הבונקול- פרק 1 ניסיון
המלך של ממלכת סהאראן נהייה חולה מאוד, ונשקפה סכנה לחייו. כל תושבי סהאראן ניסו לגלות מהי התרופה שתבריא את מלכם, אך ללא הצלחה.
פה אחד הוחלטה החלטה לקרוא לרופא החכם ביותר בעמק הגדול, שמורכב משבע ממלכות, אחת מהן היא סהאראן. הרופא, שמו הוא ד"ר ארווין, שגר בממלכת הוראווטס.
מהר מאוד הגיע ד"ר ארווין אל ממלכת סהאראן, ומיד בחן את המלך מקרוב עם ציוד הרפואה שלו.
"הוא חולה קשה מאוד" אמר ד"ר ארווין
"במה?" שאל בנו של המלך, בים
"מחלה נדירה מאוד" מלמל ארווין "מחלת בונקול"
"ומהי התרופה לה?" שאל בים, גבר חסון וצעיר בעל חליפה מהודרת ושיער חום
"לפי מחקרם של כל רופאי העמק הגדול, היא חשוכת מרפא".
בים הניח את ראשו על אביו ששכב במיטתו ובכה
"אבל!" קרא ד"ר ארווין "אני חושב שבמקרה שלכם, נגיף הבונקול התיישב במידה מועטה יותר ממה שבדרך כלל"
"מה זאת אומרת?" שאל בים
"שיכול להיות שיש למחלה הזו מרפא, רק שאני לא יודע בינתיים"
"מתי תדע? זה דחוף מאוד" אמר בים
ד"ר ארווין הוציא מכיס הז'קט הלבן שלו מזרק ותקע אותו בידו של המלך החולה.
"עליי לקחת את דגימת הדם של המלך למעבדה שלי בהוראווטס. כשיהיו לי תוצאות, אדע מהי התרופה, ואחזור אל סהאראן במהירות הכי גדולה שאני אוכל. בסדר?" אמר הד"ר, ארז את המזוודה שלו ונסע אל ביתו, הוראווטס.
אתם בטח שואלים את עצמכם למה בים, בנו של מלך סהאראן כל כך לחוץ שאביו יבריא? לא. לא בגלל שהוא פוחד שהוא ימות. בגלל משהו אחר. משהו באמת מסוכן.
המלך של סהאראן שומר על כספת סודית, שרק הוא והמשרת שלו יודעים את הקוד שלה. בתוך הכספת נמצא יהלום יקר ערך. לפי האגדה הרחוקה של סהאראן, מי שיחזיק ביהלום הזה, שכינויו הוא יהלום הזוהר, יומלך אוטומטית למלך של ממלכת סהאראן.
המלך הנוכחי של סהאראן, זה שחולה, מצא את היהלום באדמה, וכאשר שמע על האגדה, מרוב לחץ, הכניס את היהלום לכספת שרק הוא והמשרת הלא כל כך נאמן שלו, פליפס, יודעים.
איך המשרת יודע על זה? למה בים לחוץ כל כך לגבי זה? הכול יתגלה בפרק הבא!
תגובות (0)