רכבת הזמן \ התנגשות הקרחונים-פרק 3
טליה נשמה לרווחה כי היא חשבה כבר שהם טרם הגיעו לקרחונים.
אשר שהם חייבים לבצע את המשימה יהיה אשר יהיה.
כי היה להם זמן מוגבל לבצע את המשימה הזאת.
" זה לא הזמן להתבטל, תמרה. בואי פשוט נעשה את המשימה הזאת עכשיו ודי עם הויכוחים האלה שלא יובילו אותנו לשום מקום." אמר אשר בטון כעוס.
" לא, אני לא רוצה לבצע את המשימה. אני צריכה את שנת היופי שלי ואתה לא תמנע ממני לחזור להווה." אמרה תמרה בתסכול.
היא לקחה נשימה קלה וניסתה להתעודד ככל שיכלה.
" אנחנו חייבים להתקדם, אחרת האסון מאוד קרוב מלקרות . אנחנו ממש עוד מעט מגיעים לאנטרטיקה. תמרה, תקשיבי אבל הפעם מאוד ברצינות." קרא אשר בהרהור והיה קרוב מאוד להתייאש כי הוא היה בטוח שהוא לא יצליח במשימתו.
" את חייבת להתעשת, בסדר? אם לא בגללך זה עלול לקרות ממש בקרוב. את יודעת על מה אני מדבר , על התנגשות הקרחונים. זה נשמע מוכר? הקרחונים אמורים להתנגש ויגרם נזק בלתי הפיך לכדור הארץ." אמר אשר ברצינות וכחכח בגרונו כדי שהוא יוכל להמשיך לדבר.
" השנה היא 4030, אותה השנה בה האסון אמור לקרות." אמר אשר ואז שתק כי לא היה לו מה לומר כדי לשכנע את תמרה.
" אני לא הולכת אתכם לשום מקום, אני את שלי אמרתי." הוסיפה תמרה בעקשנות ולא הייתה מסוגלת לשנות את דעתה.
" יודעת מה? תעשי מה שאת רוצה!" הוא אמר והחליט לנטוש אותה שם לבדה, שתעשה מה שהיא רוצה.
" לא, אל תלכו עדיין!" קראה תמרה בייאוש, " אני הולכת אתכם עד הסוף, זאת אומרת אני עוד רוצה לבצע את המשימה בכל זאת." קראה בנחישות.
" מה קרה? למה שינית את דעתך? " שאל אותה כי לא היה כל כך בטוח שהיא אכן סגורה על עצמה.
טליה היה בטוחה שמדובר במשימה בלתי אפשרית לביצוע.
תגובות (0)