מצוד האגדות- פרק 8- כישוף של רז

Amora 06/10/2015 1531 צפיות 177 תגובות

נואר התקרבה במהירות אל אנג'י, שישבה מתחת לאחד העצים, במקום מסתור שרבים היו מפספסים במבט ראשון. היא ישבה כשהיא מחבקת את רגליה, וראשה טחוב בניהן.
"אנג'י," נואר התקרבה אליה בדאגה. "את בסדר?"
אנג'י נדה בראשה לשלילה.
"את לא צריכה לפחד." היא אמרה לה.
"כולם כמעט גילו את הסוד שלי." קולה היה חלש וצרוד מעט, והיא ניסתה להשתעל כדי להעביר את היובש שבגרונה. היא הרימה את ראשה והסתכלה על השמיים הבהירים והאפלוליים. "כריס כמעט גילה את הסוד שלי."
"אבל כריס לא גילה את הסוד שלך." היא הרגיעה אותה בחיוך ושמה את ידה על כתפה.
"הוא עלול היה." אמרה אנג'י ושבה לטחוב את ראשה.
נואר תפסה בידה בכוח. "בואי." היא ביקשה ממנה.
"לאן?" שאלה.
"בחזרה לארמון הכתר." נואר השיבה. "השארנו את כריס עם ארבעה ילדים של הנבלים הכי גרועים בעולם. הוא עוד עלול לעשות שטויות אם לא נחזור לשם מהר." היא חייכה אליה בניסיון לעודד אותה. אנג'י חייכה חזרה בקלות כדי לשכנע אותה שזה עבד, אף על פי שהחשש והבהלה שלה עדיין לא נטשו את רוחה.

כריס בהה בדלת הספרייה הפתוחה, ואף על פי שנואר יצאה לחפש את אנג'י לפני פחות מדקה, הוא ציפה לראות את שתיהן חוזרות מהיכן שלא נפגשו ולסייע לו בסיטואציה הנוכחית, בה נשאר לבדו יחד עם בני הנבלים האלו.
"היא האהובה שלך?" רפאל שאל אותו בחיוך מסתקרן ומשועשע שעזר לכריס לחזק את המחשבה שלו שלא ליצור איתם יותר מדי קשר.
"לא עניינך." כריס השיב לו בטון רוגז, משתדל שלא להסתכל עליו. ההשתדלות לא הייתה מספקת, כי בין רגע, כשנייה אחרי שענה לו וקיווה שבכך תסתיים השיחה, הוא פגש אותו פנים מול פנים.
"זה מה שכל אחד יגיד בקשר לאהובה שלו." רפאל גיחך ונחנק על ידי אחיזת ידו של כריס הזועם.
"היא לא האהובה שלי, אבל תהיה בטוח שאם תתכנן משהו, גוץ לי, אני אהיה שם כדי לגרום לך להתחרט."
"בסדר, בסדר," רפאל השיב בקול חנוק. "אתה די קשוח, לכלוכית."
כריס הרפה את אחיזתו מגרונו של רפאל והפיל אותו על הקרקע. הוא נשם נשימות עמוקות וניסה להירגע. לפעמים הכעס שלו הצליח להשתלט עליו, והוא שנא את זה. זה היה הדבר היחיד שלא ירש מההורים שלו ששנא, ולפעמים, לא היה יכול לעצור בעדו, ולפעמים, פחד שהכעס שלו יתפרץ על האדם שלא נכון.
"תסלחו לי" הנערה שחורת השיער והבגדים הרימה את ידה, מבקשת תשומת לב לשאלה שברשותה. "אבל למה הם כאן?" לפי תיאוריה של איב, כריס הבין שזו איימי, הנערה עליה דיברה, ושלפי הבנתו, הייתה ביתה של המלכה הרעה.
"הם באו להיות הגיבורים." איב השיבה בקול מזלזל ומתרשם כאילו. "הם באו להחזיר את ההורים שלנו."
"הם יודעים איך?" איימי הסתקרנה מאוד.
"עדיין לא." כריס השיב לה בעצמו. "אבל אנחנו יודעים מה גרם לזה, ואנחנו מחפשים."
"ומה גרם לזה?" היא שאלה.
"אה, כישוף." כריס השיב, מעט מהסס האם לשתף אותה.
"איזה סוג של כישוף?" המשיכה לשאול.
"אנחנו – לא יודעים." ענה, והיא נאנחה וגלגלה עיניים מיד, דבר שהרגיז אותו מאוד.
"אז אין לכם כלום." היא אמרה לבסוף.
"יש להם יותר ממה שאת גילית בכל הזמן הזה." איב מלמלה.
"אם אין לך משהו טוב להגיד, איב, אל תגידי." איימי הפצירה בה בכעס.
"אבל, אחות," היא הרימה את כתפיה. "זה כל מה שיש לי." היא חייכה.
"אני לא אחות שלך." איימי מלמלה בעצבנות. "ואני לא חברה שלך, שאת יכולה לדבר אליה ככה."
"למה, מה תעשי לי?" איב שאלה. "תתני לי לאכול תפוח מורעל?"
"זה רק קצה הקרחון בשביל מה שאני מתכננת לך." איימי אמרה בשקט. היא סובבה את ראשה לכיוון הדלת, משם חזרו נואר ואנג'י. אנג'י נראתה לחוצה ונואר החזיקה את ידה. המראה הזה גרם לאיימי, איב, רפאל ואלן לחטוף חלחלה.
"אנג'י!" כריס פנה אליה בחיוך וחיבק אותה מהר. "את בסדר." אמר בהקלה.
"כן." היא הרחיקה אותו בעדינות.
"לא האהובה שלך." רפאל אמר בשקט כשקם על רגליו, מנסה להוכיח לכריס שמה שאמר היה טעות. כריס מצדו רק התעצבן בשקט, וניסה לשמור על איפוק. זה היה די קשה בהתחשב בעובדה שרק להסתכל על השדון הזה גרם לו לסלידה.
"איך אתם מתכוונים להציל את ההורים שלנו?" איימי שוב שברה את השתיקה המרגיזה.
"אנחנו צריכים למצוא שיקוף ל-כישוף שגרם לזה." נואר הסבירה לה, מנסה לשקול מילים, שלא תעשה טעות ותסגיר את עצמה בפניה.
"אבל אנחנו לא יודעים איזה כישוף זה." אנג'י המשיכה באנחה.
"אני אגלה." איימי אמרה בביטחון. "אני היחידה שיכולה לעשות את זה."
"כן, ברור." איב גלגלה עיניים בבוז.
"לא ראיתי אותך עוזרת יותר." השיבה לה איימי. "הדבר הכי טוב שהצלחת לעשות היה להרדים את כולנו למשך שבועיים."
"אני? זו הייתה הילדה הזאת." היא הצביעה על אנג'י, שהשפילה מבט.
"למען האמת, זה הייתי אני." רפאל הרים את ידו בהודאה. "אופסי דופסי." הוא לא היה נראה עצבני מדי כמו האחרים, ונראה היה שגם לא ממש אכפת לו שזה מה שקרה.
"אידיוט." איב אמרה לו. "מי יודע מה קרה בזמן הזה שבו ישנו?"
"אבל זה כל הכיף, לא?" הוא חייך בסקרנות ערמומית, והפחיד מעט את אנג'י. כאשר יצאה לא הספיקה לבחון את הסביבה, האם השתנתה. בכלל, היא הרגישה וחשבה שהם ישנו רק כמה שעות, לא יותר. סוף השיחה בניהם העניק לה הרגשה שונה ומדאיגה, מה אם באמת קרה משהו נורא?


תגובות (177)

*האדם הלא נכון
"אבל זה כל כיף, לא?" – אני אוהבת את רפאל. כזה ראמפל מצידו. יאי, ריב בין איב לאיימי! (ריבים זה כיף.) אני כל כךמחכה לזה שאיימי תגלה שנואר היא הבת של שלגייה, אז יהיה ריב אמתי.
תגידי, קיבלת את הדמויות שלי ושל בלאק? (אם בא לך לשנות את השם של אדוארד אני אבין. שם נוראי.)
מחכה להמשך! (ולריבים!)
קטניס אוורדין, סוף.

06/10/2015 14:16

    תודה רבה ^^
    ואני אתקן P:

    06/10/2015 14:27

תקשיבי את כזאת גאונה שאת מכניסה את ההערות העוקצניות האלה!!
ה"לכלוכית" היה גאוני וגם ה"מה תעשי לי? תתני לי לאכול תפוח מורעל?:
אני כל כך אוהב את רפאל!!! "לא האהובה שלך…" אוי התחלתי לצחוק בקול רם….
ומה באמת עם הדמויות שלי ושל קטניס?
פרק מצוין(אני לא מבין מה הבעיה של פומה להגיד את זה…)!!! כרגיל…
תמשיכי!!!

06/10/2015 14:37

    חח תודה רבה ^^
    אני עדיין לא יודעת מה איתן :ם הן טובות אבל אני לא בטוחה איך להכניס אותן, ואם אני מכניסה את כולן יש מצב שאני אעשה עוד שאלון של מי אתה, עם הדמויות החדשות חח XP אני עדיין שוקלת את זה אבל

    06/10/2015 15:15

וטיפה עצבן אותי שנואר אומרת – ארבעה מהילדים של הנבלים הכי גרועים בעולם.
אני יכול להבין את זה לגבי המלכה הרעה, לגבי הפיה הרעה ואפילו לגבי ראמפל.
אבל החלילן מהמלין? לפי דעתי ראש העיר הוא הנבל בסיפור והחלילן הוא הגיבור.
נכון שהוא לקח את כל הילדים אבל הוא סילק מהעיר את כל העכברים…
וגם אם הוא נבל, הוא ממש לא מהגרועים ביותר, ואפילו לא מהגרועים.
כחול הזקן הוא נוראי, הזאב הרע נוראי, ויש עוד נוראים, אבל החלילן מהמלין???

06/10/2015 14:43

    שאש. אני באמת תהיתי לגבי זה, אבל זה היה עלוב להגיד "שלושת הילדים של הנבלי םהכי גרועים בעולם- והבת של החלילן מהמלין" XDD

    06/10/2015 15:16

דרך אגב, זה פרק שמונה ולא שבע. הפרק הקודם היה פרק שבע, אמורה.
קטניס אוורדין, סוף.

06/10/2015 14:50

    לא הגיוני, בוורד זה פרק שמונה ולא פספסתי אף פרק :ם
    יכול להיות שכתבתי פעמיים פרק 6 בכותרת? רגע.

    06/10/2015 15:18

    אופס, התבלבלתי בהבנה שלי XD כן זה פרק שמונה..

    06/10/2015 15:18

מסכימה עם קטניס^ זה הולך להיות ממש מעניין כשהיא תגלה שנואר היא ביתה של שלגייה XD
אהבתי מאוד את הפרק, תמשיכי! =]

06/10/2015 14:51

    תודה רבה ^^

    06/10/2015 15:19

בלאק, יש לי סיבות משלי למה לא לכתוב דברים, עזוב את זה…
אני אוהבת את רפאל, הוא מצחיק אותי, וזה קשה ^^ אני לא יודעת מי זה ראמפל וגם לא אדע, אבל הוא ככל הנראה אחד שיתחבב עלי בקלות אם הבן שלו ירש ממנו די הרבה :)
גם אני מחכה לרגע בו איימי תגלה מי נואר באמת, ולריב, כמו קטניס.
וכן, כחול הזקן הוא נבל נוראי… ואני אומרת את זה למרות שזו האגדה האהובה עלי -,-
תמשיכי!!!

06/10/2015 14:54

    ראמפל הוא עוץ לי גוץ לי (Rumpelstilskin, או איך שלא כותבים את זה…)
    יאיי, כולם מסכימים איתי היום!
    דרך אגב, ידעתם שהספר חדש של ריק ריירדן יוצא היום בעברית? ייאי שוב! אני לגמרי הולכת לקנות אותו היום.
    קטניס אוורדין, סוף.

    06/10/2015 15:00

    היום? ראיתי אותו אתמול בקניון P:
    שאם כבר מדברים על הקניון, היה לי כזה כיף, כי מצאתי בחנות בובה של לגונה בלו ממנסטר היי ו- הכי חשוב, אפל וויט מאבר אפטר היי, וזו פעם ראשונה שראיתי בובה של אבר אפטר היי בישראל :ם (אני גרה במקום צחיח שאין בו חנויות עם דברים מגניבים…) אז הייתי חייבת לקנות את שתיהן, למזלי יש לי מספיק כסף כדי לעשות את זה XDD
    אז כשאחזור לחדר שלי אפתח אותן וזה יהיה מרגש *~*

    06/10/2015 15:21

מה???
חרב הקיץ???
היום? את בטוחה?

06/10/2015 15:01

    בלאק, זאת השקה עולמית. כן, כן, היום!
    אני מחכה לזה כבר חודשיים, אני לא טועה.
    קטניס אוורדין, סוף.

    06/10/2015 15:05

בעברית? נראה לי את טועה וזה באנגלית…

06/10/2015 15:08

    אני לא טועה. (ואם אני טועה אז המוכרות של צומת ספרים וסטימצקי בעיר שלי גם כן טועות.)
    קטניס אוורדין, סוף.

    06/10/2015 15:10

והיום יהיה אפשר לקנות את זה כבר בחנויות הספרים???
~התרגשות אדירה! קטניס, אם את צודקת, עשית לי את היום!~

06/10/2015 15:13

    איפה שאני גרה כן. הם מקבלים היום עשר עותקים, אז אני לא בטוחה שכשאני אגיע לשם יהיה משהו. PX
    קטניס אוורדין, סוף.

    06/10/2015 15:18

    שמעתי חרב הקיץ? ~נדחפת לכם קצת לשיחה~
    כיף לך, אני גם הלכתי היום לבדוק אבל אצלנו לא הגיע (ובטח עד שיגיע ייקח איזה חודש או משהו..)

    06/10/2015 15:23

כן!כן! עוד שאלון!

06/10/2015 15:17

יואו! איזו התרגשות!!!!
אני גם ככה רציתי ללכת היום לקנות ספר אחר ואולי יהיה גם את זה???

06/10/2015 15:19

    אני לא אוהב את הספר הזה. הוא על אסגרד, ועוד תרגמו את זה אוסגרד! הגרסה שלי הרבה יותר טובה U^U

    06/10/2015 15:22

את קונה בובות מאבר אפטר איי?
ומה עושים איתם בדיוק?

06/10/2015 15:22

    אני אספנית בובות U^U יש לי בינתיים, כולל לגונה, 9 בובות של מנסטר היי, ועכשיו אחת של אבר אפטר ^^
    אל תשאל אותי למה- ככה.

    06/10/2015 15:26

תרגמו את זה אוסגרד???
מי המטומטם?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!!?!?!?!?!?!?
אוף! אני אשתגע כל פעם שאני אראה את הספר!!!

06/10/2015 15:23

    אני יודעת אני יודעת… נראה לי גם עד שלא אצליח להוציא את הספר שלי לאור, כל ספר עלילתי בז'אנר אני לא ארצה לקרוא XD זה יעשה לי רע XD

    06/10/2015 15:26

אז תזמיני מהאיביי…
הסתכלתי היום וראיתי שיש שם בובות מאבר אפטר היי…

06/10/2015 15:27

    אתה חושב שלא ניסיתי? XP
    כרטיס האשראי שלי תקף רק לארץ, ואין מצב שאמא שלי תיתן לי להשתמש בשלה XD

    06/10/2015 15:29

באמת? אוסגרד?
סביר להניח שיעל אכמון תרגמה את הספר הזה, היא תרגמה את כל ספרי פרסי ג'קסון וגיבורי האולימפוס. באמת, יעל?!
קטניס אוורדין, סוף.

06/10/2015 15:27

    אני עברתי עכשיו על ספרי פרסי ג'קסון וגיבורי האולימפוס שיש לי בבית, וגיליתי שלמתרגמה אכן קוראים יעל אכמון. אבל היא גם תרגמה את משחקי הרעב ואת סדרת שבע הממלכות. לא גיוני! נגמרו המתרגמות? (אלו אפילו לא אותן הוצאות ספרים. זה הגיוני בכלל?)
    קטניס אוורדין, סוף.

    06/10/2015 15:30

    היא צריכה הכנסה U^U
    בכל מקרה, כאן לא מדברים על פרסי ג'קסון! ~

    06/10/2015 15:33

בלאק, אתה עומד למות היום על ידי במסמור לקיר/דלת של הבית שלך! אף אחד, ואני מתכוונת, אף אחד, לא נוגע ברגשותיו של ג'ולס!!! מצידי הוא יכול להיות האדם שהוא יתרשם ממנו, אבל אין שום מצב שבעולם שיהיה בניהם סיפור אהבה!!! אתה מבין אותי?!?!?!?!
אמורה, אני מקווה שגם את הבנת שאני לא מסכימה שזה יקרה.

06/10/2015 15:28

    חחחח כן האמת שזה די לא הגיוני, כי ג'ולס פסיכופת וסוציופת, ואנשים כאלה לא חשים רגשות, ככה שאהבה לא ממש אפשרית..

    06/10/2015 15:30

תירגעי פומה, אמורה עוד לא אמרה שהיא מקבלת את בריאן, אבל מכיוון שאמורה כבר כתבה כמה סיפורים ובהם דמויות הומוסקסואליות היה נראה לי שהיא תצדד ברעיון…

06/10/2015 15:30

    יאפ. יש לי… נכון לעכשיו… 6 דמויות הומוסקסואליות בסיפורים שלי בכללי- ארבע הומואים, אחת לסבית ואחד ביסקסואל.

    06/10/2015 15:32

יש לך לסבית?
באמת?
באיזה סיפור? מהישנים שלך?

06/10/2015 15:34

    מסיפור שכתבתי עם חברה שלי שעכשיו אנחנו לא ממש כותבות כי אין לנו זמן XD ויש לנו מלא בדיחות בקשר אליה, זה ממש מצחיק.
    ההחלטה הייתה כזאת:
    "אולי היא תהיה לסבית?"
    "אחלה."
    חברה שלי בעצמה לסבית. אבל שששש, אסור להגיד U.U סתם, מותר, אבל אתם לא מכירים אותה אז תשכחו שאמרתי את זה. ששש

    06/10/2015 15:37

בלאק, גם אתה ישר חשבת על אנבת' כששמעת את השם של הספר החדש? רק עכשיו קלטתי שזה לא צירוף מקרים. O_O
ואמורה, מתי היו לך דמויות כאלו באמת?
קטניס אוורדין, סוף.

06/10/2015 15:37

אהה, אז בטח לא העלית לאתר…

06/10/2015 15:38

    העליתי לווטפאד, והוא כתוב גרוע, עדיף שלא תקראו XDD אבל העלילה אחלה, מלא אהבו את זה.
    קטניס, מה זאת אומרת עוד דמויות כאלו?
    ולא ענית לי בקשר למראה החדש של אד שחייבים לשנות לו את השם דחוף, תחפשי באתר שאמרתי לך

    06/10/2015 15:40

לא ידעת שהיא בת דודה שלו???
קטניס את מפתיעה אותי לרעה…
היה לה ב"שלח לי מלאך"…

06/10/2015 15:39

    לא, רק עכשיו קלטתי את זה. כשקראתי שמגנוס מבוסטון ישר נזכרתי שהיא אמרה שיש לה בן דוד בבוסטון מתישהוא. איך אתה ידעת?
    קטניס אוורדין, סוף.

    06/10/2015 15:41

    נכון! גם סת'. אז יש לי 7? כנראה. (*ווילס לא באמת הומוסקסואל)

    מה? למה? למה היא בת דודה שלו? למה האלים האלה חרמנים? למה?

    06/10/2015 15:41

    לא שחשבתי לפני זה שזה מקרה, כי אם ריק אין סתם מקרים. פשוט לא ידעתי שהם בני דודדם עד שקלטתי שהוא גר בבוסטון.
    קטניס אוורדין, סוף.

    06/10/2015 15:42

    טוב, אמרנו שלא מדברים כאן על פרסי ג'קסון, נכון? U^U

    06/10/2015 15:43

    *עם
    לא מאמינה שעשיתי שגיאה כזאת.
    קטניס אוורדין, סוף.

    06/10/2015 15:43

    אבל קטניס לא הגבת לי בקשר למראה של אד! U.U

    06/10/2015 15:44

כי אני מסוג המעריץ שיחפש בכל מיני אתרים בכל מיני שפות ספוילרים…
זה למה!

06/10/2015 15:44

    ואני מסוג המעריצות שלא שוכחות שום פרט ונזכרות שלאנבת' יש בן דוד בבוסטון.
    קטניס אוורדין, סוף.

    06/10/2015 15:46

האמת שגם אם זה בסדר.
כאילו: "אבל אם (זה) ריק, (אז) אין סתם מקרים…

06/10/2015 15:46

אמורה, באיזה אתר מדובר? ואיזה מראה חדש? פספסתי משהו?
קטניס אוורדין, סוף.

06/10/2015 15:49

    כן, אני כותבת לך תגובות, אבל כנראה שאת לא רואה אותן ;.; עכשיו על הפרנציפ תחפשי פה או בפרק הבא, לא זוכרת איפה כתבתי את זה את מה שאמרתי לך U.U
    ואמרנו שלא מדברים כאן על פרסי ג'קסון! למה אף אחד לא מקשיב לי יותר..

    06/10/2015 15:50

היא רצתה שאד יהיה כושי(מצטער על "שפת העם העילגת")

06/10/2015 15:50

    לא אומרים כושי :םםםםם
    אומרים "שחור" או "כהה עור" או "שחום" (למרות ששחום יכול להיות גם שזוף)

    06/10/2015 15:51

מה רע באיך שאני כתבתי את המראה שלו? :/
ולא זכור לי שמרלין היה כהה עור. אמורה, תעשי מהשאתרוצה,אבל יהיה לימוזר לדמיין אותו ככה (מקווה שלא העלבתי כאן מישהו מקרה, אני כבר דמיינתי אותו פשוט. זה הכל.)
קטניס אוורדין, סוף.

06/10/2015 15:55

    נדפקה לי המקלדת סופית.
    * מה שאת רוצה
    * לי מוזר
    קטניס אוורדין, סוף.

    06/10/2015 15:56

    גם לפי איך שאני זוכרת הוא לא היה שחור, אבל זה נשמע לי מגניב, לפחות דמות אחת שהיא לא לבנה, מבינה? XP גם באפריקה יש מלא וודו וכשפים (לא שוודו קשור למרלין, זה סתם פרט מעניין U^U)

    06/10/2015 15:58

אני לא מסכים איתך…
היום משתמשים בזה בעיקר למילת גנאי, נכון, וזה מגעיל, אבל כושי, הכוונה מארץ כוש. כושי זה כמו ישראלי וכמו אמריקאי וכמו ספרדי וכמו גרמני וכמו בריטי.
אותו דבר!
מבחינתי שחור זה אפילו יותר גזעני. כהה עור זה הנורמלי ביותר.

06/10/2015 15:55

    רק שאף אחד לא קורא לכושי אמיתי כושי, אלא גם לאתיופי, סודני, אריתראי וכו', ומשתמשים בזה בדרך כלל בתור מילת גנאי, ולצערי, גם כי רגילים לזה, ולדעתי זה תואר מעליב :ם אני כבר התרגלתי לא להגיד את זה XD

    06/10/2015 15:59

קטניס, תנחומיי.

06/10/2015 15:57

על המקלדת הדפוקה.

06/10/2015 15:58

    טוב, אז מה קורה? :ם אני מנסה למצוא דרך להמשיך אבל אני לא בטוחה איך…
    אוקיי, שכל אחד יזרוק רעיויות לסיטואציות ואני אראה מה יתפוס U^U

    06/10/2015 16:00

הם מתחילים ללכת לכיוון המקום שאד גר בו בידיעה שהוא ומרלין מבינים הרבה בכשפים.
בדרך הם פוגשים באנה וברובין הנסערים שגם עושים מסע לכיוון אד, בעקבות הוריהם האבודים.
בריאן כבר יהיה בטירה יחד עם אד כשיגיעו.
אין לי שמץ מה עם ג'ולס.

06/10/2015 16:03

תודה! תודה!
ואם את רוצה את יכולה שהדמות שכתבת לבת של אורורה תהיה גם יחד עם רובין ג'וניור ואנה…

06/10/2015 16:07

    למען האמת, קוראים לה "ורד קוצני", אני חושבת.. שככה הולך הכינוי שלה… אוף, למה כתיבה לוקחת כל כך הרבה זמן.. >.<

    06/10/2015 16:09

לאורורה קוראים ורד קוצני? לא נראה לי…
בעברית נהוג לכנותה, היפהפיה הנמה.

06/10/2015 16:10

    באגדה היא זכתה לכינוי "ורד קוצני", בגלל שקוצים שהקיפו את הטירה שלה. שאש.

    06/10/2015 16:11

במשך השבועיים בהם הם ישנו, לג'ולס היה עוד התקף זעם ועוד אנשים נרצחו על ידיו. הם מגלים את זה ונחרדים. מסיבה לא ברורה, אחד מהם מציע לחפש אותו ומשם משתלשלים האירועים…
אני יודעת שאני כל הזמן מקשרת אליו, אבל אני באמת רוצה לדעת מה תעשי איתו :}

06/10/2015 16:11

    סלחי לי, פומה, אבל הסמיילי הזה הטריד אותי קשות. XD
    קטניס אוורדין, סוף.

    06/10/2015 16:13

    גם אותי ^^

    06/10/2015 16:15

    הסמיילי הזה באמת מרתק XD

    06/10/2015 16:15

למה שהם ילכו לחפש את ג'ולס.
הוא סדיסטי והם מזוכיסטים?

06/10/2015 16:13

    נקודה טובה ^

    06/10/2015 16:16

    אני רק מעלה רעיונות…
    ושקט, אני מזוכיסטית, קצת, אבל עדיין. חוץ מזה, הם לא סקרנים לגלות מי זה הבן אדם הזה שרוצח אנשים כל הזמן? אתה לא היית סקרן לדעת את זה?

    06/10/2015 16:16

בוא רק נגיד, יכול להיות שהייתי סקרן אבל אני לא מזוכיסט ושונא את החיים שלי שאני אלך לחפש אותו.
ברצינות, הייתם הולכים לחפש רוצח סדרתי וסדיסט מטורף?(סלחי לי פומה, אך האמת זאת האמת)

06/10/2015 16:18

    על מה יש לי לכעוס עליך, זו המהות שלו. רוצח סדרתי וסדיסט מטורף.
    וכן, אני הייתי הולכת! לא אכפת לי מה אנשים חושבים, הסקרנות שלי הייתה גוברת על הפחד שלי, הייתי חייבת ללכת.

    06/10/2015 16:38

אמורה הסמיילי – לא סמיילי שלך יותר מפחיד…
זה נראה כמו גרסה מעוותת במיוחד לקיקלופ.

06/10/2015 16:19

    מהה??? :םםםםם
    זה אחלה סמיילי, זה סמיילי נקרע מצחוק U.U

    06/10/2015 16:22

אני עד כדי כך משועמם שעשיתי טבלת יריבויות שלמה לסיפור שלך.(עשיתי את זה טבלה אבל אני אכתוב את זה כסתם הודעה…)
הנה היא –
נואר ואיימי.
הבת של אורורה(יש מצב שאת מגלה את השם שלה? נהיה מתיש לכתוב את זה) ואיב.
אנג'י ואנה.
בריאן ואלן.
כריס ורפאל.
אד וג'ולס.
רובין ג'וניור והבת של כיפה אדומה שתס כתבה לך.

06/10/2015 16:22

    אוקיי איך הגעת לבריאן ואלן? האחרים אני מבינה.

    06/10/2015 16:24

לא הXD.
הדבר הקריפי הזה – ^.
שאמור להיות ^^, אבל יצא מה שיצא.

06/10/2015 16:23

    כן, זה כמו ^^ רק עם פה.

    06/10/2015 16:28

תחשבי איזה גאוני זה!
הרי בריאן מפחד מילדים של נבלים, נכון?
ואז הוא פוגש את אלן ומפחד ממנה כי היא כמעט ולא מדברת ויש לה מבט ממש מלחיץ בעיניים והוא בטוח שהיא מתכננת להרוג אותו.

06/10/2015 16:26

    עכשיו אתה גם הופך אותו לפרנואיד XD

    06/10/2015 16:28

זה די מה שהוא…
ואת מקבלת את הדמויות שלי ושל קטניס???

06/10/2015 16:30

    כנראה שכן XP
    וכרגע נשארו לי עוד כמה שורות כדי לסיים את פרק 9 ואני צריכה לכתוב עוד כדי שאוכל לפרסם…. קשה קשה >0< ואני גם צריכה להמשיך את מבוך האשליות כי נשארו לי 2 פרקים כתובים…

    06/10/2015 16:35

לא! לא!
המקף זה לא פה זה מסמן לך מאיפה מתחיל הסמיליי…
הסמיילי זה ^. רק ^.

06/10/2015 16:31

    אהה זה בגלל שהשני כל הזמן נמחק… :<
    טוב, קטניס, אדוארד שחור.

    06/10/2015 16:37

אז תעלי מחר את פרק 9?

06/10/2015 16:37

    לא… אחרת לא יהיה לי מה להעלות אחר כך כי לכתוב פרק לוקח זמן אחמאחמגםאתהצריךלכתובפרקיםאחמאחמ
    אני מקווה שאני אספיק לכתוב עוד

    06/10/2015 16:39

תכתבי את פרק 10 מהר…

06/10/2015 16:41

    היי, אני מנסה כאן! שלא לדבר על זה שאתם גם רוצים עוד שאלון U.U אבל יש רק חמש דמויות לתשובות… אני מקווה שגם זה מספיק.

    06/10/2015 16:43

ממש אהבתי את הפרק!!!!
אני ממש לא מבינה מה הבעיה של כולם עם כריס אני ממש רוצה שהוא ואנג'י יהיו ביחד

06/10/2015 16:44

    שמעי, גם לי אין מושג (ההשארה שלי זה שזה בגלל שהוא הבן של סינדרלה~ לכי תביני אנשים), בינתיים אני נותנת למחשבה על היחסים בניהם להתערער (מוחעחעחע) ולכי תדעי, הכל יכול לקרות ^^

    06/10/2015 16:47

אופס…
הכותבת של כריס הגיעה… ממש לא הקמנו פה עצומה נגד כריס, זה לא מה שאת חושבת.
אין לי בעיה עם כריס. יש לי בעיה עם כריס ביחד עם אנג'י.
אמורה – לאיזה שאלון את מתכוונת? ולמה רק 5 דמויות?

06/10/2015 16:48

    הדמויות שלי והדמויות שלכם U^U

    06/10/2015 17:04

רק להתערער?
אני רוצה לראות פה התרסקות!!!

06/10/2015 16:49

    בלאק, לא יפה.

    06/10/2015 17:04

פרק מעולה! אני מתה על רפאל, מעכשיו הוא הדמות האהובה עלייXD (אבל כריס מאמי)
יום אחד לא בבית וכבר מעל 100 הודעת-,- איך אני תמיד מפספסת את החפירות? מישהו עוד כאן?
אגב, עשיתי גם שאלון לצבע הדעת אבל כמה שאלות נמחקו לי.. http://www.quotev.com/quiz/6902788/%D7%9E%D7%99-%D7%90%D7%AA%D7%94-%D7%9E-%D7%A6%D7%91%D7%A2-%D7%94%D7%93%D7%A2%D7%AA/

06/10/2015 17:54

    תודה רבה ^^
    אני אעשה את השאלון למרות שאני לא קוראת את הסיפור XP

    06/10/2015 19:01

    יצא לי אנג'י אוונס. קטעים, קוראים לה אנג'י XD

    06/10/2015 19:03

יצא לי אדוארד…
אני מעדיף להישאר עם איימי…
תאליה? טוב שטרחת להודיע לנו שיש עוד דמות בסיפור…
קורט האמל ובריאן? אוי, נשפכתי מצחוק… למרות שנראה לי שהם די דומים, חוץ מזה שבריאן הוא די רחב בכתפיים וקורט לא…
האמת שלא כל כך אהבתי את התמונה ששמת לאנה… לא דמיינתי אותה ככה…
יותר בכייון של קריסטן סטיוארט…

06/10/2015 17:56

    אוי אי אפשר לרצות אותך בשום צורה… רק כריסאנג'י, גם התמונה של אנה, גם הנוכחות של תאליה.. U.U
    איכס, הכי לא קריסטן סטיוארט…
    ותראה, כל שאר התמונות היו פורנוגרפיות למדי, הוא הכי טוב שמצאתי.

    06/10/2015 19:06

הייתי היום בקניון (הרץ במבוך 2~) ולא מצאתי את להב הקיץ… ידעתי שיש השקה אבל לסטימצקי הוא לא הגיע-,-

06/10/2015 17:57

והתחלתי להסיק מסקנות מהחידון –
לבת של היפהפיה הנרדמת יש כוחות היעלמות?

06/10/2015 17:58

    אממ אני לא חושבת XD

    06/10/2015 19:06

אני שונאת תרגומי ספרים. יש לי מבחן מחר על ספר שהייתי צריכה לקרוא (מכירים בורות?) יש כל כך הרבה טעויות שמעצבן להסתכל

06/10/2015 17:59

אני גם עכשיו הלכתי לסטימצקי ולא היה…
אני אלך לצומת ספרים מאוחר יותר היום..

06/10/2015 17:59

    כיף לכם שאתם יכולים לעשות את זה… אני בשביל להגיע לחנויות צריכה לנסוע חצי שעה ברכב וארבעים וחמש דקות באוטובוס >.<

    06/10/2015 19:07

יצא לי גם אדוארד. מי זה?

06/10/2015 18:05

יצא לי ריילי גרייס…
אין לי מושג מי זאת ואני לא בטוח שאנחנו כל כך דומים…
אבל התמונה שלה זאת קירה!!!

06/10/2015 18:08

הוא הבן של מרלין.
אם זה נותן לך משהו – קטניס כתבה אותו…
אתם רואים?! אני לא מפסיק לצאת הדמויות של קטניס!(ואין בזה שום דבר רע, כן? אני סתם אומר עובדות, בעיקרון זה דווקא אחלה!)

06/10/2015 18:10

אתה לא יודע איזה כיף היה ישר למצוא אותה – היא אחת לאחת קירהXD
קצת הגזמתי עם הסבר כי אני חפרנית (אני אנג'י~)

06/10/2015 18:10

כולם הלכו? :<

06/10/2015 18:31

    אני פה!
    בדיוק ברגע שהלכתי החלטתם להגיב… :<

    06/10/2015 19:08

יצא לי בריאן, וחוץ מהקטע של הפרנואידיות והפחדנות אני לגמרי הוא ^^

06/10/2015 18:51

איפה כולם?? :<

06/10/2015 19:17

חפרתם בלעדיי :(
יצא לי קווין! חוץ מהקטע עם הנקמנות אנחנו די דומים.
אמורה, את החידון השניאני עושה עכשיו.
קטניס אוורדין, סוף.

06/10/2015 19:22

    יש! יש פה מישהו! סוף סוף! אני מדברת לעצמי כאן.

    06/10/2015 19:23

בלאק, גם לי יצא אדוארד (וגם אני נשארת עם איימי.)
אני די חברותית, אבל לא כמוהו. אני אוהבת לעזור לאחרים, אבל שוב, לא כמוהו. אנחנו לא דומים.
חשבתי שאצא אנה.
קטניס אוורדין, סוף.

06/10/2015 19:27

    אנה? מבין כולם אנה היא הכי פחות נחמדה. את לא נחמדה? :ם
    ואני מקווה שזה בסדר מצדך ששיניתי את המראה שלו U.U

    06/10/2015 19:28

    לפי התיאור שעשית לה היא דווקא לא כזאת רעה. ואני בן אדם ממש נחמד! פשוט תפסתי את אנה כמישהי אמיצה ואסרטיבית כזאת. (מנקודה של שכנוע שאני אדם נחמד הגעתי להשווצה.)
    קטניס אוורדין, סוף.

    06/10/2015 19:35

    חחח בעיניי היא נראית כמו מישהו ששונאת את כולם, לא יודעת למה…

    06/10/2015 19:39

    את ציינת בעצמך שהיא שונאת רק את בני המוכה. יש לי תחושה מוזרה שהיא תתחבר עם אלן, שלא ממש עושה משהו.
    קטניס אוורדין, סוף.

    06/10/2015 19:41

    אלן סתם מפונקת, היא באמת אל עושה הרבה. אני גם לא בטוחה שהכותבת שלה קוראת את הסיפור (היא הכותבת גם של מוריאל ואמילי).
    היא גם שונאת אנשים מאושרים מדי ואנשים מתמרמרים… אוקיי היא די דומה לי, לא כיף לי.

    06/10/2015 19:43

    בגלל שהיא לא עושה הרבה אני חושבת שיהיה מגניב שהן יתחברו, ככה לאלן יהיה משהו ששווה לכתוב עליו. אלן דווקא מעניינת אותי.
    טוב, אני חייבת לזוז.
    קטניס אוורדין, סוף.

    06/10/2015 19:46

    אוף אבל עכשיו אני שוב לבד פה :<
    אולי, אני עדיין צריכה לחשוב מה לעשות איתה..

    06/10/2015 19:48

יצאו לי ריילי, אחר כך ג'ון ואז אנג'י… איך זה אפשרי?
מבין כולם אני הכי דומה לאנג'י, וגם אז, אני לא -,-

06/10/2015 19:33

או, עכשיו זה הגיוני!
אני אדוארד ^^
ברצינות, מה זה השם הזה?

06/10/2015 20:03

    קטניס ^

    06/10/2015 20:24

אנה ממש לא שונאת את כולם!
היא פשוט שונאת/לא אוהבת את בני המלוכה.
היא טיפוס חברותי לפעמים. אמורה שלא תעזי להפוך אותה לחסרת לב!!!!
אז הלכתי לצומת ספרים, והשגתי את הספר שאני רוצה אבל את הספר השני שאני רוצה(מגנוס צ'ייס) לא היה להם. אבל המוכרת אמרה לי שהיא קראה, נהנתה ואהבה ושיש למה לצפות… לפי מה שהיא אמרה זה יגיע רק בעוד יומיים…
אלן באמת לא עושה כלום. היא בכלל לא דיברה בינתיים. היא מוזרה, אבל אני חושב שאני דווקא די מחבב אותה.
ומבין כל הדמויות החדשות, אני חושב שגם אני הכי דומה לאנה.
לא קריסטן סטיוארט?
אז אני מדמיין אותה ככה –
https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/ba/3b/96/ba3b9698c93353e483121bb029dbc448.jpg
וזאת אנג'י רק שאת צריכה לדמיין אותה עם עיניים ירוקות… לפי דעתי זה יותר טוב מהתמונה ששמת של קלואי מH2O… –
https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/90/f6/35/90f6350098e4e95d7639c32cea3fd9b4.jpg
אני מנסה שוב לשלוח כי משהו פה מוזר…

06/10/2015 21:20

מישהו?

06/10/2015 21:20

משהו פה ממש מוזר…
שלחתי תגובה ועכשיו זה כותב לי תגובתך ממתינה לאישור מערכת האתר…
למישהו יש מושג למה?

06/10/2015 21:21

    כן, אני קיבלתי אימייל שאני צריכה לאשר את ההודעה 0-0 מוזר

    06/10/2015 21:54

אנה ממש לא שונאת את כולם!
היא פשוט שונאת/לא אוהבת את בני המלוכה.
היא טיפוס חברותי לפעמים. אמורה שלא תעזי להפוך אותה לחסרת לב!!!!
אז הלכתי לצומת ספרים, והשגתי את הספר שאני רוצה אבל את הספר השני שאני רוצה(מגנוס צ'ייס) לא היה להם. אבל המוכרת אמרה לי שהיא קראה, נהנתה ואהבה ושיש למה לצפות… לפי מה שהיא אמרה זה יגיע רק בעוד יומיים…
אלן באמת לא עושה כלום. היא בכלל לא דיברה בינתיים. היא מוזרה, אבל אני חושב שאני דווקא די מחבב אותה.
ומבין כל הדמויות החדשות, אני חושב שגם אני הכי דומה לאנה.
לא קריסטן סטיוארט?
אז זה מה שכתבתי ואחרי זה היו התמונות שלי לאיך אני מדמיין את אנה ואנג'י.
בוא נראה אם בלי הקישורים זה יעבוד…

06/10/2015 21:27

כן זה עובד!
אז יש להם בעיה עם הקישורים???
למה???

06/10/2015 21:28

גם לי זה קרה! האתר לא נותן לתת בתגובה מעל לקישור אחד. זה מטופש-,-

06/10/2015 21:32

אה..
אז נפצל את זה…
זאת אנה –

https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/ba/3b/96/ba3b9698c93353e483121bb029dbc448.jpg

06/10/2015 21:34

וזאת אנג'י רק שאת צריכה לדמיין אותה עם עיניים ירוקות… לפי דעתי זה יותר טוב מהתמונה ששמת של קלואי מH2O… –
https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/90/f6/35/90f6350098e4e95d7639c32cea3fd9b4.jpg

06/10/2015 21:35

    אין לי מושג מי זאת אבל סבבה.
    זה קריטי לך שאני אחליף את התמונה? XP

    06/10/2015 21:55

האמת שאם כבר מדברים על אנה אני כבר אוהבת אותה, רק ממה שכתוב עליה. לא ממש חשבתי על אלן בכלל – בתכלס היא לא עשתה משהו מספיק גדול כדי שאני אחליט משהו לגביה.
אני לא יודעת מה אתך, אבל אני אף פעם לא הצלחתי לקשר את עצמי לאף דמות אף פעם באופן אפילו כמעט סופי. אני מרגישה שיש בבני אדם יותר מידי רבדים בשביל זה, ואני חושבת שאני פשוט חלקים מכל הדמויות. בגלל זה אני אישית אוהבת להוסיף משהו (נכבד) ממני ומתכונות של אנשים שאני מכירה לדמויות שלי (אלה שאני ממש משקיעה בהןXP) ואני מרגישה דיי דומה לאנג'י (מהסיפור שלי – אנג'י של אמורה תמימה מידיXD).

06/10/2015 21:36

זאת מייסי! מוזר לה ג'ינג'י..
האמת שאני התחברתי לאנג'י שאמורה שמה.. לא זיהיתי שזאת קלואי מהתכנית..

06/10/2015 21:37

את צודקת אבל תמיד יש בן אדם שדומה לך באופי.
בגלל זה אני אומר דומה ולא תואם.

06/10/2015 21:38

מי זאת מייסי?
אני לא אהבתי אותה כל כך…

06/10/2015 21:38

אם אני לא אענה אז זה בגלל שאני תוך כדי רואה סרט מספר שיהיה לי עליו מבחן מחר, אני רוצה לוודא שאני זוכרת הכל.

06/10/2015 21:39

מישהו מצבע הדעת שעוד לא יצא לכם להכירXD

06/10/2015 21:39

אהה נזכרתי!
ידעתי שהתמונה הזאת מוכרת לי מאיפשהו!!!

06/10/2015 21:41

חחח
מכיר את הרגע הזה שאתה רואה סרט וזוכר הכל? כרגע צעקתי שם של ילד מהספר כי ראיתי אוות בסרט ואני כזה "זה פלוץ!" בקול רם קצת (קוראים לו פלוץ, אל תשאל)

06/10/2015 21:43

קוראים לו פלוץ????
WTF???????????

06/10/2015 21:44

זה איזה ספר כזה על מחנה קיץ "לא של צופות" לילדים שהיו אמורים להישלח לכלא אבל בסוף נשלחו לשם (כמו עבדים), והם קוראים זה לזה בשמות חיבה. אז… משם זה הגיע.
למזלי הוא לא ממש הופיע בסרט, הוא פשוט גאל את עצמו מייסוריו ונתן בכוונה לנחש פעמונים לנשוך אותו ~מהנותניםללמדאותנובספרות~

06/10/2015 21:47

    "בורות"?
    חחח אנחנו היינו אמורים ללמוד על "בעל זבוב" (הרבה יותר גרוע, ומאוד סדיסטי) אבל לא יצא לנו.. והמורה נתנה לנו לקרוא איזה ספר תיעודי על מישהו שעשה סמים בפרו ואז אני וחברה שלי ביקשנו להחליף כי זה היה ספר מגעיל אז עשיתי בוק ריפורט על "ד"ר ג'קיל ומר הייד", היה כיף.

    06/10/2015 21:57

    ממש אהבתי את בורות! כל החברות שלי שנאו אותו אבל אני ממש נהניתי ממנו!
    רוב השכבה קיבלה לקרוא ספרים יותר ארוכים, יותר משעממים או יותר סוטים. אנחנו קיבלנו את הבסדר (אבל אנחנו כנראה שגם נצטרך לקרוא את השאר)

    06/10/2015 22:00

    איזה ספרים?
    אצלנו קראו את בורות כיתה אחרת והם סיפרו לי מה קורה שם וזה היה נשמע ממש משעמם.. אני הכי אוהבת את אליס בארץ הפלאות, זה היה הספר הכי כיפי בכל תוכנית הלימוד ^^

    06/10/2015 22:03

סיפורו המוזר של כלב בשעות הליל, בורות והר אדוני.
שמעתי דברים נוראיים על הר אדוני.

06/10/2015 22:07

    גם אצלנו קראו הר אדוני. סיפורו של הכלב אמא שלי קראה ורצתה שאקרא אבל זה היה נשמע לי משעמם.
    אין, אני אוהבת רק פנטזיה, כמו פרנקנשטיין, דרקולה, ד"ר ג'קיל ומר הייד… כאלה דברים, לא הריאליסם המשעמם והנמתח הזה.

    06/10/2015 22:09

    כנראה שזה לא יהיה אצלנו… אנחנו לומדים רק דברים משעממים.

    06/10/2015 22:13

    כן, זה היה בתוכנית הלימודים של המגמה לפני שנה XD

    06/10/2015 22:14

לנו הראו את הסרט של 'בעל זבוב', זה היה נורא. מדהים מה קורה לאנשים אחרי כמה ימים על אי בלי מבוגר משגיח – כי הוא מת, מהמחלה של הזבוב – . אני מקנאה בכן שלא קראתן/ראיתן את הספר/סרט הזה -,-

06/10/2015 22:31

בסופו של דבר אנחנו סובלים מספרותXD
פומה סאפ?

06/10/2015 22:51

כן… אני עדיין שונאת מתמטיקה!

06/10/2015 23:25

אני שונא ספרות והיסטוריה וספורט!

06/10/2015 23:28

    ספרות זה לעד 3>

    07/10/2015 17:37

איך אתה יכול לשנוא ספורט אם אתה משחק כדורסל? רגע, אתה לא שונא מתמטיקה?!?!

07/10/2015 13:33

מתמטיקה אני לא שונא…
פשוט זה מעצבן!
ואני שונא את המקצוע ספורט אבל אני אוהב לשחק כדורסל.
היום בשיעור מתמטיקה, המורה הדפוק שלנו הקריא לנו בעיה של פרופורציה והתחיל לפתור אותה על הלוח ואז הוא כל שנייה התבלבל, ואז הוא נעצר לאיזה דקה להסתכל על הלוח, ושיקר שהוא מנסה לחשוב על דרך להציג לנו את התשובה, אבל הוא בעצמו בכלל לא ידע איך לפתור את זה!!!
ואז הוא אמר לנו, אני לא יודע, מישהו רוצה לעזור לי??
את מבינה איזה מורים לחשבון נותנים לנו???
ובסוף השיעור הוא בא ושואל אותי למה לא הייתי בשיעור, ואז אני אומר לו שהייתי, ואז הוא שואל למה הוא לא ראה אותי, אז אמרתי שאני לא יודע אבל הייתי, ואז הוא אומר לי, אתה שקט מדי, תדבר יותר.
סליחה????
כשמדברים בשיעור שלו הוא נותן הפרעה, אז עכשיו הוא מבקש שאני אדבר?!?!?!
וזה שהוא לא שם לב לתלמידים אלא רק לעצמו לא אומר שאנחנו לא נוכחים בשיעור!

07/10/2015 14:03

    וואו, אני לא יודעת אם זה עצוב או מבדר U.U

    07/10/2015 17:38

גם לי אומרים כל הזמן שאני שקטה מדי ולדבר יותר… לפחות במתמטיקה -,-
גם לי זה קרה פעם אחת בשעות הנוספות של מצוינות – אוי, זה דבר נורא – . אבל אני לא מאשימה את המורה שלי, זו הייתה שאלה ממבחן קבלה לאוניברסיטה >< למרות שיש לה תואר בהסתברות אז היא הייתה אמורה לדעת את זה. אבל זו באמת הייתה שאלה קשה…
היום אחרי שיעור מתמטיקה הייתה לי שיחה עם המורה והיא שאלה אותי אם טוב לי בהקבצה? כן, זה פשוט יופי של דבר להישאר תשע שעות בבית ספר במשך יומיים רק בשביל שיעורים נוספים ובלתי הכרחיים בעליל *חיוך ציני*.
אני אוהבת ספורט, רק לא בתור שיעור בבית ספר. כיף לרוץ חצי קילומטר או יותר סתם ככה, אבל לא כשמודדים לך זמנים ואם רצת לאט מדי את נכשלת!

07/10/2015 17:30

    ממתי לרוץ זה כיף? 0-0
    ללכת זה סביר, אם שומעים מוזיקה ואין הרבה שמש וקר. כשקר זה הכי כיף.

    07/10/2015 17:39

    מה כיף בקור?

    07/10/2015 17:41

    כי בדרך כלל כשקר אז אין שמש, ואם אתה רץ אז חם לך אבל בגלל שקר אז זה לא חום מגעיל וזה נעים ~0~

    07/10/2015 17:46
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך