Amora
זה מה שיצא לי לכתוב. משום מה אני לא ממש מצליחה לכתוב את זה, למרות שיש לי רעיונות והכל. אז החלטתי לנסות להעביר את זה לקומיקס או משהו כזה. וגם כנראה שאפסיק לפרסם באתר לזמן מה, גם כי לא יוצא לי להמשיך לכתוב ולכן אין לי מה לפרסם. כשיצא לי אפרסם ~

קייל מאסטרס- חלק 1 (+הודעה ברציתי להוסיף)

Amora 09/06/2014 565 צפיות אין תגובות
זה מה שיצא לי לכתוב. משום מה אני לא ממש מצליחה לכתוב את זה, למרות שיש לי רעיונות והכל. אז החלטתי לנסות להעביר את זה לקומיקס או משהו כזה. וגם כנראה שאפסיק לפרסם באתר לזמן מה, גם כי לא יוצא לי להמשיך לכתוב ולכן אין לי מה לפרסם. כשיצא לי אפרסם ~

זו אמנם אמצע השנה, ועוד יש לקייל הרבה מכשולים בדרך, אבל ברור שכל דבר יהיה עדיף מחייו הקודמים. הוא יצא לכיוון בית הספר החדש שלו כשהוא רוכב על הסקייטבורד שלו. לפעמים יש יתרונות לכישורים שצבר עם השנים, כמו למשל, העובדה שמעולם לא רכב על סקייטבורד לא הפריעה לו לרכב כמו מקצוען שנמצא שנים בתחום.
קייל הציץ בפלאפון שלו ובדק את הדרך אל בית הספר. בסופו של דבר הצליח להגיע לשם, אמנם באיחור קל, אבל הצליח.
הוא רץ אל תוך הבניין וניסה למצוא את עצמו. לפתע הרגיש שהוא חובט במשהו, או יותר נכון מישהו, ושניהם, יחד עם ערימה מכובדת של ספרים ומחברות, נפלו על הרצפה מהחבטה.
" אאוץ', תסתכל לאן שאתה הולך!" התרגזה הנערה והתחילה לאסוף את החפצים שלה מהרצפה.
" א-אני מצטער." השיב בבושה ועזר לה להרים את הספרים. היא העיפה את מבטה אליו.
" זאת פעם ראשונה שאני רואה אותך." אמרה.
" כן, אני חדש כאן." ענה, והשיב לה את הספרים שלה.
"תודה." אמרה. " אז, ילד חדש, איפה אתה לומד?" היא שאלה.
" אני ב-אה, כיתה ט'3." הוא היסס בתשובתו.
" באמת? מגניב, אני לומדת ב-ט'4, זה ממש ממול."
" וואו, אז את יכולה להראות לי איפה זה." הוא חייך.
" כן. בוא אחרי." היא הובילה אותו אל הכיתה. כל אחד מהם נעמד אל מול דלת הכיתה. הנערה אחזה בידית הדלת, והוסיפה משהו לפני שנכנסה. " דרך אגב, קוראים לי ג'ני."
"קייל."
" בהצלחה שיהיה לך." היא נכנסה אל הכיתה שלו.
זה היה די נחמד. ומביך. הוא תהה איך המצב ימשיך מכאן. קייל נשם נשימה עמוקה ופתח את הדלת ונכנס לכיתה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך