חשדנית, יצירתית, לא מתעצבנת בקלות אבל בנוגע לחייה היא לא סבלנית באותה המידה (בכלל לא באותה המידה), צינית, חדת הבחנה, דייקנית, חרוצה, אחראית, סקרנות שנהגה לעצבן את הוריה (יוסבר ברקע), מסודרת מאד מבחוץ אבל בפנים היא בלגן אחד גדול (בין עם מדובר בחייה האישיים ובין עם מדובר במראה חדרה או ביתה), עצמאית.
מראה: שיער שחור עם פס לבן בכל צד שערה בחלקו הקדמי ביותר,שיערה כמעט מגיעה לכתפיה אך מתנועע על צווארה.עיניים ירוקות אך קרות בגוונן, עצמות לחיים גבוהות, חיוורת, חיננית, תווי פניה מעט שדוניים אך מלאי חן, אלגנטית בהליכתה.
כוח: היא קוראת מחשבות, אך לא רק זה היא גם שולטת בהן. כמו צ'ארלס אקסבייר (מאקס מן) היא ממש יכולה לגרום לך לראות דברים, ולפעמים גם לחשוב דברים, שום מחסום לא עוצר אותה מלקרוא את מחשבותייך.
רקע: הוריה לא היו האנשים החמים ביותר, בלשון המעטה. אבל אפשר לומר את זה על הרבה הורים באירלנד באותה תקופה. היא גדלה עם 5 אחים גדולים ואחות אחת קטנה שקיבלו את כל תשומת הלב שרצו בזמן שהוריה פשוט חשבו שהיא מוזרה מדי בשביל לקבל את חיבתם המעטה. ויותר מכך, היא כל הזמן שאלה שאלות. על ההיסטוריה, ועל העתיד, והמוות וכל השאלות האלא תמיד עצבנו אותם. היא ילדה מנומסת ומתורבתת, היא לא שואלת על החיים הפרטיים אבל מסתורי העולם היו דבר שהיא חשבה שהוריה יכולים ללמדה. כשהייתה בת עשר בלבד היא החלה לשמוע מחשבות בראשה, וזה הגיע לכך ששמעה את הוריה. והיא שמעה בדיוק מה הם חשבו ולא יכלה לסבול את זה, מה שהם חשבו כאב לה יותר מדי. היא סיפרה לאמה שהיא שמעה את מחשבותיה, וזו זרקה אותה מהבית והאשימה אותה במפלצתיות, בהיותה זרע השטן. היא השאירה ילדה קטנה בת 10 בעולם הקר והאכזר של דבלין.
אבל היא לא הייתה ילדה טיפשה, היא שכנעה כמה אנשים לתת לה ללון בביתם למשך כמה זמן, השיגה לא מעט כסף בדרכים שהיא מעדיפה לא לומר (שכללו עבירה על החוק מפעם לפעם, אבל לא זנות כמובן). אמה כנראה חשבה שמות בעולם הגדול אבל היא שרדה, ועכשיו יש לה כסף והיא גרה בדירה יפיפיה בדבלין, אבל היא לא שמחה. כי היא מתוחה בכל פעם שמישהו יגלה על סודה, שמישהו יהרוס לה הכל. אני מתכוונת, איזו בררה הייתה לילדה קטנה לשרוד בעולם הזה אם לא הייתה משתמשת בכוחה המופלא?
זה הארצות בעולם שלנו תודה לכול מי שהביא דמויות יש עוד מקומות עם מישהו רוצה