אהבתן? הפרק הזה הוא ללא כל תקציר כיוון שהוא שונה מכל סיפור שקראתי באתר הזה.
גיוונתי, אני מקווה שתאהבו.
הרעיון עלה לי קודם כל בגלל שאני קוראת המון ספרים והם בדרך כלל על פנטזיה הרפתקאות וזה מה שאני אוהבת אז חשבתי לנסות.

איך הכל התחיל הקדמה

18/09/2013 611 צפיות 3 תגובות
אהבתן? הפרק הזה הוא ללא כל תקציר כיוון שהוא שונה מכל סיפור שקראתי באתר הזה.
גיוונתי, אני מקווה שתאהבו.
הרעיון עלה לי קודם כל בגלל שאני קוראת המון ספרים והם בדרך כלל על פנטזיה הרפתקאות וזה מה שאני אוהבת אז חשבתי לנסות.

נכנסתי למיטה אחרי יום ארוך ומתיש של לימודים לקראת המבחן הגדול המתמטיקה השעה הייתה 00:3 .
התהפכתי במיטתי ולאחר כחצי שעה של שינון החומר במיטה התחלתי להרדם עד שדפיקות בדלת הראשית עצרה אותי מכך.
הורי היו למטה וניגשו לפתוח את הדלת,
שמעתי את המנעול מקרקש וקול מגפיים כבדים נכנסים לביתינו שמעתי התלחששויות ואז צעדים ודלת נסגרת.
שיארתי שנכנסו לחדר האורחים, הסתקרנתי מי יכול לבוא עליינו בשעה כל ך מאוחרת בלילה.
נעלתי את נעלי הבית הצמרריות שלי והחלתי לרדת במדרגות לכיוון חדר האורחים.
ככל שהתקרבתי התחילו לעלות קולות רמים של צעקות.
נבהלתי, אך הפחד לא שיתק אותי התקדמתי קרוב יותר ויותר עד שפתאום נפתחה הדלת בתנופה חזקה וממנה יצאו גבר ואישה גדולים וחסונים שלא הצלחתי לזהות ואיתה ביחד יצאו אדיי עשן.
החלתי לרוץ בחזרה למעלה והרחתי בדרכי את ריח העשן העולה מחדר האורחים עוד לפני שהבנתי מה הולך, רצתי בכל כוחי לחדר אחי.
הערתי אותו בצעקה שהבית נשרף.
הוא קם נבהל מהאמירה שלי,
לא אמר מילה תפס לי את היד ומשך אותי החוצה.
במדרגות התחילה להתפשט האש.
חזרנו למעלה ואחי אמר שחייבים לקפוץ מהחלון,
הוא יצא שיש לי פחד גבהיים אבל זה הי או לקפוץ או להשרף.
הוא קפץ ראשון והבטיח לתפוס אותי,
בלעתי את רוקי וקפצתי אחריו הוא תפס אותי והתחלנו לרוץ כמה שיותר רחוק מהבית.
השכונה החלה להתעורר וראינו מכבאי אש נוסעים לכיוון הבית.
*התעוררתי בבהלה שתופת זהה , כל כך מקווה שזאת לא המציאות*


תגובות (3)

אני מחכה כבר שתתחילי את הסיפורר :))
~ אני אשמח אם תקראי את הפרק ה17 בסיפור שלי :))

18/09/2013 05:34

זה באמת סגנון שונה.
תמשיכיי עצרת במתח !!

18/09/2013 06:20

תמשיכיי

19/09/2013 12:55
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך