Marley Kaboom
תודה שקראתם! אתם מוזמנים להציע הצעות, לתת ביקורת ולהציע לי דמויות (אבל לא בטוח שהדמות תיכנס...)

מערכת המוות| פרק 2

Marley Kaboom 30/01/2015 618 צפיות אין תגובות
תודה שקראתם! אתם מוזמנים להציע הצעות, לתת ביקורת ולהציע לי דמויות (אבל לא בטוח שהדמות תיכנס...)

"ברוכים הבאים לתכנית הריאליטי המושקעת ביותר בעולם!" אמר הקול המסתורי והחזק. "במשחק הזה אתם הולכים להילחם, להיאבק ולשרוד… עד המוות". ריאליטי? חשבתי לעצמי. איך בדיוק הגעתי לתכנית ריאליטי? פתאום נשמע צלצול קצר ולאחר מכן הקול אמר "אנחנו לא בשידור? מעולה. אתם נמצאים עכשיו במערכת המוות. כלומר, הכנסנו אתכם לשטח וירטואלי שבו אין אפשרות לצאת ממנה. אגב במערכת הזו התעללנו בפושעים שרצחו וגנבו ברחבי אמריקה".
"למה אתם רוצים דווקא אותנו?" שאל סיד. "בוא נגיד שההורים שלכם היו די אחראים לזה". למה הוא התכוון? כנראה שאף אחד לא הבין. נשמע עוד פעם הצלצול, "חזרנו אליכם אל 'מערכת המוות'! הפעם יש לנו 8 מתמודדים, צעירים וגם נערים". הקול המסתורי הוא המנחה של התכנית שבעצם היא שטח עינויים ענקי שהשתמשו בעבר על פושעים ואנחנו נמצאים בתוכו? כנראה שזו הפעם הראשונה שהתגעגעתי כל כך לביתי.
המנחה הציג את כל המתמודדים. את ג'וני הוא הציג בתור 'חסר הסיכויים', את סיד הוא הציג בתור 'החזק' ואותי, טוב, הוא הציג אותי בתור 'המשעמם'. אף אחד לא אהב את הכינוי שהמנחה נתן לו אבל לאף אחד זה לא באמת עניין. ואז המנחה אמר "בוא נתחיל את המשחקים!". מיד לאחר מכן נהייתה רעידת אדמה ענקית וחזקה מאוד שהרסה את המחנה ולאחר מכן גם נפלו עצים. הרבה מאוד עצים. ובלי ששמנו לב, האדמה נחצתה לשתיים.

המשך יבוא…


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך