מייק וזווסקי
הסיפור מבוסס על אחת מן הדמויות ממשחק ששמו League Of Legends, ובו סיפרתי על אחד מן הדמויות האהובות עלי.
בהמשך יהיו עוד.

מי שרוצה תמונה של הדמות... אמממ... בבקשה... http://smartp1ck.com/data/championBackgroundsCompressed/Urgot_Splash_0.jpg

Urgot, the Headsman's Pride

מייק וזווסקי 09/08/2012 717 צפיות אין תגובות
הסיפור מבוסס על אחת מן הדמויות ממשחק ששמו League Of Legends, ובו סיפרתי על אחד מן הדמויות האהובות עלי.
בהמשך יהיו עוד.

מי שרוצה תמונה של הדמות... אמממ... בבקשה... http://smartp1ck.com/data/championBackgroundsCompressed/Urgot_Splash_0.jpg

הרבה לוחמים נשפטו לפי הכוח שלהם, השרירים האומץ. וחלק מהם רצו רק לחיות.
אורגוט, היה לוחם שנלחם בשביל עיר האופל, נוקסוס. הוא היה ידוע בשם כוחו האדיר וההשתערות שלו באמצע הקרב.
הוא זכה לכינוי, "המוציא להורג של נוקסוס".
באחד מן הימים נחלשו ידיו והוא אינו יכול היה ללכת, אז החליפו את ידיו לדוקרן גדול ומכונה שיורה כדורי אנרגיה, ואת רגליו החליפו בארבעה רגלי מתכת.
אורגוט חשב שבוא סופו אך למרבה מזלו שרד.
באחד מן הימים, הממלכה, דמסיה, תכננה מתקפה נגד נוקסוס, והיא הצליחה להתגנב מבלי שתושבי נוקסוס שמו לב, ואז הם תקפו.
בקרב נלחם אורגוט.
ללא שום הפתעה, אורגוט הצליח לחסל את הלוחמים.
אך אחד מן הלוחמים ששמו היה ג'ארוון הרביעי, הצליח כמעט לחסל את אורגוט, אך הוא לא הצליח וברח למקום יותר בטוח.
אורגוט היה ממש פצוע, הוא בקושי יכל להילחם.
ללא שום התרעה בא גרן, המנהיג של דמסיה, תפס את אורגוט וחצה אותו לשני חלקים עם החרב שלו.
הקרב נגמר עם ניצחון לנוקסוס. אבל אנשי נוגסוס דאגו מאוד למצבו של אורגוט.
אחד מהאנשים בנוקסוס ששמו פרופסור סטאנוויק פידידלי, אמר שהוא יכול להחיות את אורגוט.
הוא שלח מרגל לדמסיה, שייקח כמה חלקים מרובוט ששמו בליטז-קראנק.
המרגל חזר עם החלקים אל סטאנוויק.
סטאנוויק סיים את עבודתו.
אורגוט מת. הוא מת שחיי.
הוא עכשיו בנוי יותר כמו רובוט מאשר אדם אנוש.
אורגוט עכשיו מחפש דבר אחד.
הוא רוצה להרוג את גרן בשביל נקמה.
והוא לא ינוח עד שיעשה זאת.

"אנחנו יכולים לבנות אותו מחדש, יש לנו את היכולת לעשות זאת"
– פרופסור סטאנוויק פידידלי


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך