DIGI TIE
בס"ד
חברה קטנה למחשבים מדרום הארץ עשתה השבוע את הבלתי ייאמן בעולם העסקים ופרצה לשוק המכירות עם סטארט-אפ בקנה מידה עולמי שנשמר עד עכשיו בסוד מוחלט בהחלט. ובכן במה מדובר? שלחנו את כתב המחשבים שלנו יהורם גיקמן, כדי לבדוק הכצעקתה. יהורם שלנו בחור יסודי, קיבל 948 בפסיכומטרי והיה הראשון באוניברסיטה שעשה 45 יחידות לימוד בניתוח מערכות מחשב של חלליות. בקיצור שלחנו את הגאון הקטן שלנו באוטובוס לבאר שבע והוא נחת ישר בחברת אומגהסוניק הידועה בבאר שבע כ-"אבוקסיס מחשבים" לשעבר. ובכן הסטארט אפ המדהים עוסק למרבה הפלא באביזר האופנה הכי נפוץ בעולם, אנחנו מתכוונים לעניבה, ולא סתם עניבה, מסתבר שחברת אומגהסוניק פיתחה בחודשים האחרונים עניבה דיגיטלית. יהורם כתבנו הסקרן ביקש לראות את אב הטיפוס של העניבה ולאחר שעבר בדיקה ביטחונית, כלכלית וסוציו ברדולוגית הורשה להיכנס לאם כל המעבדות, כחמש קומות מתחת לאומגהסוניק. כתבנו מספר כי העניבה הדיגיטלית הינה חצי קולר אלקטרוני מעוצב שיושב על העורף, ועל הקולר מותקנים כחמישה עד שבעה כפתורים (בדגם היותר משוכלל) וכאשר לוחצים על כפתור מסוים מופעלים שני מקרניי הולוגרמות מזעריים בתוך הקולר והם מוציאים החוצה את העניבה האלקטרונית, למעשה משדרים אותה החוצה לפי דרישת הלקוח, אתם רוצים עניבה של בארט סימפסון? פשוט צריך להטעין את הקולר בכל כפתור בתמונה המתאימה דרך חיבור USB שנמצא בקולר עצמו, ואז פשוט ללחוץ על הכפתור המתאים. מהנדסיי התוכנה של אומגהסוניק אפילו מצאו שם קליט לעניבה החדשה, באנגלית קוראים לה: DIGI TIE ובעברית בטח יקראו לה העניבה הממוחשבת או אולי עניבת דיגי, עוד לא החליטו. עוד נמסר על ידי יהורם שלנו שכבר נרשמו פניות מחברות אופנה בעולם שמתעניינות ב DIGI TIE החדשה, וכי חברת אומגהסוניק נמצאת במשא ומתן למכירת הסטארט אפ שלה לחברת מייקרוסופט בסכום משוער של חמישה מיליון דולר, מה שאומר שמייסד אומגהסוניק אבוקסיס יוכל לעבור בקרוב דירה ולא להמשיך לחיות בבאר שבע. אך כתבנו מוסיף שאבוקסיס הינו אדם צנוע ובוודאי ימשיך לחיות בעיר הולדתו באר שבע, רק מעכשיו בווילה ענקית, בריכת שחייה אחת או שתיים, ועוד פינוקים קטנים. כתבנו התעקש וניסה את DIGI TIE על עצמו, והוא מוסר שזה מאוד נוח, העניבה אף פעם לא מתקמטת לך, ואף פעם לא נכנסת לך למרק בזמן שאתה מתיישב, והכי חשוב היא צבעונית וכל אחד יכול לעצב לו לפי טעמו האישי. ודבר אחרון לאוהביי העניבות שביניכם, כתבנו מוסר כי ה DIGI TIE תצא לשוק הפתוח בסוף 2012 והיא תעלה לצרכן כשלושים וחמישה דולר לדגם עם החמישה כפתורים ובתוספת של עשרה דולר תוכלו לקבל את הדגם המפואר של ה DIGI TIE עם שבעה כפתורים. אך בינתיים העניבות הרגילות ימשיכו לתת לנו שירות עד הפנסיה שלהן כאמור בסוף 2012.
תגובות (0)