אהבה לא שונה פרק4 נער מיסתורי יפה תואר
אני מאוד שמחה כבר שאני לא חברה של לוסי היא מאוד מגעילה הייתה אליי ורק בגלל שאני שונה ממנה אבל אני שמחה שפגשתי את קרוליין היא אמרה שתלמד אותי כישוף מאוד חזק אני יוצאת מהביקתה ואני שמחה מאוד אבל אני צריכה לחזור לכפר שלי לקחת את הדברים שלי וליפרד מאמא שלי כמובן שאני יבקר אותה אבל אני לא יוכל לראות אותה כול בוקר אז אני חוזרת לכפר עם קרוליין הגענו ולוסי אומרת ידעתי שהיא תבוא מה קרה חזרת עניתי כדי לקחת את הדברים שלי ולהיפרד מאמא שלי טוב עכשו לא נראה אותך כול בוקר ואז קרוליין אומרת איךיכולת לגור אם הדבר המעצבן הזה ליאן אני צוחקת בשקט ואני רואה איך לוסי מתפוצצת מהצד קרוליין כזואתי יפה יש לה שיער ארוך וסגול ועניים בצבע דבש והיא גבוהה ויש לה כובע של מכשפות שחור יפה ופוני לצד כמו שלי אני מקנא בה היא יפה כול כך לי יש עניים בצבע ירוק משתלב אם דבש נכנסנו לבית שלי ואני אומרת לאמא שלי אני עוזבת אמא היא אומרת ידעתי שזה יקרה עשיתי פרצוף עצוב ויצאנו וכול הבנין בוהים בקרוליין ביופי המיסתורי שלה ומסתכלים עליי מהצד למה היא אם שיער פזור ויצאנו מהכפר ולוסי רצה לכיונינו ואומרת חכו קחו אותי לשד הכחול היא מתכוונת לאנדרוס ואז הוא מופיע ואמר ללוסי את לא תוכלי להיות מכשפה או ופיה ואומרת לא רציתי את זה אני באה בהודעה מכול הכפר שאתם מוזמנים להישאר ואז קרוליין צוחקת ואומרת לא תודה והתקדמנו ואז לוסי צועקת לקרוליין את ממש לא יפה ואז היא מסתובבת ומוציאה לה לשון כמו ילדה קטנה ואומרת קנאית ואני צוחקת בשקט אני ממש חושבת שהיה לי כייף איתם ואז אנדרוס אומר מוכנות לצאת ליער האפל למה אני שואלת אנחנו צריכים לעשות משימות אז אנדרוס יוצא לשם לבד ואני וקרוליין נשארות לבד להתאמן היא מראה לי שהיא יכולה להפוך לחתולה שחורה אם קולר פעמון בצבע ורוד ממש כיף איתה היא לימדה אותי את הקסם רק שאני הפכתי לחתולה לבנה והיא נתנה לי כובע בדיוק כמו שלה רק שבצד קשור לזה שרשרת לבנה של כוכבים אדומים זה מסמל שאני מכשפה טובה ושאני שולטת בכוכבים לעומת קרוליין שהיא שולטת בצמחים אנדרוס חזר ואנחנו רואות איתו ילד בלונדני אם עניים ירוקות כמו שלי רק זוהרות כמו של אנדרוס ואנדרוס אומר הוא מצטרף לחבורה. ואז הילד אומר שלום שמי ליאם ואני קוסם בן 17 ואני מחפש כבר מעל שנה את המכשפה ליאן …
תגובות (0)