Belijin722
מקווה שאהבתם וכרגיל ביקורת תתקבל בברכה :))

אחרי יללת הזאב- פרק 7

Belijin722 01/08/2014 616 צפיות 2 תגובות
מקווה שאהבתם וכרגיל ביקורת תתקבל בברכה :))

ראשה של ראפ פעם מכאב. היא לא ידעה כבר מה לחשוב, היא כעסה על אביה ועל שאר הלהקה על כך שלא סיפרו לאף אחד על בני ליקאון, היא פחדה ממה שיכול לקרות עם תחשוב על זה יותר מידי והיא הייתה מתוסכלת על כך שלא היה ביכולתה לעשות דבר.
" ראפ… יש עד משהו," ראפ התנערה אחרי שאביה נגע בכתפה קלות, היא הרגישה את ידו רועדת וידעה שמה שהוא הולך לומר עכשיו הולך להיות נורא עבורו. "בגלל מה שאשלי עשתה… המצב נהיה מסוכן. רודריק קיבל החלטה, הוא אמר שכול הצעירים צריכים להישלח מכאן למקום בטוח."
הלם ובהלה תקפו את ראפ, מאז שהיא זכרה את עצמה היא ידעה שאין דבר חזק יותר מהלהקה, שהלהקה היא כוח שזאב יחיד לא יוכל להתמודד מולו. ועכשיו אביה אמר שמנהיג הלהקה רוצה לשלוח אותם? להפריד אותם מהמשפחה שלהם? איך הוא מפיל על כולם דבר כזה?
"את צריכה להבין ראפ, רודריק עושה את זה בלת ברירה . הוא לא רוצה לשלוח מכאן את הבן שלו, את כל הילדים האחרים, אבל אין לו ברירה אחרת. אף אחד לא רוצה לעשות את זה אבל זה המצב," ראפ שמעה בקולו של אביה שהוא מיוסר מזה אפילו יותר ממנה, היא רק יכלה להעלות על דעתה מה עושה לו כל הדבר הזה, לשלוח את הבת היחידה שלו למקום רחוק, זה בטח הדבר הכי מדכא שיש.
"לאן נלך, אבא?" שאלה ראפ, היא ניסתה להישמע חזרה כי ידעה שבקרוב אביה יאבד את זה.
" יש מקום מיוחד, מקום שבו כל העל טבעיים לומדים, בית הספר נמצא בסליגו שבאירלנד וכל הצעירים יטוסו לשם בעד חודש בדיוק," אביה סיים את דבריו ונראה הרוס.
ראפ הבינה אותו, לפחות בצורה חלקית, היא לא רצתה לעזוב את הוריה, את בית הספר שלה, את המקום שבו היא גדלה ולעבור אל ארץ שנמצאת מעבר לים.
ראפ רצתה לשאול דברים נוספים, לגלות עד. אבל כשהביט בעיניו העצובות של אביה היא הבין שנגמר הזמן לשאלות.
אביה התרומם מהספרה וצעד לכיוון גרם המדרגות.
"לכי לישון ראפ, אני עד צריך לספר על זה לאמא," הוא שפשף את עיניו בעייפות ונעלם מעיניה.
ראפ עד ישבה על הספר, היא חיברה את רגליה קרוב כל כך אל החזה שלה עד שזה התחיל לכאוב. מוחה עבד במרץ, כל כך הרבה שאלות עד נשארו בלי תשובות, מי אלה בדיוק בני ליקאון? מה הולך לקרות לאשלי? מה הוא הכלל בית הספר שבאירלנד? ומה יהיה עם הקבלה שלה ללהקה?
ראפ לא ידעה הרבה אבל היא ידעה שלדברים רבים יש תשובות במקום הכי פתוח ופרוץ שיש, האנטרנט. ראפ התעשתה ולקחה נשימה עמוקה, היא עלתה במעלי גרם המדרגות אל הקומה השנייה והתעלמה לקולות הבכי המוכר של אימה בדרך.
אחרי שסגרה את דלת חדרה היא פנתה אל המחשב הנייד שלה.
היא הקלידה בלשונית החיפוש את המילה אנשי זאב, אגדות רבות ומיתוסים שיקרים התגלו לפנייה והיא התחילה לחפש.
לאחר משהו שנראה כמו נצח היא עלתה על משהו, בלוג של איזה מדען. הוא כתב מחקר שלם על אנשי זאב, על בני ליקאון ולופה. לפי דבריו בני לקאון לא יכולים להתרבות, הדרך שבה מתבצעת ההתרבות היא על ידי נשיכה ולאומת זאת עצל לופה ההתרבות היא בעצם מדור לדור.
במקום אחר בבלוג היה כתוב על כך שעצל בני לופה יש זכר אלפה אחד ששולט ומנהיג את הלהקה ואומת בני ליקרון שאותם מנהיג ליקאון בעצמו.
ראפ שפשפה את עיניה בכל כמה שניות, היא לא ידעה עם זו תוצאה של עייפות או פליאה מכמה שהמידע אמין, לפחות במקרה של בני לופה. היא רצתה לישון אבל ידע שעם תעשה זאת היא לא תצליח להירדם, מוחה היה עמוס מידי במחשבות, מחשבות על הדברים שהולכים לקרות לה וללהקה.


תגובות (2)

תמשיכי

01/08/2014 17:55

רק תמשיכי (קוראת חדשה)

01/08/2014 19:17
סיפורים נוספים שיעניינו אותך