Pseudonym
כלום

ברוך הבא לגיהנום

Pseudonym 30/01/2016 687 צפיות 2 תגובות
כלום

"תראה , אתה משלם לי כדי שאני אדאג שאתה לא תאבד כל אגורה לגרושתך לא? אז אתה צריך לספר לי הכל ".אמרה כריסטין , היא הייתה עורכת דין בניו-יורק .לא היה משרד משלה, לא, היא הייתה, נקרא לזה מקום שני במשרד . למי שהיה מקום שני לפניה קראו ביל ,הוא הרגיז את מנהלת המשרד שלה ,(הם קראו לה מאחורי גבה הדיקטטורית בסגול ,כי היא לבשה כל הזמן סגול והתנהגה כמו דיקטטורית) ובהרגיז אותה הכוונה היא לעובדה שהוא הביא לה אספרסו במקום לאטה .
"כן אני יודע אבל עם מה שסיפרתי לך את לא יכולה לעבוד ?"שאל איידן, אבל כריסטין הנידה בראשה לשלילה :״ אם אתה לא רוצה שגרושתך תיקח ממך כל גרוש אתה צריך להיות כנה איתי , אחרת אני לא יוכל לעזור לך ,הבנת ?״.
״כן״.
״יופי ,נמשיך שבוע הבא ,יש לנו רק שלושה שבועות עד המשפט וזה בכלל לא הרבה זמן ״. אמרה אבל חשבה ״ כל עוד הוא משלם לי הוא יכול למשוך את זה כמה זמן שמתחשק לו , הוא יכול אפילו לחזור לזונה הזו מבחינתי כל עוד הוא משלם לי ״.
״להתראות״,אמר והלך . מיד אחריו נכנס הארוס שלה מייקל ונתן לה נשיקה זריזה על הלחי :״מה קורה ?״,שאל .
״ בסדר אני מיד באה אני רק עוברת בשירותים ״,ענתה ופנתה לכיוון שירותי הנשים .
כשסיימה ובאה לשטוף ידיים הרגישה סחרחורת,הכל החשיך והיא התעלפה .
כשהתעוררה מצאה את עצמה במדבר לבד וכשהסתכלה בשמיים היו שם שלוש שמשות.
לפתע היא שמעה קול צעדים מאחוריה וראתה איש לבוש בבגדי נווד עם סוג של בנדנה שמכסה את האף והפה שלו .
״ איפה לעזאזל אני ?!״,דרשה לדעת .
הוא ענה :״,ברוך הבא לגיהינום ,רוצה קפה?״.


תגובות (2)

ראשית, ברוך הבא. (תקני אותי אם אני טועה. לפי סגנון הכתיבה, מדובר בכותב, ולא בכותבת).

שנית, סוגת הפנטזיה דורשת אימון רב בכתיבה 'רגילה', וכן בדמיון. כנראה שדמיון לא חסר, לגבי ניסיון בכתיבה – חובת ההוכחה עליך.

שלישית, פרק ראשון קצר, קולע, מפתיע, ולא משעמם. מצויין, המשך כך. כדאי להאריך מעט את הפרקים הבאים.

רבעית, פיסוק. קצץ את כל הרווחים בין משפט לבין סימן הפיסוק שאחריו.
מצד שני, אחרי סימן פיסוק – חייב! להיות רווח.
ציטוט שהסתיים בסימן פיסוק כלשהו (פסיק, נקודה, סימן שאלה וכו') – אין להוסיף סימן פיסוק אחרי הסגור-ציטוט.
יש עוד הערות, אך אלו הבולטות.

חמישית, עברית. משלב השפה יומיומי, שזה סביר. לדעתי, עדיף לכתוב במשלב גבוה יותר כשמדובר בסיפור. כמובן שיש מתנגדים לדעתי זו. לשיקולך.

"ראה" בלשון צווי. לא "תראה" בלשון עתיד.
"אדאג" כולל בתוכו את 'אני' המיותרת.
"לא היה [לה] משרד משלה", לא תזיק הגהה.
"אתה צריך להיות כן" =בשום אופן לא כנה=
-אני יודע, זו טעות מאוד נפוצה, אך אין מילה כזו בעברית!
"לא אוכל לעזור", 'אני' לא אוכל. 'הוא' לא יוכל.
"כשהסתכלה [על] השמים", לא "בשמים".
"ראתה שלוש שמשות", כהמשך ישיר למשפט. ניתן לכתוב במשפט נפרד: "היא הביטה כלפי מעלה. בשמים, היו שלוש שמשות".

שישית, המשך לכתוב. אני כבר סקרן לדעת מה קורה הלאה.

אני לא גזען, אני שונא את כולם.

31/01/2016 00:47

תודה על כל ההערות , את הפרקים הבאים אני אעשה יותר ארוכים .
זה היה רק פרק ראשון קצר מעניין שיגרום לכם לקרוא את הפרק הבא .

31/01/2016 08:05
3 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך