מייק וזווסקי
דמות חדשה שיוצת בקרוב למשחק League Of Legends .
אני די התלהבתי ממנה...!

Kha'zix – the Voidreaver

מייק וזווסקי 22/09/2012 848 צפיות אין תגובות
דמות חדשה שיוצת בקרוב למשחק League Of Legends .
אני די התלהבתי ממנה...!

טורף אכזרי, קא-זיקס, הסתנן דרך האופל לוואלורן כדי לטרוף את היצורים הכי בטוחים שחיים על הקרקעות.
על כול הריגה שהוא זוכה, הוא סופג כוח והוא הופך להיות חזק יותר ויותר.
קא-זיקס ממש רצה לכבוש ולאכול את רנגאר, הוא הרגיש שהוא היה טרף ראוי בשבילו.
כאשר קא-זיקס נכנס לעולם הזה, הוא הרגיש חלש ורעב מאוד. החיות שהוא פגש לראשונה היו קטנות מדי בשבילו, והן לא הספיקו לתדלק את האבולוציה המהירה שיש לו.
קא-זיקס התמקד על היצורים המסוכנים ביותר, מסכן את חייו כדי לספק את הצורך שלו. עם כול הריגה שהוא עשה הוא הפך להיות טורף חזק יותר ומהיר יותר.
קא-זיקס רדף אחרי הטרף שלו בתוקפנות חסרת מעצורים, אפשר היה להאמין שהוא בלתי ניתן לעצירה. יום אחד, בזמן שאנחנו מתענגים מהטרף שלנו, הטורף הפך לנטרף.
בקרב אחד, קא-זיקס נלחם נגד טרף עם ניבי פלדה וכוח עצום. הוא הפסיד. קא-זיקס הרגיש את הדם שלו נשפך בפעם הראשונה. קא-זיקס צווח בזעם, והוא זינק על האויב. הם נלחמו מהשקיעה לזריחה. לבסוף, על סף המוות, הם נפרדו בחוסר רצון. בפצעים עצומים, קא-זיקס נשרף בציפייה לזלול את מי שלא ישווה לכוחו של עולם האופל מממנו הוא בא.
בכוחות מחודשים, הוא חיפש אחר טרף רב עוצמה. יום אחד, קא-זיקס יטרוף את רנגאר.

"להרוג. לצרוך. להסתגל."
-קא-זיקס


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך