אוליב טרסקוט
המשך יבוא...

עיר של גורל!

אוליב טרסקוט 07/05/2014 966 צפיות 7 תגובות
המשך יבוא...

"מה זאת אומרת שזה לא הדבר היחיד שעיצבת?” שאלה קליירי בתמיהון.
"בואו נגיד שיש לי תפקיד חשוב יותר בעולם ציידי הצללים.” ג'ייס אמר, “אסור שיקרה לי משהו רע.” ענתה מליסה בהתנשאות.
"לא יקרה כל רע?” שאלה קליירי.
"סיפור ארוך.” מליסה ענתה.
"היי, אפשר להיכנס?” פתאום נשמע קול שמילא את החדר הדומם.
"כן, בריידי אתה יכול להיכנס.” אישרה מליסה.
"בריידי…?” שאלה קליירי.
"האח הבכור שלה.” ענה ג'ייס.
לפתע נכנס בריידי, נער בהיר בעל עיני טורקיז נוצצות ושיער זהוב קצר. הוא צעד לכיוונם בבגדי המלחמה השחורים שלו. קליירי שמה לב לרונות המוכרות שעל זרועותיו של בריידי.
"אז מי את?” שאל בריידי עם חיוך מסקרן.
"קליירי, שמי הוא קליירי.” היא מילמלה
"אז את קליירי שהביסה את ולנטיין" בריידי גיחך לעצמו.
"בריידי?!” מליסה אמרה לו, “תתנהג יפה.”
מבט של הבנה הופיע על פרצופו של בריידי.
כולם יצאו מהחדר אל כיוון הספריה.
"מה אנחנו עושים פה?” שאלה מליסה, אבל אף אחד לא ענה לה.
הם הגיעו לספריה, ופתאום הוציא ג'ייס ספר לבן, ספר הרונות קליירי חשבה.
מליסה פתחה את הספר, ומבטה הפך לשאלה. היא הוציאה משם פתק, והיה רשום שם, “אני צריך לספר לך משהו,פגשי אותי בכניסה למכון.”


תגובות (7)

בני הנפילים!!!!!!!!!!!!!!!!1
ג'ייס שולט!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

07/05/2014 19:34

בני נפילים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! אני משוגעת על הסדרה הזו!!!!!!!!!! הסדרה האהובה עליי מבין כל הספרים בעולם!
וג'ייס באמת שולט!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

07/05/2014 19:41

    ג׳יימס ביטצ׳.

    07/05/2014 20:03

האמתי שלא כל כך התלהבתי מבני הנפילים, אולי מלאך מכני היה נחמד אבל עדיין כל העניין שהיא פשוט הכניסה את כל העל טבעי הזה והסיפור שהם אחים או לא הכל היה ממש דחוס ומבלבל לי קשה עם ספרים כאלה, גם אנשי זאב, גם ערפדים, מכשפים, ציידי צללים ועוד המון.
טוב רק מגנוס חמוד הדמות היחידה שאהבתי ואולי זה שחולה במלאך מכאני כי הוא היה נחמד כזה אבל זה ברור שהיא תהיה עם השני ><"

07/05/2014 20:08

רק הערה קטנה בשבילך- שייכי את הסיפור הזה לקטגוריית ״פאנפיקים״ (לא רואים שזה משוייך לשם, לפחות) כי אני מפחדת שיתלוננו שגנבת (לכאורה) את זכויות היוצרים על הדמויות שבסיפור שלך…

08/05/2014 04:14

איפה ההמשך? יש עוד חלק או פרק חדש כי אני לא רואה עוד

28/05/2014 16:14
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך