מצוד האגדות- פרק 10- כישוף של גורל
שערי הטירה הרעועים נפלו ורעמו על הקרקע. הנערה הפרחונית הייתה נופלת אם לא הייתה מחזיקה בקיר. הרעד הבריח את הציפורים ואת חיות היער שהתקבצו מסביב לארמון, בסקרנות לגבי השינוי של הצמחייה.
האזור היה ריק. הנערה התקדמה על הגשר הקצר שהוביל לטירה העתיקה, הרחק ממנה. היא הסתובבה אליה תוך כדי הליכה והתמלאה בעצבות. לא היה לה נעים לראות את מה שהיה בעבר הבית שלה, בצורה כזאת.
היא מעדה כאשר נתקלה בגוף חמים מאחוריה, ונתפסה בידיה לפני שנפלה על הקרקע. היא הרימה את מבטה למעלה וראתה את הבחור שהחזיק אותה. הוא היה בערך בגילה. עורו היה שזוף, ושיערו היה חום ופרוע. על צווארו היה ציור שלא הצליחה לזהות באור השמש מאחוריו שהשחיר את פניו.
הוא עזר לה לקום מהתנוחה המביכה וחייך אליה.
"מי אתה?" היא מיהרה לשאול.
"רובין." השיב לה. "את?"
"רוזלין." השיבה. "אבל מה אתה עושה כאן?"
"באתי לראות למה הצמחייה נעלמה." הסביר. "אני נמצא בסביבה כבר כמה שנים, וזו הפעם הראשונה שראיתי שזה קורה. את יצאת משם."
"כן, אני כן." השיבה.
"למה?" הוא שאל.
"אני מניחה ש-" היא עדיין לא האמינה. "ישנתי במשך מאה שנים."
כריס חזר אל הארמון ומצא את כולם עומדים בחוץ. הוא נעצר מוקדם מהצפוי וספג מבטים תוהים ומסוקרנים לגביו.
"הלכת רחוק בשביל לשאוף אוויר." רפאל שבר את השתיקה.
"לאן שאני הולך- זה לא ענייניך." הוא אמר באיפוק. "אבל, יצא לי לחשוב." הוא אמר.
"תתחדש." רפאל העיר בשקט.
"שתוק, זה מעניין." איב הכתה בו והקשיבה.
"אם מה שאנג'י אמרה נכון," הסביר. "אז אני יודע לאן אנחנו צריכים ללכת עכשיו."
"לאן?" איימי שאלה במהירות.
"מרלין." השיב. "אנחנו צריכים להגיע לקמלוט."
"אבל קמלוט נהרסה מזמן." אלן אמרה לפתע, והפתיעה את כולם. "מה?" היא שאלה. "קמלוט נהרסה מזמן. רוב הסיכויים שמרלין לא יהיה שם. רוב הסיכויים שמרלין נהרס יחד איתה."
"למה את כל כך שלילית?" רפאל פנה אליה בחיוך. "אני בעד הרעיון, מה כבר יכול לקרות שלא קרה?"
"כל כך הרבה." איב ענתה לו.
"ובגלל זה את באה איתי." הוא תפס בידה. "אל קמלוט!" הוא קרא והתחיל ללכת כשהוא מושך את איב אחריו, ועל פניה מבט לא ברור. כולם הסתכלו עליו ולא הצטרפו אליו.
"רפאל!" אלן קראה בכל כוחה וגרמה לו להסתובב. "קמלוט בכיוון הזה!" היא הצביעה לכיוון ההפוך.
"ידעתי את זה." הוא אמר והסתובב, ממשיך לסחוב את איב, ולה כנראה, לא היה ממש אכפת מכך. "אל קמלוט!" הוא קרא בשנית, וגרם לאנג'י לצחוק בשקט.
כריס שם לב לכך וכיווץ את עיניו בעצבנות. הוא הושיט את ידו אליה והחליף את מבטו הזועם לחיוך נעים. "בואי." הוא אמר לה.
"או-קיי." היא חייכה אליו בחזרה ותפסה בידו. שניהם התחילו ללכת אחרי רפאל ואיב, ותוך כדי גם השאר עשו זאת, מוכנים לנסות את התיאוריה שכריס ואנג'י הציבו בפניהם.
בינתיים, בזמן שהתחילו ללכת בדרכם אל קמלוט, בממלכה ההרוסה מישהו צפה בהם.
הנער עמד מול כדור הבדולח שלו ובחן אותם מרחוק. עורו היה שחום וכהה, וכך גם עיניו ושיערו. הוא לבש ברדס שחור שכיסה את בגדיו, וחשב מה לעשות בקשר אליהם.
היו לו רק שלושה ימים להתכונן.
"מרלין." הפיה הלבנה הופיעה לפתע מאחוריו.
הוא הסתובב אליה בבהלה קלה. "אדוארד." תיקן אותה.
"ראית אותם." היא אמרה, והוא אישר. "ומה איתה?"
"התעוררה." השיב.
"אז זה מתחיל." הפיה נאנחה בדאגה.
"מה עושים? לא נראה שהם מוותרים." אדוארד אמר.
"כמו ההורים שלהם."
"אני לא יודע מה לעשות." הוא הודה. "עכשיו כשאבא שלי נעלם-"
"אני בטוחה שתהיה בסדר." היא ניסתה לעודד אותו. "כל מה שאתה צריך לעשות זה לפעול לפי התוכנית."
"אבל אין באמת תוכנית." הוא התחיל להתרגז בתסכול. "מאז שסיפרתי לכם על הנבואה זה כל מה שהעסיק אתכם, לא לתת לה לקרות, אבל גברתי, נבואות- תמיד- מתגשמות."
"פשוט תיצמד לתוכנית." הפיה סיימה את שיחתם ונעלמה, כשהיא משאירה אותו לבד, במסתור שלו.
הוא חזר והסתובב להביט אל הבדולח, שם ראה דבר חדש שהשתנה- הוא ראה את רובין ורוזלין הולכים יחדיו ביער על יד הטירה ממנה רוזלין יצאה.
"רובין. אתה קשור במקרה לרובין הוד?" רוזלין הייתה חייבת לשאול, וכשעלה על פניו המבט הלא מרוצה, היא תהתה שאולי לא הייתה צריכה לשאול את זה.
"הוא- אבא שלי." הודה. "כל כך מרוכז בעצמו שקרא לבן שלו על שמו, הא?"
"אתה- לא אוהב את אבא שלך?" היא שאלה. "אם מותר לי לשאול את זה."
"זה בסדר." השיב. "ולא, אני לא מחבב אותו במיוחד. אם היית מכירה אותו באמת גם את היית חושבת כמוני."
"אבל הוא גיבור."
"היה גיבור." רובין תיקן אותה. "ההיבריס שינה אותו."
"היבריס?" רוזלין תהתה.
"חטא הגאווה." השיב לה. "והחטא הזה קיים ביותר מדי אנשים. זו הסיבה לכל הדברים הרעים שקרו."
"אני לא מאמינה בזה." השיבה בגבורה אופטימית.
"את לא?" שאל.
"כל הדברים הרעים שקרו- קרו בגלל דברים רעים אחרים שנגרמו." הסבירה. "לא תעשה מעשים רעים, ולא יקרו מעשים רעים. זו טובה תחת טובה, עין תחת עין, מבין?"
"אולי זה מה שקרה לפני מאה שנה, אבל הדברים משתנים." הוא נשאר דבוק בהחלטתו.
"לא, רובין, הדברים אף פעם לא משתנים." אמרה. "אולי מבחוץ זה נראה ככה, אבל הדברים אף פעם לא משתנים." היא חייכה בוודאות, ואולי, רק אולי הצליחה לשכנע אותו קצת.
ואת רובין היה קשה לשכנע. העובדה שהצליחה לערער אותו, אמר שהיא מיוחדת, ובגלל זה הוא הסתקרן עוד יותר והתחייב לשמור עליה, רק כדי לדעת מה עוד נמצא בראשה.
תגובות (113)
"תתחדש…" XD
אני אוהב יותר יותר את רפאל מפרק לפרק!!!!!!!!!!!!!
ואני קלטתי פה התחלה של רפאנג'י? ~עיניים פעורות בציפייה~
פרק מעולה, אני לא כל כך אוהב את רוזלין, רובין ואד, אבל אולי אני צריך יותר זמן להכיר אותם…
תמשיכי!!!
נ.ב.
אם כבר תתחדש, אז "תתחדשי" לאלן! המילה הראשונה שלה ב10 פרקים!!!!!
חחח תודה XD
צודק, החלטתי לתת לה קצת זמן מסך כי היא באמת לא עושה כלום XP
ואני מניחה שכדאי לך לחכות ולהכיר אותם עוד קצת לפני שתדע מה דעתך עליהם חח
אז אפילו מרלין עצמו נעלם והכל קורה בגלל נבואה?! זה הולך ונהיה מעניין…
אהבתי את הפרק, תמשיכי =)
תודה רבה :)
ג'ולס כל כך מוזר שעדיין לא מצאת דרך להכניס אותו? אני יכולה לשנות אותו – קצת – אם זה עוזר לך, אבל שלא תטעי, הוא עדיין סדיסט עם תעודות.
ולפרק, אז גם מרלין נעלם, לא מפתיע.
ורפאל עדיין מצחיק, גם לא מפתיע.
רובין משתכנע בנוגע למשהו, מפתיע.
הפיה הסנדקית מעצבנת אותי, לא מפתיע בכלל.
רוזלין התחבבה עלי, מאוד מפתיע.
בקיצור, בדומה למה שאני כותבת לך בכל פרק, כתיבה מעולה וזורמת. אהבתי מאוד :)
תמשיכי!!!
חחח תודה רבה P:
האמת שיש לי רעיון קטן, אבל הוא די לא ממש מתאים לו. אם תשני אותו טיפה זה באמת יכול לעזור XD
יש לך משהו מסוים שאני צריכה לשנות בו?
משהו שיעזור בזה שהוא ייפגש עם אנשים ויקרה משהו.
כי פשוט הקטע שהוא לא אוהב אף אחד די מקשה עליי להכניס אותי >.< ואם בסופו של דבר אצליח להכניס אותו אני לא יכולה להבטיח שזה יהיה להרבה זמן..
אין בעיה, אנסה לשנות את זה כדי שיהיהלך קל יותר לשלב אותו :)
אופי: אז אני רק אשנה את זה שהוא לא מתחבר לאנשים… הוא שופט אנשים לפי רושם ראשוני, וקשה מאוד לשנות את דעתו. אם יכיר מישהו מקרוב, יכול להיות שיתרשם ממנו בדרך כזו או אחרת וישתדל להתגבר על יצרו הסדיסטי ולא לפגוע בו. הוא עובד על זה כבר כמה זמן, אך ברוב הפעמים נכשל. הוא יודע בתוך עצמו שהוא לא עד כדי כך נוראי, ושאם יתאמץ מספיק יצליח לשלוט בעצמו ולהתחבר לאנשים, גם אם בצורה די מרוחקת.
אז הוא כמו דקסטר?
זאת אומרת שהוא סדיסט וסוציופת אבל הוא מנסה לדחוק ביצרים שלו כי הוא יודע שזה לא בסדר?
אני לא יודעת מי זה דקסטר, אבל… כן. בערך. הוא מנסה לחשוב ככה, אבל זה קשה לו.
ולא הבנתי משהו, מה זאת אומרת שגם אם תצליחי לשלב אותו זה לא יהיה להרבה זמן?
אחלה אז עכשיו זה ממש עוזר לי להכניס אותו לסיפור XD
ודקסטר זו סדרה משטרתית על חוקר דם שהוא סוציופת והוא הורג רוצחים. צפיתי רק בפרק הראשון של זה, אז אני מבינה בכלליות מה זה.
אוי אבל עכשיו אני צריכה לשנות את התשובות בשאלונים… לא נורא, שישארו ככה… אותי מעניין מה יחשבו אלה שלא קוראים את ההודעות האלה ברגע שג'ולס יופיע.
בגלל איך שהאופי שלו היה בהתחלה, אז הוא לא היה יכול ליצור קשר עם הדמויות, אז היה לי יותר קשה לתת לו הרבה זמן מסך.
יופי, שמחה שעזרתי :)
מקסימום אם ךא היית מכניסה אותו לסיפור שלך, הייתי מכניסה אותו לשלי…
חח הוא באמת היה מתאים לסיפור שלך
הא????
את כן קוראת את הסיפור שלי?!?!?!
אממ לא אני קראתי את התקציר.. >.<
יצאתי מה זה מגעילה עכשיו סורי.. בואו נודה אני פשוט עצלנית מדי כדי לקרוא סיפורים שלא נרשמתי אליהם.. הצד הטוב הוא שבמקום אני ממשיכה לכתוב, זה גם משהו
למען האמת, יש לי דמות מסויימת מאוד שאם תרצי תוכלי לעשות אותה :)
אבל אני מניחה שלא יהיה לך כוח עכשיו, אם קראת רק את התקציר… ואמרת שאת גם עצלנית -,-
היית אומרת קודם :(
אממ אני לא יודעת.. אוף אני לא אוהבת את העצלנות הספציפית הזאת שלי..
אומרת קודם מה? בכלל לא ידעתי שקראת את התקציר!
היי בואי לא נזרוק האשמות סתם U^U
טוב, סליחה -_-
אבל אני רצינית, את יכולה להירשם, זו דמות מאוד מסויימת שיש לי רעיון בשבילה אבל אני לא מצליחה לבנות אותה…
איזו דמות זאת?
יש לי חשבון בוואטפד, אני יכולה לשלוח לך שם הודעה פרטית?
או בצור קשר, לא ממש משנה לי…
גם לי יש בווטפאד. אני פשוט לא על המחשב כרגע אז אם את יכולה לשלוח הודעה, אני מפרסמת שם את מבוך האשליות ומצוד האגדות אז פשוט תחפשי אותם ותמצאי את המשתמש שלי
אני יודעת שגם לך יש ^^ בגלל זה הצעתי לשלוח לך שם הודעה.
אני אשלח עכשיו, אם לא אכפת לך, כשאבין איך '-' אני די חדשה שם (פשוט לא נכנסת הרבה).
חחח אוקיי
אה, שכחתי לכתוב בקשר לאדוארד!
אדוארד דומה לי, לא מפתיע.
אדוארד מוצא חן בעיני, מפתיע.
"יצא לי לחשוב."
"תתחדש." – אין פלא שרפאל הוא בן הזוג האידיאלי שלי (החידון אמר את דברו!) העקיצות האלו גאוניות! נשמע כמו משהו שאני הייתי אומרת (אני צינית מטבעי.)
אד לא היה כזה גרוע, אבל אני עדיין לא מתה עליו. אני מחבבת את רובין משום מה, אני אפילו לא יודעת למה.
יחי רפאנג'י!
קטניס אוורדין, סוף.
למה זה שלח לי את התגובה עכשיו?! כתבתי אותה לפני תשע דקות! (לא רק המקלדת נדפקה, גם המחשב עצמו.) זה נראה כאילו אני מעתיקה תגובות מבלאק. =.=
בואו נקווה שהתגובה הזאת תישלח בזמן.
קטניס אוורדין, סוף.
חחחח תודה חשבתי עליהן בעצמי U^U
רוביןןןןןןןןןןןן ♥♥♥ חמודי שרוט מספר 25489564329 שלי~
אני פשוט מתה על רפאל. הוא ענק ומושלם יותר מרובין (כן, אמרתי את זה) – רק אני הכי פחות אוהבת את אנג'י? (אל תהרגו אותי)
אפילו כריס טוב יותר ממנה.
את אדוארד ורוזלין אני מחבבת, כיף לראות שיש עוד דמויות עכשיו – אני סקרנית בקשר לג'ולס!
הפרק מעולה, כמו תמיד, מחכה בציפייה לפרק הבא!
חחח תודה רבה :)
תס, אני בא אליך עם חרב פלדת עצם(לא תבינו כי לא קראתם מגנס צ'ייס) וביד השנייה חרב ארד שמיימי!!!!!!!
מה זה את הכי פחות אוהבת את אנג'י???
את יודעת מה, אני סולח לך על זה, אבל להגיד שאפילו כריס יותר טוב ממנה???
איך את מעיזה??? תתביישי לך! ותתכוננתי(או שלא) למתקפה שלי!
וואו בלאק פתח פה חזית :0
מי שיבוא אליי אני אשתמש במיולניר אז כדאי להיזהר
מיולניר???
אממ… אני אבוא אליך עם… עם… עם כוחו של לוקי!!!!!!!!
אני אבוא אלייך עם בריסינגמן! הא! קבל! אין לך סיכוי מול בריסינגמן!
אם אני לא טועה לוקי גנב את בריסינגמן פעם אחת, לא?
מוחעחעחעחעח!!!
לא, כי בריסינגמן עדיין שייך לפרייה.
אין לי מושג על מה אתם מדברים אבל, בלאק, אנג'י חמודה *מדי*.
ואם תבוא אלי עם כוחו של לוקי או מה שזה לא יהיה, אני אדביק אותך בדומיניון!
לא מרשים במיוחד, אני יודעת, אבל אם קראת 'מנהרות' אתה בטוח תבין…
היא באמת חמודה מדי חח
אנג'י מתוקה!!!
אם שמתם לב, לקטניס יש נטייה לכתוב דמויות קשוחות ולי דמויות חמודות.
פומה ראית היפה והחיה??? היפה כל כך חמודה!!!
וגם באגדה המקורית!!!
אין לי מושג מה זה דומיניון אבל הוא לא משתווה לכוחו של לוקי.
ובעיקר לא משתווה לכוחו של שומר השער! (זהו התחלתי עם הפרטים שרק אני מבינה. תתמודדו.)
ראיתי, כשהייתי בת שבע בערך… אני בקושי זוכרת משהו -,-
אגב, דומניון זה נגיף שהורג אנשים בייסורים.
שומר השער הוא מסדרה כלשהי בטלוויזיה/מחשב שאת רואה, או מהספר 'אינקרסרון'?
הקרואטון יותר גרוע. היזהרו מהקרואטון.
אה, אמורה, שלחתי :)
אבל הוא כן גנב אותו עד כמה שזכור לי..
חוץ מזה הכוח של לוקי יותר חזק.
ואני אבוא אליכם גם עם אנדסקוטי(מסתבר שזה השם של החבל הקסום שכובל את פנריר) ועם רטטוסק(מסתבר שככה קוראים לסנאי שמסתובב על אוגדרסיל).
ואולי, רק אולי, עם יורמנגנד!
אני אבוא אליך עם כוחו של ביסלארד! תבין או לא לא אכפת לי.
האהאהא היית רוצה שיומנגרגרד יהיה לצידך..
חחח פומה התמימות שלך מצחיקה אותי. לא סתם, שומר השער הוא מהספר שלי למרות שהכינוי הגיע לי מפאוור ריינגרס מיסטיק פורס שהייתה שם את שומאת השער
איזה סיפור?
ואני לא תמימה, פשוט לא מבינה הכל…
ומי זה יומנגרגרד?
כיף לשמוע גם ממך, בלאק^^
לא יודעת! היא חמודה והכל, אבל היא תמימה מ-י-ד-י. לפחות בכריס יש צד קצת יותר קנאי ורע. היא פשוט מושלמת וזה מעצבן אותי, גם אם היא אולי איש זאב – אם היא איש זאב והיא כל כך פוחדת שיגלו את זה זה יעצבן אותי יותר. מישהו ידע שאנג'י לא מושלמת?! העולם יקרוס!
הגזמתי קצת.
אוף אני כל כך רוצה לקרוא את מגנוס צ'ייס!!!!!!! מכה מתחת לחגורה, בלאק-,-
רק שתדע שאני כותבת ילדי השמש כרגע, ואם אתה שומע מאלכס לאב תגיד לה לבוא גם, כי היא לא עונה לי במייל.
פי חתום. ~ דמייני לך ריצ' רצ' סגור ומפתח בים ~
איך את יודעת איזה שיר?
התבלבלת במקום><
תאמיני לי שאני יודעת. זה הטריד אותי דיי הרבה זמן.
אולי אם אני אצליח להוציא לאור משהו אז אני אפרסם, כי זה כבר לא ישנה. האמת שזה מנע ממני להעלות משהו מאוד משמעותי לאתר.
ועם של פנדרגון!
ואמברה!
ושל Void!!!
האמת שאהבתי מאוד את בל וגם את החיה, אבל בל זו לא אנג'י ואין מה להשוות מבחינתי.
טוב, בואו נסכם שלא משנה עם מה תבואו, שומר השער ינצח את כולם. אי אפשר להתווכח על זה.
אנחנו בעיצומה של חפירה?! ייאי! התגעגעתי♥
זה לא משתווה לדברים שאני הזכרתי לעיל.
לא הבנתי כלום.
לא מכירה את זה0-0
סטיילס כזה מסכן מושלם, הוא בסך הכל בן אדם! ~לא קשור לכלום~
וטוב אני חייבת ללכת לישון כי אני צריכה להתעורר מחר עם שעון. תמשיכו לחפור ותזכרו שלא משנה עם מה אתם באים שומר השער ינצח, הויכוח שלכם כבר לא תקף.
לילה טוב. אוי שיט עכשיו 11 ורבע ולא שמתי לב.
פומה מתמטיקה מחר0.0 (לפחות בשבילי) אגב, כמה קיבלת במבחן שהיה?
איזה מבחן?
אוי, גם לי יש מחר מתמטיקה, בוחן חזקות ~מבטשלאימהטהורה~
זה שהיה בתחילת השנה. התאמנתי שבועיים (כי מי מתאמן כל החופש?!) ובכל זאת לא עשיתי שאלה שלמה שלא הצלחתי.
אוקיי עכשיו משהו בגיל שלך דיי התבהר לי, וחבל, חשבתי שאת וקטניס הם פחות או יותר בגיל שלי-.-
אם את צריכה עזרה בחזקות אני אעזור.
אה, המבחן הזה. קיבלתי 67 בחישוב יחד עם עבודת הקיץ. נוראי.
וזה מוזר, אבל דווקא בחזקות אני יחסית טובה :)
65:( זה היה ממש מאכזב.
בהצלחה!! לי יש מבחן באנגלית:(
בסך הכל, לא ממש אכפת לי שידעו מה השם או הגיל האמיתיים שלי כאן, רק שיתייחסו אלי בצורה שווה כמו שמתייחסים לאנשים בגילם.
האמת שיש כאן באתר כותבים שמכירים את השם שלי והכל, אבל כרגע בשבילי זה מוקדם מידי.
קצת מטופש, בהתחשב בזה שהמייל האמיתי שלי באתרXP
אני יכולה לנחש את השם האמיתי שלך, ראיתי אותו באיזו תגובה לשיר שלך.
אני גם יודעת לאיזה.
אל תגידי.
אוי, טעיתי בתגובה!
פי חתום. ~ דמייני לך ריצ' רצ' סגור ומפתח בים ~
איך את יודעת איזה שיר?
~שליחהשנייה~
ועכשיו, בואי נפסיק את שיחתנו לעת עתה, לשתינו יש מתמטיקה מחר/היום ושתינו צריכות להיות מוכנות לסבל הקרב ובא.
מי זה שומר השער לכל הרוחות?
מה זה משנה?
לוקי יותר חזק.
תס, לא הבנתי למה זאת מכה מתחת לחגורה?
האם את מתכוונת אליי או אלייך?
אליךXD בא לי גם לקרוא את מגנוס צ'ייס…
לא הלכתם, נכון?
לא קראת את התגובה שלי?
אהה, עכשיו כן.. אופס..
נראה לי שגם אני אלך לישון עכשיו. ליל"ט!
את לא מבינה איזו סתומה המתרגמת!
היא תרגמה אוסגרד במקום אסגרד וריינרק במקום רגנרוק.
רנגרוק? אל תדבר איתי על הדבר הזה, כבר יש לי סיוטים מצחיקים ממנו לכל החיים בעקבות סדרה שראיתי :( ליל״ט
חחחח בלאק אני לא יכולה להגיד לך למה אתה לא צודק כי זה ספויילר אבל אתה לא צודק ולוקי מסכים איתי XDDD
זה גם ממש אירוני
כשאת אומרת שומר השער את מתכוונת להיימדייל???
נופ למרות שהוא גם שומר של שער.
נ.ב. הצ'ייס החדש, בן של מי הוא?
אני לא רוצה לגלות, כי זה יהרוס לקטניס.
אני רק אגיד שאבא שלו הוא לא אחד מהאלים הלוחמים(האאסיר).
ושהוא האדון של אלפהיים.
עוד דבר אחד – אין לו חתלתולים(משהו מהספר.. חח..).
אההה חחח הבנתי. טוב הוא היה בין שלושת הראשונים בתיאוריה שלי, וזה לא מפתיע אותי בגלל האל של מה הוא ~גבותגבות~
אני לא יכולה להגיד כי מגלים מי ומה זה רק בספר השלישי שהוא יצא לי מושלםםםם ואם אני אגיד עוד מילה אז זה יהיה ספויילר. בוא רק נגיד ששומר השער הוא הכי טוב.
פומה אלפנהיים זה עולם האלפים ואני לא אגיד מי שולט בו, רק שהוא ילחם בסורטר ברגנרוק. היי מי שלא מבין לא יודע חח
ומי זה שומר השער שאת מדברת עליו לכל הרוחות?
מי זה אלפהיים?
הראשון בתיאוריה שלי היה לוקי.
השני בתיאוריה היה מי שבאמת אבא שלו.
השלישי, חשבתי על היימדייל.
האמת שזה קצת אירוני, כי מגנס הומלס ובהתחשב במה שאבא שלו שולט זה ממש אירוניה.
מסכן. אבל אני פחות מבינה את האירוניה. בתיאוריה שלי הוא היה שלישי, כי חשבתי על השניים הכי ברורים לפניו, אבל ברור שהוא לא יהיה הבן של אחד מהם כי זה ברור והוא לא יהיה הן של אל זוטר כי מי מכיר אותם.
לי יש תיאור חיצוני לכל אחד מהאלים שכבר נתקעתי עליו וזה היה ממש כיף לי לבנות אותם, ופרייה נראית מושלם, עשיתי שהיא שחורה עם תלתלים קטנים כאלה ועיניים בהירות, זה לא המראנ הכי יפה שיש? ברור שכן.
לא ממש..
איך שמתארים אותה בספר זה יותר יפה.
מה יש להבין? מגנס הומלס, אין לו בית, אין לו כסף, ואבא שלו הוא האל של מה שמסמל את ההפך מזה.
מי אלה השניים הכי ברורים?
לוקי ות'ור?
פסלתי על ההתחלה את ת'ור. לא מתאים לריק ריירדן לעשות את הגיבור הראשי בן של ת'ור.
בטח שזה המראה הכי יפה. איך מתארים אותה בספר? לבנה ובלונדינית? זה הכי בנאלי וזה תמיד ככה.
פריגה היא אלת הבית והמשפחה, לא אבא שלו וזה נראה לי יותר ההיפך.
כן הם. לא רציתי לרמוז על ספויילרים למי שעדיין לא קרא חח
מה אתה אומר, כדאי לי לפרסם קטע מהגרסה שלי ובתכלס לכתוב אותו ולא רק לרחף עם הרעיון? יש לי חשק.
לא זה לא המראה הכי יפה.
ול]י דעתי גם המראה שלה בספר הוא לא המראה הכי יפה.
אבל הוא יותר יפה מהתיאור שלך, לפי דעתי.
לא דיברתי על הבית והמשפחה. שימי לב למילה אין שחזרה על עצמה כמה פעמים..
קודם כל תמשיכי עם מבוך האשליות ומצוד האגדות!
אבל כן, תעלי.
לצערי לא הבנתי אותך…
אבל היא מאוד יפה. הייתי מתארת אותה יותר טוב אבל אני דרך הפלאפון אז אני כותבת מעט.
אממ אני לא אפרסם את כולו, רק חלק מרעיון שיש לי חח קטע כזה
למגנס אין המון דברים. כלומר מחסור.
מה ההפך ממחסור?? _ _ _!
לא נראה לי שהתכוונו לפיריון מהסוג הזה.. אבל ניחא.
מה?
לא הבנתי…
הוא אל הפיריון והחקלאות. הממ יש מצב שזה גם וגם?
הוא גם אל השפע…
שפע ופיריון יכולים להיות אותו מונח. אני מניחה שהמתרגמת תרגמה את זה ככה אבל על פי שני מקורות שבדקתי הוא נקרא אל הפיריון ולא אל השפע.
שוומר השער!!
מצטער ראיתי חפירה והייתי חייב לראות.
אז זה שולל כמה תאוריות שחשבתי על שומר השער. הייי בלאק גם אני קורא עכשיו את מגנס צ'ייס (מבטאים את זה מגנוס או מגנס? אני קורא את זה מגנוס ~פרצוף נאנח)
אני לא קראתי את הפרק, או בכלל את הספר. אלך כעת לקרוא. ^^
ואמורה, שומר השער הזה נשמע רע. מאוד. הוא יהיה הנבל המרכזי בספר השני? או שהוא יעזור להם.
(אני יודע שתאמרי כבר שאת נמנעת להגיד אף עדיין שווה לנסות XPׂ)
אבל *
חחחח תצטרך לחכות ולראות, אני לא יכולה להגיד כלום.
איך חיכיתי שיוטה יגיע ויבין על מה אני מדברת חחח וגם יגיד שטנירה זה השיפ הכי מושלם, נכון, יוטה? (חסרלך שאתהלאמצדדבי)
כתבתי תגובה בגודל החיים והיא נמחקה לי עכשיו בגלל שפתאום אין אינטרנט ואני נאלץ להיות דרך האפילקציה. מצטער על שגיאות כתיב במידה ועל הורדת השורות. טנירהה זה הזוג הכי מושלם בעולם!! שומר השער הזה.. נראה לי שהוא רע וכמובן שאת לא יכולה לספר. מפתיע מאוד. קראתי את כול הפרקים הם מדהימים כמו תמיד, בא לי לבכות עכשיו רק בגלל שאת מוכשרת ואני לא. בכל מקרה תמשיכי ותסיימי כבר לשכתב את הספר השני בכדי שאוכל לקרוא אותו אם תרשי לי (האמנם?)
חחחח תודה ^^
(אתה מוזמן גם לקרוא את מבוך האשליות, אם בא לך, אני יודעת שהתחלת והפסקת או שכן קראת הכל ואתה פשוט לא מגיב חח)
אתמול התחלתי לכתוב את פרק 8 של הספר השני, ייאי! אני ממש אוהבת את הסיפור הזה, כי הכל פשוט זורם שם וזה כיף לכתוב אותו ככה חחח
מה, יוטה, אתה ממש מוכשר U^U יחסית למישהו בגילך, אתה כותב ממש טוב, באמת, אני כתבתי כמוך לפני שנה ולפני כן אפילו גרוע יותר XDD
אמממ תאמין לי שממש הייתי רוצה לשלוח לך את הספר השני הבעיה היא שזה לא יהיה כזה פייר כי אם אני אצליח להוציא אותו לאור, אז עדיף יהיה לך לקרוא אותו כספר (אין לי מושג איך להסביר למה זה עדיף, אבל זה עדיף חח)
פספסתי חפירה… :(
על מה אתם מדברים? מי זה שומר שער? (אן לי כוח ממש לקרוא הכל, אז קראתי רק את התגובות האחרונות.) הדבר היחיד שעולה לי בראש מהמילים "שומר השער" זאת שומרת השער מפאוור ריינג'רס (תתעלמו, אני מוזרה.)
קטניס אוורדין, סוף.
אמג קטניס :םםםםםם
זו הסיבה שבחרתי את הכינוי "שומר השער" XDDD לא היה לי כינוי יותר טוב וזה נשמע מתאים.
גם את ראית פאוור ריינג'רס? תמיד צחקו עליי ואמרו שזה לבנים =.=
"שומר השער" זה כינוי נחמד, אבל מה לעזאזל הוא אומר? (אני מתכוונת בסיפור שלך.)
אה, והתחלתי לראות גות'האם! (אני סיימתי את הפרק הראשון לפני איזה חצי שעה.)
קטניס אוורדין, סוף.
זו סדרה ממש טובה DDDD:
מה? פאוור ריינג'רס זה נסגד, אני עדיין צופה בזה אם זה בטלוויזיה, זה כזה נוסטלגי וטוב. אז מה אם זה יותר מדי מפוברק ולא אמין XD זה פחות מפוברק מבידאמן או בייבלייד (בבידאמן נקרעתי מצחוק בגלל הדיאלוגים המוזרים והאובר-תיאטרלים שלהם XD)
אני לא יכולה להגיד מה זה בסיפור שלי, כי זה יהיה ספויילר, אני רק אגיד שהוא חזק מאוד והוא מרכיב משמעותי בסיפור U^U
ממש אהבתי את הפרק ואת העובדה שהכנסת את המושג "היבריס" (מזכיר לי את מגמת תיאטרון ואדיפוס חח)
רפאל ממש הצחיק אותי, אני אוהבת את הדמות שלו :)
תודה רבה :)
כן, הייתי חייבת להכניס איזה טאץ' ממגמת ספרות המגמה הכי טובה אבר 3>