התליון – הקדמה והרשמה
סקיילר היא נערה ממוצעת לגמרי בת שש עשרה.
או לפחות חשבה שהיא כזאת.
ביום הולדתה השש עשרה, סקיילר מקבלת מתנה מסתורית בקופסא גדולה, מהודרת ובהירה שמופיעה על פתח דלתה בבוקר. כשהיא פותחת אותה, היא מגלה תליון זהוב, מדהים ביופיו ומעוטר ופתק תכול המזהיר אותה ואומר לה להשתמש בו בתבונה.
סקיילר, שלא מבינה דבר, מתעלמת מהפתק בהנחה שמדובר בעוד אחת מבדיחותיו המטופשות של אחיה הקטן, והתליון מוענק לה כמתנה מהוריה.
היא טועה.
התליון הזה לא מגיע אליה בטעות. התליון מלא בכוחות קסם עצומים, עצומים מכדי שיפלו לידיים הלא נכונות. סקיילר מגלה כי התליון לא מביא רק כוח אדיר, אלא גם צרות גדולות ומנסה להיפתר ממנו בכל דרך אפשרית בתקווה שיהפוך לצרה של מישהו אחר, מה שלא עובד כלל. התליון תמיד חוזר אל צווארה תוך כמה שעות באורך פלא.
סקיילר בטוחה כי התליון הוא קללה, ולא תוכל להיפתר ממנו לעולם.
היא צודקת.
היא חושבת שהיא לבד, ואין מי שיעזור לה להיפתר מהנטל המוטל עליה.
בזה היא דווקא טועה.
***
אני יודעת, אני יודעת – ההקדמה הזאת צולעת ומשעממת ברמות, אבל לפי דעתי אני אצליח להוציא מזה משהו מעניין.
אז אתם צריכים לכתוב לי דמויות שיקבלו תליונים דומים לזה של סקיילר. כל דמות מקבלת תליון מיוחד לה, ולא יהיו שתי דמויות שיקבלו תליונים זהים. לכל תליון יש כוח מיוחד, בו הדמות תוכל לשלוט.
שם: (לא חייב מלא, אבל עדיף):
גיל (15 – 17):
אופי:
מראה חיצוני:
תליון: יש חמישה תליונים, אם יהיה צורך בעוד אני אוסיף. אש, מים, אדמה, מתכת (שזה גם ברזל, נחושת וכ'ו) וחיות (הפיכה לחיות, דיבור עם חיות ושליטה בחיות.)
רקע:
דברים נוספים:
תגובות (85)
תשמרי לי חיות!!!
קראלי שקרנית, בלאק, אבל הייתה לי תחושה שתרצה את הדמות עם החיות.
שמור.
קטניס אוורדין, סוף.
וההקדמה מעולה!!!!
לא משעממת בכלל…
תודה! אולי זה פשוט בגלל שאני לא רגילה ללכתוב דברים קצרים (אני מודעת לכך שהקדמה אמור להיות קצרה. זה נוראי. מי המציא את זה בכלל? PX)
קטניס אוורדין, סוף.
טוב אז אני אשמח להירשם אני מקווה שתקבלי את הדמות שלי.
שם: סופי מריאן
גיל: 16
אופי: סופי היא מאוד צינית חברותית ולרוב לא רצינית אבל מתי שמישהו צריך עזרה היא תמיד שם.
מראה חיצוני: שיער חום-שחור גלי ארוך שבסוף השיער יש תלתלים קטנים ועיניים כחולות.
תליון: מים
רקע: סופי הייתה ילדה רגילה עד שקיבלה את התליון ואז היא גילתה שהיא מאומצת והאמא שאימצה אותה היא בעצם רק רצתה את כוחותיה של סופי מתי שסופי גילתה זאת היא ברחה מביתה והתחילה לחפש את הוריה.
תשמרי לי אש! הדמות אמורה לשלוט בכוחות האש
?
אני יודעת ומצטערת מראש שהדמות לא יצאה לי משהו
שם: רון ( אין לי שם משפחה)
שם: היידן מילר
גיל: 16 וחצי.
אופי: חברותי, סתגלן, מנסה להיות בסדר עם כולם. הוא נאמן, מסור, קצת חפרן. לא טוב בלשמור סודות (תמיד נלחץ מזה), הוא פחדן, הססן, חסר ביטחון עצמי אבל חבר טוב שתמיד עוזר. כיף להיות לידו, הוא מצחיק ואופטימי, מנסה לשמור על מורל מרומם כמה שאפשר.
מראה חיצוני: שיער חום בהיר, שזוף-בהיר, עיניים כחולות, גובה ממוצע, שרירי (לא מנופח אבל לא חלשלוש)
תליון: אוויר (אם זה בסדר)
רקע: הוריו התגרשו כשהיה בן שמונה, הוא בן יחיד, אמו נעלמה והוא גדל עם אביו. אבא שלו התחתן שוב כשהיה בן שתיים עשרה, היידן שונא את אמו החורגת (בלי סיבה מוצדקת, סתם ככה)
דברים נוספים: אין…
אני מקווה שהדמות נכנסה, ודרך אגב ההרשמה הייתה ממש טובה ומעניינת, אעקוב :)
שכחתי: ילדים מבית הספר שלו צחקו עליו והוא שנא אותם, אחרי שקיבל את התליון הוא גרם לילד אחד לעוף ולהיתקע בקיר (או משהו אחר שקשור באוויר). הוא נבהל וברח לבית שלו. אחרי יומיים חזר לבית ספר וכולם פחדו ממנו והתרחקו ממנו, התליון לא עזב אותו וכל פעם שמישהו ניסה להציק לו קרה משהו…
אין בעיה, אהבתי. אני חושבת אפילו שהקטע הזה יקרה בזמן הסיפור, במקום שזה יהיה פלאשבק כזה.
קטניס אוורדין, סוף.
שם: ג'קסון סטייט
גיל (15 – 17): 17
אופי: האופי של ג'קסון מתבטא בתחביב הכי גדול שלו- צפייה בסרטי אימה. הוא צפה בכל סרט אימה שנוצר, מהישנים ביותר לחדשים ביותר ואפילו מהגרועים ביותר. הוא חובב את כל מה שקשור באימה, והחג האהוב עליו זה ליל כל הקדושים, בו הוא תמיד נוהג לאמלל את הילדים הקטנים כשהוא מפחיד אותם. הוא רציני בקשר לכל מה שהוא אומר, למרות שלפעמים הם נשמעים כמו שטויות, בגלל הסיפורים שלו. הוא שאפתן מאוד, ואוהב להפחיד את כולם (אבל לא הפחדות של "בו", אלא הפחדות יותר מושקעות, שמתבטאות בעיקר בסיפורי אימה של אגדות אורבניות שאף אחד לא יודע האם הן נכונות או שהוא המציא אותן). הוא מסוגל להיות כמו הילד שצעק "זאב! זאב!", לכן מי שמכיר אותו נוהג לא להאמין לכל סיפור שהוא אומר. (יש לו ספר אהוב ביותר וזה "אליס בארץ הפלאות". הוא אוהב את תחושת המיסתוריות והלחץ שהוא לפעמים גורם, שלא לדבר על כל הטירוף שמאפיין את העלילה).
מראה חיצוני: שיער שחור ומלא שמסופר בצורה כזאת שהוא פונה למעלה ולא גולש למרות האורך שלו. יש לו מין בלורית כזאת, ובצדדים השיער שלו קצר (אם הבנת למה התכוונתי XD), עיניים גדולות, כחולות ונוצצות, עור בהיר (לא חיוור ולא שזוף). הוא תמיד נוהג ללבוש בגדים ארוכים, ובעיקר הוא מכסה את צווארו בצעיף.
תליון: מתכת (ואם את מתכוונת להוסיף, אז יש מצב שזה יהיה תליון ערפל? אבל בקטע של אשליות, כי תליון אשליות נשמע מוזר. אם לא אז שיהיה מתכת.)
רקע: למרות כל מה שעלולים לחשוב עליו, ג'קסון הוא תלמיד מצטיין שמתנהג למופת, וזה בעיקר בגלל שהוא מעדיף לסיים את החובות שלו ואז לעבור לזכויות (התחביבים) שלו, והוא משקיע בכל דבר. הוא מסתיר את הטירוף הפוטנציאלי שלו מכל מכריו, וזה כולל את הוריו ואחיו הקטן, מארק, שהוא הדבר הכי חשוב לו מכל, ושיחסית לילד בן 14, הוא לא מפחד כלל משום דבר (והוא היחיד שג'קסון לא מצליח להפחיד אף פעם, כי הוא מכיר את כל הטריקים שלו, והוא אפילו רוצה לשכלל אותם ולעשות אותם גדולים יותר. אפשר לומר שג'קסון הוא סוג של מודל לחיקוי בשבילו.) בתכל'ס, הוא נער די ממוצע, עם אישיות מיוחדת.
דברים נוספים: מקווה שתתחילי בקרוב (לא לוחצת)! ומי ייתן ונגדל יותר ויותר! זהו, זה המוטו של האחווה. מקווה שאהבת את הדמות P:
מלאכית, אני אשמח אם תפרטי יותר – אבל את לא חייבת. יש לי מפיק מידע ואוכל לפתח את הדמות לבד.
יוטה – הדמות יכולה לשלוט בכוחות האש, אבל רק כשהתליון עליה (לא מהווה בעיה, נכון?) שמור. ודרך אגב, אם אתה רוצה לעשות דברים שקשורים בכוח של הדמות בעבר שלה (לפני הקטע עם התליון), אין בעיה, יש לי כבר איך לשלב את זה, כל עוד זאת לא התפרצות גדולה של הכוחות. (מקווה שלא סיבכתי.)
קטניס אוורדין, סוף.
מה עם הדמות שלי? :ם (דורשתהתייחסות~)
ייאי!! העלית!!
האמת שציפיתי משהו קצת יותר שונה מההקדמה, כי היא כתובה בצורה מאוד… רגילה? לא יודעת? לא נורא – כתבת את זה מהר.
אני אנסה לכתוב את הדמות היום, אז תשמרי לי.. לא יודעת! יוטה גנב לי ת'אש ולקחו גם את המים-,-
למה אין אוויר? סקיילר אוויר? זה הגיוני כי השם שלה זה סקיי…
על מה את ממליצה קטניס? עזרה!!
אממ יש לי רעיון לדמות ממש אדירה, אבל אני חושבת שיהרוס לך קצת אם היא תיכתב בפומבי ><
את צודקת בהחלט!
אני פשוט כל כך אוהב חיות ואני שמח על כל הזדמנות לכתוב דמות שקשורה בהם…
וואו, לא ציפיתי שיעלו שתי דמויות כשאני כותבת תגובה.
רותם – אי אפשר אוויר, כי זה הכוח של סקיילר. (והרי לכם, ספויילר.)
אמורה – אהבתי אותו. מתקבל. סליחה, אבל אני לא בעד הקטע עם הערפל. סליחה! (מקווה שזה בסדר.)
זה יופי של מוטו.
קטניס אוורדין, סוף.
אז אדמה הולך? לא ממש חשוב לי הקטע של התליון, פשוט את הרקע תחליפי עם נגיד… גרם לתקרה נגיד ליפול… לא יודעת, תפתחי את זה איך שאת רוצה…
זה בסדר XD אני פשוט חושבת שאין לו שום יכולת של תליון שיכולה להתאים לאופי שלו, מתכת היה הכי קרוב שהצלחתי לשלב לו חח אבל מעניין אותי מה תעשי איתו U^U
תס – סליחה. אני יודעת, אמרתי שזה כתוב גרוע. =.= (אל תדאגי, אני אשתפר!) אם יש לך רעיון לכוח, אני אשמח לשמוע, אבל סביר להניח שלא אקבל אותו. את יכולה לקחת את האדמה, ואת מוזמנת להתפרע עם זה (כאילו, עד רמה של רעידות אדמה ולוחות טקטוניים וזה.)
קטניס אוורדין, סוף.
תשמרי לי את האדמה! אני לא יכולה לכתוב היום, מצטערת. אכתוב לך מחר, מבטיחה!
אה, וההקדמה *כן* הייתה מעניינת!
זה דומה לרעיון שעלה לי לראש, אבל שלי מופרך הרבה יותר…
בטעות נשלח, אני צריכה להוסיף..- גיל: 17. אופי: קר, לא מדבר, לא משתף, מאבד שליטה לפעמים, עוד דברים דומים אבל יש לו לב טוב. מראה חיצוני: עור בצבע חום כהה, שרירי, גדול, שיער ועיניים בצבע חום. תליון: מתכת. רקע: יש לו משפחה מעורערת כלכלית, אבא שרוב הזמן לא נמצא בבית, אמא רגזנית שמטפלת בתינוקת שלה. רון מאוד אוהב את אחותו הקטנה. יש לו חבר שמאוד נדבק אליו. זהו.. אני מקווה שעשיתי מה שצריך וזה אחלה הקדמה
אה, כבר יש אדמה… באסה :(
טוב, אני יכולה פשוט לכתוב לך דמות מחר? ואת תחליטי מה יהיה הכוח של התליון שלה? אני ממש רוצה להירשם לסיפור הזה >< ואני לא אסלח לעצמי אם לא אקח בו חלק ~דרמטיותיתר~
אוקיי, סידור כוחות!
אמורה, את יודעת מה? יש יש רעיון נחמד לגבי הערפול, אז… שיהיה. אז יש את כוח המתכת שפנוי (כי רותם לקחה את האדמה.) פומה, יש מצב שבמקום אדמה מתכת? זה לא כזה שונה.
ותס, את יכולה להמציא לעצמך משהו, כי נגמרו הכוחות.
קטניס אוורדין, סוף.
ייאיי~~~ הרגע השפעתי על מהלך הסיפור בצורה דרסטית~ אני כזאת מיוחדת~
לגמרי לא משנה לי :)
תקבלי אותה מחר ^-^
אוקיי, תודה!
קטניס אוורדין, סוף.
בשביל זה שווה ללחוץ על כפתור רענון כל שנייה!
כי הדמות עם תליון החיות, שלי!!!
קטניס תודה! כל כך תודה!
שם: דין פייר (אש) פלוסט
גיל: 17
אופי: ציני ונחמד, חביב לכולם ונותן הרגשה כללית טובה. חמים ובעל מזג קר (דיי אירוני, הוא שולט באש והוא קר מזג ~עזבי, תתעלמי.)
הוא נותן לכולם את הזכות להישמע, מנהיג מלידה אך לא מראה זאת. משאיר אותה כתכונה שלא ידועה. אם מישהו יזכיר לו את ילדותו או ישאל אותו דבר על הוריו הכול יתהפך, הוא יהיה עצבני יותר ותוקפני יותר, הוא אולי אפילו יקלל, רגשותיו יאפילו על מחשבותיו והוא יהיה רע מאוד. אם מישהו ידבר איתו על האב האופטרופוס שלו הוא לא ימנע מעצמו מלהכות אנשים. (הסבר על האופוטרופוס בהמשך.)
~רוצה לראות מי יהיה חסר המזל שישאל אותו את זה.
מראה: הוא בעל שיער ג'ינג'י ועיניים צהובות-זהובות, גופו מפותח ושרירי ופניו זוויתיות. אפו סולד ועיניו מעט מלוכסנות. שיניו צחורות לגמרי והוא מתמיד בהיגיינה.
הוא בדרך כלל ילבש חולצתו קצרות מפני שחם לו ברוב הזמן, הוא לא ישוויץ עם שריריו למרות שהוא יכול. הוא אף פעם לא האמין שזה נכון.
תליון: אש (מפתיע אה?), הוא בצבע כסוף, במרכזו מופיע מעוין מיוחד שבתוכו משובצת אבן יהלום אדומה כמו אש, אם נוגעים בה יכולים להרגיש את החום שלה. יש על היהלום עיטורים זהובים מעט. (אני בטוח שאת תתארי את התליון טוב יותר.)
רקע: הוא התייתם מהוריו בגיל עשר והיה צריך לטפל בעצמו ברחובות הקרים, שאר משפחתו נתקה קשר לאחר השבעה והוא נתר טינה כלפיהם. ברחוב הוא למד כיצד לשרוד, הוא לא ידבר על זה הרבה אבל זה יפחיד אותו בכל פעם שהוא יזכר בזה. כחמש שנים אחר כך אדם בשם סאנג'י מצא אותו ברחוב, הוא האכיל אותו ונתן לו קורת גג. דין האמין שהוא אביו השומר ואהב אותו במשך כל ימי חיו, עד יום אחד. שנה אחרי שפגש אותו, שודדים תקפו את ביתם. סאנג'י ניסה לבקש מהם ללכת בנימוס אך הם לא הקשיבו, הוא התקרב אליהם והירייה בוצעה.
אף אחד לא יודע את זה, אבל דין עדיין מחפש את הרוצח. כל מה שהצליח לזהות הוא קעקוע של נחש בגרונו. זה מה שמחזיק אותו נחמד כל כך, התקווה שהוא יחסל את הרוצח.
לאחר שהשודדים והרוצח נעלמו הוא הזמין משטרה ואמבולנס מהר, הוא רץ לכיוונו וסאנג'י אמר לו במילותיו האחרונים.
"תשתמש בו בחוכמה." הוא הניח את התליון על כף ידו ומאז הוא עונד אותו. כבר הפך לחלק ממנו והוא לומד בזמנים אלו לשלוט בו.
משהו להוסיף: חיכיתי סוף סוף לקריאה שלך לאחר הפרישה! ^^ תתחילי ומקווה שהדמות תכנס!!
ויש לי כמה שמות לסיפור אם את צריכה:
הנערה העונדת תיליון, נערי התליון, התליון, תליוני היסודות, אמ נערי הכוחות (אוקי זה ממש גרוע.)
אני ממש עייף והשמות דיי גרועים -.-
אני מרגישה כל כך מפגרת. "התליון" יהיה מושלם. תודה!
קטניס אוורדין, סוף.
XD שמח שיכולתי לעזור XD
חחח… אמורה, זה לא כזה דרסטי, אל תצפי. יש מצב שהוא ישנה צד?
יוטה, רק מהאורך של הדמות אני מתרשמת. עכשיו אקרא אותה.
קטניס אוורדין, סוף.
אני יודע, השקעתי! מקווה שלא לשווא XP
אולי. לא בטוחה. כי הוא לא רע, הוא פשוט אוהב להפחיד אחרים.
אה, ואולי הוא גם יאהב כל מה שקשור לאדגר אלן פו (בדיוק שמעתי שיר שלו~ מאוד אימתי~)
יוטה, אין לך מושג כמה אתה עזרת לי עכשיו! ~לאמגלהאיך~ התרשמתי מהאורך, והתרשמתי מהדמות יותר.
איזה כיף לי שכותבים כל כך מוכשרים כותבים לי דמויות!
קטניס אוורדין, סוף.
תודה רבה ^^
הייתי בטוח שהדמות יצאה צולעת קצת. שמח שהיא עזרה לך ! מחמאה גדולה לשמוע ממך שהתרשמת מהדמות שלי *~* (דמייני שזה פרצוף מלא גאווה)
נשמע ממש מעניין!!
שם : מאהי (מים בסוואהילית) פארל'ה.
גיל :16
אופי: כמו המים, מצבי הרוח של מאהי משתנים המון, ובתוכו שוכנים סודות עמוקים. מהאי יכול להיראות רגוע מאוד, שקט וקטלני, כמו האוקיינוס לפני סערה, וכשמרגיזים אותו, הוא יכול להיות מאוד קשה והרסן. לא ממש ניתן לראות במאהי כ-'חכם השותק' כמו שחלק היו אומרים מפגישתם הראשונה איתו. מאהי לא הבחור הכי חכם שתמצאו, כן, הוא יודע דברים, אבל הוא יודע את הדברים הכי שוליים ותפלים שיש. הוא נכשל כמעט בכל המקצועות שלו, (בעיקר כי הוא לא לומד אליהם) ובעיקר קורא ספרים או יוצא עם חבריו. יש לו המון חברים, כאילו המון. משהו במסתוריות שלו מושך המון אנשים אליו (בנות בנפרד סוברות כי הוא נוטף 'סקס אפיל') ובצדק. מאהי ידוע בעיקר בגלל ההומור שלו, יש לו הומור שנון, וסרקסטי שיכול להפיל בשנייה מהכיסא גם את האדם הכי מדוכא בעולם. הוא תמיד יודע איך לעודד ואיך להצחיק את אלה שזקוקים לחיוך בחיהם. בנוסף, מאהי הוא בחור רגיש, ונאמן, ככל הבנים, הוא לא בגד אפילו ולו פעם אחת באחד מחבריו, וזה למה יש לו כל כך הרבה. הוא הבחור הטוב. שתמיד יעשה את מה שצריך לעשות. הוא מוסרי (מאוד, מאוד, אפילו מידי) וערכי.
ומה שהרבה לא יודעים עליו, זה שהוא ממש רגיש, ממש ממש רגיש. לא הייתה לו חברה, והוא סובר גם שבזמן הקרוב לא תהיה, שכן לטענתו רוב הבנות ילדותיות בשלב זה. הוא מחפש עומק, וברוב מערכות היחסים שלו, יש גם עומק.הוא מאמין באנשים, ולרוב, אם תבואי אליו אם מקרה חריג ביותר, הוא לא יצחק עלייך, או לא יאמין לך. הוא יאמין, כי הוא מחפש אחר דברים גדולים ממנו (הלא כך כולנו?) ומזה גם מה שמייחד אותו כל כך. הוא אוהב לחפש אחר הלא ידוע, הוא פולוטאיסת (מאמין בהרבה דתות) ומאמין במיתוסים רבים, הוא מאמין שהוא נמצא בשליחות מיוחדת, ושהגורל דואג לו, לא הרבה יודעים את זה עליו, הוא נורא נורא מסתורי בכל הנוגע למה שמתחת לפני שטח. הוא אוהב לצייר, ויש לו להקה שלדברי כל השכבה שלו גרועה ביותר.
מראה רציני: מאהי הוא הבחור החתיך של השכבה, דאמט, הוא החתיך של הבית ספר! יש לו עיניים אפורות, ושיער בלונדיני, הוא גבוהה, ובעל עצמות לחיים, וסומק טבעי, הגוף שלו מאוד מעוצב, מה שגורם לרוב הבנות לצאת מהכלים כשהן רואות אותו. יש לו חיוך מקסים, וצחוק מוזר ומדבק.
תליון: מים :)
רקע: מאהי נולד לבית בו שני הוריו מחשיבים אותו ל'כבשה השחורה'. למרות שהוא הורס ביופיו, הם לא נותנים לכך כל חשיבות (בהתחשב שאחותו הגדולה דוגמנית.) בביתו, אפשר לראות אותו באור אחר לגמרי, (דגל שחור, גלים גבוהים במיוחד!) מכיוון שנדבקה אליו הסטיגמה של החריג, משהיה צעיר, הוא נשאר ככה. חריג. בביתו, הוא רגזן, ווכחן, כועס, סוער, ציני, ועוקצני. ולרוב הוא ביחסי אהבה- שנאה עם שני הוריו. אם חבריו מהשכבה היו רואים אותו בביתו, הם היו מאמינים כי זה אדם שונה לגמריי.
הוא לא ממש מנסה לגרום להם להתגאות בו, הוא וויתר על כך ממזמן.
לרוב הוא פשוט, חוזר הביתה ונועל את הדלת, ולא מראה את פניו עד שהוריו קוראים לו למטלות הבית.
דברים נוספים: הוא אסמתי, ולעיתים רחוקות חווה תחושות ריקנות אותן הוא מנסה להעביר בצפייה מרובה בטלוויזיה.
הצעות לשם: תליון שמור ~תתעלמי מהמוזרות~, תליונים מעצבנים ~זה לא ברצינות, הם פשוט חזרים אליהם כל הזמן אז זה מעצבן~, חזרות, כוח התליון ~נא… יותר מדי רשמי~.
טוב, זהו, התעייפתי סופית. אפילו השמות שאני מציעה בלתי הגיוניים בעליל -,-
אה, כבר יש שם… אני מרגישה כל כך רע עכשיו. לא עזרתי בכלום :(
נא לא להרגיש לא בנוח. כל הצעה מתקבלת בברכה, והעיקר שהתאמצת ורצית לעזור ^^
אמורה הוציאה לי את המילים מהמקלדת. ~שורתמחשביםצולעת~
קטניס אוורדין, סוף.
ליאנה, העמדת אותי במצב קצת מסובך. הדמות של המים כבר נתפסה, אבל הדמות שלך מתאימה יותר ואני לא רוצה לעשות 'אודישנים' כאלו. אולי תוכלי לשנות לו רק את הכוח והשם? זה גם יתאים, כי ממש אהבתי את הדמות. מכיוון שכל הכוחות שרשמתי תפוסים, אשמח אם תעלי רעיונות.
קטניס אוורדין, סוף.
אבל מאהי כל כך מתאים למים :(
מי תפס את התליון? לא ראיתי חחח
וואו! פעם ראשונה שאני כותבת דמות ככה, אני ממש מקווה שתשתמשי בה:
שם: לילי רוז אנדרסון (למרות שהיא מציגה את שמה השני רק במקרים רשמיים אבל מעדיפה להיקרא ״לילי אנדרסון״ בסביבת חבריה.
כוח: אדמה (תליון ירוק או בצבע של כרמל)
גיל: 16 וחצי
מראה חיצוני: שיער בערך קצת יותר מהכתפיים, גלי שבקצוותיו בקבוקים, הוא בלונדיני, והיא לרוב מעדיפה להשאיר אותו פזור, אלא אם מדובר בפעולה ספורטיבית או פיזית ואז הוא אוספת אותו לצמה על הצד או קוקו. היא מרבה ללבוש בגדים חדשים ומהודרים כמו חצאיות ושמלות או חולצות אופנתיות.
אופי: לילי היא מאוד פתוחה ורגישה לסביבה שלה, היא מרבה לשים את רגליה על הקרקע (חח כי הכוח שלה זה אדמה) ולהשמע מחושבת וזהירה. כאשר פוגשים אותה היא מסתירה את עצמה מעט, היא צריכה קודם לבטוח באנשים, וזה לוקח המון זמן.
לילי היא די מפונקת, למרות שהיא רוצה להיות עצמאית, ולאט לאט היא לומדת לומר לא ולהסתדר בעצמה.
החלום שלה זה להיות נגנית פסנתר והיא מאוד משקיעה, אבל לאט לאט היא מגלה תחומי עניין אחרים ומפחדת לגלות את זה להוריה שתמיד רצו שבתם תיהיה פסנתרנית דגולה. ללילי אין חברים, כולם טיפה ״מפחדים״ ממנה, כי היא לא נראת כמו חברה טובה ששומרת סודות ומבינה. אבל החלום שלה זה חברות הכי טובות ולהתאהב במישהוא. למרות שהוריה מתנגדים שיהיה ללילי חבר עד גיל 18..
אף אחד לא יודעת על כוחותיה של לילי
רקע: לילי היא די חדשה בעיר, היא הגיעה בשנה שעברה בתואר ״היפיפייה המיליארדרית״, אביה (ששמו אדוארד) בעל מלונות גדולים מאוד מחוץ לעיר שהצליחו בגדול והוא בעל המון רכוש וכסף כעת.
לאמה קוראים ג׳ני והיא בעצם החברה הכי טובה שלה, הן שונות ברצונותיהן, וג׳ני לעולם לא תסכים ללילי אם זה משהו שלא מוצא חן בעיניה (כמו שהיא לעולם לא תסכים לה להפסיק את הפסנתר או שיהיה לה חבר)
לילי ג׳ני ואדוארד עברו לעיר לפני שנה.
מה דעתך? כמובן שתוכלי לשנות לפי דעתך או הסיפור, אבל אני אוהבת את לילי הביישנית והמתוקה עם הסרט לשיער…
וחשבתי שלא תזיק לחבורה ילדה מפונקת… חחח
ומה שעוד רציתי להגיד זה שאני חושבת שאולי לילי תוכל להתאהב במישהיא מהחבורה שקצת ׳ירדוף אחריה׳ ואולי הוריה לא יאהבו אותו בהתחלה או משהו כזה, בקיצור,
תגידי לי מה דעתך…
ובכן, קטניס,
אני לא ממש הבנתי אם אהבת את הדמות, או שהכוח לא מתאים, או שבכלל לא אהבת, אבל אשמח אם תגידי….
אבל אני אשמח אם היא תוכל לשלוט בכוח אחר אם אדמה תפוס…
סליחה שאני מעצבנת, אבל בדיוק עלה לי רעיון לדמות עם כוח של תליון שלא כתבת. אז אני יכולה גם להמציא בעצמי ואז מישהו אחר יכתוב את המתכת?
פומה, את שופעת רעיונות :ם
נ.ב- אני מקווה שתסלחי לי על מה שעשיתי בפרקים הבאים..
זה מה שאני עושה. פתאום יהיה לנו אותו כוחXDD
זה יכול להיות מבדר
אני צריכה לדאוג?
מה עשית לג'ולס? אל תגידי לי שעשית אותו רכרוכי ומעצבן! ואל תגידי לי שעדיין לא הכנסת אותו!
גם אם הוא יצא רכרוכי ומעצבן תסמכי עליי שזה ישתנה
היי קטניס… זה סיפור ממש מניב!!
ההקדמה בכלל לא משעממת! הכל מעולה :)
רציתי להרשם… אבל ממה שהבנתי כל הדמויות נתפסו… :/
יש עוד איזה דרך שבה אוכל להרשם?
תודה בכל מקרה, וגם אם לא אעקוב אחרי הסיפור!
5+
את יכולה להמציא כוח, אבל לא בטוח שאקבל אותו. עדיף שתרשמי לי את הכוח לפני שאת כותבת דמות שלמה, כי אני לא רוצה שסתם תטרחי במקרה שהכוח לא מתאים.
קטניס אוורדין, סוף.
יש לי דמות ממש מקורית ואני מקווה שתקבלי!!!
תעלה עוד מעט~
שם: בלה(פשוט נהייתי מכור לשם הזה) לוקי. (מבטאים את השם משפחה כמו 'לאקי' = lucky , אך כותבים כמו השם של האל הנורדי – לוקי – Loki. אל תשאלי למה, פשוט בא לי ככה.)
גיל: 17(שמתי לב שזה הגיל האהוב עליי לכתיבת דמויות).
אופי: בלה היא שקטה, וכשהיא מדברת, היא מדברת נורא חלש, ובקושי שומעים אותה. היא חביבה ונחמדה כמעט לכל בן אדם. היא חכמה מאוד(מאוד!) אבל היא לא מאלה שקופצים על ההזדמנות להראות את זה. הראש שלה הרבה פעמים עסוק במחשבות דמיוניות, ובפנטזיות נחמדות. היא אוהבת ספרים וכמעט תמיד אפשר למצוא אותה כשראשה תחוב בין ספר. היא לא בוכה, לא בגלל שהיא לא רגישה(היא אפילו מאוד רגישה), אלא פשוט כי היא לא מאמינה שבכי יעזור לה.
היא אוהבת ימים שטופי שמש ונעימים או כאלה שכל הפרחים פורחים והעצים מלבלבים. היא טיפוס חברותי, למרות שהיא מפחדת ליצור קשרים עם אנשים חדשים. היא קצת הססנית, חשדנית ופרנואידית. אמנם הקול שלה כמעט ולא נשמע אך הצחוק שלה מתגלגל ומצחיק את כל מי שבסביבתה.
היא נמנעת מוויכוחים, ריבים, ומילים גסות.
היא אוהבת מאוד בעלי חיים וטבע.
מראה חיצוני:היא יפהפייה. שיער בלונדני מתולתל עם כמה גוונים חומים בצבע קינמון. עיניים כחולות קורנות(זה תמיד יהיה הדבר הראשון שיבחינו בה) כמו של השחקנית ג'סיקה קפשאו, אם את רוצה תכתבי בגוגל תמונות Arizona robbins או jessica capshaw… היא גבוהה ורזה ובעלת עור עם גוון טיפה שזוף.
תליון: חיות.
רקע: בלה היא בת יחידה לשני הורים עשירים שלרוב בעקבות העבודה לא נמצאים הרבה בבית ולא כל כך אכפת להם מה עובר על בלה ביום – יום.
בתיכון(הם לומדים בתיכון, נכון?) יש קבוצה של בנות ובראשם "מלכת הכיתה/שכבה" שאוהבת להציק להשפיל ולהתעלל בבלה בכל דרך אפשרית(את יכולה לקחת את זה רחוק… אל תפחדי להגזים…) ובלה מנסה להתעלם, בידיעה שאם היא לא תציק לבלה היא תלך ותציק לבנות אחרות שהם הרבה יותר חלשות אופי מבלה.
יש לבלה הרבה חיות בבית והיא אוהבת כל אחד ואחד מהם כאילו היה החבר הכי טוב שלה.
משהו להוסיף: אשמח אם תוכלי להכניס קטע(או כמה) של התעללות או השפלה של בלה(אני סדיסט? אני פשוט אוהב שהדמויות שלי סובלות קצת(או קצת יותר מוחעחעחע)). אם זה בסדר מבחינתך ומבחינת אמורה, הייתי שמח אם יהיה קשר רומנטי בינה לבין ג'קסון. תתחילי!!
מוחעחחעחעחעחעע ~.~
זה אומר כן, כן?
אשכרה עלה לי חיוך ערמומי על הפנים
מה הקטע עם המוחעחעחעחע?
אז את מסכימה???
כתבתי שזה אומר כן U^U
חשבתי על משהו בסגנון של השליטה בגוף… למשל יכולת לרחף, להשתכר למרחקים קצרים… לשנות צורה לזמן קצר… דברים כאלה
זה בסדר?
קטניס? את ערה?
את איתנו?
הדמות בסדר?
קטניס!!!!!
כמעט סיימתי!! תהיי פה!
גם אם היא לא פה אני כבר מת לראות את הדמות שלך!
אמרתי לך שעולים לי הרבה רעיונות.
שם: אדם סילבר. השם המלא שלו זה אדמונד דארן סילבר אבל הוא לא אומר את זה לאף אחד.
גיל: 17 בעיקרון, אבל אצלו זה יותר מסובך. הוא מרגיש כאילו הוא חי כמעט מאה שנה, אבל הגדילה שלו היא איטית יותר משל השאר וגם לא סדירה (שנה אצלו יכולה להיות שנה רגילה וגם חמישים שנה)
מראה: הוא דיי גבוה ושזוף – יש לו גוף דיי שרירי שהשרירים בו לא ממש בולטים ורוב הבנים השריריים יכסחו אותו במכות, יש לו שיער חום יחסית קצר ומעט פרוע (בצורה יפה) ועיניים כסופות – שחורות: הצבע בין העיניים שלו מעורבב וברוב הזמן רואים רק אחד מהצבעים והוא בעצמו מקבל גוון טבעי (ירוק, חום, כחול…), אבל יש מקרים מיוחדים בו העיניים שלו ממש מזכירים יין ויאנג (אבל זה לא קורה הרבה). יש לו תווי פנים חדים, קו לסת בולט (בצורה יפה) ואף ישר. בקווים עקומים מהעורף שלו עד לאמצע עמוד השדרה שלו יש לו צלקת של שריטה עמוקה וחייתית.
אופי: אדם הוא טיפוס דיי קר רוח, שנוהג לדבר בקול חסר סבלנות ואפילו מעט לחוץ אל רוב האנשים סביבו. הוא יכול להתעצבן במהירות וקל לו לעשות טעויות שהוא יתחרט עליהן. הוא לא בטוח בעצמו בכלל ובדרך כלל יפלוט קללות על עצמו (לא משהו רציני. "אני כזה טיפש", "אני חתיכת אגואיסט", "הייתי צריך למות וזהו"…)
יש אנשים בחברה שתופסים את העין שלו, והוא תמיד יחבב אותם. לאנשים כאלה הוא יתנהג.. כמוהו: טיפוס חביב מאוד וטיפה תמים, שברגע שפוגעים בו ובוגדים בו הוא יהיה פרנואידי יחסית. הוא יצירתי וקל לו להסתדר בסיטואציות מסוכנות מאוד. לאנשים שיפגעו בו הוא ידבר אליהם בשפה לא יפה ויאחל להם למות מוות איטי וכואב והוא יכול להיות דיי קטלני לאנשים שהוא שונא. הוא לא נשבר הרבה, כי אין לו ממש למי להישבר, אבל כשהוא נשבר הוא יקלל את עצמו יותר מברוב הזמן ואפילו אולי יבכה?.. (הוא חמוד. אני אוהבת אותו♥). הוא לא נשבר הרבה, אבל בפעם היחידה בה הוא נשבר זה היה בגלל הכאב שהוא צבר שהתפוצץ בגלל כאב פיזי – הוא פוחד מעינויים.
תליון: אוקיי, זה יהיה קצת מסובך.
אני אתחיל בתליון עצמו. יש לו תליון כסוף, בעל שרשרת ארוכה וכסופה. על התליון עצמו יש הרבה חריטות משונות שמקיפות את כולו. על התליון מצויר סימן של יין ויאן – מצד אחד הוא שחר ומהצד השני כסוף. בתוך התליון עצמו יש צבעים זוהרים ושונים שמשתנים מיום ליום – ירוק, כחול, כסף, שחור, ורוד, צהוב..
אדם הוא יצרן התליונים ובעל הקללה שלהם. משפחתו נשאה את התליון הראשון, ששייך לו כרגע, והיא זו שיצרה אותם. הכוח של אדם הוא זה שיוצר את התליונים, דבר שיכול למוטט אותו לעשרות שבועות, הוא זה שנותן להן את הקללה הנוראה, והוא זה שגם מוציא את הכוח משליטה. הוא יכול לאמץ כוחות לעצמו בגניבה של התליונים, והוא ברדיפה מתמדת אחר כמה שיותר תליונים (מבחינתו זה להציל אנשים חפי מפשע) ובריחה תמידית מאנשים שרוצים לפגוע בו.
התליון עצמו מופעל רק כשאדם נוגע בו – ואדם בלבד – כל החריטות מוארות באור שבוקע מבפנים (שבזמן רגיל למרות החריטות נותר אטום לגמרי). תליון חדש נוצר בתדירות נמוכה מאוד מאוד והדבר לוקח ממנו את כל הכוחות שלו. התליון לא יכול לרדת ממנו.
כשיש לו יום הולדת (דבר שמשתנה משנה לשנה, אך נשאר בדיוק באותו תאריך, פשוט בקפיצות שונות של שנים) התליון שלו מתחמם קצת וכתוב בתוכו בן כמה הוא. בד"כ תליון חדש נוצר בסוף יום ההולדת שלו, בדיוק בחצות.
רקע: אולי זה קצת מוזר, אבל אדם לא זוכר את העבר שלו. הוא התעורר בתור כלוב במסילת רכבת כשהוא היה בן 12, פצוע כולו כשהתליון עדיין תלוי על צווארו. הוא היה צורח לעזרה באותה מסילה חשוכה ואך אחד לא בא. אחרי שבוע בערך שהיה תקוע שם, רעב וצמא, מישהו הוציא אותו משם – אדם מבוגר, שנראה דיי משוגע. הוא אמר לו שהוא חייב לבטוח בו והשניים ברחו.
המשוגע הוביל אותו למערה, שהייתה מוארת רק בעזרת לפידים. הוא האכיל אותו ודאג לו וסיפר לו על מי שהוא – הוא סיפר לו איך קוראים לו ומי הוא. אדם לא ידע מי האיש, אבל לא היו לו כוחות לברר או מקום אחר ללכת אליו.
במשך חודשים היו לו חלומות בהן הוא גילה מי הוא באמת. הוא גילה מי המשפחה שלו, מה הכוח שלו וכו'. היו לו חלומות רעים על האיש והוא ברח.
כשמלאו לו גיל 13 הוא יצר את התליון הראשון שלו. זה כאב לו כל כך והוא התעורר רק ארבעה חודשים אחרי, בדיוק באותו מקום. מאותו גיל הוא החל לרדוף אחר התליון, שאיכשהו הוא ידע בדיוק לאן הוא צריך ללכת כל פעם.
ככה הוא חי. ברגע שהוא סיים משימה ומצא את התליון, הוא היה לוחץ אותו על העור שלו והוא היה מתנדף לאוויר – וצבע נוסף היה נוסף לתליון שלו. התליון שלו מכיל את כל הכוחות שהוא החזיר, כאלה שהם חזקים מידי ויכולים להרוג אחרים.
אדם היה יוצר את הכוחות הכי לא יציבים וחזקים, ואותם הוא היה צריך לרדוף. את התליונים הבסיסיים שההורים שלו יצרו הוא עוד לא הצליח להחזיר לליבה, והניסיון האחרון שלו (שהיה בגיל 15) גרם לו כמעט להיהרג – כשהוא ניסה להחזיר את האוויר לליבה. מאז התליון נשלח לאוויר והוא לא מצא אותו מאז. יש לו קעקוע של איקס על הכתף בגלל זה.
בגיל 16 הוא שחרר תליון נוסף ואז איבד את ההכרה. הוא התעורר, כבול לאבן רחבה בידיו וברגליו ופצוע. הוא מצא את עצמו מול קהל אנשים רחב, שהראשי ביניהם היה אותו זקן מטורף. הוא החל לצרוח עליו שהוא משוגע ומה הוא רוצה ממנו, והזקן רק הצביע על התליון. מהקהל נדחפה נערה, שנראתה בגילו (מזכירה: למרות טווח השנים שיש לו הוא עדיין נראה כמו בחור רגיל, גם בגיל) שנראתה פצועה כמעט כמוהו, וענדה תליון עם חיה עליה. הם דחפו את השניים צמוד ואז התליון הכסוף של אדם התחיל לזהור. השניים צרחו והנערה קרסה לאדמה בזמן שאדם נתלה בקושי על רגליו. היא החלה להשתנות ונהפכה לחיה מוזרה ולא מזוהת, קטלנית יותר מכל חיה בעולם, ואז מיד חזרה לצורתה הרגילה – רק במקום עיניים רגילות היו לה עיניים צהובות והיא רעדה ללא שליטה. הזקן נראה רגוע וחייך.
במשך כמעט חודש שלם הוא ניסה להוציא מאדם תשובות לגבי איך הוא עושה את זה, וניסה להכריח אותו לשחרר את התליון ואת הכוחות שטמונים בו, והוא רק היה ממרר בבכי כמה הוא מצטער (וכיוון זאת לנערה, שכבר נראתה מטורפת לחלוטין). הוא היה מעונה כל ערב ובכל לילה החיה הייתה מתקיפה אותו, ועד היום יש לו סימני שריטות נוראיים בגב.
הוא הצליח לברוח משם, בקושי רב, וזו הייתה הפעם הראשונה שהוא הצליח להשתמש בכוחות שאסף לטובתו. הוא הצליח לחטוף את התליון מהנערה, אבל פחד להחזיר אותו לגופו והוא עדיין נושא אותו בתוך אחד מכיסי מכנסיו.
משהו להוסיף: סליחה שהרקע מקוצר!! פשוט חפרתי גם ככה. אני אדם כזה חפרן ומטופש שזה עצוב>< הנערה עצמה נשארת מטורפת לחלוטין ועדיין יכולה להשתנות.
להוסיף משהו קטן: הוא לא חייב לגנוב את התליונים האחרים בשביל הכוח שלהם. רק לגעת בהם מספיק. אם הוא נוגע בהם ולא מחזיר אותן לליבה יש לו את הכוח רק ל-24 שעות.
סיימתיייייייייייייייייי
prepare to be amazed
לעזאזל הוא קצר יותר ממה שחשבתי-,-
קצר יותר ממה שחשבת? כמה ארוך הוא היה אמור להיות?!?!?
יותר ארוך, זה בטוח!
הוא מלחיץ אותי ~דמייני לעצמך פרצוך מפוחד~ מה זו הדמות ההזויה הזו, סלחי לי על המילה???
עכשיו הדמות שרציתי לכתוב נראית לי כמו… כמו סתם דמות לא מיוחדת.
אני מבקשת, כמו קטניס, כתבי בבקשה, למען הרגשתינו הכללית, דמויות פחות טובות כדי שנרגיש טוב עם עצמנו. ובנימה אחרת, איך את מצליחה למצוא רעיונות כל כך טובים???
אני אוהבת את השרוטים הקטנים שלי^^ הזוי זו מילה מאוד מדוייקת.
האמת שאני בכל הרשמה אני רוצה לכתוב את הדמות הכי שרוטה ושונה, אז אני חושבת תמיד על הצדדים הרעים של המצב – וזה בד"כ נותן רעיונות. לרוב אני יושבת ליד המחשב, עם מוזיקה של הנס (♥) ואז עולים לי רעיונות תוך כדי><
ותודה ♥♥♥
מי זה הנס?
hans zimmer. מלחין מדהים – אחד האהובים עליי.
אני אנסה לכתוב את הדמות שלי עכשיו – או שלא, כי אני ממש לא מרוכזת כרגע –
אז יש לי שם ותליון.
שם: קארן מנור
תליון: אז לתאר קודם איך הוא נראה? אוקי, יש לה תליון אפור, חסר כל ברק או ניצוץ, פשוט אפור. שרשרתו כחולה, כהה כל כך שנראה כאילו היא שחורה. מצוירים עליו כל מיני סמלים שהוא לא מצליח להבין, צורות מסולסלות משונות, כוכבים בעלי שמונה פינות ויותר מדי סימני אינסוף. באמצעו מצויה אבן בזלת שחורה שמתיחה את עצמה בכל פעם שכוחותיו של התליון בשימוש, כך שצורתה משתנה כל הזמן.
ועכשיו, הכוח של התליון, אין לי מושג איך לתאר אותו במילה אחת, אז אקרא לזה פשוט 'מעבר מרחבי'. בתליון יש את היכולת להעביר את מי שעונד אותו לכל מקום בטווח הראיה שלו או במחשבה חזקה מסוימת. יש בו גם את האפשרות לשנות את צורת המרחב הפיזי, אפשר לקחת בעזרתו 'פיסה' מהמרחב ולהעביר אותה למקום אחר ובכך לשנות את מהלך הדברים שם. אך בסך הכל כוחו של התליון מאוד פשוט, אפשר לעבור בעזרתו ממקום למקום ולהעביר בעזרתו את 'המקום' ממקום למקום ולשנות אותו.
מקווה שהבנת משהו, הסבר מפורט יותר על הדמות מחר, אחרי הלימודים, ושינת צהריים טובה כדי להשלים את שעות השינה שאיבדתי כרגע. בקיצור, מחר בערך בחמש אחר הצהריים תהיה לך דמות מלאה :)
גם הדמות שלך נשמעת אדירה! מאוד!!
נשמע מעניין, תתחילי =]
(כן נו, התגובה שלי הכי קצרה מכל החפירות כאן XD)
אני רואה שהרוב כבר תפוס אבל אני יכול להציע רעיונות לתיליונות: קרח (אם זה לא נכנס במים), היפנוזה, אור – ירח ושמש (התליון משתמש באור שלהם), חשמל ואין לי עוד כרגע *_*
נשמע ממש מגניב, תתחילי בקרוב!
היפנוזה יכול להתאים, יש מצב שאני אכתוב לזה דמות (אלא אם כן אתה רוצה.)
קטניס אוורדין, סוף.
את יכולה :)
תס, בלאק, פומה – אהבתי את הדמויות. אבל פומה, הדמות שלך לא הייתה אמורה להיות מתכת? או שכבר יש מתכת? טוב, אני חייבת לעבור על הדמויות…
קטניס אוורדין, סוף.
ותס, יש לי רעיון לקטע עם זה שהדמות שלך מייצרת את התליונים, אבל הוא לא עושה את זה לבד. לגבי הקטע עם החיה ההיא, אני לא רוצה להרוס את הרקע, אז אני אנסה לחשוב על רעיון לשחב אותה בסיפור (באופן עקיף כזה, היא לא תהיה ממש דמות.)
קטניס אוורדין, סוף.
אוי, תהרגי אותי שלא ראיתי את זה קודם… את עדיין מקבלת הרשמה? אם כן, אז אני כותבת אותה.
שם: לינאה רוס
גיל (15-17): 16
אופי: מנתחת כול דבר עד פרטיו האחרונים (לפעמים זה מתבטא בצורה לא טובה במיוחד, למשל כשהיא חושבת על גוזל שנופל ארצה מהשמיים וגופו מתעקל בצורה לא טבעית), ביישנית מטבעה, לא פתוחה, תמיד מסתתרת מאחורי "מסכה", עקשנית, מפגינה שלווה מרשימה, רומנטית ונוהגת לשקוע במחשבות על אהבת האמת שמחכה לה אי שם. שצוחקים עליה או מביכים אותה, היא מפעילה "מנגנון הגנה" ונהפכת לקרירה וקשת רוח עד שחולף לו שבוע. במצבים כאלה, לא מעזים לדבר איתה, עד שהיא נרגעת.
מראה חיצוני: שיערה בהיר וגלי וממסגר את פניה ברכות, עיניה שחורות ויוקדות, גבותיה דקיקות, כחושה, מתנשאת לגובה מטר ושישים, עור בהיר, לחיים סמוקות. שיניים ישרות ולבנות, שרק במקרים נדירים ביותר מתעקלות לכדי חיוך.
תליון: (נדמה לי שהכול תפוס, אז… עץ. בספר שקראתי מדובר על יסוד בשם עץ) שרשרת התליון לבנה וצחורה, ונקייה למשעי, התליון חום ועליו עיטורים עדינים של כנפי מלאכים, עננים וסרטים דקיקים ומדויקים. היהלום בצבע ירוק בהיר ועדין, בצורת אליפסה. התליון מקרין תמיד שלווה יוצאת דופן, ושנוגעים בה שומעים את קול פכפוף המעיין.
רקע: אביה הוא סוחר אלכוהול, רוב זמנו הוא לא בבית וילדי בית הספר צוחקים על אביה. אימה היא אישה מרירה שנוהגת להתלונן על חייה, היא שונאת את ביתה היחידה ומתנהגת בה באכזריות. בגיל 10, היא ברחה מהבית אך תוך שבועיים בודדים מצאה אותה המשטרה והחזירה אותה אל ביתה בליווי מבט חמור. אימה זעמה כל כך, שהיא הלמה באגרטל יקר ערך בכוח וניפצה אותו לרסיסים זעירים ומסוכנים. בגיל 15, אימה הודיעה לה בחיוך מאושר שהיא גדולה מספיק כדי לעזוב את הבית ותחבה לידיה מזוודה שארגנה עבורה מבעוד מועד. לינאה הייתה מאושרת, ורק כעבור זמן מה החלה להרגיש בחסרונות המיטה המוצעת והאוכל -הקנוי, אומנם- שהשביע אותה תמיד. היא עבדה בסופרמרקט כושל והרוויחה מעט כסף כדי להשיג דירה בעלת 2 חדרים, שהייתה קיימת עוד מלפני שנולדה. הדייר המאושר הפקיד לידיה את הדירה העלובה וסוף כול סוף היה יכול להיפטר ממנה. לינאה חיה לבד, ומנהלת הסופרמרקט הייתה תמיד מביאה לה מוצרים בסוף כול שבוע עבודה מתוך רחמים על הנערה המסכנה.
דברים נוספים: לינאה נשרה מבית הספר, והיא לא טרחה לנסות ולחזור אליו. היא הייתה חסרת כול השכלה, אך הצליחה לחשב את מספרי הקניות במכולת בזכות מעט החומר שידעה עוד מהזמן שלמדה.